Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Toshiba ger inte upp

123 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#1

Postad 15 januari 2008 - 14:34

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

  • 361 inlägg
  • 0
Nu sänker de priset rejält på spelarna. Hoppas vi i Sverige inte missar denna sänkning.

http://www.idg.se/2.1085/1.140309

#2

Postad 15 januari 2008 - 14:39

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

  • 3 548 inlägg
  • 0
Gäller USA(Änsålänge)

http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stories.pl?ACCT=104&STORY=/www/story/01-14-2008/0004735440&EDATE=#linktopagebottom

#3

Postad 15 januari 2008 - 14:52

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0
Frågan är om det hjälper... Jag tror inte det.

#4

Postad 15 januari 2008 - 14:56

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Är det bara jag som uppfattar detta som ett snabbt sätt att rensa lagret på HD-DVD spelare?

Så kallat "Fire Sale".

Gillar även att Toshiba gått ut stort med att dom funkar ypperligt som DVD uppskalare :)
DVD uppskalare med HD-DVD funktion som bonus då eller ;)

Redigerat av Svante Skoog, 15 januari 2008 - 14:57.


#5

Postad 15 januari 2008 - 15:05

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Äääh nu ska ni inte va så negativa.

Tror mkt väl HD-DVD kommer finnas ett bra tag till.
De finns ju grymt mkt HD-DVD spelare sålda. Så tror nog inte Universal o Paramount kommer
hoppa av tåget innan de sett en markant ökad försäljning utav Blu-Ray spelare och filmer.

#6

Postad 15 januari 2008 - 15:09

toska
  • toska
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0
Där håller jag med, samt att om det kommer att säljas ännu mer HD DVD spelare så kanske andra filmbolag tänker om.

#7

Postad 15 januari 2008 - 15:15

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

  • 3 548 inlägg
  • 0

Frågan är om det hjälper... Jag tror inte det.


Att sälja standalones?

Bifogad fil  Image.jpg   72,19K   0 Antal nerladdningar
http://www.amazon.co...ref=pd_ts_e_nav

http://www.amazon.co...ldr_electronics

#8

Postad 15 januari 2008 - 15:25

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
alltså om man var toshiba, skulle man ens tänka tanken att lägga ner sitt format om ens spelare säljer mest av alla?

#9

Postad 15 januari 2008 - 15:25

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0

Är det bara jag som uppfattar detta som ett snabbt sätt att rensa lagret på HD-DVD spelare?

Så kallat "Fire Sale".

Gillar även att Toshiba gått ut stort med att dom funkar ypperligt som DVD uppskalare :)
DVD uppskalare med HD-DVD funktion som bonus då eller ;)

Ang. fire sale så tror jag inte riktigt det . Toshiba kan inte göra så mycket mer för HD DVD än att sänka priset på spelare. Får väl se om de kan få Universal och Paramount med på ett hörn och riktigt visa att de stödjer hd dvd innan hoppet är helt ute.

#10

Postad 15 januari 2008 - 15:30

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Sen om de lyckas få ut HD-DVD-+r så att datorfolk börjar använda formatet till o bränna till vardags.
Då överlever nog minst sagt formatet.

#11

Postad 15 januari 2008 - 15:38

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
ringde toshiba sverige o kollade om dom visste någonting om den nya prissättningen skulle smitta av sig till sverige, men han visste inte ens om att dom sänkt priserna i USA, men verkade glad att höra det då han hade föreslagit just detta. så baserat på det så kommer det garanterat att kapas priser här i sverige men absolut inte till sådana låga nivåer som i USA ( men det visste vi ju redan, dom har ju typ 4% moms bara t.ex ).

