Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spel som du precis har spelat igenom

2078 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1201

Postad 02 augusti 2014 - 09:25

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
The Blackwell Bundle
Wadjet Eye har vuxit till en av mina absoluta favoritutgivare med spel som Resonance, Primordia och deras egenutvecklade Gemini Rue, alla i gammaldags peka-klick-äventyrsstil. Köpte för länge sedan deras första(?) egenutvecklade spel, the Blackwell bundle, i nån rea på GOG, men har inte kommit mig för att spela det innan alldeles nyligen.

Det är en intressant detektivhistoria i fyra delar (finns nu också en femte, säljs separat). Röstskådespeleriet (och inspelningskvaliteten) är på amatörnivå, musiken är sliskig och stundtals bedrövlig, men spelet är jäkligt kul ändå. Inte i samma klass som Resonance och Gemini Rue, vilka är de Wadjet Eye-spel jag håller högst, men klart spelvärt pga av storyn i kombination med relativt intressant peka-klicka-mekanik. Skulle inte rekommendera till fullpris, men på rea, visst!

#1202

Postad 02 augusti 2014 - 10:50

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
The Wolf Among Us

Ta alla hyllningar och utmärkelser som The Walking Dead fick, oavsett vad du själv tyckte om det, och applicera dom på TWAU istället. Så bra tycker jag det här spelet är. Jag gillade TWD också, men förstod inte riktigt varför många recensenter försökte överträffa varandra när det gällde att hylla spelet. TWAU är spelmekaniskt likadant som TWD, men storyn är en crime-noir istället för zombie-apokalyps. Bara det ger pluspoäng ;) Att se alla välkända sagofigurer tillsammans i en ny miljö är också väldigt intressant. Det enda som gör att jag inte kan ge spelet full pott är att det brister på det tekniska utförandet, det frös några gånger och ibland stannar bilden samtidigt som ljudet fortsätter för att sedan hoppa ikapp. Synd, men tyvärr är ju alla TellTale-spel på det här viset.

9/10

#1203

Postad 04 augusti 2014 - 09:42

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 2
Precis klarat TLOU RM. Herregud vad bra detta var. Speciellt om man tänker på att Naughty Dog inte hade en fungerande motor att arbeta med förrän i januari-14.
Ett halvår (lite mer) för att få med allt (huvuddelen/DLC etc) är jävligt imponerande och det är lite kul att fundera på hur det skulle sett ut om de hade fokuserat helhjärtat på ett AAA-spel till denna generations release.

Spelet är samma som till PS3. Bara snyggare, mer smooth (mer bells and whistles helt enkelt).

Mitt betyg blir:
5 shivs av 5 möjliga.

#1204

Postad 04 augusti 2014 - 09:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Wolf among us.

Riktigt bra, spelar i samma liga som Walking Dead även om det inte berörde mig lika mycket. I övrigt håller jag med Rangwald.

#1205

Postad 07 augusti 2014 - 12:43

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Blev "klar" med Lego Batman 2 på PS Vita häromdagen.
Jämfört med Batman 1 så var detta en barnlek, dock återstår en trophy, men den känns som den får ligga kvar lite ;)

#1206

Postad 10 augusti 2014 - 22:19

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Trine 2: Complete Story
Var rätt länge sen jag spelade första Trine, men tvåan kändes som att det var mer av samma. Nya fiender dock, men rätt likt ändå tycker jag. Intressanta, lagom svåra fysikpussel och rätt lagom långt spel. Inte så dumt helt enkelt.

#1207

Postad 11 augusti 2014 - 03:53

Unregistered37950f3e
  • Unregistered37950f3e
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
LEGO Pirates of the Caribbean, det var riktigt kul att spela co-op med flickvännen som vanligtvis inte spelar spel. :)

#1208

Postad 13 augusti 2014 - 11:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Devil May Cry

