Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Panasonic BDT 120/220/320/500

184 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 18 oktober 2012 - 21:12

neverwhere
  • neverwhere
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Jag kan spela in ett makro men det hjälper inte mycket. Idiotiskt tänkt av tillverkaren.

#52

Postad 23 oktober 2012 - 13:40

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Fått min Harmony one nu och installerat. Det är som en våt dröm. Jag har även en eject button på tryckplattan :)

#53

Postad 23 oktober 2012 - 13:52

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Några tips på inställningar på en BDT-320 för att få fram en naturtrogen bild, i synnerhet färger? Jag kör genom en projektor Sharp XV-Z201E.

Ställ den i "Cinema", sen är det bara att köra. Då kommer den i likhet med många andra (men inte alla) spelare ge en korrekt och ej tilltuffsad signal ut, perfekt mao.
http://www.avforums....297/Review.html

Redigerat av pacman, 23 oktober 2012 - 13:52.


#54

Postad 24 oktober 2012 - 12:00

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
Tack Pacman. Mycket intressant och användbar recension du länkade till där.

http://cinecracy.wordpress.com/

#55

Postad 24 oktober 2012 - 16:50

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

  • 3 209 inlägg
  • 1
Har inte kollat på exakt 320-modell men på den lilla BBT01-modellen samt de äldre generationerna Panasonic-modellerna. Där har "Cinema"-förinställningen gett en påtagligt sämre bild med en inverterad s-kurva hos gamma, det vill säga att mörka nyanser ljusas upp för mycket - mer gråblask - medan ljusa nyanser trycks ned med effekt att man också tappar dynamik i bilden, inklusive ljusflöde hos projektor och plasma.

Det som har fungerat är "User"/"Personlig" med kontrastreglaget på -1 i vissa fall och även "detaljskärpa" på -1 för att minska klippning i vitt och undvika en onödig fnutt med kantskärpa.

De apparater som säljs i Europa och tillverkas i Slovakien är inte exakt likadana modeller som säljs i Nordamerika. Annan tillverkning, annan firmware och det är ofta skillnader i hårdvaran. Gäller såväl TV-apparater som Blu-rayspelare.

#56

Postad 24 oktober 2012 - 23:48

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 1
Tack för din input Ringblixt; hade inte riktigt koll på att maskinen är tillverkad i Slovakien; har kollat på kartongen och det stämmer - vilket bäddar för en bättre kvalitetskontroll jämfört med kinesiska maskiner.

Jag har hittills alltid kört med bildläget "normal" - och varit nöjd med bilden - men ändrade idag till "cinema" och tittade på DVD-utgåvan av Den 13:e våningen och upplevde bilden som tämligen odynamisk. Jag ändrade nu tillbaka till "normal" och tror mig ha fått uppleva mer dynamik i kontrasten under filmens inledningssekvenser jämfört med den tidigare tittningen. "Normal" är nog det som gäller.

http://cinecracy.wor...4/13e-vaningen/

#57

Postad 25 oktober 2012 - 10:38

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

  • 3 209 inlägg
  • 0
Såg nu att AVforums är brittiskt, så de lär nog (tyvärr) ha tittat på samma slovakiska bygge. Tyvärr därför att man då kan undra hur väl genomfört testet är.

"Normal" och "Personlig" ger samma resultat med skillnad att man i "Personlig" kan ändra på inställningarna där alltså skärpefiltret i spelaren står snäppet för högt - det allra vanligaste bildfusket nu för tiden.

"Cinema"-inställning har jag främst sett som en sätt att motverka en TV:s kartonginställning där bilden från början är överdriven enligt principen att två fel blir ett halvt rätt. :) "Cinema"-läget tappar 15-20% av ljusflödet och kör man en LCD med 200 - 300 candela i ljusstyrka märker man inte att det dippar från exempelvis 250 till 200 candela. För ögat är den skillnaden väldigt liten och det kan snarare - beroende på rumsförutsättningarna - komma att se bättre ut i egenskapen att bilden blir lugnare och mer "filmisk".

