Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pace DiT 8030/13 Boxer HD box med On Demand

934 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Pace DiT8030/13 320GB (Digitalboxar) 3 2,21 (27) Inga priser
1 relaterade trådar

#601

Postad 31 mars 2012 - 23:42

Zorro61
  • Zorro61
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Fick brev från Boxer idag. Förutom att man har en digitalbox som krånglar så ändrar de även avtalet.

Boxer HD-abonnemanget upphör.

Istället går Kanal 5 HD, National Geographic Channel HD och MTVN Live HD över till Boxer Max-abonnemanget.

TV3 HD och TV4 HD läggs i en ny variant av Boxer HD, och får ett nytt pris på 49 kr/mån.

Jag tänker inte betala 49 kr i månaden för två kanaler.


Hmmm, undrar vad de säger om vi vill ändra/avsluta avtalet? De lär väl hävda att vi har låst avtalet i en viss tid. Gäller det bara ena parten? :angry: Det här borde väl vara att boxer har brutit avtalet och att man är fri att avsluta?

#602

Postad 01 april 2012 - 10:37

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Nu stämmer äntligen klockan i boxen, men den stora förlösande uppdateringen lyser med sin frånvaro fortfarande. Kan vi få ett nytt realese datum Boxer?

Redigerat av hozza, 01 april 2012 - 10:39.


#603

Postad 01 april 2012 - 10:52

matdah76
  • matdah76
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Hmmm, undrar vad de säger om vi vill ändra/avsluta avtalet? De lär väl hävda att vi har låst avtalet i en viss tid. Gäller det bara ena parten? :angry: Det här borde väl vara att boxer har brutit avtalet och att man är fri att avsluta?


Faktiskt så stod det i mitt brev att om jag ville beställa det nya HD-paketet (med 3:an och 4:an) så skulle jag ringa kundtjänst. Så det verkar som att de automatiskt avslutar de gamla abonnemangen. Jag har dock ingen bindningstid på mitt HD-paket, bara grundpaketet.

#604

Postad 02 april 2012 - 08:33

dmr
  • dmr
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0

Hmmm, undrar vad de säger om vi vill ändra/avsluta avtalet? De lär väl hävda att vi har låst avtalet i en viss tid. Gäller det bara ena parten? :angry: Det här borde väl vara att boxer har brutit avtalet och att man är fri att avsluta?


Avtalet är naturlingtvis låst för båda parter och förändingen påverkar dig inte förrän din bindningtid går ut (vilket tydligt framgår av brevet).

#605

Postad 03 april 2012 - 14:49

mblom
  • mblom
  • Amatör

  • 65 inlägg
  • 0
Snart så är mitt tålamod slut... :angry: När kommer en uppdatering!? De har inte hört talas om Agila processer, små leveranser i stället för en stor. Men de kanske fick gå tillbaka till ritbordet och börja om hela processen!? Det är ju bättre att de skickar ut små uppdateringar som vi stackare som äger en Pace box kan ge feedback på.

#606

Postad 03 april 2012 - 17:03

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

De har inte hört talas om Agila processer, små leveranser i stället för en stor. Men de kanske fick gå tillbaka till ritbordet och börja om hela processen!? Det är ju bättre att de skickar ut små uppdateringar som vi stackare som äger en Pace box kan ge feedback på.

Agila processer kan ha sin plats i en del sammanhang men här gäller en annan verklighet. Varje leverans är en omfattande process som kostar en slant hur liten ändringen än är så vänta dig inte att någon "nightly build" för denna typ av produkt skall gå ut till alla användare.
Självfallet kan det komma ny mjukvara i morgon, men det vore knappast heller någon sensation om det dröjde ytterligare någon månad.