Jag älskar ju Devil May Cry men detta spelet i serien var hat-kärlek för kameran ställer till det väldigt mycket så man springer åt fel håll för jämnan. Det var särskilt bekymmersamnt när jag slogs mot Nightmare bossen och man dog på grund av det. Jag gillar att det finns hemliga missions och stenar också men ibland undrar jag hur svårt det ska vara. På mission 19 så hänger en blå sten i luften långt ut. Det finns även ett torn högt upp som är nästan hopplöst att nå, och om man inte vet säkert att det går så tror man inte att det går för det tar tjugo försök innan man lyckas. Och där finns ingenting om man ändå lyckas ta sig dit först. Men om man först hoppar upp i luften och gör en devil trigger med Alastor så kan man flyta ut och plocka den som hänger i luften och DÅ om man IGEN hoppar upp i tornet bredvid så finns det en blå sten där! What?! Aja. Det dumma med spelet är att det är så plågsamt att lära sig också. För man kommer ju missa mot bossar och då tvingas man springa igenom banan igen för att komma tillbaka till bossen. Inga checkpoints här inte. Det blir jäkligt drygt och tidsödande. Det blir lite bättre om man har ett par gula stenar, men ändå. Man vet inte hur mycket man vågar använda items heller för man vet inte vad som kommer härnäst. Så det kan också vara frustrerande.

Men annars var det kul :)

7/10

Vänta nu, vilket DMC var detta? Inte det senaste (DmC) väl?

#1209

Postad 13 augusti 2014 - 12:41

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Vänta nu, vilket DMC var detta? Inte det senaste (DmC) väl?

Nä det "riktiga" jue :). Du vet ju att jag surgubbar över det senaste och vägrar spela det. Och sådana här saker, att folk missuppfattar vad man menar för att de döper nya spel till samma namn som det ursprungliga fast det namnet redan är taget gör inte irritationen mindre. Som var min Silent Hills tanke också.

#1210

Postad 13 augusti 2014 - 13:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Du vet ju att jag surgubbar över det senaste och vägrar spela det.

Jo men jag trodde också att du var en sådan fan att du självklart hade spelat första =P

#1211

Postad 13 augusti 2014 - 13:49

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Jo men jag trodde också att du var en sådan fan att du självklart hade spelat första =P

Ja det är lite skämmigt antar jag. Jag har ju spelat ut DMC4 tre gånger och lite på trean...
Så jag köpte DMC HD Collection och nu har jag spelat ut ettan och första kapitlet av tvåan.

#1212

Postad 13 augusti 2014 - 22:49

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Del två orkade jag bara några timmar av. Kan dock inte sätta fingret på vad det var som gjorde att jag inte orkade. Mitt första intryck var att allt var bättre än i ettan.

#1213

Postad 14 augusti 2014 - 08:45

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Del två orkade jag bara några timmar av. Kan dock inte sätta fingret på vad det var som gjorde att jag inte orkade. Mitt första intryck var att allt var bättre än i ettan.

Den är ju ganska annorlunda ettan och trean (vill jag minnas) på många sätt: grafik, känsla och menyer. I tvåan hjular man medans den klassiska undanrullningen varit med i ettan, trean, fyran exempelvis. Tvåan ska vara lättare också. Det gör mig inget iofs, jag vet ju att trean ska vara väldigt svår.

#1214

Postad 14 augusti 2014 - 11:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Del två orkade jag bara några timmar av. Kan dock inte sätta fingret på vad det var som gjorde att jag inte orkade. Mitt första intryck var att allt var bättre än i ettan.

Jag också, enligt mina gamla recensioner. Trean tyckte jag också var dålig. Ettan var bäst trots kameraproblemen.

Men jag har aldrig gillat DMC mer än NG.

#1215

Postad 15 augusti 2014 - 22:50

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Jag också, enligt mina gamla recensioner. Trean tyckte jag också var dålig. Ettan var bäst trots kameraproblemen.

Men jag har aldrig gillat DMC mer än NG.

Trean tycker jag är bäst av alla, de övriga är bra spel, men de spelar inte i samma liga som Ninja Gaiden eller Bayonetta.

#1216

Postad 16 augusti 2014 - 23:58

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Vill gärna ha remake av Bayonetta till PS4 så jag kan kan spela det med vettig grafik.

#1217

Postad 17 augusti 2014 - 00:06

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Vill gärna ha remake av Bayonetta till PS4 så jag kan kan spela det med vettig grafik.

Vettig? Jag har för mig att det var rätt snyggt?

#1218

Postad 17 augusti 2014 - 00:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
PS3-versionen var inte bra, det är nog det han menar.