Däremot i en ljuskontrollerad miljö och med exempelvis en plasma eller en projektor märker man direkt en försämring med "Cinema"-läget. Att gå från 100 till 80 candela bara genom att spelaren ändrar utgående signal blir en stor försämring. Detta syns även på andra sätt i testbilder som ökad posterisering i ramper.

#58

Postad 25 oktober 2012 - 10:47

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Ahh, kan varit felskrivning oxå. Eller så har de tagit en svamp för mkt borta i England... :)

Inverterad S är sinnessjukt obegrepligt att de ens tar till, ej korrekt och mindre imponatorbild, finns ju inget existensberättigande alls.

Redigerat av pacman, 25 oktober 2012 - 10:48.


#59

Postad 25 oktober 2012 - 11:04

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

  • 3 209 inlägg
  • 0
"Cinema"-läget ser bättre ut mot en kartonginställd TV... :)

#60

Postad 25 oktober 2012 - 12:44

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Haha, ett fall av godartad interferens, typ. :)

Redigerat av pacman, 25 oktober 2012 - 12:44.


#61

Postad 26 oktober 2012 - 17:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Man ska alltså inte ställa in den på Cinema på de europeiska modellerna? Jag har i alla fall gillat bilden bäst på normal även dem inte direkt totaldestrueras i cinemaläget. Kan fortfarande inte bestämma mig gällande Chroma processing biten om den ska vara av eller på max. Uppenbarligen gör det ingen större skada.

#62

Postad 30 oktober 2012 - 10:22

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0
Enligt Netflix sida så skall Panasonics Blu-ray spelare stödja tjänsten - hur ligger det till på riktigt, någon med en DMP-BDT220 som kan rapportera?

#63

Postad 30 oktober 2012 - 11:29

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

  • 3 209 inlägg
  • 0

Man ska alltså inte ställa in den på Cinema på de europeiska modellerna? Jag har i alla fall gillat bilden bäst på normal även dem inte direkt totaldestrueras i cinemaläget. Kan fortfarande inte bestämma mig gällande Chroma processing biten om den ska vara av eller på max. Uppenbarligen gör det ingen större skada.


Chroma processorn på "Max" (eller vad det nu kallades) får vissa testbilder att renderas fantastiskt elegant, men skapar artefakter i andra testbilder. Mellanläget "Normal" (har jag för mig) blir just mer normalt. Avstängd får du en sämre sorts chroma uppsampling som gör att chroma håller sig kvar på halva upplösningen.

#64

Postad 30 oktober 2012 - 17:55

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Enligt Netflix sida så skall Panasonics Blu-ray spelare stödja tjänsten - hur ligger det till på riktigt, någon med en DMP-BDT220 som kan rapportera?


Ja det gör den. Man måste skapa konto hos Panasonic, sedan hämtar man hem appen.

http://www.panasonic...3654/index.html

#65

Postad 31 oktober 2012 - 09:06

congolasse
  • congolasse
  • Användare

  • 248 inlägg
  • 0
Har en BDT500 som jag inte kan styra på androidappen. Hajjar inte hur de vill att jag skall registrera min telefon på användare. Nån som har tips?

#66

Postad 31 oktober 2012 - 12:14

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
Jag har upplevt ett problem med att aktivera BD Live på min BDT320. När jag skulle gå till BD Live på Blu-ray skivan till filmen Prometheus så fick jag ett meddelande att min Blu-ray spelare hade stöd för minne men att det inte var ikopplat. Jag satte då i ett vanligt USB-minne med det gjorde ingen skillnad. När jag är inne på spelarens menyer så aktiveras USB-minnet, men när jag går tillbaka till Blu-ray skivans menyer slutar USB-minnet att arbeta.

