Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Hobbit

1224 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Hobbit: En Oväntad Resa (DVD) (DVD-filmer) 3 6,33 (2) Inga priser
Hobbit: En Oväntad Resa (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 7,87 (30) 98:-
Hobbit: En Oväntad Resa (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 8,22 (8) 198:-
Hobbit: En Oväntad Resa - Limited SteelBook Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 8,29 (16) 309:-
Hobbit: En Oväntad Resa - Extended Edition (DVD) (DVD-filmer) 2 5,5 (1) Inga priser
Hobbit: En Oväntad Resa - Extended Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 8,62 (15) Inga priser
Hobbit: En Oväntad Resa - Extended Edition (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 7,4 (4) Inga priser
Hobbit: Smaugs Ödemark (DVD) (DVD-filmer) 2 5,5 (1) Inga priser
Hobbit: Smaugs Ödemark (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 7,68 (24) 98:-
The Hobbit: The Desolation of Smaug (3D) (UK) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 (0) Inga priser
The Hobbit: The Desolation of Smaug (3D) - Limited Edition SteelBook (UK) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 (0) Inga priser
Hobbit: Smaugs Ödemark - Extended Edition (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 8 (4) 368:-
Hobbit: Smaugs Ödemark - Extended Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 7,8 (9) Inga priser
The Hobbit Trilogy - SteelBook (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 (0) Inga priser
The Hobbit Trilogy (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 6 (1) Inga priser
Hobbit - Limited Edition Trilogy (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 6 (1) Inga priser
Hobbit Trilogy - Extended Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 7 (2) 549:-
Hobbit Filmtrilogin - Extended Edition (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 8,29 (6) Inga priser

#901

Postad 24 mars 2014 - 19:26

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0
Extended finns som tidigare nämnts hos CDON. Med två olika priser. Det gäller att välja rätt. :P
Omslaget skiljer tydligen.

http://cdon.se/film/..._disc)-24693347

http://cdon.se/film/..._disc)-24720816

Redigerat av 50plus, 24 mars 2014 - 19:28.


#902

Postad 24 mars 2014 - 19:29

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

  • 880 inlägg
  • 0

Extended finns som tidigare nämnts hos CDON. Med två olika priser. Det gäller att välja rätt. :P

http://cdon.se/film/..._disc)-24693347

http://cdon.se/film/..._disc)-24720816

Har just kommit in igen i svensk version. Verkar som SF krupit till korset och tryckt upp flera ändå.
Jag köpte norska versionen och det är ju precis samma fast med baksidan (pappersbladet) på norska istället för på svenska. Knappast värt extrakostnaden att köpa den svenska nu.

#903

Postad 24 mars 2014 - 19:34

mikaels
  • mikaels
  • Beroende

  • 1 494 inlägg
  • 0

Jag såg nu att den svenska DVD-/Bluray-utgåvan kommer att heta "Hobbit - Smaugs ödemark" :wacko: Hur tänkte du nu?
I min ordbok översätts "desolation" med "ödeläggelse". Vilket också stämmer bättre med handlingen.

Jag bävar inför den svenska textningen.

Edit: stavning

Det har stört mig sen filmen kom, det hette så i textremsan när jag såg den, och den har kallats så på svenska hela tiden, och det är, som du skriver, fel. Fel, fel, fel!

Redigerat av mikaels, 24 mars 2014 - 19:35.


#904

Postad 24 mars 2014 - 19:36

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

  • 880 inlägg
  • 0
Lika fel som "Sagan om Ringen"...

#905

Postad 24 mars 2014 - 19:44

Unregisteredd87c3847
  • Unregisteredd87c3847
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Jag såg nu att den svenska DVD-/Bluray-utgåvan kommer att heta "Hobbit - Smaugs ödemark" :wacko: Hur tänkte du nu?
I min ordbok översätts "desolation" med "ödeläggelse". Vilket också stämmer bättre med handlingen.

Jag bävar inför den svenska textningen.

Tja, bland synonymer till "desolation" hitter man både
  • A place or country wasted and forsaken.
  • barren wasteland
helt uppåt väggarna är det väl inte...

#906

Postad 24 mars 2014 - 19:55

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 1
Jo, om man har sett filmen/handlingen. Men det har väl inte översättaren ifråga. ;)

För att vara positiv så kan jag nämna att jag tyckte att 2:an var klart bättre än ettan.

Redigerat av 50plus, 24 mars 2014 - 19:59.