#12

Postad 15 januari 2008 - 16:19

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Precis vad som behövdes, det är rätta takter det Hi-def till sjukt lågt pris :)

#13

Postad 15 januari 2008 - 16:40

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

  • 957 inlägg
  • 0
Jag citerar mig själv från HD DVD tråden (Nyheter & Rykten): :)

"Artikel i IDG angående Toshibas senaste prisutspel... Jäkla synd att detta bara gäller USA dock, hade EP-35an kommit ner runt 2500-3000 spänn här i Sverige hade jag lätt slagit till, trots ovissheten om HD DVDs framtid... Oh well..."

https://www.minhembi...s...369&st=1500

Kan bara hålla tummarna för lägre priser även i Europa, snarast möjligt.

#14

Postad 15 januari 2008 - 17:16

BBQ
  • BBQ
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Vet de som köper spelarna inte om Warner's beslut? Mycket bisarrt att de ligger etta...

#15

Postad 15 januari 2008 - 17:29

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Tror de flesta i usa skiter i att warner gått över faktiskt.

#16

Postad 15 januari 2008 - 17:35

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0

Frågan är om det hjälper... Jag tror inte det.


Att sälja standalones?

Bifogad fil  Image.jpg   72,19K   0 Antal nerladdningar
http://www.amazon.co...ref=pd_ts_e_nav

http://www.amazon.co...ldr_electronics



När jag kollade statsen sist låg bästa HD DVD på 32:a plats. Många Blu-ray-spelare före i rankingen. När tog du denna screenshot? :) Verkar som sagt tungt för HD DVD just när inte ens $99-spelarna säljer.

Aktuell ranking: http://www.amazon.co...pf_rd_i=1065836

Amazonstats betyder typ: Nada!

Redigerat av Johan78, 15 januari 2008 - 17:38.


#17

Postad 15 januari 2008 - 17:39

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

  • 3 548 inlägg
  • 0
Kolla mina länkar J78 innan du postar så nästa gång kanske slipper vi dina "smarta" kommentarer :)

http://www.amazon.co...5469388-4164657

http://www.amazon.co...ref=pd_ts_e_nav

Redigerat av diabolo, 15 januari 2008 - 17:40.


#18

Postad 15 januari 2008 - 17:44

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0
Amazon: Electronics › Audio & Video › DVD Players & Recorders

http://www.amazon.co...pf_rd_i=1065836

Sorted by: bestselling

#19

Postad 15 januari 2008 - 17:50

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

  • 3 548 inlägg
  • 0

Amazon: Electronics › Audio & Video › DVD Players & Recorders

http://www.amazon.co...pf_rd_i=1065836

Sorted by: bestselling


Bestsellers in Electronics

Allt elektronik Nr 4 = A3

Bestsellers in Electronics
DVD Players & Recorders


A3 Nr1
A30 Nr2
A35 Nr3

Edit: Prova med Top Sellers knappen :)

Redigerat av diabolo, 15 januari 2008 - 17:55.


#20

Postad 15 januari 2008 - 18:26

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

  • 3 433 inlägg
  • 0
Lite skumt det här med amazon tycker jag. Toshiba har ju legat konstant i topp när det gäller försäljningen utav dvd-spelare där det sista halvåret enligt alla screenshots som blivit postade här. Antingen säljer amazon knappt någon hårdvara (en förklaring som jag inte tror på) eller så har toshiba räknat väldigt fel på antalet spelare som säljs. Är det någon som har koll på hur mycket spelare som amazon säljer?

Är det någon som har tillförlitliga siffror på hur fördelningen standalones mellan hddvd och bluray är? Samt hur många standalones som är sålda?

#21

Postad 15 januari 2008 - 19:26

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0

Lite skumt det här med amazon tycker jag. Toshiba har ju legat konstant i topp när det gäller försäljningen utav dvd-spelare där det sista halvåret enligt alla screenshots som blivit postade här. Antingen säljer amazon knappt någon hårdvara (en förklaring som jag inte tror på) eller så har toshiba räknat väldigt fel på antalet spelare som säljs. Är det någon som har koll på hur mycket spelare som amazon säljer?

Är det någon som har tillförlitliga siffror på hur fördelningen standalones mellan hddvd och bluray är? Samt hur många standalones som är sålda?


