Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Trials Fusion

33 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 28 februari 2014 - 10:19

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Bara jag som känner lite pepp inför nästa trials?

Kommer 16 april 2014 till samtliga current och nextgen (förutom WII U).

http://www.gamespot.com/trials-fusion/

http://www.giantbomb...2014/2300-8555/

#2

Postad 28 februari 2014 - 11:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
SEr schysst ut

#3

Postad 15 april 2014 - 12:34

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Släpps imorgon och sägs ha bra flyt i 1080p och 60fps på PS4:an. Redan köpt via PSN men väntar med spänning på att lite recensioner ska dyka upp!

#4

Postad 15 april 2014 - 14:22

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

  • 503 inlägg
  • 0
"Måste" man fjanta på med en massa tricks eller kan man fortfarane "bara" klara banorna? Jag är för gammal för superman backflip 360 no face landing å allt annat som ungdomen håller på med ;-)

#5

Postad 15 april 2014 - 14:40

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Har sett de flesta banor (av de jag sett då) köras helt utan tricks så gamla hederliga snurra bakåt eller framåt borde räcka fint ;)

#6

Postad 15 april 2014 - 17:35

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

"Måste" man fjanta på med en massa tricks eller kan man fortfarane "bara" klara banorna? Jag är för gammal för superman backflip 360 no face landing å allt annat som ungdomen håller på med ;-)

Jag tänkte samma sak. Det blir ju ett helt annat spel om dom lämnar den gamla stilen helt. Hoppas det är blandat både gammalt och nytt.

Jag har alla achievements i första Trials så det är väl dags för en ny utmaning nu. :) Jag kommer köpa!

#7

Postad 15 april 2014 - 19:28

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Jag tänkte samma sak. Det blir ju ett helt annat spel om dom lämnar den gamla stilen helt. Hoppas det är blandat både gammalt och nytt.

Jag har alla achievements i första Trials så det är väl dags för en ny utmaning nu. :) Jag kommer köpa!

Bra där ;)

Surt att missa skitarsle som måttstock den här gången då jag skaffar det till PS4:an. Tror jag var hade idel första- och andraplatser på friendslist med skitarsle framför mig på 95 procent av banorna typ...

#8

Postad 15 april 2014 - 20:00

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Haha japp! ;) j*vlar vad jag nötte Trials. Den enda som var före mig på några banor var Ollie här på forumet.

Ajust du köpte ju PS4... Hoppas många av Xbox One-vännerna köper det för halva nöjet är ju tävlingen med vännerna.

#9

Postad 15 april 2014 - 20:27

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Älskade båda förgångarna så det blir definitivt ett köp av detta också.

#10

Postad 16 april 2014 - 04:15

Stoned_Rosetta
  • Stoned_Rosetta
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Någon som vet vilken tid det kommer ut på psn?

#11

Postad 16 april 2014 - 05:58

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0

Haha japp! ;) j*vlar vad jag nötte Trials. Den enda som var före mig på några banor var Ollie här på forumet.

Ajust du köpte ju PS4... Hoppas många av Xbox One-vännerna köper det för halva nöjet är ju tävlingen med vännerna.


Kommer nog att köpa det. Älskade första Trials och hade Ollie som "måttstock" på många banor. Körde inte så mycket Trials HD tyvärr.

#12

Postad 16 april 2014 - 06:56

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Kommer nog att köpa det. Älskade första Trials och hade Ollie som "måttstock" på många banor. Körde inte så mycket Trials HD tyvärr.

Nej samma här. Jag köpte Trials HD men körde max 30 minuter. Det blev aldrig något mer, vet inte riktigt varför.

#13

Postad 16 april 2014 - 08:32

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Testade fusion imorse och det har definitivt gamla hederliga trials-känslan. Däremot körde jag kopplat genom oppon (för att slippa slå på projen) och insåg vilken input-lag det ger. Hittade inte ens någon möjlighet att göra tricken men körde egentligen bara tutorial + två banor sådet kommer nog senare eller i något annat mode.

Körde inte HD lika mycket som "ettan" men gillade den där långa banan samt en del av småtävlingarna som var rätt underhållande där...