Köp en Wii U, Bayonetta 1 följer med Bayonetta 2 :)

För jag menar, om du spelar ettan så kommer du vilja spela tvåan och då måste du ändå ha en =/

Redigerat av Zoiler, 17 augusti 2014 - 00:16.


#1219

Postad 17 augusti 2014 - 00:27

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
Spelade nyss igenom Uncharted: Golden Abyss då jag äntligen skaffat en PS Vita :)

Redigerat av boombaaz, 17 augusti 2014 - 00:28.


#1220

Postad 17 augusti 2014 - 11:13

Lucifr
  • Lucifr
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Spelade ut The Last of Us Remastered på PS4 igår. Känslan i magen efteråt...
Fantastiskt spel.

#1221

Postad 18 augusti 2014 - 08:19

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Spelade nyss igenom Uncharted: Golden Abyss då jag äntligen skaffat en PS Vita :)

Och vad tyckte du? Jag har också Golden Abyss men jag får ta det spelet senare. Jag spelar mest fightingspel på min Vita. Jag tänkte ha Vitan för spel vid resor men nu spelar jag rätt mycket på den hemma också. Det är soft att man kan gå ut och sitta på altanen med en kopp kaffe och spela :)

#1222

Postad 18 augusti 2014 - 08:37

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Har så smått börjat komma igång med lite lirande igen :)

Spelade klart Sleeping Dogs för någon vecka sedan.
Kul och underhållande, bara att det är vänstertrafik gör det värt att lira.

Orkade definitivt inte grinda allt men som sagt, kul.

#1223

Postad 18 augusti 2014 - 15:11

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Och vad tyckte du? Jag har också Golden Abyss men jag får ta det spelet senare. Jag spelar mest fightingspel på min Vita. Jag tänkte ha Vitan för spel vid resor men nu spelar jag rätt mycket på den hemma också. Det är soft att man kan gå ut och sitta på altanen med en kopp kaffe och spela :)


När det gäller Uncharted är jag inte speciellt objektiv så jag är inte rätt person att få ett ärligt svar från men visst var det vissa saker (personer) jag saknade samt att jag var inte kompis med vitans kontroller i början. Spelade igenom spelet på hard och hann med halva spelet på crushing på 16 timmar tågresa fram och tillbaka mellan Umeå och Trondheim :)

Jag kan ju säga att spela på crushing på ett skakigt tåg gav det en extra dimension annars så var det lite för lätt. Sedan hittade jag aldrig vilken knapp man skulle använda för att ladda om för att få fullt magasin vilket gjorde vissa sekvenser svåra. T.ex. då man satt fast på ett rep utan skydd och försöka försvara sig när Drake måste ladda om mitt i eldstriden vilket inte riktigt är rätt tillfälle att göra det vid.

#1224

Postad 22 augusti 2014 - 23:37

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Heavy Rain
Väl värt tidsinvesteringen. Betydligt bättre än Fahrenheit även om jag inte riktigt hängde med på vad mördaren hade för motiv med att
Spoiler
.

Ansiktena pendlar mellan fula och ok. Jag antar att det ansågs skitsnyggt när det kom. Idag är det ok inte mer. Samma gäller röstskådespelarna.

#1225

Postad 22 augusti 2014 - 23:58

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Shadowrun Returns: Dead Man's Switch
Först Shadowrun som spel: Turbaserat RPG med klassisk, isometrisk vy i sann Fallout-anda (har inte spelat nån tidigare spel i Shadowrun-universumet). Härlig visuell stil och skön musik. Först kändes mekaniken ganska platt, men ju mer jag spelade, desto mer djup fann jag. Några saker irriterar mig dock, som att det inte verkar gå att initiera strider själv(?).

Kampanjen Dead Man's Switch har jag hört ska överglänsas av expansionen Dragonfall, men jag tyckte den var riktigt bra. En klassisk deckarhistoria, som tog gissningsvis dryga 15 timmar att spela igenom. Lite synd bara att det var så linjärt. Saknar att kunna förflytta mig mellan hubbar efter egen vilja. Men kan varmt rekommendera! Man behöver verkligen inte DLC:et direkt.

