Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Comhem Humax HDPVR-1000c

5077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#4951

Postad 28 juni 2014 - 11:13

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
Jag har haft boxen sedan den kom ut och har upptäckt för länge sedan att om man får problem med synken på SVT HD så funkar det att helt enkelt spola tillbaka lite i sändningen och antingen spola fram igen eller trycka på stopp knappen för att återgå till live sändning.
Man kan eventuellt behöva göra det ett par gånger innan man lyckas, men jag har sedan jag kom på det tyckt att synkproblemet varit mer eller mindre ett ickeproblem även om man tycker att comhem borde fixat detta för länge sedan, men vi snackar ju om comhem här, bolaget som skiter i sina kunder, det är i alla fall bilden jag fått de gånger jag varit i kontakt med dem (meningslöst att ens kontakta).

#4952

Postad 28 juni 2014 - 11:25

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0
Com hem har nog inget större intresse av att fixa saker när det gäller andra boxar än TiVo. Man tar bort on demand-tjänster från Motorola-boxarna i slutet av det här året så då räknas säkert dessa boxar som ett avslutat kapitel. Och Humax HDPVR kommer säkert inte heller att få nya uppdateringar - vi som har den boxen får njuta så länge vi kan för det är en väldigt bra box.
Jag har en igång vid sidan av TiVo-boxen och en Humax HDPVR fortfarande i sin kartong som backup. Humax HDPVR-1000C är den bästa box Com hem någonsin har haft. Synd att den inte längre går att köpa eftersom Com hem slutat sälja andra boxar än TiVo. :(

#4953

Postad 28 juni 2014 - 11:30

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 1

Jag har haft dålig läppsynk på svt1 hd i ca en vecka nu, men inte svt2 hd eller tv4 hd. Nån som vet nåt? Nån som pratat med comhem?

För mig fixas det genom att skifta ljudspåret till PCM och sen tillbaka till Dolby Digital. 100% varje gång.
Fast det är jävligt irriterande...

#4954

Postad 28 juni 2014 - 11:56

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
Andylin: Jag har förstås inga som helst illusioner om att comhem nu skulle fixa några buggar i HDPVR-1000C då den är 5-6 år gammal vid det här laget, det var inte det min kritik mot comhem handlade om ens utan deras allmänna brist på kundvård/ärlighet och kompetens i detta ämne vilket är vida omvittnat och få stora bolag har så dåligt rykte, men det är kanske en annan tråd.

Jag håller med om att boxen annars är mycket bra och därför har jag gärna den kvar länge än om möjligt och jag är mycket nöjd med det kanalpaket jag har och att jag tack vare HSBs gruppavtal slipper betala kortavgiften som mygelbolaget comhem tidigare för ett antal år sedan bakade in i abonnemangskostnaden, men ett par år senare införde igen ovanpå abonnemangskostnaden som redan hade kortavgift, fint sätt att salta räkningen tyckte de antagligen, jag själv kommer aldrig att glömma sånt mygel.

Tivo är jag inte intresserad av av flera skäl inte minst så har priset höjts kraftigt mot vad jag har idag , risken är överhängande att jag slopar comhem när HDPVR boxen gjort sitt.

#4955

Postad 28 juni 2014 - 23:43

Unregisteredab1dc712
  • Unregisteredab1dc712
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Vi är några som skrivit om detta senaste tiden. Du kan kolla i Företagstråden för Com hem.
Kan du inte få ljud och bild i synk om du zappar och trixar lite? Jag brukar lyckas till slut även om jag ibland tycker att det är enklare att använda TiVo-boxen och inte Humax-boxen eftersom på TiVo är det inget problem med synkning mellan ljud och bild på SVT1 HD.

Hur hittar jag företagstråden för comhem?

#4956

Postad 29 juni 2014 - 05:50

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Hur hittar jag företagstråden för comhem?

Sorry, trodde du visste.
Här är den (senaste inläggen ang Humax och dålig synk):
https://www.minhembi...=267747&st=5300

#4957

Postad 29 juni 2014 - 09:57

Unregisteredab1dc712
  • Unregisteredab1dc712
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Sorry, trodde du visste.
Här är den (senaste inläggen ang Humax och dålig synk):
https://www.minhembi...=267747&st=5300

Tack för det tipset - en riktigt bra tråd som jag missat!

#4958

Postad 29 juni 2014 - 20:15

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

För mig fixas det genom att skifta ljudspåret till PCM och sen tillbaka till Dolby Digital. 100% varje gång.
Fast det är jävligt irriterande...

