Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken är den sämsta film ni sett...?

652 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 05 augusti 2008 - 13:14

Plywood
  • Plywood
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0

Hehe, ta och se den. :) Du kan få min utgåva :(



Nej tack! :(

#102

Postad 05 augusti 2008 - 14:41

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
Det mesta med Kevin Costner måste väll klassas som historiens dynga.

#103

Postad 05 augusti 2008 - 14:46

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Det mesta med Kevin Costner måste väll klassas som historiens dynga.

Dances with Wolves är ju riktigt bra, fantastiskt filmad om inte annat.
Open Range är inte så pjåkig heller, O lord vilket ljud :)

#104

Postad 05 augusti 2008 - 16:37

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Open range är helt okej och ljudet är ju fantastiskt!

#105

Postad 05 augusti 2008 - 16:41

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0

Alien versus predator requiem, en mörk film i mänsklighetens historia....


Skamligt dålig. Obegripligt att det manuset godkändes för filmning.

#106

Postad 05 augusti 2008 - 17:05

Unregistered29853
  • Unregistered29853
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Filmen: Sånger från andra våningen, måste i särklass vara den sämsta film (borde vara straffbart att kalla den för film). Den var så dålig att jag fick hyra den gratis ( hade inte hört talas om filmen innan och det visste han i videobutiken). Dagen efter fick han och hans kompisar ett gott skratt :( när jag sa att jag tittat på hela xx minuter :) av filmen innan jag började spola genom skiten. Han hade stängt av efter 3-4 minuter och för att få mig att låna filmen gratis (då han vet att jag aldrig hyr en svensk film) hade han dragit liknelser med Gudfader filmerna och tro mig jag svalde allt med hull & hår tack vare betygen på framsidan av fodralet.

#107

Postad 05 augusti 2008 - 17:41

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0
Ok, visserligen betyder inte imdb någonting men är det inte lite tänkvärt att Sånger från andra våningen har 7.4 i betyg med tanke på sammansättningen av användare där?

Minns mycket väl att den hyllades som årets bästa utländska film av kritikerna i England när jag bodde där.

Läs gärna några av de lyriska kommentarerna från filmentusiaster från hela världen. Nog för att det finns hype - men Sånger från andra våningen är väl så långt från hype man kan komma?

Redigerat av Unregistered1197, 05 augusti 2008 - 17:58.


#108

Postad 05 augusti 2008 - 17:43

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

  • 2 138 inlägg
  • 0

Skamligt dålig. Obegripligt att det manuset godkändes för filmning.

Jag förväntade mig en värdelös film, men den var sämre, dom har med dessa Versus filmer förstört två av historiens bästa filmmonster, skandal.

#109

Postad 05 augusti 2008 - 19:22

Unregistered29853
  • Unregistered29853
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Chris Lymme har du själv sett filmen? :)

#110

Postad 05 augusti 2008 - 21:05

OLa Ljudwall
  • OLa Ljudwall
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Filmen: Sånger från andra våningen, måste i särklass vara den sämsta film (borde vara straffbart att kalla den för film). Den var så dålig att jag fick hyra den gratis ( hade inte hört talas om filmen innan och det visste han i videobutiken). Dagen efter fick han och hans kompisar ett gott skratt :lol: när jag sa att jag tittat på hela xx minuter :) av filmen innan jag började spola genom skiten. Han hade stängt av efter 3-4 minuter och för att få mig att låna filmen gratis (då han vet att jag aldrig hyr en svensk film) hade han dragit liknelser med Gudfader filmerna och tro mig jag svalde allt med hull & hår tack vare betygen på framsidan av fodralet.


Det här visar hur olika man kan se på filmer. Rent konstnärligt så är "Sånger från andra våningen" den bästa svenska film som gjorts. Bara Roy Anderssons övriga egna filmer "En kärlekshistoria" och "Du levande", samt möjligen Ingemar Bergmans "Ansiktet", kan konkurrera.

OnT När det gäller att se filmer utifrån konstnärligt värde, så anser jag Ingmar Bergmans "Persona" vara grovt överskattad. Man sitter bara och irriterar sig på att Bibbi Andersson fortsätter att tilltala "åbäket",istället för att vända ryggen till och ignorera, vilket skulle vara i linje med vanlig mänsklig psykologi i hennes situation.

Redigerat av OLa Ljudwall, 05 augusti 2008 - 22:19.