#14

Postad 16 april 2014 - 09:02

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Aaaah nytt trials!

Älskar verkligen communityn som sitter och knåpar ihop banorna, hoppas det kommer fungera lika galant.

Ska bara göra en hårtransplantation då jag slet bort det mesta under de svåraste banorna i tidigare spel... ;)

#15

Postad 16 april 2014 - 09:38

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Är det nån speciell tid det släpps till 360?, för jag kan inte hitta det än.

#16

Postad 16 april 2014 - 17:49

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Köpte de luxe-varianten på psn.
Så jäkla roligt är det!
Känns lite "tyngre" än det senaste trials jag lirade på ps3. Men grymt snyggt och väldigt beroendeframkallande!

Lirar på ps4.

#17

Postad 16 april 2014 - 21:41

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Köpte de luxe-varianten på psn.
Så jäkla roligt är det!
Känns lite "tyngre" än det senaste trials jag lirade på ps3. Men grymt snyggt och väldigt beroendeframkallande!

Lirar på ps4.

Samma här - vad har du för ID? Alt lägg till "Thismember" på PSN.

Man får förresten passa på att sätta lite topp100-tider nu när det inte är så många som lirat då det knappast händer senare ;)
Riktigt bra och känns verkligen helfräscht. Lite kul att ibland när man är helt borta fortsätta bara för att se allt som händer i bakgrunden på banan.

Redigerat av letmefly, 16 april 2014 - 21:42.


#18

Postad 17 april 2014 - 06:37

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Samma här - vad har du för ID? Alt lägg till "Thismember" på PSN.

Man får förresten passa på att sätta lite topp100-tider nu när det inte är så många som lirat då det knappast händer senare ;)
Riktigt bra och känns verkligen helfräscht. Lite kul att ibland när man är helt borta fortsätta bara för att se allt som händer i bakgrunden på banan.


Lägger till dig i eftermiddag.
Läste att MP inte riktigt fungerar än dock. Att man bara kan köra local...

Och top100-tider känns tveksamt. Tyckte det gick så jäkla dåligt i inledningen. Och detta var ändå ett spel som jag var relativt duktig på.
Får väl hem och nöta lite!

#19

Postad 17 april 2014 - 09:13

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0
Jag tycker det är bra men känns mindre innehåll än tidigare. Redan kommit nästan halvvägs i karriären på ett par timmar. Vet att det är nu det svåra börjar....
Saknar lite avsnittet där de samlat tokiga grenar på ett ställe där man kunde leka runt för att slå rekord. De finns ju fortfarande men ihop med de riktiga grenarna.
När man kör FMX delen så startat ej poängräkningen ibland fast man göra massa tricks. Det är störande.
Hoppas multiplayer delen kommer snart.
Men roligt är spelet och lätt värt 20 USD.

#20

Postad 17 april 2014 - 09:57

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

När man kör FMX delen så startat ej poängräkningen ibland fast man göra massa tricks. Det är störande.

Jag märkte det också men tror det beror på att man håller varje trick för kort tid eller liksom inte lyckas hålla spaken still eller nåt. Verkar som att vissa trick är beroende av i vilket läge motorcykeln är i också så när man snurrar samtidigt så växlar den mellan att försöka göra olika saker och så blir det ingenting istället. Har inte fått häng på tricken riktigt men lyckades ändå hamna på 45e plats igår på den där första fmx-banan.

#21

Postad 17 april 2014 - 10:02

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Jag märkte det också men tror det beror på att man håller varje trick för kort tid eller liksom inte lyckas hålla spaken still eller nåt. Verkar som att vissa trick är beroende av i vilket läge motorcykeln är i också så när man snurrar samtidigt så växlar den mellan att försöka göra olika saker och så blir det ingenting istället. Har inte fått häng på tricken riktigt men lyckades ändå hamna på 45e plats igår på den där första fmx-banan.


Brukar strula om man börjar men en wheelie och den avslutas innan hoppet och man börjar ett trick. Då startar ej trickmätaren igen tillräckligt snabbt och man får max sista volten i poäng. Ej fått riktigt häng på det heller.
Vad heter du på xbox live sejlax?