Shit, det fungerar ju hur bra som helst. Tack för tipset!

#4959

Postad 11 juli 2014 - 09:34

lazio69
  • lazio69
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Jag har fått något mycket irriterande fel nu som startat under fotbolls VM och det gäller bara svt1HD när jag spelat in ett program och ska spola framåt så kan jag inte göra det i 4ggr hastigheten alla andra 2, 16 och 32 går men inte 4 men bakåt går alla hastigheter men vid 4 ggr framåt får jag bilden bara stil och sedan när jag trycker på play så har den gått framåt men jag har inte sett snabbspolningen med bild. Någon som upplever samma sak och vad ska jag göra ?
det har aldrig varit förut förrän nu.

#4960

Postad 11 juli 2014 - 10:48

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
Lazio69: Om du inte redan gjort det skulle jag testa att dra ur nätsladden till boxen några minuter och sedan ansluta och testa igen. Jag vet att det låter som ett vanligt dåligt svar man skulle fått från supporten, men det hjälper ofta mot diverse problem i digitala apparater generellt.

Tro mig jag har arbetat med elektronik i över 25 år och är elektronikreparatör, det är mitt bästa tips och ett mycket enkelt sådant dessutom. Lycka till !

#4961

Postad 12 juli 2014 - 09:35

lazio69
  • lazio69
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Neonknight: Jag har gjort det om det är samma sak att slå av allt med en strömbrytare som att dra ut nätsladden ? gjorde det en timme men svt 1 hd snabbspolning i 4ggr går inte. sedan en annan sak men det kan ju vara kanalens fel National Geographic HD visar hela tiden fel på vad som visas så spelar man in som man tror banged up abroad så får man något helt annat program och det har också varit felande i minst en vecka.
Men jag är tacksam för svar för det är så kontigt tycker jag att bara 4ggr inte fungerar och att det bara är till den kanalen svt 1 hd.

#4962

Postad 12 juli 2014 - 12:35

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
oftast så är det nog mer eller mindre samma sak om brytarn sitter på baksidan, jag skulle ändå alltid rekommrendera att dra ur kabeln för att vara säker. Om det inte hjälper känns det som det på något sätt är firmware relaterat, att den buggat på något sätt, hur man ska lösa det vet jag inte riktigt då firmware uppdateras via kabelnätet. För mig har det hjälpt flera gånger mot diverse problem, bl a att jag helt plötsligt inte haft en enda kanal i boxen.

#4963

Postad 18 september 2014 - 15:14

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0
fick ett SMS av comhem som säger att de skickar/skickat ut en viktig firmware uppdatering idag!

#4964

Postad 18 september 2014 - 17:20

erpe83
  • erpe83
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

fick ett SMS av comhem som säger att de skickar/skickat ut en viktig firmware uppdatering idag!


Fick jag också men hittade ingen ny version när jag sökte. Undrar vad den innehåller, någon som vet? Kunde du uppdatera?

#4965

Postad 18 september 2014 - 17:37

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0
Nope.

#4966

Postad 18 september 2014 - 17:55

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

  • 1 570 inlägg
  • 0
Fick också ett - men jag har inte haft någon Humax-box på flera år. Verkar vara Comhem-förrvirring?

#4967

Postad 18 september 2014 - 22:12

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
Jag har inte fått något SMS, men jag är och andra sidan tveksam om de ens har mitt mobilnummer, dock har de mitt fasta som de ringde på idag och försökte sälja sitt bredband för femtielfte gången.

Om det nu kommer någon uppdatering så borde det väl komma upp en indikering på TV:n automatiskt, har för mig att det varit så tidigare i alla fall. Man undrar ju annars vad det kan vara för "viktig" uppdatering så här elfte timmen på denna box som annars verkar vara förvånansvärt buggfri.

#4968

Postad 19 september 2014 - 09:20

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
Spännande! Jag har inte fått något sms.

Com Hem kanske skickar ut en uppdatering som brickar boxen så man blir tvungen att byta till Tivo-box? ;)


edit: boxen är väl inte helt buggfri, men numera kan man alla buggar och vet hur man undviker/lever med dem. Exempelvis: om jag tittar ikapp på ett program som spelas in live, så buggar ju spolning/hoppa i programmet när livesändningen är avslutad. När man kommer till första reklamen efter att programmet sänts färdigt måste jag avsluta uppspelning och starta på nytt för att kunna hoppa över reklamen sedan.