#607

Postad 04 april 2012 - 08:41

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Jag ringde Boxer igår för att säga upp Canal+ abb. I telefonkön, som var på nästan 1 timme (!), hann jag fundera flera gånger på att säga upp hela abbonemanget istället. När jag väl kom fram så var det rena rama säljsnacket hit och dit med erbjudanden och givetvis FÖRLÄNGNING av abbonemanget på Canal+. Men, hallå....jag vill bli av med detta paket inte förlänga. Efter lite prat om Paceboxen och dess nackdelar kunde han erbjuda en annan box till "kompispris". 1995:- för en Humax och...hör å häpna....om jag FÖRLÄNGER Boxer abbonemanget i ytterligare 2 år. Sådana "kompisar" undanbeder jag :-).
Enl. denna kille på Boxer kommer det nog ingen firmware denna månad heller till Paceboxen men dom jobbar på det. Hmmm....jovisst, har hört det ett tag.
Mitt tålamod tog därmed slut och till sensommar i år säger jag upp Boxer abb:et till förmån för en annan leverantör.

#608

Postad 04 april 2012 - 10:14

mblom
  • mblom
  • Amatör

  • 65 inlägg
  • 0

Agila processer kan ha sin plats i en del sammanhang men här gäller en annan verklighet. Varje leverans är en omfattande process som kostar en slant hur liten ändringen än är så vänta dig inte att någon "nightly build" för denna typ av produkt skall gå ut till alla användare.
Självfallet kan det komma ny mjukvara i morgon, men det vore knappast heller någon sensation om det dröjde ytterligare någon månad.


:) Jag jobbar själv som utvecklare och kör Agilt förstås. Arbetar inom bank/finans och jag kan svära på att vi har mer regelverk/säkerhet att följa än ett företag som utvecklar mjukvara för en digitalbox. Vi har bl.a. kodgranskning och pen-tester varje år och klarar vi inte av det så får vi stänga ner businessen. Vi kan leverera oftare än vad Boxer klara av, så vad är det för dyra processer som de har!? Sen så är det helt ofattbart att de inte har kört några tester innan de släpper ut produkten. För en sån simpel sak som att kunna stänga av boxen utan den kraschar, helt otroligt!!!

#609

Postad 06 april 2012 - 14:31

nissetib
  • nissetib
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Ja, jag är nu glad att inte ha något Boxer abb längre sedan den 1/4. Ser nu bara "skogs-tv". Man kan undra varför Boxer har frivisning i så många dagar nu. Har Pace historien kostat alldeles för mycket pengar så dom måste locka till sig nya kunder????

#610

Postad 13 april 2012 - 06:34

Unregistered5fd6896d
  • Unregistered5fd6896d
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0

Hej igen!

Vi förstår att ni är besvikna på att vi dröjer med mjukvaran. Vi arbetar dock fortfarande hårt med att rätta till de problem som ni rapporterat. Tyvärr har det tagit längre tid än vi först trodde att åtgärda dessa problem. Just nu fokuserar vi främst på att lösa problemen med felaktiga inspelningar och långsamma menyer och vårt mål är att släppa en ny mjukvara i slutet av mars som löser en del av problemen. Därefter kommer vi löpande att släppa nya mjukvaror med förbättringar till dess att vi har en produkt som både vi på Boxer och ni kunder är nöjda med.

Vi tackar för er förståelse och hoppas att vi snart kommer kunna återkomma till er med positiva nyheter.

Vänliga hälsningar
Boxer Teknik



Slutet av mars. Vilket år???

#611

Postad 13 april 2012 - 13:06

Boxer Teknik
  • Boxer Teknik
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0
Hej igen!

Som ni märkt har släppet av ny mjukvara till er, som tidigare var planerat till slutet av mars, blivit fördröjt. Orsaken är att vi vid sluttesterna upptäckte ett par nya fel som vi inte kunde acceptera i en mjukvaruversion som vi skickar ut till er. Vi arbetar just nu med att åtgärda dessa och hoppas kunna återkomma med ett nytt datum i närtid. Det positiva är att vi i den omarbetade mjukvaran lyckats isolera och åtgärda många (om än inte alla) de problem som ni rapporterat.

Vänliga hälsningar
Boxer Teknik

#612

Postad 30 april 2012 - 11:40

Carjan
  • Carjan
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Händer inte mycket på boxerfronten

#613

Postad 30 april 2012 - 21:34

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Händer inte mycket på boxerfronten


Nä, det som är dött är dött.