Cirkus 1 miljon HD DVD vs. 500.000 Blu-ray som jag förstått.

#22

Postad 15 januari 2008 - 19:28

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Vet inte hur amazons ranking fungerar. Men deras Top Seller som uppdateras per timme skiljer sig från Bestsellers

#23

Postad 15 januari 2008 - 19:34

random111
  • random111
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0

Lite skumt det här med amazon tycker jag. Toshiba har ju legat konstant i topp när det gäller försäljningen utav dvd-spelare där det sista halvåret enligt alla screenshots som blivit postade här. Antingen säljer amazon knappt någon hårdvara (en förklaring som jag inte tror på) eller så har toshiba räknat väldigt fel på antalet spelare som säljs. Är det någon som har koll på hur mycket spelare som amazon säljer?

Är det någon som har tillförlitliga siffror på hur fördelningen standalones mellan hddvd och bluray är? Samt hur många standalones som är sålda?


Cirkus 1 miljon HD DVD vs. 500.000 Blu-ray som jag förstått.

De siffrorna stämmer inte. Låter som stand-alone + xbox 360 addon för HD DVD och bara stand-alone för Blu-ray. Enligt Toshiba hade de den 22 december en marknadsandel för 2007 på 49.3% för stand-alone i USA.
Postad bild

#24

Postad 15 januari 2008 - 20:57

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

  • 1 482 inlägg
  • 0
Det är ju lite märkligt att Toshiba delvis blundar för sin största konkurrent i sin statistik.
Standalones hit och standalones dit, det visade sig att -capable hade större betydelse än standalone.

#25

Postad 15 januari 2008 - 21:05

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

  • 889 inlägg
  • 0
Oavsett Storebröderna Warners beslut, finns det fortfarande en radda intressanta filmer exklusivt på HDDVD. Själv tänker jag långt ifrån överge formatet även om jag är neutral o har spelare för båda.

#26

Postad 15 januari 2008 - 21:11

Unregistered2e3b64ba
  • Unregistered2e3b64ba
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0

Det är ju lite märkligt att Toshiba delvis blundar för sin största konkurrent i sin statistik.
Standalones hit och standalones dit, det visade sig att -capable hade större betydelse än standalone.

Men alla som köper "capable" är inte intresserade av att se film med den. Att köpa en addon respektive standalone visar att man tänker använda den för att se film.

Redigerat av Unregistered2e3b64ba, 15 januari 2008 - 21:13.


#27

Postad 15 januari 2008 - 21:27

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

  • 1 482 inlägg
  • 0

Det är ju lite märkligt att Toshiba delvis blundar för sin största konkurrent i sin statistik.
Standalones hit och standalones dit, det visade sig att -capable hade större betydelse än standalone.

Men alla som köper "capable" är inte intresserade av att se film med den. Att köpa en addon respektive standalone visar att man tänker använda den för att se film.

Så då är det rätt att inte låtsas om -capable? Jo, tjena..
Även om inte ALLA köper en för att se på film i första hand så finns möjligheten. Och i valet mellan SD och HD om man har en -capablespelare så är valet nog ganska lätt.
Försäljningssiffrorna av film visar inte minst det. Har du följt Nielsen videoscan det senaste året?
Är det de 500.000 standalones som har köpt dubbelt så mycket film som de 1.000.000 standalones? Tror knappast det.

#28

Postad 15 januari 2008 - 21:45

Unregistered2e3b64ba
  • Unregistered2e3b64ba
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0

Det är ju lite märkligt att Toshiba delvis blundar för sin största konkurrent i sin statistik.
Standalones hit och standalones dit, det visade sig att -capable hade större betydelse än standalone.

Men alla som köper "capable" är inte intresserade av att se film med den. Att köpa en addon respektive standalone visar att man tänker använda den för att se film.