Redigerat av distortion2, 19 september 2014 - 09:23.


#4969

Postad 25 september 2014 - 20:48

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0
Är det någon som fått uppdateringen?

#4970

Postad 25 september 2014 - 21:43

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
Har inte fått något

#4971

Postad 26 september 2014 - 06:45

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Är det någon som fått uppdateringen?

Ingen uppdatering finns - varken "automatiskt" eller när jag söker efter ny programvara. Boxen tuggar fortf på - utan problem för övrigt - med version 1.00.29.
Jag har aldrig märkt att boxen rebootar och kraschar när den startas upp och hittar en ny kanal. Min Humax HDPVR-1000C måste ha hittat många nya kanaler de senaste åren utan att överreagera så det är uppenbarligen inget generellt problem.

#4972

Postad 05 oktober 2014 - 19:41

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0
Bästa comhem box som någonsin har funnits, är bara orolig att den skall gå sönder i framtiden. :P

#4973

Postad 05 oktober 2014 - 20:37

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Bästa comhem box som någonsin har funnits, är bara orolig att den skall gå sönder i framtiden. :P

utan tvekan är det den bästa boxen men dock ger den inte bästa bild den har alltid gett en svagt suddig bild mot andra boxar och tv apparater med inbyggd box och nya tivo...

#4974

Postad 11 december 2014 - 17:26

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0
Påminn mig hur boxen sätter sin klocka, min går minst en halvminut efter.

#4975

Postad 11 december 2014 - 21:40

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
Klockan ställs OTA om den går fel så är det fel från CH. Tror inte man kan ställa den manuellt

Redigerat av Duckface21, 11 december 2014 - 21:42.


#4976

Postad 26 december 2014 - 19:01

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

  • 941 inlägg
  • 0
Vi verkar vara flera som har problem med klockan. Även en kompis har samma problem.

Jag undrar om dom som har det här problemet bor i Stockholm eller är det problem utanför Stockholm också?

#4977

Postad 26 december 2014 - 19:24

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Vi verkar vara flera som har problem med klockan. Även en kompis har samma problem.
Jag undrar om dom som har det här problemet bor i Stockholm eller är det problem utanför Stockholm också?

I skrivande stund går klockan i min Humax HDPVR-1000C ca 20 sekunder efter.
Jag tillhör Comhem Stockholm dvs det nät som Comhem tog över från UPC.
Vet inte om det nätet fortfarande har några egenheter jämfört med övriga Comhem - det var redan 2006 som UPC blev en del av Comhem.

#4978

Postad 28 december 2014 - 12:01

Unregistered558ade6e
  • Unregistered558ade6e
  • Veteran

  • 1 877 inlägg
  • 0

Vi verkar vara flera som har problem med klockan. Även en kompis har samma problem.
Jag undrar om dom som har det här problemet bor i Stockholm eller är det problem utanför Stockholm också?

Det är också problem med att klockan i TiVo går fel.
Jag har ställt fråga om detta på Com hems Facebooksida.
Även efter omstart av TiVo-boxen släpar klockan 40 sekunder och det är inte acceptabelt eftersom inspelningar då startar efter det att programmet börjat.

#4979

Postad 28 december 2014 - 16:00

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
Jag har själv aldrig märkt av problemet med att klockan går lite fel, kollade just och jämförde med min telefon som ju har automatisk tidsuppdatering och boxen var ca 30 sekunder efter. Bor i Stockholmsområdet och det hette Telia kabel TV här innan det döptes om till Comhem.

Anledningen till att jag aldrig märkt problemet är att jag redan från början ställde in boxen att den ska börja spela in 1 minut innan programtiden och sluta 5 minuter efter, detta kan man göra under MENU (Knappen på fjärren) --> Systeminställningar -->Media-->Inspelningsinstälningar. Vet inte om det finns samma inställningar på TiVo.

Detta gör att det inte spelar just någon roll om klockan går konstant några sekunder fel även om man kan tycka att de borde kunna lösa detta, men det är ju Comhem vi snackar om :rolleyes:

#4980

Postad 29 december 2014 - 17:07

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

  • 941 inlägg
  • 0

I skrivande stund går klockan i min Humax HDPVR-1000C ca 20 sekunder efter.
Jag tillhör Comhem Stockholm dvs det nät som Comhem tog över från UPC.
Vet inte om det nätet fortfarande har några egenheter jämfört med övriga Comhem - det var redan 2006 som UPC blev en del av Comhem.