Någon som vet vad som kan vara i görningen? Någon annan som har erfarenhet av BD Live med denna modell? Jag läste hastigt att BD Live i allmänhet kan vara problematiskt och ställa till det.

http://cinecracy.wor.../27/prometheus/

Redigerat av Videofilur, 31 oktober 2012 - 12:15.


#67

Postad 31 oktober 2012 - 13:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Kanske måste köra SD minne? Har för mig att jag behövde gå och springa SD minne för att få igång live. För att sedan upptäcka att det är mer eller mindre ett virus. Read my lips du kommer INTE sakna BD live någonsin.

Angående netflix går jag på market hittar jag då ingen netflix app på min 320. Uppdaterade till senaste 1.49 firmwaren igår.

#68

Postad 31 oktober 2012 - 14:10

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0

....för att få igång live. För att sedan upptäcka att det är mer eller mindre ett virus. Read my lips du kommer INTE sakna BD live någonsin.


Kan du utveckla det lite? Menar du att maskinen blir störd och att det börjar dyka upp en massa rutor etc. från Internet...? :unsure:

#69

Postad 31 oktober 2012 - 14:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Har vart om en del filmer där man får extra mycket trailers innan man får igång filmen. Yippie!!! I allmänhet slöar det ner uppstarten markant och det är i regel bara säljmaterial för annan film. Vissa filmer startar inte korrekt med bd live aktiverat heller.

Någon får gärna rikta mig mot en bluray där bd live tillför något då jag som sagt ignorerar den biten fullständigt numer.

mcmike har du fått igång netflix på din panasonic bluray? Exakt hur gick du till väga. Jag har ju tillgång till market men det finns ingen netflix app så långt ögat kan nå...

#70

Postad 31 oktober 2012 - 14:15

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0

Angående netflix går jag på market hittar jag då ingen netflix app på min 320. Uppdaterade till senaste 1.49 firmwaren igår.


Jag ställde följande fråga till Panasonics support igår natt:

Jag har en Panasonic DMP-BDT320EG Blu-ray spelare och enligt er hemsida så skall denna modell har en app för Netflix. Jag har dock inte hittat denna som ikon när jag går in på nätverksportalen (Viera Connect). Vad skall jag göra för att få tillgång till Netflix på min Panasonic Blu-ray spelare? Är det något som jag måste ladda ner? Min Blu-ray spelare har den senaste Firmware mjukvaran 1.49.

Jag fick då som svar imorse (snabb service):

Du ska ladda ner Netflix via VIERA-Market. Se även till att din spelare är inställd på att den befinner sig i sverige, annars är det inte säkert att du hittar Netflix när du letar efter det.


Redigerat av Videofilur, 31 oktober 2012 - 14:15.


#71

Postad 31 oktober 2012 - 15:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Ah hittade äntligen till setup menyn i viera market. Hade tydligen inställt på Tyskland som default

#72

Postad 31 oktober 2012 - 23:51

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0

Ah hittade äntligen till setup menyn i viera market. Hade tydligen inställt på Tyskland som default


Jag har försökt att hitta den själv i kväll utan resultat. Kan du ge en fingervisning vart jag skall leta?

#73

Postad 01 november 2012 - 09:50

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Jag bläddrade ner och fick i något skede upp en setup ikon nere till vänster. Den är stor och tydlig så gäller bara få fram den. Vet inte om det är hemsida två eller något den dyker upp på.

Blev lite bättre i alla fall. SF anytime är ju på tok för dyrt men netflix är trevligt. BDT-320n är osannolikt seg i bläddrande och uppstart men själva uppspelningen flöt på betydligt bättre än väntat så fungerar verkar det göra i alla fall.

#74

Postad 01 november 2012 - 14:17

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
Jag hittade den nu, på Viera Connect, efter att ha bläddrat upp några sidor; letade först på Viera Market vilket var fel. Nu dök Netflix och SF Anytime upp direkt utan att jag behövde ladda upp dem från Market.

