Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

TV-serier på Bluray?

176 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 14 december 2009 - 01:14

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0
Någon som vet något om ett region B släpp på dexter??

Want it soooo badly

#102

Postad 15 december 2009 - 13:29

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Säsong 1 av Sopranos är regionsfri och har svensk text.
Bra bild och ljud verkar det som.

http://www.dvdbeaver...one_blu-ray.htm

#103

Postad 15 december 2009 - 17:17

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Jag kan starkt rekommendera alla tre säsongerna av Dexter. Desvärre reg A.

Jag kan också rekommendera dom även om den tredje är lite seg i starten. Dexter som helhet är däremot en av de bästa serier jag sett och det kommer helt klart bli ett BD köp i framtiden utan tvekan.

#104

Postad 15 december 2009 - 18:51

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

Någon som vet något om ett region B släpp på dexter??

otroligt underligt att de inte kan få tummarna ur och släppa dem.
dvd:erna har ju funnits ute i evigheter, så vad väntar de på?


Säsong 1 av Sopranos är regionsfri och har svensk text.
Bra bild och ljud verkar det som.

dessutom mkt vettigt prissatt för att vara en HBO-serie. den amerikanska har varit nere på precis över $30 och vänt, och den brittiska går att få för £31 med frakt.
hoppas det blir en trend att droppa så mkt från rek. priset med en gång.

#105

Postad 15 december 2009 - 19:57

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Vänner (F.R.I.E.N.D.S) säsong 1 släpps på Blu-ray i Tyskland till våren. Den kommer ha engelskt tal (Dolby Digital 5.1) och engelsk text.

#106

Postad 15 december 2009 - 20:49

Unregistered03303df7
  • Unregistered03303df7
  • Forumräv

  • 640 inlägg
  • 0

Vänner (F.R.I.E.N.D.S) säsong 1 släpps på Blu-ray i Tyskland till våren. Den kommer ha engelskt tal (Dolby Digital 5.1) och engelsk text.


Vad är det du säger :unsure: ;)

Har längtat flera år efter det hoppas det stämmer :)

#107

Postad 15 december 2009 - 22:25

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0

otroligt underligt att de inte kan få tummarna ur och släppa dem.
dvd:erna har ju funnits ute i evigheter, så vad väntar de på?



Eller hur.

Vad jag har förstått så är den rätt stor i U.S.A, SB
men framförallt Sverige.

Så var ligger problemet???

#108

Postad 21 december 2009 - 22:37

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0
måste passa på att varna för svenska utgåvan av säsong ett av Crash (lat så jag quotar mig själv):

och crash... well, vad ska man säga om den. det finns en anledning att folk kallar craplantic för craplantic.

att bilden är soft och murrig vet jag inte om man kan klaga på - serien kanske är filmad så. men det blir ju knappast bättre av att man trycker in sex resp sju avsnitt per skiva.
att man däremot kastat om undertexterna på ett par avsnitt, och även k*kat upp authoringen så att PLAY ALL startar på avsnitt två (tror jag - ett är det iaf INTE) men med texten till avsnitt ett är ju hopplöst amatörmässigt, för att inte säga rent klåperi.



#109

Postad 06 januari 2010 - 16:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag har nu sett alla 22 avsnitten på Star Wars: Clone Wars säsong 1.
Klart över förväntan. Serien är oftast klart bättre än filmen. Mycket bra bild och ljud trots att det bara är vanlig DD 5.1. Härligt för mig att den är i 2.35:1 också.
Det blir nog att skaffa säsong 2 när den kommer. :)

#110

Postad 08 januari 2010 - 10:02

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Review på Mad Men säsong 2

#111

Postad 12 januari 2010 - 08:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag har just sett Säsong 1 av Rome (brittisk utgåva med både s1 och 2).
Trevlig serie men om man kan sin historia så blir det inte så många överaskningar. Ganska mycket brutalt våld, sex och naket. Jag tror aldrig jag sett så många penisar i en TV-serie förut om man bortser från när rövarna tvättar sig i snön i Ronja Rövardotter. ;)
Bilden är bra förutom en del brus i halvmörka inomhusscener (då menar jag inte grain). Riktigt bra ljud i en fin DTS-HD MA-mix och dessutom svensk text.
Jag ser fram emot säsong två som jag och tjejen nog börjar se ikväll.