Min kompis tillhör det gamla UPC, men jag har det gamla com hem.

Vi bor båda i Solna.

#4981

Postad 05 januari 2015 - 23:54

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0
sen några dagar går boxens klocka rätt för mig, helt automagiskt. bor i sollentuna.

#4982

Postad 20 januari 2015 - 14:54

Bonzichrille
  • Bonzichrille
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Är det bara jag som har jobbiga problem med lip-sync? Framförallt på SVT1 och SVT2 HD. Lämnar jag en sändning på så "driver" liksom lipsync mer och mer off. Byter jag från PCM till dolby digital så blir det bra, för att sedan sakta drifta off igen.

Helt sjukt. Man blir kanske tvungen att skaffa en annan box. Jag står inte ut iallafall....

#4983

Postad 20 januari 2015 - 17:12

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 1
Jag har aldrig haft så att det driver ur synk eller tidigare hört talas om det vad jag kommer ihåg och då har jag haft boxen i princip sedan den introducerades och dessutom använt den mer är jag ens vill erkänna för mig själv (LOL).Det som händer mig ibland är att det är ur synk redan när jag byter till kanalen (i regel SVT HD kanalerna) och stannar så. Problemet är dock lätt löst genom att spola bakåt i sändningen och sedan återgå till live genom att trycka på stopp eller eventuellt spola lite random fram och tillbaka.

Detta har nog i alla fall jag skrivit om tidigare i tråden.

#4984

Postad 20 januari 2015 - 22:00

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 1

Det som händer mig ibland är att det är ur synk redan när jag byter till kanalen (i regel SVT HD kanalerna) och stannar så. Problemet är dock lätt löst genom att spola bakåt i sändningen och sedan återgå till live genom att trycka på stopp eller eventuellt spola lite random fram och tillbaka.

Samma här, händer ibland vid kanalbyte.
Enklast för att fixa till det är att skifta till PCM ljud och sen tillbaka till DD.

Är det någon som använder en HDMI splitter från boxen? Måste det vara en aktiv splitter eller funkar det bra med en enkel passiv split?

Redigerat av rickardl, 20 januari 2015 - 22:00.


#4985

Postad 20 januari 2015 - 23:14

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0
Aha, har aldrig testat med att skifta ljud mellan PCM och DD, då finns det i alla fall ett par metoder.

Jag kopplar min box direkt in i TV:n via HDMI, inga splitters eller annat.

#4986

Postad 20 januari 2015 - 23:32

Unregisteredab1dc712
  • Unregisteredab1dc712
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Är det någon som använder en HDMI splitter från boxen? Måste det vara en aktiv splitter eller funkar det bra med en enkel passiv split?

Jag använder en aktiv splitter. Boxen skickar signal in i receiver som fungerar som växel och därifrån går signalen via hdmi kabel in i en aktiv splitter som fördelar till två skärmar i olika rum.

Det fungerar bra, men har en egenhet, för att få ljud via hdmi till ena rummet måste jag sätta receivern i standby. Jag har inte fördjupat mig i varför det kan vara så för det funkar ju ;-) Men det har nog inte med boxen att göra.

#4987

Postad 21 januari 2015 - 15:58

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
Det finns en teknik att ha ljudet i sync om förstärkaren har lipsync så slå på det!!! gjorde det på min onkyo sen dess har jag inte haft några fel på ljudet

Redigerat av Duckface21, 29 januari 2015 - 22:47.


#4988

Postad 29 januari 2015 - 22:38

HDmax
  • HDmax
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Vilken HDMI-splitter använder Du ? Provade en billig (300:-) splitter från König (NetonNet) i samma koppling via utgången från en Onkyo SR-507 Receiver. Funkar EJ ! Troligen HDCP / kopieringsskydd från Humax eller ?

#4989

Postad 29 januari 2015 - 22:56

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0
Jag har fn ingen men funderar på en.
Har du testat med splittern direkt från Humaxen istället för att ha den efter receivern?
Det är där jag funderar på att använda en.

#4990

Postad 29 januari 2015 - 23:14

HDmax
  • HDmax
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Funkar inte heller....

#4991

Postad 29 januari 2015 - 23:17

HDmax
  • HDmax
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Vilken splitter använder Du ?

#4992

Postad 30 januari 2015 - 11:24

Unregisteredab1dc712
  • Unregisteredab1dc712
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
Jag har en König 2 port hdmi splitter, KN-HDMISPL 10. Den fungerar bra med bild, men har en egenhet med ljudet som jag nämnt ovan.