#75

Postad 01 november 2012 - 20:42

Videofilur
  • Videofilur
  • Forumräv

  • 512 inlägg
  • 0
Har sett på en film nu genom Netflix och måste säga att det fungerar i princip smärtfritt. HD film utan några störningar.

#76

Postad 12 november 2012 - 02:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Kopplade in DACen nu och jag får nu läppsyncsproblem tyvärr med netflix appen. Testade köra stereo ljud men upplever fortfarande problem med synkningen. Kör jag via HDMI så synkas det korrekt.

Någon specifik inställning på spelaren som rekomenderas? Har satt den på stereo där så den ska ju inte direkt behöva göra någon grövre omvandling.

Redigerat av oqvist, 12 november 2012 - 02:28.


#77

Postad 23 december 2012 - 14:07

BikerMike
  • BikerMike
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0
Hej. Vart hitta BDT-500 till bra pris nu i mellandagarna?

Ska ha två stycken.

Mvh Micke

#78

Postad 28 december 2012 - 10:35

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Någon som sitter med moddad BDT-500 för både dvd och blu ray? Sett bra priser i England och det kliar i avtryckarfingret! :-)

#79

Postad 28 december 2012 - 16:10

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0

Någon som sitter med moddad BDT-500 för både dvd och blu ray? Sett bra priser i England och det kliar i avtryckarfingret! :-)

Vart hittar man dessa priser?

#80

Postad 28 december 2012 - 18:02

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

Vart hittar man dessa priser?


http://www.tps.uk.co...ge_name=product

3251 kr + frakt, väntar på svar om fraktpriset

#81

Postad 29 december 2012 - 22:10

BikerMike
  • BikerMike
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0
Moddad?

Mvh Micke

#82

Postad 30 december 2012 - 09:41

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

Moddad?

Mvh Micke


Ja, regionsfri för dvd och blu ray alltså....modifierad.

#83

Postad 30 december 2012 - 11:19

marix
  • marix
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
"Please be aware that if the Manufacturer release future firmware updates, and you wish to keep your unit up to date, then we can provide MultiRegion firmware updates for a fee. Do not update the product with UK firmware if you want to use all of the features offered within the MultiRegion Firmware."

Det låter lite likte denna sida: http://www.firmwareinfo.com/
Som säljer "enhanced" panasonic firmware, ryktas ta ca 30-40€ för första firmwaren och 10€ för uppdateringr efter detta..

Sen om det funkar i praktiken verkar det tvistas om.

#84

Postad 30 december 2012 - 12:13

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 1
Jag är skitnöjd med min 320. Kan bara upplysa om att den kan flytta text och ställa parallax i 3D precis som Oppon kan, dock sååå mycket billigare. Snabb och tyst är den åxo :)

#85

Postad 30 december 2012 - 12:37

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

"Please be aware that if the Manufacturer release future firmware updates, and you wish to keep your unit up to date, then we can provide MultiRegion firmware updates for a fee. Do not update the product with UK firmware if you want to use all of the features offered within the MultiRegion Firmware."

Det låter lite likte denna sida: http://www.firmwareinfo.com/
Som säljer "enhanced" panasonic firmware, ryktas ta ca 30-40€ för första firmwaren och 10€ för uppdateringr efter detta..

Sen om det funkar i praktiken verkar det tvistas om.


Läst pris om 12 pund för att få uppdatering skickad på skiva, man får väl gå ihop några stycken! :-)

#86

Postad 07 januari 2013 - 12:04

Unregisterede300f6db
  • Unregisterede300f6db
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Är riktigt sugen på 320:n, fått väldigt bra omdömen! Men kontrollen är det som skrämmer mig lite. Varför gjorde dom inte bara en vanlig kontroll med fysiska knappar när nästan alla ändå sitter på android eller iphone? Tankarna går lite mot philips bdp7700 istället, egentligen bara för att få en vanlig fjärrkontroll. Ni som har haft era ett tag, vänjer man sig eller känns det fortfarande bara jobbigt med touchen? Visst går ju att lösa med en harmony one, men känns lite surt att köpa en bluray-spelare och på direkten komplettera med en ny fjärrkontrol för tusen spänn...