Så då är det rätt att inte låtsas om -capable? Jo, tjena..
Även om inte ALLA köper en för att se på film i första hand så finns möjligheten. Och i valet mellan SD och HD om man har en -capablespelare så är valet nog ganska lätt.
Försäljningssiffrorna av film visar inte minst det. Har du följt Nielsen videoscan det senaste året?
Är det de 500.000 standalones som har köpt dubbelt så mycket film som de 1.000.000 standalones? Tror knappast det.

Jo tjena! Nej jag tycker inte man ska räkna in capables för jag skulle aldrig skaffa mig en capable :)

BTW finns Microsofts såkallade capable maker med i diagramet?

Redigerat av Unregistered2e3b64ba, 15 januari 2008 - 21:55.


#29

Postad 15 januari 2008 - 21:50

analog
  • analog
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0
Är väl ingen som tror att Toshiba kommer att rulla över och självdö efter sin stora satsning på HD-DVD ?
Självklart kommer de att kämpa/dumpa priser/muta filmbolag osv osv.

De måste ju försöka få igen sitt satsade kapital, och deras strategi (att få ut en HD spelare i varje hem ?) är väl knappast någon dålig ide. Mer spelare -> mer vill ha filmer -> filmbolag stannar (?).

#30

Postad 15 januari 2008 - 22:29

crest
  • crest
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0
Enligt Bill Hunt på Digital Bits så har han hört från "sina källor" att Toshiba har fått de kvarvarande filmbolagen att dröja till mars/april med att gå över till Blu.
Om det är sant eller inte får vi väl se.
Det som är "oroväckande" är att både Universal och Paramount fortfarande är tysta och inte ens har lanserat några nya filmsläpp. Samtidigt säger Bill Hunts källor att Toshiba håller på att göra stora köp av reklamplatser.

Toshibas kampanj ska dessutom pågå till sista maj och det är det datumet som Warner går över exklusivt till Blu.
Frågan är vad Toshiba har kommit överens om med Uni/Para/Dream, nu när de "slaktar" priserna på sina HD DVD spelare och om filmbolagen "hjälper till" med lanseringar o.dyl, för annars har prissänkningarna inte någon större effekt för HD DVD formatet som sådant, om det inte släpps mer filmer på formatet.

Nu väntar vi spänt på en ny pressrelease från HD DVD PRG och dess - förnärvarande allierade- studios som kan bringa lite mer klarhet om mjukvaran kommer att komplettera hårdvaran som Toshiba nu vill prångla ut till den stora massan.

Redigerat av crest, 15 januari 2008 - 22:54.


#31

Postad 15 januari 2008 - 22:56

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Universal ;) Toshiba

Amerikaner får chansen att äga 100 Hd DVD titlar och en spelare om jag fattat detta rätt hos amazon.

Apropå amazon, topp 3 i försäljning av dvd spelare är A3 A30 A35 :)

#32

Postad 15 januari 2008 - 22:58

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
http://www.tacp.tosh...m/dvd/hddvd.asp

Vart är spelarna?

EDIT: dom har visst fel länkat första sidan :) http://www.tacp.tosh...ducts/hddvd.asp

Redigerat av Scrapanatchi, 15 januari 2008 - 23:01.


#33

Postad 15 januari 2008 - 22:59

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
:)

Bifogad fil(er)



#34

Postad 15 januari 2008 - 23:01

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Har du missat typ hela första sidan av den här tråden?

Redigerat av Andi_One, 15 januari 2008 - 23:02.


#35

Postad 15 januari 2008 - 23:04

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0
Jag förstår fortfarande inte. Vad är det för skillnad på Topsellers respektive Bestselling då? I min värld innebär det samma sak, men listorna är ju uppenbarligen väldigt olika...

Redigerat av B8, 15 januari 2008 - 23:06.