#111

Postad 05 augusti 2008 - 21:51

Unregistered1483
  • Unregistered1483
  • Lärjunge

  • 350 inlägg
  • 0
första Arn filmen. Trodde den skulle vara dräglig, men blev ruskigt besviken. När jag började undra när Skorpan och Jonathan och draken Katla skulle dyka upp, drog jag.

#112

Postad 05 augusti 2008 - 22:40

Unregisterede94bb78b
  • Unregisterede94bb78b
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Att ingen nämnt Ghost Rider med Nicholas Cage. Fy fan, måste vara den största kalkonfilmen på 300-400 år.

#113

Postad 06 augusti 2008 - 01:17

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Finns många filmer som är dåliga tex Lake Placid 2 och alla filmer med Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme och Arnold Schwarzenegger tillhör också denna kategori.


Jag gillar Steven Seagal filmer och UWE BOLL! :) Ingen som sågat hans filmer än ?

#114

Postad 06 augusti 2008 - 12:25

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0

Finns många filmer som är dåliga tex Lake Placid 2 och alla filmer med Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme och Arnold Schwarzenegger tillhör också denna kategori.


What? Vad har stackars Arnold gjort för att buntas ihop med skit som Steven S och Van D?
Terminator, Terminator 2, Predator, Commando, True Lies, Total Recall och Conan The Barbarian är ju actionrullar av högsta klass. Tycker synd om dig om du med handen på hjärtat inte kan uppskatta dessa filmer. ;)

#115

Postad 06 augusti 2008 - 12:45

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
finns bara en film jag har lämnat biosalongen för och det är Mimic: http://www.imdb.com/title/tt0119675/
men kanske den sämsta filmen jag har sett är: "kärlek på franska" med naomi watts och kate hudson.
http://www.imdb.com/title/tt0306734/

har inte lyckats se hela för jag o tjejen stängde av för den för viville inte kasta bort mer av vår dyrbara tid på den.

dock har jag ju inte sett färdigt någon av dessa två och gör man det kanske dom blir jätte bra? men tror knappast det.

#116

Postad 06 augusti 2008 - 12:52

Unregistered1221
  • Unregistered1221
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Magnolia! .. Och jag såg faktiskt hela filmen trots att den var usel. Kanske finns nån värre men frågan var juh vilken den sämsta film man sett så då blir det den.

#117

Postad 06 augusti 2008 - 13:03

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
"The bees" som vann filmfestivalen i Zitges 1976.
Annars hamnar ju 10.000 BC långt ner också.

#118

Postad 06 augusti 2008 - 17:15

himtim
  • himtim
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0
"Sånger från andra våningen" är ju en av de bästa svenska filmer som gjorts ;)

Den hyllas ju inte bara av "kultur eliten" är väll även väldigt omtyckt av den breda massan? Fantastiskt filmade, brilljant svart humor osv, men men smaken e som röven :P





själv gjorde jag misstaget att köpa en film jag inte visste något om, tyckte den verkade intressant när jag såg den i videobutiken. the living and the dead, jesus, storyn va så skrattretande dålig och orealistisk, och skådespelet var av sämsta klass, man skrattade i alla "dramatiska" scener, otroligt jobbig "fastforward" teknik användes för o beskriva huvudkaraktärens GAAAALNAAA inre...lol. usch nej, betyg 1/10.

#119

Postad 06 augusti 2008 - 18:24

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

  • 2 585 inlägg
  • 0
Denna film är totalt kass Lake Placid 2 och så den där När harry möter sally eller vad fan den hette skit film det med .

#120

Postad 07 augusti 2008 - 10:53

Unregistered1374
  • Unregistered1374
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Narina: Prins Casper hör helt klart till det sämre jag har sett, visst dom har schyssta specialeffekter och fet budget men det känns som att dom verkligen misshandlar filmen.

Förutom alla rena idiotifel i klippning tex
Spoiler


Filmen lider i övrigt av värdelöst skådespeleri, feta logiska fel tex
Spoiler


Och vad fan gör Aslan?

Om det inte vore för att hela sällskapet ville sitta kvar så hade jag gått efter halva filmen, när alla andra vile sitta kvar så försökte jag köra clean slate och "börja om" tittandet av den, den var om möjligt sämre i andra halvan.

#121

Postad 07 augusti 2008 - 11:47

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Jag gillar Steven Seagal filmer och UWE BOLL! ;) Ingen som sågat hans filmer än ?