#907

Postad 24 mars 2014 - 21:19

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 3

Jag såg nu att den svenska DVD-/Bluray-utgåvan kommer att heta "Hobbit - Smaugs ödemark" :wacko: Hur tänkte du nu?
I min ordbok översätts "desolation" med "ödeläggelse". Vilket också stämmer bättre med handlingen.

Jag bävar inför den svenska textningen.

Edit: stavning


Hur chockad kan du vara? Den hette väl smaugs ödemark på bio oxå?

#908

Postad 25 mars 2014 - 17:11

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0
Gammal o senil... Jag missade det helt då. :blush:

#909

Postad 26 mars 2014 - 13:56

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
Smaugs ödemark motiveras med att sällskapet äntrar den mark eller plats som Smaug har ödelagt, och den kan sägas vara hans, därför är det Smaugs ödemark. Det fungerar.

#910

Postad 26 mars 2014 - 14:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Smaug var klart bättre än första filmen. Tempot var den stora skillnaden samt att det var färre "benny-hill" scener.

#911

Postad 26 mars 2014 - 18:46

mikaels
  • mikaels
  • Beroende

  • 1 494 inlägg
  • 0
'What is this?* säger de när de kommer dit - 'the desolation of Smaug' bir svaret.
Översättningen är 'vad är detta? - 'Smaugs ödemark' men borde varit 'vad hände här?* - *Smaugs ödeläggelse*

om du frågar mig.

(citaten är inte citat, bara approximationer från ett svagt minne)

Men som sagt, det fungerar, fast inte lika bra ;)

#912

Postad 26 mars 2014 - 19:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 1
Därför man inte ser filmer med svenskt text. De får aldrig det rätt.

#913

Postad 26 mars 2014 - 19:42

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

  • 568 inlägg
  • 0

Därför man inte ser filmer med svenskt text. De får aldrig det rätt.


Många engelska översättningar/textningar är också dåliga. Ibland är de svenska bättre.

#914

Postad 01 april 2014 - 10:49

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Smaugs ödemark motiveras med att sällskapet äntrar den mark eller plats som Smaug har ödelagt, och den kan sägas vara hans, därför är det Smaugs ödemark. Det fungerar.

Har ni aldrig tittat på kartan som finns i böckerna? Där står det uttryckligen "Smaugs ödemark".

#915

Postad 03 april 2014 - 21:31

DCJ85
  • DCJ85
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Högt pris på Desolation of Smaug 3D i Sverige! 400 spänn är ju nästan löjligt. Samma utgåva finns på Zavvi för 200 pund, 200 kr. Inget som skiljer vad jag vet förutom att det inte är svensk text.

#916

Postad 04 april 2014 - 07:09

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Högt pris på Desolation of Smaug 3D i Sverige! 400 spänn är ju nästan löjligt. Samma utgåva finns på Zavvi för 200 pund, 200 kr. Inget som skiljer vad jag vet förutom att det inte är svensk text.


Tycker du att 200 pund är ett bra pris?;)

#917

Postad 04 april 2014 - 16:21

mikaels
  • mikaels
  • Beroende

  • 1 494 inlägg
  • 0

Har ni aldrig tittat på kartan som finns i böckerna? Där står det uttryckligen "Smaugs ödemark".

Och i det engelska originalet står det the desolation of Smaug. Jag tycker fortfarande det är en dålig översättning, både i filmen och boken.

#918

Postad 04 april 2014 - 18:24

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

  • 880 inlägg
  • 0
Vill ni ha den svenska versionen kan ni passa på att köpa steelbook för den har den engelska originaltiteln på omslaget.

#919

Postad 05 april 2014 - 02:46

DCJ85
  • DCJ85
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Tycker du att 200 pund är ett bra pris?;)


Ett klart fynd ;) Blev visst lite fel där :)

#920

Postad 06 april 2014 - 02:37

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Bara att vänta på den långa versionen nu då!