#36

Postad 15 januari 2008 - 23:08

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
Det som är most pupular kanske är det folk söker på mest? =) mmmm people look but they dont wanna buy

#37

Postad 15 januari 2008 - 23:12

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Fast nu handlar de ju om bestSELLERS och topSELLERS, dvs gjorda köp :)

#38

Postad 15 januari 2008 - 23:17

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Enligt Bill Hunt på Digital Bits så har han hört från "sina källor" att Toshiba har fått de kvarvarande filmbolagen att dröja till mars/april med att gå över till Blu.
Om det är sant eller inte får vi väl se.
Det som är "oroväckande" är att både Universal och Paramount fortfarande är tysta och inte ens har lanserat några nya filmsläpp. Samtidigt säger Bill Hunts källor att Toshiba håller på att göra stora köp av reklamplatser.

Toshibas kampanj ska dessutom pågå till sista maj och det är det datumet som Warner går över exklusivt till Blu.
Frågan är vad Toshiba har kommit överens om med Uni/Para/Dream, nu när de "slaktar" priserna på sina HD DVD spelare och om filmbolagen "hjälper till" med lanseringar o.dyl, för annars har prissänkningarna inte någon större effekt för HD DVD formatet som sådant, om det inte släpps mer filmer på formatet.

Nu väntar vi spänt på en ny pressrelease från HD DVD PRG och dess - förnärvarande allierade- studios som kan bringa lite mer klarhet om mjukvaran kommer att komplettera hårdvaran som Toshiba nu vill prångla ut till den stora massan.

Enligt insiders på AVS så fanns det en klasul om standaloneförsäljningen samt discförsäljning för Warner och Paramount. Om HD-DVD säljer bättre än motsvarande standalonespalare på Bluray kan kontraktet brytas... detta vet naturligtvis Bill Hunt om och det förklarar även varför Toshiba säljer sina spelare så billigt. Hur det går får vi se...

#39

Postad 15 januari 2008 - 23:24

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0
Ni som förespråkar HD-DVD och visar siffror hit och dit om hur bra det egentligen går för HD-DVD. Ett litet tips bara, varför tror ni Warner mfl lämnade HD-DVD? För att BD företagen gett dom lite extra i fickan? Kom igen, det är småpotatis jämfört med vad dom tjänar på att sälja filmer. Dom har bytt för att det finns mer pengar att tjäna på BD och att dom inte tror på HD-DVD längre.

Och tro inte att det finns något som håller Toshiba och de andra HD-DVD företagen kvar där av nostalgiska skäl. När dom inte genererar pengar längre så blir det BD.

Se om ert eget i stället och satsa inga nya pengar på ett format som är på väg in i historien...

#40

Postad 15 januari 2008 - 23:27

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Som någon skrev tidigare så känns det lite olustigt. Nästan som en "Fire sale", är faktiskt lite sugen på en hd-dvd för att kunna se alla filmer men det känns så osäkert med de kvarvarnade bolagen att jag nog avvaktar lite till. :)

#41

Postad 15 januari 2008 - 23:51

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
HDi och WEB är en trevliga funktioner liksom favorit scener i favorit klipp, önskar fler HD DVD titlar med detta!

#42

Postad 16 januari 2008 - 00:28

Unregistered2e3b64ba
  • Unregistered2e3b64ba
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0
Läser man Digital Bits så är det ju inte svårt att se var Herr Hunt har sina sympatier.

#43

Postad 16 januari 2008 - 01:52

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

  • 807 inlägg
  • 0

Se om ert eget i stället och satsa inga nya pengar på ett format som är på väg in i historien...


Tja, min första Blu-ray spelare är också på väg in i historien, trots att den köptes samtidigt som min fortfarande helt moderna HD DVD-spelare... Så se du om ditt eget istället, vi är fullt kapabla att fatta våra egen beslut om våra pengar.
:)

#44

Postad 16 januari 2008 - 14:50

Unregistered81406615
  • Unregistered81406615
  • Forumräv

  • 887 inlägg
  • 0

Ni som förespråkar HD-DVD och visar siffror hit och dit om hur bra det egentligen går för HD-DVD. Ett litet tips bara, varför tror ni Warner mfl lämnade HD-DVD? För att BD företagen gett dom lite extra i fickan? Kom igen, det är småpotatis jämfört med vad dom tjänar på att sälja filmer. Dom har bytt för att det finns mer pengar att tjäna på BD och att dom inte tror på HD-DVD längre.