Måste väl säga det då.... Allt Uwe gjort är skräp går faen inte å få mycket värre filmer...
Men det är min åsikt du verkar ju gilla han så :P
Dock brukar jag se Steven Seagals filmer mest bara för att jag gillar när han bryter å bänder i folk ;)

#122

Postad 07 augusti 2008 - 13:13

magi
  • magi
  • Forumräv

  • 681 inlägg
  • 0
Ja hen hel del dåliga filmer har ju blivit nämda, men nån annan en jag måste ju ha sett 2000talets absolut största fiasko BABEL, hur kan man ens få tillåtelse att spela in sån dynga. Att den sen har vunit Oscars är ju ett mysterium större än något.

#123

Postad 07 augusti 2008 - 13:25

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

  • 2 160 inlägg
  • 0
Måste nog vara Battlefield Earth.

#124

Postad 07 augusti 2008 - 13:30

qwerty76
  • qwerty76
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0
Meet the Pepples är den sämsta filmen... Lätt...

#125

Postad 07 augusti 2008 - 14:15

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Måste väl säga det då.... Allt Uwe gjort är skräp går faen inte å få mycket värre filmer...
Men det är min åsikt du verkar ju gilla han så ;)
Dock brukar jag se Steven Seagals filmer mest bara för att jag gillar när han bryter å bänder i folk :D


Hehe, jag ser Uwe's filmer för han gör lite som han vill :D
Den här videon visar hur seriös han är.

Jo, men kan säga att Steven har börjat tackla av lite (trodde jag aldrig skulle säga det). Mycket dubbningar, andra killar som slåss osv. Lite synd, menmen han kanske ska ringa till Uwe? :D

#126

Postad 07 augusti 2008 - 18:43

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0

Ja hen hel del dåliga filmer har ju blivit nämda, men nån annan en jag måste ju ha sett 2000talets absolut största fiasko BABEL, hur kan man ens få tillåtelse att spela in sån dynga. Att den sen har vunit Oscars är ju ett mysterium större än något.


Babel ... vad var fel på den då?

#127

Postad 08 augusti 2008 - 00:36

magi
  • magi
  • Forumräv

  • 681 inlägg
  • 0
Skådespeleriet var ju bra men manuset storyn var ju så vansinigt tråkig, kändes som regisören, manusförfaterens har två storys där ingen ar tillräckligt lång eller bra för att räcka till en långfilm.
Så han har helt enkelt bara lagt ihop dom för att sedan fundera fram att slut som länkar ihop dom men de håller inte i minna ögon aldeles för långsökt, han försöker för mycket med att överaska på slutet.

Men jag vet de måste ju finnas någon som gillar den, men för min del var de bara bortkastad tid.

#128

Postad 08 augusti 2008 - 18:15

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0
The Apocalypse från 2007. Helt otroligt usel.

Inte nog med att specialeffekterna är patetiska. Skådespeleriet är minst lika uselt. Dessutom bygger storyn på att
alla som inte går i kyrkan dör i slutet.

"Kom igen, bli kristen nu innan det är för sent". I nästan scen dör han.

Spyframkallande.

sätter ingen spoiler denna gången eftersom det inte behövs. Ingen kommer att orka se hela filmen ändå.

Plötsligt är Battlefield Earth en helt ok film. Där finns det iaf något att skratta åt :rolleyes:

#129

Postad 08 augusti 2008 - 18:34

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

  • 4 219 inlägg
  • 0

Skådespeleriet var ju bra men manuset storyn var ju så vansinigt tråkig, kändes som regisören, manusförfaterens har två storys där ingen ar tillräckligt lång eller bra för att räcka till en långfilm.
Så han har helt enkelt bara lagt ihop dom för att sedan fundera fram att slut som länkar ihop dom men de håller inte i minna ögon aldeles för långsökt, han försöker för mycket med att överaska på slutet.

Men jag vet de måste ju finnas någon som gillar den, men för min del var de bara bortkastad tid.


Filmen har 4 parallella spår som vävs ihop till en handling. Filmen handlar om sociala, etniska och ekonomiska motsättningar. Således får man följa två rika familjer och två fattiga för att se hur de påverkar varandra. Framför allt är det väl en kritik mot den rika världens grymma likgiltighet inför den fattiga världen. Men det hade du väl tänkt på när du avfärdade filmen?

#130

Postad 08 augusti 2008 - 19:27

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Hehe, jag ser Uwe's filmer för han gör lite som han vill ;)
Den här videon visar hur seriös han är.