#614

Postad 01 maj 2012 - 21:08

lennsjö
  • lennsjö
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 1
"Ett nytt datum i närtid". Vad innebär det för Boxer? Om ytterligare 4 månader. Har f n ingen box som funkar. Ersättningsboxen la av i förra veckan. Orkar inte ringa till Boxers oerhört nonchalanta och urdåliga kundtjänst. Hoppas alla som funderar på olika digital-tv läser detta forum och ser hur Boxer behandlar sina kunder...

#615

Postad 04 maj 2012 - 10:02

mblom
  • mblom
  • Amatör

  • 65 inlägg
  • 0
Exakt! Varför kan de inte skicka ut vad de har nu i mjukvaruväg, det kan ju knappast bli sämre! Och jag tror att det inte är så många som använder boxen nu!? Risken är ju att de få stackar som fortfarande kör boxen kommer att ruttna. :angry:

Redigerat av mblom, 04 maj 2012 - 10:05.


#616

Postad 04 maj 2012 - 10:29

etomaka
  • etomaka
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Håller med! Ersättningsboxen är ju inte precis någon fullgod ersättare...
Jag vill fortfarande tro att Paceboxen kommer att bli användbar, men börjar tröttna ordentligt.

#617

Postad 04 maj 2012 - 21:08

lennsjö
  • lennsjö
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Det som är mest frustrerande är tystnaden. Ingenting sen 13 april. Meddela oss kunder som betalar dyra pengar för abonnemang, boxar som inte funkar etc, att "tyvärr är mjukvaran försenad osv".
På nåt vis känns det som man verkligen vill bli av med sina kunder. Jag pratade med kundtjänst i februari om Pace-boxen och sa att om dom inte kunde fixa det så tänkte jag säga upp abonnemanget. Svaret jag fick var "Ja, jag kan koppla dig till avdelningen för uppsägningar". Vilken service! Oerhört kundvänligt!

#618

Postad 05 maj 2012 - 09:05

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0

Det som är mest frustrerande är tystnaden. Ingenting sen 13 april. Meddela oss kunder som betalar dyra pengar för abonnemang, boxar som inte funkar etc, att "tyvärr är mjukvaran försenad osv".


Egentligen har boxer inte informerat officiellt om on demand sen 3 januari. Att nån snubbe från boxer skriver på ett forum nån gång ibland betyder ingenting, hur många av boxers hundratusentals kunder läser här?

Hur som helst tror jag ändå att det löser sig...



#619

Postad 05 maj 2012 - 15:04

lennsjö
  • lennsjö
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Vilket år?

#620

Postad 07 maj 2012 - 08:27

Unregistered98bc0f60
  • Unregistered98bc0f60
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Enligt just mottaget mail sker uppgradering from i morgon Tisdag den 8/5 via luften och via ansluten nätverkskabel
från kl 13 samma dag.
/M

#621

Postad 07 maj 2012 - 09:07

Carjan
  • Carjan
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Inte en dag för tidigt :-)

#622

Postad 07 maj 2012 - 10:19

Boxer Teknik
  • Boxer Teknik
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0
Hej!

Tisdag 8 maj släpper vi en ny mjukvara till Pace-boxen.

Den nya mjukvaran innehåller förbättringar inom följande områden:
• Inspelningsfunktionaliteten, både för enskilda inspelningar, serieinspelningar och två samtidiga inspelningar.
• Boxens stabilitet
• Snabbare användargränssnitt i Programguide, Mitt bibliotek och Filmbutiken

Fortfarande återstår en rad saker att åtgärda, och till nästa mjukvaruuppgradering fokuserar vi främst på följande:
• Ta bort fördröjning i textning av inspelat material på vissa kanaler
• Ytterligare förbättringar av stabiliteten
• Ytterligare förbättringar av inspelningsfunktionaliteten och time shift
• Förbättrad funktionalitet för att spola framåt och bakåt i hyrda filmer

Mer utförlig information finner ni på http://www.boxer.se/kundservice

Vi hoppas ni fortsätter med er konstruktiva återkoppling på boxen och dess funktionalitet!