#921

Postad 08 april 2014 - 13:01

Unregisteredf29bec15
  • Unregisteredf29bec15
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Åkte iväg o tänkte att jag skulle köpa Hobbit 2 på lunchen.
Såg först Bluray utgåvan för 199:- och tänkte, fasen, den finns väl i 3D oxo.
Javisst, för 379:- !
Då brann snålvargen inom mig. Jag blev förbannad, drygt 180 spänn påslag för 3D-effekten !?
Hur faan tänkte dem då !?
Slutade med att jag inte köpte någon version i vredesmod. :angry:

#922

Postad 08 april 2014 - 14:24

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Åkte iväg o tänkte att jag skulle köpa Hobbit 2 på lunchen.
Såg först Bluray utgåvan för 199:- och tänkte, fasen, den finns väl i 3D oxo.
Javisst, för 379:- !
Då brann snålvargen inom mig. Jag blev förbannad, drygt 180 spänn påslag för 3D-effekten !?
Hur faan tänkte dem då !?
Slutade med att jag inte köpte någon version i vredesmod. :angry:


Åk till Elgiganten ! De tar bara 119kr för 2 D versionen!

#923

Postad 08 april 2014 - 17:45

mikaels
  • mikaels
  • Beroende

  • 1 494 inlägg
  • 0

Åk till Elgiganten ! De tar bara 119kr för 2 D versionen!

Gah! Bra tips, alldeles försent. Min order från CDOn kom idag, där kostade den inte 119 kan jag säga ;)

#924

Postad 09 april 2014 - 15:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1
400 spänn klappat och klart för en film. Priserna springer lätt iväg tycker jag.

#925

Postad 13 april 2014 - 10:29

Unregistered6df60672
  • Unregistered6df60672
  • Veteran

  • 1 811 inlägg
  • 0
Har sett Smaug nu på BD. Ungarna var klistrade och sambon som inte gillar fantasy ville se hela. Mcyket bra film.

Tycker denna film har ett bra sparvärde och ser fram mot nästa där det ska ske nån slags övergång till LOTR-filmerna.

#926

Postad 13 april 2014 - 11:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Lär köpa när extended-boxen med trilogin ligger i reabackarna för under 300. Inte förr.

#927

Postad 13 april 2014 - 13:15

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0
Efter att ha läst böckerna på svenska och senare på engelska så tycker jag att smaugs ödemark är väldigt bra översättning. Hur man kan irritera sig på den jämfört med många väsentligt sämre begriper jag inte. Den är inte ens felaktig, för det ÄR ju en ödemark skapad av Smaug.

Hur som helst lyser det ofta igenom att boken bara är en tunn barnbok. De tvingad till en massa rätt klichéer för att kunna få ut två filmer, men nu blir det till och med tre. Fantastiskt hantverk, men inte i närheten av sagan om ringen.

#928

Postad 14 april 2014 - 10:47

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Har sett Smaug nu på BD. Ungarna var klistrade och sambon som inte gillar fantasy ville se hela. Mcyket bra film.

Tycker denna film har ett bra sparvärde och ser fram mot nästa där det ska ske nån slags övergång till LOTR-filmerna.

Tror du har missförstått detta. "Övergången" är de scener som är inklippta i hela storyn och inte något påhäng på slutet. Tex storyn om Necromantikern (Sauron).

#929

Postad 14 april 2014 - 12:36

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

Tror du har missförstått detta. "Övergången" är de scener som är inklippta i hela storyn och inte något påhäng på slutet. Tex storyn om Necromantikern (Sauron).

Sedan har väl sannolikt striden i slutet som i boken mest är en parentes fått väsentligt större plats i filmen. Den striden nämns väl dessutom i andra böcker, typ Silmarillon?
Jo, den där necromantikern kände man verkligen inte igen från ljudboken. Somnade ett antal gånger för jag läste den på flyget till ett jobb i Taiwan och jag hade dragit i mig tre stycken spanska sömntabletter. (Upptäckte senare att det var max en per tillfälle man skulle tagit, men jösses vad trött man blev).

#930

Postad 14 april 2014 - 12:54

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1

Sedan har väl sannolikt striden i slutet som i boken mest är en parentes fått väsentligt större plats i filmen. Den striden nämns väl dessutom i andra böcker, typ Silmarillon?
Jo, den där necromantikern kände man verkligen inte igen från ljudboken. Somnade ett antal gånger för jag läste den på flyget till ett jobb i Taiwan och jag hade dragit i mig tre stycken spanska sömntabletter. (Upptäckte senare att det var max en per tillfälle man skulle tagit, men jösses vad trött man blev).


Hur tänker man när man käkar tre sömntabletter på en gång utan att kolla rekommenderad dosering först? :ph34r: :lol:

#931

Postad 14 april 2014 - 12:59

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 1
Är det en orimlig tanke och tro att det kommer komma en box med både LOTR o Hobbit-filmerna i extended version?