Jo, men kan säga att Steven har börjat tackla av lite (trodde jag aldrig skulle säga det). Mycket dubbningar, andra killar som slåss osv. Lite synd, menmen han kanske ska ringa till Uwe? ;)


han har blivit lite bättre nu igen Urban justice var lite smårolig :rolleyes:

#131

Postad 11 augusti 2008 - 14:26

magi
  • magi
  • Forumräv

  • 681 inlägg
  • 0
Chris Lymme

Jo absolut jag har förståt vad filmen försöker belysa för problem, ja du har givetvis rätt i att de är 4 separata beretelser har lyckats förtränga en del.

Tyvär gör ambitionen att belysa ett stort och vigtigt problem inte filmen bättre i mina ögon, den är rörig och käns bitvis osamanhängande, men de största problemet för mig är att ingen av historierna lyckas gripa tag, de är händelselöst och tempofatigt. Men med en skapligt bra knorr på slutet.

Jag förstår att vi har olika syn på filmen, de är väll bara att gratulera om du gillade den nån måste ju göra de också :P

#132

Postad 11 augusti 2008 - 14:46

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

han har blivit lite bättre nu igen Urban justice var lite smårolig :P


Den var ett klart lyft mot hans senaste. :lol:

#133

Postad 11 augusti 2008 - 14:50

miha04
  • miha04
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
dolph lundgren har väl aldrig gjort nåt bra .

#134

Postad 11 augusti 2008 - 15:17

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

dolph lundgren har väl aldrig gjort nåt bra .

Rocky IV, Red Scorpion, Showdown in little Tokyo, Johnny Mnemonic, Joshua Tree, Universal Soldier, Dark Angel... mfl

Inga oscarspresationer kanske, men helt okej filmer som jag blivit road av :P

#135

Postad 11 augusti 2008 - 16:19

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

20-30 senaste filmera, du va inte nådig du...:P


missförstå mig inte, jag älskar hans gamla filmer men den sista se-bara han gjorde va exit wounds, efter det han han serie-spottat ur sig den ena skit filmen efter den andra.

#136

Postad 11 augusti 2008 - 16:25

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Finns många filmer som är dåliga tex Lake Placid 2 och alla filmer med Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme och Arnold Schwarzenegger tillhör också denna kategori.


ne ne ne sakta i backarne nu för allt i världen. ALLA???? filmer med segal, jvcd, arnold. nu tar du väl i lite väl??

#137

Postad 11 augusti 2008 - 21:47

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

  • 2 065 inlägg
  • 0
Har tre kandidater till sämsta film jag sett.

1. Zombie90 - extreme pestilence
2. They saved Hitlers brain
3. El Topo


1. Polarn hittade något skit på nätet som han tyckte lät kul.
Lågbudget så det heter duga, ex de använder en vanlig fluke multimeter i korsslutningsläge som gasmätare.

2. Samma polare lyckades hitta denna efter 10år eller något via nätet ;)
Ja vad ska man säga, inte helt bra ur många aspekter.

3. Som trots sina 7.4 på IMDB (vilket är en gåta för mig) var en riktigt skräp film
Jag och en annan polare såg ut som fågelholkar efter denna.
Om det var syftet så är den kanske värd 7.4 ;)

#138

Postad 13 augusti 2008 - 08:09

Unregistered861be266
  • Unregistered861be266
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Mina tre kandidater får nog bli:

Batman & Robin
Batman är cool, men vad är detta?

The Postman
Kevin Costner sunkar runt i nån öken och kommer aldrig fram. Riktigt långtråkigt

Kampen om Gallien
Kommer speciellt ihåg en scen där den romerska hären bestod av Julius Caesar och en fyra-fem soldater. Maffigt! =)

#139

Postad 13 augusti 2008 - 08:22

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
across the universe.
jobbig flummigt o fruktansvärt långtråkig.
om era flickvänner försöker övertala er att se den som min gjorde så för tusan ursäkta dig själv o gå till dasset, hoppa ut genom fönstrer o spring tills benen går av.

#140

Postad 13 augusti 2008 - 08:27

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0
Finns många kandidater, men Zoolander kan nog en av de starkaste till den titeln :blink:.

Redigerat av Phindus, 13 augusti 2008 - 08:27.


#141

Postad 13 augusti 2008 - 10:14

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

  • 2 384 inlägg
  • 0

Finns många kandidater, men Zoolander kan nog en av de starkaste till den titeln :blink:.


Va, Zoolander är skitrolig. :unsure:

Sämsta filmen enligt mig är Operation delta force. Inte Chuck Norris delta force utan en 90tals action film från Sydafrika tror jag , de är den sämsta smörjan jag sett. Finns flera uppföljare konstigt nog.

