Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *

2353 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2351

Postad 05 juni 2012 - 22:22

edtbirh
  • edtbirh
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Hej
Har och har haft en xperia mini pro. nuvarande Androidversion 2.3.
Det som irriterar mig och har gjort hela tiden är: Hur vet jag att jag har blandat låtarna i mina spellistor?
Det syns ingen skillnad på krysset längst upp i spellistan.
Frågade Sonys support och fick ett svar som gick ut på att det fick jag bara acceptera och det gick inte att göra något åt.
Nu vänder jag mig till detta eminenta forum för att höra om någon har n¨ågon bra ide utan alltför mycket jobb, t.ex någon app som fungerar bra. Jag vill ju inte blanda spåren i alla spellistor eftersom jag även har ljudböcker.

#2352

Postad 07 juni 2012 - 18:23

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Antar att du har den av SE förinstallerade musikspelaren. För mig dög den inte, för att göra mobilen till en musikspelare.
-PowerAMP - En mycket bra musikspelare men krockar med Spotifys app (när man startar Bluetooth för att lyssna på Spotify, sätter PowerAmp eländet igång och spelar låtar), betalapp.
-WinAMP för Android - funkar ganska bra och krockar inte med Spotify, också en betalapp
-Folder Player - En trevlig musikspelare som spelar låtar som de ligger i mapparna på minneskortet. Gratis
Har det och Spotify på min Xperia Mini Pro.

Alla tre finns på Google Play.

#2353

Postad 09 juni 2012 - 12:19

edtbirh
  • edtbirh
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Antar att du har den av SE förinstallerade musikspelaren. För mig dög den inte, för att göra mobilen till en musikspelare.
-PowerAMP - En mycket bra musikspelare men krockar med Spotifys app (när man startar Bluetooth för att lyssna på Spotify, sätter PowerAmp eländet igång och spelar låtar), betalapp.
-WinAMP för Android - funkar ganska bra och krockar inte med Spotify, också en betalapp
-Folder Player - En trevlig musikspelare som spelar låtar som de ligger i mapparna på minneskortet. Gratis
Har det och Spotify på min Xperia Mini Pro.

Alla tre finns på Google Play.


Jo det har jag. Man kunde ju hoppats att de hade löst problemet till den nuvarande varianten
Tack för förslagen. Tror jag skall testa men Folder Play, gratis och krockar inte med Spotify.

#2354

Postad 25 juli 2012 - 19:15

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

  • 958 inlägg
  • 0
Min X10 mini pro kan inte laddas ?
Ladda den i morse men nu när jag ska ladda den igen så funkar den inte.
Testat via vägguttaget och datorn, kan det vara kabeln som är kass ?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.