Ännu ett lyckat Kickstarter-projekt. :)


Shadowrun Returns: Dragonfall
...och nu har jag spelat igenom DLC:et Dragonfall. Och ja, det var klasser bättre än originalkampanjen, Dead man's switch (DMS). Bättre story, bättre sidokaraktärer, bättre utnyttjande av klassen deckers, något som kändes underutvecklat och förbisett i DMS. Tyvärr då får jag väl säga, då jag spelade just decker då. Men nu inser jag hur det kunde ha varit.

Så jag måste ändra min rekommendation!! Ska man spela Shadowrun kan man likaväl gå direkt på Dragonfall och sen spela DMS om man orkar/har tid. :)

De få problemen jag har i detta Xcom/Fallout-liknande strategi/rpg-spel är fortfarande som tidigare, att jag inte själv kan initiera strider. Dessutom kan jag inte själv uppgradera/utrusta mina party members utöver huvudkaraktären. Blir lite trist i längden när man uppgraderar och förbättrar sin huvudkaraktär och därmed förfinar sin spelstil, men man är fast med samma stil som man började med för de övriga i gänget. Speciellt som kampanjen ändå är på ca 20+ timmar. I DMS är detta inte ett jätteproblem, då man egentligen inte har sitt eget gäng, utan mest bara hyr in runners för enstaka uppdrag. I Dragonfall däremot har man sitt eget gäng och använder samma runners i uppdrag efter uppdrag. Man kan förvisso använda andra runners, men det kostar in game-pengar. Men varför inte använda sitt gäng?

Men bortsett från detta mindre gnäll så kan jag varmt rekommendera Shadowrun returns: Dragonfall om man är ute efter ett kul rpg/strategispel med bra story. :)

Redigerat av jayreso, 23 augusti 2014 - 10:25.


#1226

Postad 23 augusti 2014 - 15:13

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Prototype.
5 år är lång tid för ett öppet värld-spel och Prototype lider av många problem när det gäller grafiken och världen. Sista bossen känns lite väl over powered men annars var det ett relativt underhållande spel.

#1227

Postad 23 augusti 2014 - 17:10

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Och vad tyckte du? Jag har också Golden Abyss men jag får ta det spelet senare. Jag spelar mest fightingspel på min Vita. Jag tänkte ha Vitan för spel vid resor men nu spelar jag rätt mycket på den hemma också. Det är soft att man kan gå ut och sitta på altanen med en kopp kaffe och spela :)

Jag har aldrig spelat Uncharted innan jag testade Golden Abyss och jag blev fångad av serien. Satt nästan och sträckspelade spelet.
Jag kan dock inte jämföra med tidigare Uncharted.

#1228

Postad 23 augusti 2014 - 17:27

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
:o
Dom andra är t o m lite bättre

#1229

Postad 24 augusti 2014 - 13:08

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Nyss blivit klar med South Park The Stick of Truth. Riktigt kul om man gillar south park i övrigt men även ett ganska bra JRPG i botten, i like! Spelet var dock ganska kort för att vara denna typ av spel och det gav aldrig riktigt en episk känsla. Kanske svårt när det mest handlar om dildos, bajs och nazizombies men i alla fall. :D

3.5 av 5 MR Hankeys!

#1230

Postad 26 augusti 2014 - 19:21

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Blev precis klar med Bioshock infinite på 360. 4 av 5
Det hade kunnat få 5, men konsoll versionen saknar flytet och detaljer tyvärr. ljudet däremot är en stor del av upplevelsen.

Oron att den mörka stämningen och musiken från de 2 föregångarna skulle saknas och påverka 3:an negativt fanns inte där.

Miljöerna kändes mer varierade och det ljusa temat kändes riktigt fräsht i kombination med musik från vad jag antar är 1910-talet.
Storyn flöt ihop riktigt grymt med de tidigare på ett sätt som fick en att bara hoppas på en 4:e del i serien på next gen, frågan är bara
va fan ska dom hitta på för galet? :D

#1231

Postad 26 augusti 2014 - 21:54

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Starship Damrey
Kort och väldigt gott. Lite udda och det var precis vad jag tycker om.