#142

Postad 13 augusti 2008 - 11:37

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Va, Zoolander är skitrolig. :unsure:

Sämsta filmen enligt mig är Operation delta force. Inte Chuck Norris delta force utan en 90tals action film från Sydafrika tror jag , de är den sämsta smörjan jag sett. Finns flera uppföljare konstigt nog.

Mådde bara allmänt illa av den fruktansvärt låga humorn. Ser inte vad som är roligt med Ben Stiller, jag blir bara förbannad på honom :blink:.

#143

Postad 13 augusti 2008 - 13:21

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

missförstå mig inte, jag älskar hans gamla filmer men den sista se-bara han gjorde va exit wounds, efter det han han serie-spottat ur sig den ena skit filmen efter den andra.


Men på slutet har han kommit tillbaka....Urban Justice, Pistol Whipped (The Marker i Sverige). Så hoppet lever än. :unsure:

#144

Postad 13 augusti 2008 - 14:00

Unregisteredcededbef
  • Unregisteredcededbef
  • Användare

  • 186 inlägg
  • 0
Det stack ju i mina ögon att någon sågade en av mina absoluta favoritfilmer - Boondock Saints så nu måste jag såga tillbaka på tre filmer jag vet många (av någon outgrundlig anledning) avgudar.

B-filmer räknas ju liksom inte så utav de "stora" titlarna är detta den värsta skiten av all dynga.

1. Sämst av de sämsta är givetvis den pinsamma "Lost in translation". Kan inte beskriva hur illa jag tcker om denna "film".

2. "Allt om min mamma" har förstört två sjukt onödiga timmar av mitt liv och kostade dessutom dyra biopengar!

3. "The happening" med Mark Wahlberg. Jag är osäker på om jag sett rätt film. Jag var lite oärlig och såg denna film innan den kom på bio. Det var väldigt bra kvalité på bild och ljud, men jag misstänker att någon ute på det stora vida Internet hade klippt igop filmen på egen hand och gjort en kalkonfilm. För det jag såg var så dåligt att jag nästan mådde illa. Har ni hört något om att det förekommer en "falsk kopia" av denna film på nätet?

#145

Postad 13 augusti 2008 - 15:39

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Det stack ju i mina ögon att någon sågade en av mina absoluta favoritfilmer - Boondock Saints så nu måste jag såga tillbaka på tre filmer jag vet många (av någon outgrundlig anledning) avgudar.

B-filmer räknas ju liksom inte så utav de "stora" titlarna är detta den värsta skiten av all dynga.

1. Sämst av de sämsta är givetvis den pinsamma "Lost in translation". Kan inte beskriva hur illa jag tcker om denna "film".

2. "Allt om min mamma" har förstört två sjukt onödiga timmar av mitt liv och kostade dessutom dyra biopengar!

3. "The happening" med Mark Wahlberg. Jag är osäker på om jag sett rätt film. Jag var lite oärlig och såg denna film innan den kom på bio. Det var väldigt bra kvalité på bild och ljud, men jag misstänker att någon ute på det stora vida Internet hade klippt igop filmen på egen hand och gjort en kalkonfilm. För det jag såg var så dåligt att jag nästan mådde illa. Har ni hört något om att det förekommer en "falsk kopia" av denna film på nätet?


Hehe, Lost in translation är en av mina favoritfilmer :unsure:.

#146

Postad 13 augusti 2008 - 20:22

Unregistereda9c5e73e
  • Unregistereda9c5e73e
  • Användare

  • 174 inlägg
  • 0
Sämsta filmen måste väl vara Epic Movie eller Superhero Movie :unsure:

#147

Postad 13 augusti 2008 - 20:29

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
den sämsta filmen såg jag idag nämligen Hancock!! fy faen vilken överdriven dynga och denna har spelat
in över 200 mille i USA LoL

#148

Postad 24 augusti 2008 - 23:06

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Såg precis Postal, den hamnar bland mina topp 5 sämsta filmer.

Go Uwe go :)

#149

Postad 25 augusti 2008 - 22:52

khalnur
  • khalnur
  • Veteran

  • 1 668 inlägg
  • 0
Jag klarar helt enkelt inte av Bergmanfilmer! :blink:

#150

Postad 28 augusti 2008 - 14:22

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Clockwork orange, passar verkligen inte mig som inte är ngn reaktiv samhällshatare...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.