#112

Postad 08 mars 2010 - 02:15

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0
HBO <3 sverige

såväl entourage season 6 som hung verkar få svensk text när de släpps 22:e juni. tack för det!
skynda nu på att langa fram resten av säsongerna av entourage också!

Postad bild Postad bild

#113

Postad 08 mars 2010 - 12:28

GhostX
  • GhostX
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0
Ja men äntligen... Som jag väntat på Entourage. Synd bara att s6 inte är en av de bättre.

#114

Postad 17 mars 2010 - 13:27

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
The Pacific kommer på Blu-ray i USA den 15 juni.

Källa:
http://www.youtube.c...h?v=j2-fl7_d6z0

1:04 in i klippet.

#115

Postad 20 maj 2010 - 21:52

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Liten fråga.

Är det någon skillnad på svenska utgåvan , engelska utgåvan och amerikanska utgåvan av Generation Kill?

SKillnad vad gäller bildkvalitet och ljud.

Är en massiv prisskillnad nämligen.


Om detta hamnar i fel del av forumet ber jag 1000ggr om ursäkt.

#116

Postad 23 maj 2010 - 22:29

Unregisteredbeef9c6b
  • Unregisteredbeef9c6b
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0

Liten fråga.

Är det någon skillnad på svenska utgåvan , engelska utgåvan och amerikanska utgåvan av Generation Kill?

SKillnad vad gäller bildkvalitet och ljud.

Är en massiv prisskillnad nämligen.


Om detta hamnar i fel del av forumet ber jag 1000ggr om ursäkt.

protip är att kolla i tråden man postar i
https://www.minhembi...s...83223&st=90
Det är ganska troligt att det rör sig om samma skiva i alla 3 nämda utgåvor

Redigerat av Unregisteredbeef9c6b, 23 maj 2010 - 22:29.


#117

Postad 24 maj 2010 - 05:28

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Saken är den att jag kollade hela tråden men hittade inget om varken svenska eller uk utgåvan utan bara om US utgåvan. Därav gjorde min frågeställning.

#118

Postad 04 juni 2010 - 05:15

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag har sett ett par serier nyligen:
Gunslinger Girl. Märklig japansk animerad serie om småflickor som är mördare i en anonym italiensk statlig organisation. Väldigt annorlunda serie som inte alls passar in i den italienska miljön. Intressant och ganska sevärd ändå med visst underhållningsvärde.
Bilden är animeblaskig med dålig svärta och kontrast (vilket säkert är avsiktligt), men fri från egentliga fel. Det blev en del ljudproblem när jag bitstreamade ljudet men det löst sig när jag ändrade till PCM i spelaren.

Sopranos Säsong 1.
Jag har aldrig sett Sopranos på TV. Den var riktigt bra och spännande. Jag blev ganska mätt efter en säsong dock och det blir nog inga fler för mig. Bra bild och ljud för det mesta.

#119

Postad 04 juni 2010 - 11:17

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0
En liten varning för Red Riding-trilogin:
Noble har lyckats med konststycket att pressa en leverans med fel film på 1980. skivan ser helt korrekt ut, men innehåller 1983 - så lagom kul när man bestämt sig för att kolla på serien.

Kontaktade dem och de är tydligen medvetna om felet, men har inga planer på att höra av sig till handlare om det eller återkalla den felaktiga batchen - "gå bara tillbaka till affären med den" blev uppmaningen.
som tur var var MediaMarkt samarbetsvilliga och letade upp kvittot i databasen så jag kunde göra ett returköp, men det var inte världens enklaste att förklara...