#1232

Postad 27 augusti 2014 - 09:38

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

...som fick en att bara hoppas på en 4:e del i serien på next gen, frågan är bara
va fan ska dom hitta på för galet? :D


Nu kan de ju inte göra fler uppföljare..det finns inget högre tal än infinity ;)

#1233

Postad 27 augusti 2014 - 10:25

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Nu kan de ju inte göra fler uppföljare..det finns inget högre tal än infinity ;)

Haha fan det är ju sant, men beyond infinity? :-P

#1234

Postad 27 augusti 2014 - 13:51

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Nu kan de ju inte göra fler uppföljare..det finns inget högre tal än infinity ;)

Jodå, oändligheten är inget "tal". Det finns oändligt många oändligheter. Dessutom är de "olika stora". ^_^

Redigerat av Unregisterede32cf070, 27 augusti 2014 - 13:52.


#1235

Postad 31 augusti 2014 - 21:45

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
metro last light

vet inte riktigt vad jag tycker om det, mer än att jag inte var särskilt förtjust i slutet. mjeh.

#1236

Postad 31 augusti 2014 - 22:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

metro last light

vet inte riktigt vad jag tycker om det, mer än att jag inte var särskilt förtjust i slutet. mjeh.

Jag förstår inte grejen med Metro. Det får oförtjänt mycket ros. Det är en helt ok korridårskjutare.

#1237

Postad 31 augusti 2014 - 22:17

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
ja lite så. har inte läst böckerna, så får väl göra det nån gång, så man får bättre koll på storyn.

nä nu ser jag framåt mot far cry 4 och alien isolation!

#1238

Postad 31 augusti 2014 - 23:13

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Inte spelat själv, men jag har kollat igenom 4PM. Det tog 19 minuter.

#1239

Postad 01 september 2014 - 22:22

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Attack of the friday monsters

Japanskt, charmigt, annorlunda och precis vad jag behövde.

#1240

Postad 03 september 2014 - 10:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
deadlight

småskoj sidskrollande zombiespel. gillar den typen av spel. storyn var ju hyfsat förutsägbar dock.

#1241

Postad 08 september 2014 - 07:56

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
Infamous: First Light som är en liten prequel till Infamous: Second Son.

#1242

Postad 08 september 2014 - 08:41

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 1
Wolf among us. Kört igenom alla fem delarna nu och tycker verkligen storyn och stämningen är bland det bästa jag lirat. Precis som nämnts här tidigare finns det en del laddtider och tekniska problem men med tanke på hur bra spelet är blir detta mest irriterande att de inte gjorde det perfekt när de ändå var i farten. 9.5 / 10 (hade fått en klockren tia utan de tekniska problemen)

#1243

Postad 08 september 2014 - 08:47

chrer463
  • chrer463
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Watch Dogs (PS4). Open world action/äventyr som inte riktigt lever upp till den otroliga hype som var innan release men ändå ett bra spel.

#1244

Postad 14 september 2014 - 16:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
borderlands

småskoj, men lite småsegt. får se om jag orkar köra alla sidequests och dlc.

#1245

Postad 14 september 2014 - 16:59

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

borderlands

småskoj, men lite småsegt. får se om jag orkar köra alla sidequests och dlc.


Det fann jag som ett underbart spel, finkammat spelet, och blev nog 2 varv då det begav sig. spelade co-op med en kompis.

Det är ju den konstanta looten som gör spelet man stärvar ständigt efter ett nytt vapen :P

#1246

Postad 15 september 2014 - 22:34

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Körde igenom Episode 1 och 2 i helgen. Av Half-Life 2!
=)
Antar jag är sist i den civiliserade världen att riva av dessa godbitar. Fan så bra hela HL2 var. Så nu kan även jag ställa in mig i skaran som väntar på HL3. Dock med några år till godo hehe.

#1247

Postad 15 september 2014 - 22:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Antar jag är sist i den civiliserade världen att riva av dessa godbitar.

Nerå, jag har inte lirat dem ännu :)

#1248

Postad 16 september 2014 - 11:59

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Jag har inte spelat Half-life än.

#1249

Postad 16 september 2014 - 12:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Körde igenom Episode 1 och 2 i helgen. Av Half-Life 2!
=)
Antar jag är sist i den civiliserade världen att riva av dessa godbitar. Fan så bra hela HL2 var. Så nu kan även jag ställa in mig i skaran som väntar på HL3. Dock med några år till godo hehe.


Jag började lite på 360 och lira men pallade inte, dock så älskade jag half life 1 på pc när det begav sig.

#1250

Postad 16 september 2014 - 13:06

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Hur länge har man väntat på Half-Life 2 Ep:3? 8år?



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.