500 miljoner dollar motsvarar 6 månaders vinst för dem. Det utan att göra ett handtag för pengarna. Kallar du det småpotatis???

De omsätter runt 16 miljarder dollar och tjänar ca 1 miljard på det. Om året. Här kan de omsätta kanske 200 miljoner och dra in 500 miljoner på ett bräde (plus vad de ändå tjänar på det de säljer). Kriminellt om de inte vägde in det. Att de sen förmodligen kunnat få ungefär lika mycket av Toshiba är en annan sak. Grejen är att genom att välja sida så kan de få pengarna. Genom att inte välja sida fick de inte de pengarna. Att säga att det beror på att det hämmar marknaden är ju ett bra sätt att slippa kritik från en del. Vad skulle de säga. Vi gjorde det för pengarna?

#45

Postad 16 januari 2008 - 15:19

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

  • 1 482 inlägg
  • 0

Ni som förespråkar HD-DVD och visar siffror hit och dit om hur bra det egentligen går för HD-DVD. Ett litet tips bara, varför tror ni Warner mfl lämnade HD-DVD? För att BD företagen gett dom lite extra i fickan? Kom igen, det är småpotatis jämfört med vad dom tjänar på att sälja filmer. Dom har bytt för att det finns mer pengar att tjäna på BD och att dom inte tror på HD-DVD längre.


500 miljoner dollar motsvarar 6 månaders vinst för dem. Det utan att göra ett handtag för pengarna. Kallar du det småpotatis???

De omsätter runt 16 miljarder dollar och tjänar ca 1 miljard på det. Om året. Här kan de omsätta kanske 200 miljoner och dra in 500 miljoner på ett bräde (plus vad de ändå tjänar på det de säljer). Kriminellt om de inte vägde in det. Att de sen förmodligen kunnat få ungefär lika mycket av Toshiba är en annan sak. Grejen är att genom att välja sida så kan de få pengarna. Genom att inte välja sida fick de inte de pengarna. Att säga att det beror på att det hämmar marknaden är ju ett bra sätt att slippa kritik från en del. Vad skulle de säga. Vi gjorde det för pengarna?

500 miljoner? Källa?
Inlägg av rykteskaraktär på diverse forum gills inte eftersom du i så fall är lika säker källa i och med ditt eget inlägg :)

#46

Postad 16 januari 2008 - 15:37

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Varför citera föregående inlägg??

#47

Postad 16 januari 2008 - 17:33

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

  • 1 482 inlägg
  • 0

Varför citera föregående inlägg??

Frågar du mig?
Vad menar du? :)

#48

Postad 16 januari 2008 - 18:19

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0
Jag vill bara ha svar på en fråga. Varför undviker HD DVD fans att prata om skivförsäljningen? Där ser det inte alltför ljust ut på HD DVD-fronten.

#49

Postad 16 januari 2008 - 18:54

Unregisteredc4a90337
  • Unregisteredc4a90337
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Jag vill bara ha svar på en fråga. Varför undviker HD DVD fans att prata om skivförsäljningen? Där ser det inte alltför ljust ut på HD DVD-fronten.

Ärligt talat har jg inte en aning om vad som säljs mest. Det jag är intresserad av är HD DVD, då det är enbart en sådan spelare jag har. Men har du någon intressant statistik över försäljningen i olika delar av världen vore det spännande att ta del av.

#50

Postad 16 januari 2008 - 19:00

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

  • 3 433 inlägg
  • 0

Ärligt talat har jg inte en aning om vad som säljs mest.

Det säljs ungefär 2 BD-filmer per HDDVD-film.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.