#87

Postad 07 januari 2013 - 16:45

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

http://www.tps.uk.co...ge_name=product

3251 kr + frakt, väntar på svar om fraktpriset


36 pund till Sverige

#88

Postad 10 januari 2013 - 21:31

Unregisteredb42cf0ff
  • Unregisteredb42cf0ff
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Vilken spelare anses vara den mest prisvärda av 2012 års modeller?
Jag är på väg in i blurayklubben snart i och med ny tv. Är det någon som har koll på skillnaderna mellan modellerna?
En del ligger ju väldigt nära i pris.
Ljudmässigt används en Denon stereoförstärkare. Någon skrev om att man kunde flytta texter i filmerna. Innebär det att man kan flytta upp texter från letterbox och sedan förstora bilden?

HJÄLP! :unsure:

#89

Postad 11 januari 2013 - 14:43

pricehunter2
  • pricehunter2
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag är ny på det här med bluray. Jag har en "gammal" 5.1-förstärkare utan HDMI men med optisk ingång.
Funderar nu på att köpa 220n:
  • Finns det alltid ett "5.1-spår" (DD eller DTS) på blurayskivor?
  • Kan 220n "mixa ned" 7.1 (etc) till 5.1 på den optiska utgången?
    (Panasonics sida verkar anntyda att den kan dekoda något och en annan sida att det är 5.1 som kan komma ut,
    med Panasonic sida har fotnoten "HDMI connection required".)
Fantastiskt vad lite det står i manualer nuförtiden.

Såg på Wikipedia att det måste finnas ett ljudspår i DD, DTS eller PCM, men är ändå nyfiken på
svaret på den andra frågan.

Redigerat av pricehunter2, 11 januari 2013 - 16:10.


#90

Postad 16 januari 2013 - 17:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0

Är riktigt sugen på 320:n, fått väldigt bra omdömen! Men kontrollen är det som skrämmer mig lite. Varför gjorde dom inte bara en vanlig kontroll med fysiska knappar när nästan alla ändå sitter på android eller iphone? Tankarna går lite mot philips bdp7700 istället, egentligen bara för att få en vanlig fjärrkontroll. Ni som har haft era ett tag, vänjer man sig eller känns det fortfarande bara jobbigt med touchen? Visst går ju att lösa med en harmony one, men känns lite surt att köpa en bluray-spelare och på direkten komplettera med en ny fjärrkontrol för tusen spänn...


Du kan månne hitta fjärrisen för 220 att köpa någonstans? Möjligt att även fjärrisen till fjolårsserien fungerar? Tycker mig läst det någonstans.

Men alltså det är väl ingen köpstopp för min del. Det är bara så fascinerande hur idiotiskt interfacet är. Får en lite lätt revansch med netflix visserligen om du har tänkt dig köra det. Har du inte bråttom så fungerar det. Jag gillar inte smartphone fjärrisar. Bökigt och gillar inte känslan i knapparna så då föredrar jag faktiskt den här.

Jag skaffade en logitech harmony one och inte någon touch baserad av en anledning. Harmony One hittar du begat lite varstans för 5-600 spänn. Det enda som stör lite är touch skärmen men den gör sitt till för att fylla ut. Har du mycket pryttlar så känner du att du snabbt får igen investeringen i alla fall. Körde fyra fjärrisar innan plus två i sovrummet.

Apropå min 320 a harold and Kumar christmas 3D går inte att köra på BDT320n. Påstår bara att jag inte har någon 3D kompatibel TV. Fungerar på BDS-700 med samma ej kompatibla tv.