#932

Postad 14 april 2014 - 13:03

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Är det en orimlig tanke och tro att det kommer komma en box med både LOTR o Hobbit-filmerna i extended version?

Med tanke på att Star Wars 1-6 gavs ut i samma Blu Ray-box så låter det högst troligt att det blir så.

#933

Postad 14 april 2014 - 13:27

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

Hur tänker man när man käkar tre sömntabletter på en gång utan att kolla rekommenderad dosering först? :ph34r: :lol:

Inte fan begriper jag spanska:) Dessutom var de så oerhört små. Raglade runt som ett fyllo på flygplatsen i Bangkok där man fick lämna planet en timme innan man fick kliva på igen.

Kunden (DLink) bjöd dessutom på middag på en Japansk restaurang när jag kom fram. Inte helt lätt att hålla ögonlocken öppna. Lustig restaurang för övrigt. Man beställde kött, ris och diverse, men sedan fick man själv laga till den över två gasol-brännare. Aldrig tidigare varit med om att man som gäst måstat laga maten själv.

#934

Postad 14 april 2014 - 13:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Inte fan begriper jag spanska:) Dessutom var de så oerhört små. Raglade runt som ett fyllo på flygplatsen i Bangkok där man fick lämna planet en timme innan man fick kliva på igen.

Kunden (DLink) bjöd dessutom på middag på en Japansk restaurang när jag kom fram. Inte helt lätt att hålla ögonlocken öppna. Lustig restaurang för övrigt. Man beställde kött, ris och diverse, men sedan fick man själv laga till den över två gasol-brännare. Aldrig tidigare varit med om att man som gäst måstat laga maten själv.


Olika former av "hot pot" och fondue är inte så ovanligt vare sig i ostasien eller i centraleuropa. :)

#935

Postad 14 april 2014 - 16:29

mikaels
  • mikaels
  • Beroende

  • 1 494 inlägg
  • 0

Man beställde kött, ris och diverse, men sedan fick man själv laga till den över två gasol-brännare. Aldrig tidigare varit med om att man som gäst måstat laga maten själv.

Charlotte: That was the worst lunch.

Bob: So bad. What kind of restaurant makes you cook your own food?

;)

#936

Postad 21 april 2014 - 17:46

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Kunde inte motstå att köpa den senaste filmen så nu åker man på att köpa två versioner av den precis som dom vill.
För jag måste ha den förlängda versionen.

#937

Postad 27 april 2014 - 17:29

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Finns det inte en förkortad version, tycker att dom är lite väl utdragna.

Som sagt så är kvalitén stor i jämförelse med LOTR, mjölkning och lathet är dom två stora orsakerna samt även anpassning för barn som gör dessa bleka i jämförelse.

Tycker att mjölkning och lathet ofta går hand i hand, mjölkning när dom glider på ett redan förberett koncept och då kommer latheten och CGI in för pengarna kommer ändå rulla in, filmskaparna behöver inte engagera och övertyga publiken, det blir stor vinst även om filmerna inte är så bra och vinst är det som är det viktiga ej vad recensionerna blir.

#938

Postad 28 april 2014 - 21:05

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Hmm... Ny titel på Hobbit III.. The battle of the five armies!

#939

Postad 29 april 2014 - 09:22

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

Finns det inte en förkortad version, tycker att dom är lite väl utdragna.

Som sagt så är kvalitén stor i jämförelse med LOTR, mjölkning och lathet är dom två stora orsakerna samt även anpassning för barn som gör dessa bleka i jämförelse.

Tycker att mjölkning och lathet ofta går hand i hand, mjölkning när dom glider på ett redan förberett koncept och då kommer latheten och CGI in för pengarna kommer ändå rulla in, filmskaparna behöver inte engagera och övertyga publiken, det blir stor vinst även om filmerna inte är så bra och vinst är det som är det viktiga ej vad recensionerna blir.

Det är omöjligt att inte "mjölka" om man ska göra tre filmer av en relativt kort barnbok. Till sagan om ringen hade man tre längre böcker att använda sig utav, så man kunde plocka bort "skräp" som Tom Bombadill och avslutningen i the Shire, men här måste man snarare lägga till en mängd intriger och händelser för att få materialet att räcka till. (Necromantikern är det första jag tänker på).

Dvs, jag tycker inte alls att det så mycket handlar om lathet. Snarare har de nog fått jobba mer med manus den här gången.