#4993

Postad 30 januari 2015 - 16:53

HDmax
  • HDmax
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Hmm, konstigt. Jag använder samma splitter KN-HDMISPL 10. Funkar med både bild och ljud om jag sätter den på utgången till en Samsung Blueray-spelare och får ut HDMI till både receiver och till Panasonic-TVn. Men funkar inte från Humax HDPVR-1000C...
Vilken receiver använder du ? Kör du med ComHem-abonnemang ? Eller krävs speciella HDMI-kablar ?

#4994

Postad 31 januari 2015 - 11:50

Unregisteredab1dc712
  • Unregisteredab1dc712
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
Jag har en Denon AVR-1912.

Sen några månader har jag fiber och comhem och tivobox. Innan dess hade jag comhem nät och hdpvr1000c i många år.

Båda uppsättningarna fungerar lika med avseende på splitter. Jag kör dock alla apparater genom receivern, kommer inte ihåg att jag provat med att köra direkt från hdpvr1000c och nu kan jag inte prova det eftersom vi inte längre har comhem-nätet. Jag har inga speciella hdmi kablar, en kort ca 2m och en lång ca 25m.

Jag tittade närmare på ljudproblemet och det har inte med splittern att göra. När jag har receivern på så fungerar surroundanläggningen men inget ljud går ut på hdmi, så ingen av TVskärmarna får ljud. Om jag stänger av receiver får båda TVskärmarna ljud.

#4995

Postad 31 januari 2015 - 13:22

HDmax
  • HDmax
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Tack för infon! Får grotta vidare... Någon annan som vet något om splitter-problemet ?
Tacksam för synpunkter !

#4996

Postad 10 mars 2015 - 17:33

Lars IH
  • Lars IH
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Fråga om lipsync, Humax HDPVR-1000C:

 

Idag har jag en Marantz SR7008 hemmabioreciver, den har auto lip sync när man för över ljudet via HDMI - mycket praktiskt, och i princip alltid spot on (förutom HD kanalerna som alltid ligger fel, har aldrig fattat varför och får inte till det.... suck...).

 

Jag funderar på att använda de analoga utgångarna på HDPVR-1000C - någon som har någon erfarenhet? Är ljudet alltid i sync? eller?

 

Sedan kan man ju också föra över ljudet i digital form, via S/PDIF TOS-link, men jag vet inget om hur det fungerar heller? Är det ljudet i sync? alltid?

 

Anledningen till dessa funderingar är att jag använder inte centerkanal/surround i över huvudet taget, så min receiver är helt klart överkvalificerad till det jag nyttjar den för, auto lip sync - jag skulle vilja ta bort den och mata mitt system med analogt eller S/PDIF ljud, men enbart om ljudet är i sync - dvs "analog auto lip sync" om man så vill.....



#4997

Postad 20 mars 2015 - 17:50

Tumme
  • Tumme
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0
Är det någon som kan spela in cmores HD kanaler med Humax boxen? Jag kan bara spela in SD kanalerna från cmore. Enligt comhem så är det Humax boxen som är problemet och är inget dom tänker göra något åt. SvtHD,TV3HD och 5HD funkar att spela in utan problem.

Jag skaffade precis cmore för comhem hade kampanj för 99kr månaden men funkar det inte att spela in så är det värdelöst. Humax boxen vill jag helst inte byta ut för den är den bästa box jag haft förutom några buggar som inte stör mig så mycket.

#4998

Postad 21 mars 2015 - 11:24

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0

Jo, det har alltid fungerat. Jag spelade in CMORE HITS HD senast igår utan problem.



#4999

Postad 21 mars 2015 - 12:19

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

  • 362 inlägg
  • 0

Om det nu uppenbarligen funkar för rickardl så är mitt tips som gammal tekniker att koppla ur strömkabeln till boxen i några minuter och sedan koppla in och testa igen, förvånansvärt ofta så hjälper det mot de mest märkliga problem med modern elektronik, men tipset låter som något dåligt svar man skulle få från supporten, dock är det nog ett av de få bra råden man brukar få.



#5000

Postad 21 mars 2015 - 14:17

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

  • 1 226 inlägg
  • 0

Vad är felmeddelandet eller symptomen? Jag antar att det går bra att titta på HD kanalerna?

Går det inte att markera programmen för inspelning?





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.