Canal Digital Sverige - Feedback, information, nyheter och frågor
Startad av
Canal Digital Sverige, apr 08 2011 10:25
2407 svar i tråden
Canal Digital HD PVR 101-ST
(Digital-TV-mottagare)
|
126
|
(117)
|
Inga priser |
10 relaterade trådar
Skickat 23 maj 2013 - 13:33
Hej porch123, KimKom med flera.
På sikt kommer det bli fler HD kanaler då utvecklingen går framåt på det hållet.
Gällande NDS Snowflake har vi ej någon nyare information än från vår pressrelease som även publicerades via vår hemsida i augusti 2012, läs mera här:
http://www.canaldigi...TV-upplevelse-/
Vänligen
Micke
På sikt kommer det bli fler HD kanaler då utvecklingen går framåt på det hållet.
Gällande NDS Snowflake har vi ej någon nyare information än från vår pressrelease som även publicerades via vår hemsida i augusti 2012, läs mera här:
http://www.canaldigi...TV-upplevelse-/
Vänligen
Micke
Det här inlägget har ändrats av Canal Digital Sverige 23 maj 2013 - 13:35
Skickat 23 maj 2013 - 21:24
Canal Digital Sverige 23 maj 2013 - 13:33 skrev:
Hej porch123, KimKom med flera.
Vänligen
Micke
Vänligen
Micke
Men vart tog MTV Live HD vägen...tro ? Borta för all framtid ?
Är det ingen annan än jag som önskar kanalen åter....?
Har för mig att det uppgavs som anledning att det berodde på frekvensträngsel eller nått..men nu
fanns det plats för andra kanaler...plötsligt.
Skickat Igår, 07:58
Latmann 23 maj 2013 - 21:24 skrev:
Men vart tog MTV Live HD vägen...tro ? Borta för all framtid ?
Har för mig att det uppgavs som anledning att det berodde på frekvensträngsel eller nått..men nu
Hej Latmann, MTV-HD var en av de kanaler som utgick 2 april 2012, vi informerade om det bl a via vår hemsida samt på fakturor.
"Den 2 april upphör VH1, MTV-HD, Silver och Silver-HD. Kanalerna kommer därmed att helt försvinna ur Canal Digitals utbud.
Detta är kanaler som har få tittare och som värderas lågt vid tittarundersökningar. CD har därför valt att avsluta dem för att i framtiden kunna lansera nya mer attraktiva och populära kanaler. På DTH har vi t ex nyligen lanserat TV3 HD och kanal5 HD"
Vänligen
Micke
Skickat Igår, 08:40
Jag tror att många tittare saknar en renodlad musik-kanal (gärna i HD) och att tittarna, dvs CD:s kunder, gladeligen skulle byta ut de flertalet norska religiösa programalternativen samt t.ex Kanal Global, Poker Channel, TLC, TCM m.fl.
Detta är iofs en kostnads- & avtalsfråga snarare än vad kunden värderar högt/lågt i en tittarundersökning.
Vore intressant att ta del av CD:s tittarundersökningar - är dessa publika?
Detta är iofs en kostnads- & avtalsfråga snarare än vad kunden värderar högt/lågt i en tittarundersökning.
Vore intressant att ta del av CD:s tittarundersökningar - är dessa publika?
Skickat Igår, 14:01
Latmann 23 maj 2013 - 21:24 skrev:
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
126
Canal Digital boxen (HDTV box med hårddisk)
170 filmer
2 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?