#940

Postad 29 april 2014 - 09:28

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Det är omöjligt att inte "mjölka" om man ska göra tre filmer av en relativt kort barnbok. Till sagan om ringen hade man tre längre böcker att använda sig utav, så man kunde plocka bort "skräp" som Tom Bombadill och avslutningen i the Shire, men här måste man snarare lägga till en mängd intriger och händelser för att få materialet att räcka till. (Necromantikern är det första jag tänker på).

Dvs, jag tycker inte alls att det så mycket handlar om lathet. Snarare har de nog fått jobba mer med manus den här gången.

Jag kommer att tänka på Narniafilmerna som är baserade på rätt tunna barnböcker. Där har man dragit ut på scener och lagt till en hel del för att det ska räcka till filmer. Extremast är att man gjorde en rätt okänd Extended cut av den första filmen där man drog ännu mer på stridsscener som redan i orginalet var förlängda i jämförelse med bokens beskrivning av slutstriden.

#941

Postad 29 april 2014 - 11:50

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 1

Det är omöjligt att inte "mjölka" om man ska göra tre filmer av en relativt kort barnbok.


Det är ju det som är mjölkning.



Dvs, jag tycker inte alls att det så mycket handlar om lathet. Snarare har de nog fått jobba mer med manus den här gången.


Dom har nog inte fått jobba mer med manus, kanske fylla ut mer men oavsett så är manuset i stil men Herkules och Xena dvs inget avancerat utan random lättkonsumerat trams med oengagerande karaktärer.
Ta tex Legolas, hans karaktär skiljer sig enormt i denna jämfört med LOTR, som att det är två helt olika karaktärer, är det med avsikt eller är det bara för att passa in i manuset. Varför är Orcherna CGI, känns som att det är enklare och billigare än skådisar. Varför känns fors-scenen i Ronja Rövaredotter mer engagerande än den i Hobbit 2.

#942

Postad 29 april 2014 - 11:56

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

  • 4 773 inlägg
  • 0

... Varför känns fors-scenen i Ronja Rövaredotter mer engagerande än den i Hobbit 2.


WORD! :)

Tyckte scenen (i Hobbit2) var nästan pinsam när jag såg den på bio.
Kändes som att man hamnat i någon av Disneys senare löpande band-gulligheter och hade gärna fått klippas ned eller bort...

#943

Postad 11 maj 2014 - 11:59

emiltinebo
  • emiltinebo
  • Användare

  • 152 inlägg
  • 0
Jag funderar på att skaffa 3D-versionen av Hobbit 2, men jag hittar bara en 4-disc-version för 400 spänn. Känns lite dyrt kan jag tycka.
Och varför 4 disc? Får man med 3 skivor extramaterial eller ligger filmen på två skivor?

#944

Postad 11 maj 2014 - 12:02

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

eller ligger filmen på två skivor?


Ja det gör den..

#945

Postad 11 maj 2014 - 12:07

emiltinebo
  • emiltinebo
  • Användare

  • 152 inlägg
  • 0
Skumt... Vad är anledningen till det? Avatar är lika lång men där få dom in både 3D-versionen och 2D-versionen på en skiva? Vad är det för speciellt med Hobbit?

#946

Postad 11 maj 2014 - 12:09

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Det är väl som du själv säger pga allt extramaterial?

#947

Postad 11 maj 2014 - 12:11

emiltinebo
  • emiltinebo
  • Användare

  • 152 inlägg
  • 0
Jo men det förklarar ju inte att dom splittat filmen på två skivor... Vad är det som gör att Hobbit tar upp mer skivutrymme än Avatar när filmerna är lika långa?

#948

Postad 11 maj 2014 - 12:12

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Jo om dom på samma skiva som filmen även tryckt in extramaterial så?

#949

Postad 11 maj 2014 - 12:24

emiltinebo
  • emiltinebo
  • Användare

  • 152 inlägg
  • 1
Ja det är ju det som är lite onödigt i så fall. Hade ju varit bra mycket vettigare om de lagt extramaterial på en (eller flera) egna skivor så att man slipper avbrott i filmen för att byta skiva...

#950

Postad 11 maj 2014 - 12:26

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Ja det är ju det som är lite onödigt i så fall. Hade ju varit bra mycket vettigare om de lagt extramaterial på en (eller flera) egna skivor så att man slipper avbrott i filmen för att byta skiva...


Låter som det inte är något för dig då? ;)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.