#120

Postad 27 juni 2010 - 13:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag har nyligen sett igenom Terminator: TSCC säsong 2. Den var så där. Några avsnitt var sega, andra var väldigt flummiga. Det blev bättre mot slutet, men det är inte förvånande att den lades ned.

Nu kollar jag Dollhouse S1.
Första avsnittet var hyfsat. Det andra avsnittet var klart bättre så det finns hopp.
Eliza Dushku är grymt snygg i alla fall.

Redigerat av hassesolo, 27 juni 2010 - 13:24.


#121

Postad 27 juni 2010 - 15:03

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Dollhouse blir klart bättre ju längre serien går.
Väntar på att säsong 2 ska komma på BD.

#122

Postad 27 juni 2010 - 17:28

DB9
  • DB9
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0

Jag har sett ett par serier nyligen:
Sopranos Säsong 1.
Jag har aldrig sett Sopranos på TV. Den var riktigt bra och spännande. Jag blev ganska mätt efter en säsong dock och det blir nog inga fler för mig. Bra bild och ljud för det mesta.

De första säsongerna går i repris på TV (för ovanlighetens skull så här på sommaren ;-). Noterade att de visas i 4:3 format, hur är det på BD, var det bredbild?

#123

Postad 27 juni 2010 - 18:32

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

De första säsongerna går i repris på TV (för ovanlighetens skull så här på sommaren ;-). Noterade att de visas i 4:3 format, hur är det på BD, var det bredbild?

jup, BDn är i widescreen (blev också lite förvirrad när jag såg den i 4:3 på SVT).
över huvud taget en mkt trevlig utgåva, vars största fel är det idiotiska omslaget med hål i bottnen (istf i sidan), som gör möjligheten att tappa själva innehållet i golvet väldigt hög.

#124

Postad 27 juni 2010 - 18:48

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
/hassesolo
Mätt efter en säsong säger du, tycker du ska fortsätta se serien om du inte sett det förr en av de bästa någonsin faktiskt.
Man kan ju följa serien med Blu-ray-releaserna så blir det inte så kompakt.

En av producenterna till Sopranos har ju en ny serie som heter Mad Men som är helt fantastisk, de bästa som går just nu tillsammans med True Blood och Breaking Bad.
Finns på Blu-ray, Zavvi har säsong ett och två på sin Mega Monday kampanj för ca 280kr inkl. frakt.
http://www.zavvi.com...2/10048141.html

#125

Postad 27 juni 2010 - 18:57

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Om S2 av Sopranos kommer på BD kanske jag ger den en chans.
Jag har nu fastnat rejält i Dollhouse. Jag har sett fem avsnitt och jag gillar den. Mest gillar jag tjejen faktiskt. Det är värt tiden bara att få titta på henne. :P

#126

Postad 27 juni 2010 - 19:01

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

De första säsongerna går i repris på TV (för ovanlighetens skull så här på sommaren ;-). Noterade att de visas i 4:3 format, hur är det på BD, var det bredbild?

1.78:1 på BD. SVT kör nog samma material som de sände för 10 år sådan.

För er som sett hd-sändningarna av Entourage så kommer det nog inte som någon förvåning att S06 på BD har mer grain än vad tomtefar käkar till frukost. Riktigt så att väggarna kryper fram och tillbaka.
Denna typ av serie är ett perfekt exempel på när man ska gå över till filma med DSRL eller HDCAM SR istället.