#91

Postad 05 februari 2013 - 23:17

SH[]RTY
  • SH[]RTY
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0
Tja
Är det nån som har problemet lager byten på bdt500?
Min blir som knäpp, kan frysa länge och hacka fram bilden ett tag. Nån annan med samma problem?

#92

Postad 17 februari 2013 - 10:43

Unregisteredc2e5ee9c
  • Unregisteredc2e5ee9c
  • Lärjunge

  • 447 inlägg
  • 0
Jag funderar på en Panasonic Blu-ray enbart för att kunna använda tv-fjärren till att starta och stoppa filmer.

Hur är det med touch-fjärren, finns det inte vanliga knappar också? Typ för start, stopp, subtitle och det där standardgrejerna man kan behöva. När måste man använda touch-delen på fjärren?

Är det nån som vet mer om ljudnivåerna på 120/220/320/500? Skiljer det mellan dem? Jag vill ha tystast möjliga spelare och är beredd att betala för det. Är just på väg att lämna tillbaka en DMP-BD77 då den ger ifrån sig ett högt vinande ljud vid uppspelning. Otroligt irriterande och klart hörbart från soffan. Jag trodde inte det såldes sånt skit 2013.

Redigerat av Unregisteredc2e5ee9c, 17 februari 2013 - 10:46.


#93

Postad 17 februari 2013 - 15:12

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Jag funderar på en Panasonic Blu-ray enbart för att kunna använda tv-fjärren till att starta och stoppa filmer.

Hur är det med touch-fjärren, finns det inte vanliga knappar också? Typ för start, stopp, subtitle och det där standardgrejerna man kan behöva. När måste man använda touch-delen på fjärren?

Är det nån som vet mer om ljudnivåerna på 120/220/320/500? Skiljer det mellan dem? Jag vill ha tystast möjliga spelare och är beredd att betala för det. Är just på väg att lämna tillbaka en DMP-BD77 då den ger ifrån sig ett högt vinande ljud vid uppspelning. Otroligt irriterande och klart hörbart från soffan. Jag trodde inte det såldes sånt skit 2013.


I princip kan man säga att varje meny har en knapp på dosan för att sedan styras via touch på modellerna upp till 320. Jag har vant mig, 500 tror jag har vanlig fjärrkontroll. Upplever min ganska tyst och snabb..

#94

Postad 19 februari 2013 - 21:28

BikerMike
  • BikerMike
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0
Hej.

Har en BDT500, undrar hur man får upp menyn som man fick första gången man startade upp den ur kartongen?

Där kunde man välja språk och bildformat typ 16:9, 16:9 full och dyligt.

Mvh Micke

#95

Postad 19 februari 2013 - 21:35

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Hej.

Har en BDT500, undrar hur man får upp menyn som man fick första gången man startade upp den ur kartongen?

Där kunde man välja språk och bildformat typ 16:9, 16:9 full och dyligt.

Mvh Micke


Gå in i menyn inställningar, så är det iaf på 320..

#96

Postad 19 februari 2013 - 21:52

BikerMike
  • BikerMike
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0

Gå in i menyn inställningar, så är det iaf på 320..

Ja men sen då? vill komma åt bildinställningarna typ 16.9, 16:9 full som jag nämnde.

#97

Postad 19 februari 2013 - 22:01

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Ja men sen då? vill komma åt bildinställningarna typ 16.9, 16:9 full som jag nämnde.


Systeminställning välj inställning tv..

#98

Postad 19 februari 2013 - 22:06

BikerMike
  • BikerMike
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0

Systeminställning välj inställning tv..

Tack så mycket för hjälpen!

#99

Postad 19 februari 2013 - 22:09

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Tack så mycket för hjälpen!


Varsågod, finns en ny firmware åxo:)

#100

Postad 19 februari 2013 - 23:01

BikerMike
  • BikerMike
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0

Varsågod, finns en ny firmware åxo:)

Sånt vet jag inte hur man fixar, hur och vad gör man?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.