#22

Postad 17 april 2014 - 10:12

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Brukar strula om man börjar men en wheelie och den avslutas innan hoppet och man börjar ett trick. Då startar ej trickmätaren igen tillräckligt snabbt och man får max sista volten i poäng. Ej fått riktigt häng på det heller.
Vad heter du på xbox live sejlax?

Okej, tror inte jag märkt just den varianten. Vet att jag fick lite extra poäng när jag wheelade direkt ut i hoppet och sen gjorde ett trick + backflip.

En annan sak jag tänkte på, ibland står det typ coffin + backflip och ibland står det backflip coffin. Fattar inte riktigt skillnaden. Det är olika färg på texten också ibland. Aja, man lär sig säkert.

Heter Skitarsle på Live.

#23

Postad 17 april 2014 - 10:13

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Har spelat ett tag nu och jag tycker att det som saknas är själva "trial-momentet". Nu känns det mer som man gör mest stora hopp i hög fart.
Saknar att sakta klättra över saker och ting, att hålla balansen osv. osv.

#24

Postad 17 april 2014 - 10:19

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Det kommer! Provade en bana på extreme igår, drömde mej tillbaks till dom stora hoppen efteråt för fan vad svårt det var! :)

#25

Postad 17 april 2014 - 10:25

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Okej, tror inte jag märkt just den varianten. Vet att jag fick lite extra poäng när jag wheelade direkt ut i hoppet och sen gjorde ett trick + backflip.

En annan sak jag tänkte på, ibland står det typ coffin + backflip och ibland står det backflip coffin. Fattar inte riktigt skillnaden. Det är olika färg på texten också ibland. Aja, man lär sig säkert.

Heter Skitarsle på Live.


aha det var dig jag slog ibland igår då :-)

/panicmango

#26

Postad 17 april 2014 - 13:41

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

aha det var dig jag slog ibland igår då :-)

/panicmango

Japp! Jag försökte hålla undan men du var riktigt snabb på några banor. :)

#27

Postad 17 april 2014 - 14:14

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0
Ska trials behöva lagga så på xbox one? Några banor som temple trouble o tropic storm på rainforest rumble är hemska ju. :-(

#28

Postad 17 april 2014 - 15:58

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Lägger till dig i eftermiddag.
Läste att MP inte riktigt fungerar än dock. Att man bara kan köra local...

Och top100-tider känns tveksamt. Tyckte det gick så jäkla dåligt i inledningen. Och detta var ändå ett spel som jag var relativt duktig på.
Får väl hem och nöta lite!

Online i all ära men halva nöjet är ju att få lite tider att köra mot ;)

#29

Postad 17 april 2014 - 16:14

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Hmm, nån som lyckats ansluta till ubisoft-servrarna?.

Står bara loading, sen händer det inte mycket mer förrän den ger upp.

#30

Postad 17 april 2014 - 17:02

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Går riktigt segt även på PSN både när det gäller att spara samt att få upp leaderboards (eller leaderboards laddas egentligen inte alls).

#31

Postad 17 april 2014 - 17:39

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Samma här. Fick en riktigt bra tid som inte sparades. Nu står det bara loading överallt. Så det är nog Ubisoft som har trubbel.

Redigerat av SejLax, 17 april 2014 - 17:39.


#32

Postad 19 april 2014 - 14:13

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Vad roligt/frustrerande det är att nöta banorna för att få bättre tid!!

Särskilt när man ser sina ghost riders bara flyga iväg. Som om dom super-trimmat sina hojar!!

#33

Postad 22 april 2014 - 22:15

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Rätt skönt att plocka upp några användarskapade banor när man bara har några få minuter att lira. Impossible Stairs var lika enkel som underhållande och verkar dessutom vara flitigt efterapad ;)

#34

Postad 27 april 2014 - 21:28

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Drog ner detta tidigare idag och nötte lite. Kul men frustrerande emellanåt. Alla på min vänlista har jackat kolven för fan. I'm looking at you Eapea!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.