#127

Postad 27 juni 2010 - 19:14

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

Jag har nu fastnat rejält i Dollhouse. Jag har sett fem avsnitt och jag gillar den. Mest gillar jag tjejen faktiskt. Det är värt tiden bara att få titta på henne. :P

dollhouse är trevlig rent utgåvemässigt också - muy simpatico att skicka med såväl originalpiloten som "avrundning-om-de-inte-förlänger"-avsnittet i HD. kan iofs verka självklart, men jag är övertygad om att många bolag helt hade struntat i det.

men jo, det gör inte direkt ont att titta på henne =)

#128

Postad 27 juni 2010 - 19:29

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Ni har väl inte missat Tru Calling då, där får man A.J Cook på köpet. Den finns väl bara på DVD förvisso

#129

Postad 13 augusti 2010 - 01:10

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
Att Deadwood Complete Series var på G visste vi sen innan men nu har det kommit mer info om släppet.
http://tvshowsondvd....s-Blu-ray/14215

"Those episodes will be presented in widescreen 1080p high-definition video, with English DTS-HD Master Audio 5.1 soundtracks"
Extra materialet är samma som på DVD-utgåvorna.

Släpps i USA 23e november. Hoppas det gäller Europa med.

#130

Postad 13 augusti 2010 - 10:21

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Axelmusic's Lost säsong 6 är 80 kr billigare än Discshops och börjar säljas 24 augusti istället för i början av oktober. Båda har svensk text.

#131

Postad 13 augusti 2010 - 13:35

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Axelmusic's Lost säsong 6 är 80 kr billigare än Discshops och börjar säljas 24 augusti istället för i början av oktober. Båda har svensk text.

Skulle inte tro det. Finns inga uppgifter på svensk text. Inte ens bak på omslaget.
S1-5 har inte det, samt att det bara är 5an som varit regfri. (1-2 var katalogtittlar så de var fria)

Redigerat av Unregistered577c6879, 13 augusti 2010 - 13:43.


#132

Postad 13 augusti 2010 - 17:00

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

Skulle inte tro det. Finns inga uppgifter på svensk text. Inte ens bak på omslaget.
S1-5 har inte det, samt att det bara är 5an som varit regfri. (1-2 var katalogtittlar så de var fria)



Om du ska messersmitha så kan du väl läsa på lite.

Nu är det såklart möjligt att Axelmusic har fel och du har rätt men om om du vill kolla vidare kan du läsa deras blog: http://www.axelmusic...ed-region-free/

Sen har jag Lost säsong 1, 2 och 3 på Blu-ray med svensk text hemma. Köpta på Amazon.de.

Men det behöver du inte heller tro på.

#133

Postad 14 augusti 2010 - 23:27

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Om du ska messersmitha så kan du väl läsa på lite.

Nu är det såklart möjligt att Axelmusic har fel och du har rätt men om om du vill kolla vidare kan du läsa deras blog: http://www.axelmusic...ed-region-free/

Sen har jag Lost säsong 1, 2 och 3 på Blu-ray med svensk text hemma. Köpta på Amazon.de.

Men det behöver du inte heller tro på.

Tyska utgåvor är inte utgivna i USA.
Vet du skillnaden mellan reg A och B?
Disney och Touchstone är låsta, medan Buena Vista och ABC utgåvorna inte är det.
Möjligt att det är svensk text på 6an, eller möjligt att de fått ett screening ex också.

#134

Postad 15 augusti 2010 - 23:03

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Vet inte om det här är rätt tråd men jag letar efter Mad Men säsong 3 på Blu Ray, någon som har tips på en sajt (land kvittar) som har den till salu för en billig peng?

#135

Postad 16 augusti 2010 - 02:02

Unregistered71ff3b8c
  • Unregistered71ff3b8c
  • Amatör

  • 63 inlägg
  • 0

Vet inte om det här är rätt tråd men jag letar efter Mad Men säsong 3 på Blu Ray, någon som har tips på en sajt (land kvittar) som har den till salu för en billig peng?

Webhallen.com verkar vara billiga, och är pålitliga. Annars har du fler återförsäljare här:
https://www.prisjakt...kt.php?p=552729

Sjukt bra serie. Och den är fint filmad, så Blu-Ray är givet.

