Skickat 02 maj 2007 - 13:35
Visserligen måste jag hålla med dig om att min datorskärm sitter för högt upp. Men anledningen till detta är att jag satte upp skärmen på väggen pga av platsbrist, när jag hade mitt förra skrivbord. Jag satte den så långt ner som det gick.
Och nu vill jag inte ändra placeringen då jag vill slippa 4 fula hål i väggen. + att jag inte stör mig på at den är lite högt upp.
MVH//Robert
Och nu vill jag inte ändra placeringen då jag vill slippa 4 fula hål i väggen. + att jag inte stör mig på at den är lite högt upp.
MVH//Robert
Skickat 03 juni 2007 - 12:34
Fint rum, håller på och städar hela tiden, men känns som att jag har för mycket saker och saker på fel plats, (har ju alla mina arbetskläder m.m här också)
Och sen skulle man ju kunna göra som du gjort satsa allt på ett kort och ha en "mediacenter" alltså stereo, film tv i ett, och en dator
Vet inte varför jag har flera system, men det känns bra
Och sen skulle man ju kunna göra som du gjort satsa allt på ett kort och ha en "mediacenter" alltså stereo, film tv i ett, och en dator
Vet inte varför jag har flera system, men det känns bra
Skickat 04 juli 2007 - 10:52
Tjena.
Jag gillar din musiksmak. Tycker också att du har fått ett rum som ser mysigt och trevligt ut, träslagen matchar och det ger ett allmänt sobert intryck.
Jo, cambridge är fina produkter. Men jag går i uppgraderingstankar, min 340 saknar lite kräm och dynamik. Du är nöjd med din?
Jag gillar din musiksmak. Tycker också att du har fått ett rum som ser mysigt och trevligt ut, träslagen matchar och det ger ett allmänt sobert intryck.
Jo, cambridge är fina produkter. Men jag går i uppgraderingstankar, min 340 saknar lite kräm och dynamik. Du är nöjd med din?
Skickat 10 augusti 2007 - 15:55
Tack för omdömet
Skärmen är dock inte för högt upp då jag är 1,90 lång
Ditt rum har du ju fått till grymt snyggt! Får ta o rösta på det sen, kan inte göra det ännu
Särskilt bra gjort med tanke på att du är 15
Ditt rum har du ju fått till grymt snyggt! Får ta o rösta på det sen, kan inte göra det ännu
Särskilt bra gjort med tanke på att du är 15
Det här inlägget har ändrats av MartinKoivisto 10 augusti 2007 - 15:56
Skickat 17 augusti 2007 - 17:22
Svar på ditt betyg
Jag vet att de är rörigt men jag har inte mycket annat att välja mellan än, rummet är pyttelitet 11kvadrat och jag ska ha plats me allt, men sånt är livet+ att jag är ingen mästar estet som hrm hrm....(lite tidigt att flytta när man är 16 lr)??
Jag vet att de är rörigt men jag har inte mycket annat att välja mellan än, rummet är pyttelitet 11kvadrat och jag ska ha plats me allt, men sånt är livet+ att jag är ingen mästar estet som hrm hrm....(lite tidigt att flytta när man är 16 lr)??
Skickat 12 september 2007 - 00:48
efterd in fråga om cambridge och b&w så kan jag säga att jag ser absolut inget fel i den kombinationen. när jag var och lyssnade valde jag dem då jag uppfattade det som mer behagligt än nad vilken var alternativ nr.2 som blev lite jobbigt att lyssna på i längden. men som sagt smaken är som baken.
Skickat 21 september 2007 - 23:08
Tja, vill tacka för din kommentar
vill bara säga att tv:n och skärmen sitter faktist inte förhögt.
det finns en lutning på tv:n som kanske inte syns på bild
som gör att det är en skön höjd så man får inte ont i nacken
skärmen
har en sittplats, så att skärmen hamnar exakt i huvudhöjd
fast detta är punkter som man inte ser på bild
så förstor att du tycker det ser högt ut.
vill bara säga att tv:n och skärmen sitter faktist inte förhögt.
det finns en lutning på tv:n som kanske inte syns på bild
som gör att det är en skön höjd så man får inte ont i nacken
skärmen
har en sittplats, så att skärmen hamnar exakt i huvudhöjd
fast detta är punkter som man inte ser på bild
så förstor att du tycker det ser högt ut.
Skickat 16 januari 2008 - 22:53
Jag har köpt mina stativ på hifiklubben.
Länk dit : http://www.hifiklubben.se/produkter/tillbe...ativ_silver.htm
Länk dit : http://www.hifiklubben.se/produkter/tillbe...ativ_silver.htm
Skickat 19 januari 2008 - 22:10
Jo jag har målat klart nu i alla fall, så imorgon blir det att åka ut och fixa lite nya möbler, lister, tavlor och lite annat
Trevligt att du också fixar en fondvägg, gjorde du det idag?
Jäklar va fint rum du har! Såg att du bor i Uppsala också
Jäklar va fint rum du har! Såg att du bor i Uppsala också
Det här inlägget har ändrats av Jonne90 19 januari 2008 - 22:12
Skickat 19 januari 2008 - 22:37
Skickat 30 januari 2008 - 12:51
Det enda jag märkt av sedan heltäckningsmattan försvann är att basen inte är lika "fet" längre.. Det där extra goa, som kunde bli för mycket, verkar vara borta.
Tror att rummet är för litet för att man verkligen ska märka någon större ljudskillnad med eller utan mattan..
Tror att rummet är för litet för att man verkligen ska märka någon större ljudskillnad med eller utan mattan..
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
38 bilder
18 filmer
2 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?