Vänliga hälsningar
Boxer Teknik


#623

Postad 08 maj 2012 - 08:56

dmr
  • dmr
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0
http://www.boxer.se/...-on-demand-box/

"...boxen kommer att meddela när den nya mjukvaran är nedladdad och redo att installeras, vilket kan ta upp till 24 timmar..."

QUE? Tar det 24h för boxen att installera mjukvaran :D

#624

Postad 08 maj 2012 - 13:37

HeaL
  • HeaL
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Från 13.00 ska filen finnas tillgänglig för manuell uppdatering via menyn. Någon som testat?

#625

Postad 08 maj 2012 - 16:23

creame
  • creame
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jajamensan provar nu. Är helt klart rappare i menyerna fortfarande lite seg när man ska byta sida men klart bättre än innan.

#626

Postad 08 maj 2012 - 17:19

DarthDaniel
  • DarthDaniel
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Betydligt snabbare, testade tanka hem en on demand film och den var inte korrupt. Verkar ju nästan lovande.

#627

Postad 08 maj 2012 - 20:40

Almgården
  • Almgården
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Äntligen, boxern är klart mycket bättre. Nu kan man ju använda den iaf.
Dock så kvarstår det en hel del för boxer att.
Har någon testat att spela in, fungerar det nu?

#628

Postad 08 maj 2012 - 21:36

HeaL
  • HeaL
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Jag har hittat en bugg:
När man skapar en ny kanallista så går det inte att flytta markören i bokstavslistan. Det går mao ord inte att flytta till "OK" för att spara listan.

(Det går att mata in bokstäver via sifferknapparna på fjärrkontrollen samt via knappen OK, som lägger till ett "A" eftersom markören står där.)

Annars en mycket bättre box än tidigare!

#629

Postad 08 maj 2012 - 22:05

Carjan
  • Carjan
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 2
Jag har hittat nåt som inte fanns förut, när man gör en kanallista lägger sej kanalerna i kanalnr. ordning, inte som innan i den ordningen du själv valde kanaler. Eftersom man inte kan flytta om kanalerna i sin egen lista är den funktionen helt meningslös. Jag vill inte ha tv2 hd på kanalplats 62 och typ sist i min lista, den ska jag ha på2:an, eftersomman inte vill ha 1-5 i sd så får man tv6 på fjärrens etta, rätt kasst

#630

Postad 09 maj 2012 - 05:37

morallen
  • morallen
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 1
Verkar klart bättre men funktionen att kunna sortera kanalernabibegen valberedning i kanalista måste komma tillvaka

Redigerat av morallen, 09 maj 2012 - 06:13.


#631

Postad 09 maj 2012 - 07:03

HeaL
  • HeaL
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
bugg:
Stängde av boxen igår med fjärrkontrollen och den gick ner i "stand by" (klocka i displayen). I morse var displayen svart och när jag slog på den igen (via fjärrkontrollen) så startade den om från början (boot i displayen).

Boxer teknik: Går det att ordna ett system för att hålla ordning på vilka buggar som rapporterats?

#632

Postad 09 maj 2012 - 07:16

etomaka
  • etomaka
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Problem:
Mitt scrollhjul funkar inte efter uppgradering
Efter att ha bläddrat runt och raderat en del inspelningar så hängde sig boxen, fick boota om mha hålla inne knappen.
Saknar även volymindikatorn när man justerar ljudet.

Dock, en betydligt trevligare upplevelse som helhet, funderar på att använda den som förstabox igen.

Redigerat av etomaka, 09 maj 2012 - 07:19.


#633

Postad 09 maj 2012 - 07:24

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

  • 1 318 inlägg
  • 0

Jag har hittat nåt som inte fanns förut, när man gör en kanallista lägger sej kanalerna i kanalnr. ordning, inte som innan i den ordningen du själv valde kanaler. Eftersom man inte kan flytta om kanalerna i sin egen lista är den funktionen helt meningslös. Jag vill inte ha tv2 hd på kanalplats 62 och typ sist i min lista, den ska jag ha på2:an, eftersomman inte vill ha 1-5 i sd så får man tv6 på fjärrens etta, rätt kasst


Jaha, där föll den bort tillsammans med Humaxboxen om de inte fixar det förstås.