#136

Postad 16 augusti 2010 - 10:18

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

Tyska utgåvor är inte utgivna i USA.
Vet du skillnaden mellan reg A och B?
Disney och Touchstone är låsta, medan Buena Vista och ABC utgåvorna inte är det.
Möjligt att det är svensk text på 6an, eller möjligt att de fått ett screening ex också.


Nu handlade det om att du skrev "skulle inte tro det" angående svensk text på Lost, säsongerna 1-3 till Blu-ray. Det finns det här , här och här. Info finns i länkarna. Jag har handlat just dessa och det ÄR svensk text...

Regiondiskussionen känns lite off side.

#137

Postad 16 augusti 2010 - 11:33

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
Mad Men Säsong 3 finns rätt billigt på www.base.com men webhallen ligger bra i pris också.

Spartacus: Blood And Sand säsong1 släpps på Blu-Ray 21 september (i USA)
Reklam för släppet

#138

Postad 16 augusti 2010 - 17:43

Spygg
  • Spygg
  • Forumräv

  • 535 inlägg
  • 0

Skulle inte tro det. Finns inga uppgifter på svensk text. Inte ens bak på omslaget.
S1-5 har inte det, samt att det bara är 5an som varit regfri. (1-2 var katalogtittlar så de var fria)


Eh - jag har Lost säsong 1-5 på BD, och det är svensk text på samtliga. Det är de europeiska utgåvorna. Har till och med ett extra inplastat exemplar av säsong 2-boxen till salu, om du inte tror mig...

Så jo - jag är rätt övertygad o att det är svensk text på säsong 6-boxen som Axel säljer.

Jag har för övrigt också Entourage säsong 6-boxen med svensk text...

Redigerat av Spygg, 16 augusti 2010 - 17:44.


#139

Postad 17 augusti 2010 - 01:55

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0
Postad bild
brutala australiensiska underbelly släpptes nyligen på BD. rekommenderas varmt om man kan svälja den rejäla prislappen (AUD 79+frakt :rolleyes: ) och det riktigt fula omslaget.

Eh - jag har Lost säsong 1-5 på BD, och det är svensk text på samtliga. Det är de europeiska utgåvorna.

Så jo - jag är rätt övertygad o att det är svensk text på säsong 6-boxen som Axel säljer.

Jag har för övrigt också Entourage säsong 6-boxen med svensk text...

hur menar du? vad i hela friden skulle det faktum att de tidigare EUROPEISKA utgåvorna har svensk text bevisa att den AMERIKANSKA säs 6 har det för?

eller för den delen entourage, utgiven av en helt annan koncern?
förstår inte alls ditt resonemang. min svenska Natt på museet har svenskt tal, alltså kan jag garantera att den amerikanska utgåvan av se7en också kommer ha det?

säger inte att den amerikanska lost säs 6 inte har det, men skulle bra gärna vilja veta hur du hittade någon sorts logik i din slutledning.

#140

Postad 17 augusti 2010 - 20:50

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Nerd och Spygg. Sluta gör bort er...
Det länkades till Reg A utgåvan. Det innebär att det är en amerikansk distributör i detta fall.
Behöver ingen uppläxning från amatörer som inte kan skilja på utgivare och ursprungsland.
Sedan 2010-08-05 10:16:01 har produktionsex av S06 cirkulerat, så skulle avvakta tills en mer tillförlitlig källa bekräftar svensk text i detta fall gällande reg A. Axel har inte 100% historik även om de kan ha rätt i detta fall.

#141

Postad 18 augusti 2010 - 09:17

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

Nerd och Spygg. Sluta gör bort er...
Det länkades till Reg A utgåvan. Det innebär att det är en amerikansk distributör i detta fall.
Behöver ingen uppläxning från amatörer som inte kan skilja på utgivare och ursprungsland.
Sedan 2010-08-05 10:16:01 har produktionsex av S06 cirkulerat, så skulle avvakta tills en mer tillförlitlig källa bekräftar svensk text i detta fall gällande reg A. Axel har inte 100% historik även om de kan ha rätt i detta fall.


Cool, vi får väl se vem som gjort bort sig när jag får den levererad från Axel.

Jobbar du på en konkurrent till Axel?

#142

Postad 18 augusti 2010 - 11:22

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Cool, vi får väl se vem som gjort bort sig när jag får den levererad från Axel.

Jobbar du på en konkurrent till Axel?

Sluta trolla och läs vad jag skriver.
Axel är den enda källan just nu ang svenska subs på S06 reg a. Vill man beställa får man göra det...

#143

Postad 18 augusti 2010 - 15:17

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

Vill man beställa får man göra det...


Tack...

#144

Postad 21 augusti 2010 - 11:41

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
http://www.dvdbeaver...six_blu-ray.htm
vs
http://www.blu-ray.c...ay/9556/#Review

Intressant, två helt olika sublistor för samma release...
Det visar att det finns screenerex ute.

#145

Postad 23 augusti 2010 - 16:28

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

En liten varning för Red Riding-trilogin:
Noble har lyckats med konststycket att pressa en leverans med fel film på 1980. skivan ser helt korrekt ut, men innehåller 1983 - så lagom kul när man bestämt sig för att kolla på serien.

Kontaktade dem och de är tydligen medvetna om felet, men har inga planer på att höra av sig till handlare om det eller återkalla den felaktiga batchen - "gå bara tillbaka till affären med den" blev uppmaningen.
som tur var var MediaMarkt samarbetsvilliga och letade upp kvittot i databasen så jag kunde göra ett returköp, men det var inte världens enklaste att förklara...

Uppdatering: det finns i alla fall en korrekt version ute. var uppe på MMs mellandagsrea och tvingade dem öppna en av sina utreade "1980", och det var till min stora förvåning rätt film på skivan. woohoo! ska bli kul att äntligen kunna spana in den här serien.

#146

Postad 25 augusti 2010 - 09:30

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Ganska bra pris på The Pacific hos Play. De listar den som svensktextad vilket borde stämma då det är samma releasedag som exempelvis Discshop.

#147

Postad 26 augusti 2010 - 07:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag har sett tre avsnitt av Dexter S4. Riktigt bra på alla sätt som vanligt. ;)

Postad bild

#148

Postad 26 augusti 2010 - 21:07

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

Nerd och Spygg. Sluta gör bort er...
Det länkades till Reg A utgåvan. Det innebär att det är en amerikansk distributör i detta fall.
Behöver ingen uppläxning från amatörer som inte kan skilja på utgivare och ursprungsland.
Sedan 2010-08-05 10:16:01 har produktionsex av S06 cirkulerat, så skulle avvakta tills en mer tillförlitlig källa bekräftar svensk text i detta fall gällande reg A. Axel har inte 100% historik även om de kan ha rätt i detta fall.


Hördu spöklänken, gissa om det var svensk text? /Amatören :-)

#149

Postad 14 oktober 2010 - 22:28

RHellgren
  • RHellgren
  • Lärjunge

  • 459 inlägg
  • 0
Tänkte väcka denna tråd till liv igen. :P
Med en fråga; Kommer alla säsonger av CSI komma ut på blu-ray och i så fall när? Syftar inte på någon specifik, har aldrig satt mig och kollat igenom någon av dem så. Vill ju dock gärna slippa vänta allt för länge om man ska göra det!
Vore tacksam för lite svar. :lol:

#150

Postad 16 oktober 2010 - 16:54

Unregistereda398c9a6
  • Unregistereda398c9a6
  • Lärjunge

  • 251 inlägg
  • 0
Spartacus: Blood And Sand säsong 1, finns ute på BD. Men ej i sverige. Den går ej jänföra med den som sänds på TV6 på fredagskvällerna. Den har blivit hårt censurerad :blink: Hoppas BD släpps med svenskt text...

Spartacus blood and sand

Postad bild



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.