#634

Postad 09 maj 2012 - 08:45

lennsjö
  • lennsjö
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Time shift fungerar inte så bra. Pausade igårkväll ett program i ca 10 min. Satte sen igång - spolade förbi reklam - backade eftersom jag spolade lite för långt - boxen låser sig, fjärren fungerar inte, inget ljud men bilden rullar på men med lilla menyrutan kvar. Efter en omstart och förlorat program funkade den igen. Märkte även när time shift funkade, att ljudet inte riktigt hängde med när man spolat och startar igen.
Kanallistan är, som övriga säger, bedrövlig. Att behöva gå in i guiden eller hoppa fram en kanal i taget för att byta kanal är väldigt omständigt.

#635

Postad 09 maj 2012 - 12:09

Boxer Teknik
  • Boxer Teknik
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 1
bugg:
Stängde av boxen igår med fjärrkontrollen och den gick ner i "stand by" (klocka i displayen). I morse var displayen svart och när jag slog på den igen (via fjärrkontrollen) så startade den om från början (boot i displayen).

Boxer teknik: Går det att ordna ett system för att hålla ordning på vilka buggar som rapporterats?

Hej!

Det är inte en bugg. När man satt boxen i stand by så går den av energibesparingsskäl efter en tid ner i så kallad deep stand by. Boxen drar då minimalt med ström, men det tar lång tid att boota upp boxen igen.

Ang system för att hålla ordning på buggar så analyserar och registrerar vi alla buggar som ni skickar in, via mail eller forumet.

Mvh
Boxer Teknik

Redigerat av Boxer Teknik, 09 maj 2012 - 12:20.


#636

Postad 09 maj 2012 - 14:31

_Knegen
  • _Knegen
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Kommer man att släppa boxen för försäljning snart?

#637

Postad 09 maj 2012 - 14:36

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 2
Har nu efter senaste uppdateringen fått osynk ljud/bild på TV3HD både vid stereo/flerkanalig inställning. Dock störst skillnad vid flerkanaligt. Jag har inte hunnit kolla om fler HD kanaler lider av samma fenomen, SD inga problem.

Tips om fler ändringar tll kommande fixar:
1. Skärmsläckare! Inte kul att pausa ett program en längre tid om man har en LCD eller plasma tv där risken är stor för inbränning.
2. Ta bort välkomsskylten vid uppstarten av boxen. Bara irriterande.
3. Vissa, olika, sidor på text-tv visas inte trots att innehåll ska finnas.

#638

Postad 09 maj 2012 - 15:02

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 2
Det är bra att boxen nu är rappare i menyerna, inte snabb men acceptabelt. Den verkar också stabilare även om den faktiskt hängde sig en gång efter installationen av mjukvaran.
Men snälla Boxer, kanalsorteringssytemet är verkligen under all kritik. Det var dåligt och svåranvänt innan men nu gör det ju boxen helt obrukbar! I synnerhet om man har HD-paketet då dessa kanaler som ju är de man oftast tittar på hamnar längst bak och TV6 hamnar på kanalplats 1!?

#639

Postad 09 maj 2012 - 19:25

HeaL
  • HeaL
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Jag har hittat en bugg:
När man skapar en ny kanallista så går det inte att flytta markören i bokstavslistan. Det går mao ord inte att flytta till "OK" för att spara listan.


Uppdatering: Fungerar efter omstart!

#640

Postad 10 maj 2012 - 09:29

Boxer Teknik
  • Boxer Teknik
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0

Kommer man att släppa boxen för försäljning snart?


Vi har ännu inte fattat något beslut om när försäljningen kommer återupptas, men vi hoppas att vi kan återkomma till er inom en snar framtid med ett datum för detta.

Mvh
Boxer Teknik

#641

Postad 13 maj 2012 - 10:25

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Jag måste säga att boxen fungerar ganska bra nu efter senaste uppdateringen, bra jobbat!

Det är egentligen bara ett par saker som irriterar, den oerhört långsamma uppstarten är inte acceptabel, min box tar 1,5 minut på sig innan jag har bild och då måste jag sedan trycka bort startsidan, kanske kunde man själv få välja i inställningar om man vill ha strömsparläge/startsida eller inte?

Det andra är kanalsorteringen som gör tv-tittandet lite extra krångligt, att själv kunna ange ordningen på kanalerna är en självklarhet. Visst fungerade väl detta innan uppdateringen?

#642

Postad 15 maj 2012 - 09:11

Cozmo Kramer
  • Cozmo Kramer
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hej, ville bara kolla lite med er som har denna boxen idag, hur det fungerar med de eventuella play-tjänster?

#643

Postad 15 maj 2012 - 09:29

Jodda
  • Jodda
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Boxern har efter senaste uppdateringen skött sig riktigt bra. Den har inte stängt av sig av sig själv en enda gång.
Den har inte heller slagit på sig av sig själv. Den har inte hängt sig heller. Menyerna flyter på mycket.
Uppstart tiden är dock för lång. Att den ska behöva boota varje gång om boxern varit avstängd nån timme. Stand by vore bättre. Ett tryck på dosan för standby och ett långt tryck avstängd. Har inte kollat synk med text vid inspening än men hoppas det är åtgärdat. Som flera påpekat. Låt välkomst bilden försvinna automatiskt efter 3 sek eller nåt. Störande att man ska behöva trycka på tv eller en kanal för att den ska försvinna. Men boxen fungerar godtyckligt nu!

#644

Postad 16 maj 2012 - 21:07

lennsjö
  • lennsjö
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 1
Nja. Jag kan inte riktigt hålla med om att boxen sköter sig bra. Igår stängde den av sig en gång. Idag blev det svart när jag bytte kanal från SVThd1. Fick göra en omstart, hålla in knappen och boota om. Time shift verkar instabilt, ljudet framför allt.
Känner fortfarande inte att man kan lita på den, verkar fortfarande inte särskilt stabil.

#645

Postad 25 maj 2012 - 07:06

Unregistered5fd6896d
  • Unregistered5fd6896d
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0
Får inte in TV1 eller TV 2 har gjort kanalsökning i min TV finns både 1 och 2
Vad göra fungerat tidigare

#646

Postad 25 maj 2012 - 11:38

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Låter inte som det har nåt med boxen att göra, kolla sändarinfo på din mast på teracoms hemsida och gör en manuell sökning på bara den muxen där svt ligger.

#647

Postad 11 juni 2012 - 21:05

_Knegen
  • _Knegen
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Väntar spänt på att Boxer ska börja leverera sin OnDemand-tjänst/box igen. Hur går det?

#648

Postad 12 juni 2012 - 14:07

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Väntar spänt på att Boxer ska börja leverera sin OnDemand-tjänst/box igen. Hur går det?


Det finns en hel del kvar att göra på Paceboxen!

#649

Postad 13 juni 2012 - 09:26

dmr
  • dmr
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0

Väntar spänt på att Boxer ska börja leverera sin OnDemand-tjänst/box igen. Hur går det?


Du har kunnat köpa den hela tiden, flera ÅF har den på hyllan trots att Boxer slutat sälja den...
Som hozza skriver så är den inte "klar" än så sitt i båten och vänta tills Boxer fått styr på bitarna och/eller släppt en bättre
box för sina OD tjänster. Om du ändå vill utmana ödet så kan du handla från tex. NetOnNets webshop:

http://www.netonnet....3/X163682.4944/

You have been warned :)

#650

Postad 14 juni 2012 - 12:03

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Jag har nu använt boxen som primär tv-källa sen den förra uppgraderingen i början av maj och får säga att den fungerar nästan felfritt. Visst finns det förbättringspotential och det kommer väl snart ny mjukvara igen antar jag. Det enda som stör rejält är den långa uppstarten och att det inte går att sortera kanalerna efter eget tycke.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.