Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ni No Kuni 1 och 2

292 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 7,86 (6) 89:-
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch - Wizard’s Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser

#101

Postad 20 januari 2013 - 20:04

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Viktiga frågor följer:
  • Behöver man grinda för att komma vidare eller är betoning på skicklighet?
  • Hur ofta kan man spara?


#102

Postad 20 januari 2013 - 20:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
1. Alltså, det är ju inget Dark Souls t.ex. eftersom det är ett JRPG. Stridssystemet är mer att du ska vara uppmärksam när du behöver försvara, akta dig, eller anfalla. Man kan inte bara attackera hela tiden iaf, då har man ingen chans. Så det är strategiskt och betoning på att multitaska. Man behöver även välja rätt familiar.. jag mötte nyss en tankliknande boss som man behövde ta med magi eftersom man inte skadar honom mycket med vanliga vapen, så jag fick byta från min vanliga gubbe till en pingvin som kan kasta el =P.

Jag har grindat i ett par timmar, men om jag behövde det eller inte vet jag ej, men det hjälpte säkert mot bossen jag mötte sen. Jag tror det finns en arena och speciella bossar (vet ej dock eftersom jag inte kollat upp så mycket) som man behöver grinda för att slå. Jag är nog inte halvvägs i huvudäventyret än så det återstår att se hur mycket grinding som behövs där. Men jag tycker utmaningen är lagom so far, dör oftast en gång mot bossarna, ibland mer. Tempot/pacingen är väldigt bra iaf.

2. När som helst på världskartan, i dungeons bara vid speciella ställen (i början och slutet av dungeon oftast). Då får man också fullt med liv och mana. Det finns inga checkpoints, du måste spara manuellt.

#103

Postad 21 januari 2013 - 00:13

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Ok, sett i tid. Vad är det längsta du har behövt gå utan att kunna spara (och avsluta)?
Jag avskyr att komma på mig själv med att det är dags att sova och inte ha en checkpoint i sikte. :)

#104

Postad 21 januari 2013 - 06:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
10-15 minuter, det är inget du behöver bekymra dig för. Men du gillar väl inte JRPG:s?

#105

Postad 21 januari 2013 - 07:36

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Men du gillar väl inte JRPG:s?

Nej, men jag vill göra det. Jag gillar anime. :-)

#106

Postad 21 januari 2013 - 10:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tror grinden blir kul i detta spel då man ändå vill levla sina "pokemons" ;)

#107

Postad 21 januari 2013 - 11:20

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 1
Gotta catch ém all!

#108

Postad 21 januari 2013 - 11:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Tror grinden blir kul i detta spel då man ändå vill levla sina "pokemons" ;)

Jag har inget emot att grinda, däremot tycker jag pokemonaspekten är en av spelets svagare delar. När du evolverar din familiar till lvl 2 går den ner till bra mycket sämre stats än den har så man måste lvla den ett tag innan den blir stridsduglig igen. Och familiars är inte lika unika eller väldesignade som i Pokemon ändå, deras lvl 2 skiljer sig inte mycket från lvl 1 utseendemässigt och de ser ganska tråkiga ut.

Det är väl spelets sämsta sida, att de inte kan mäta sig med Pokemon eller ens Dragon Quest Heroes för den delen. Men man vill ändå lvla och fånga dem förstås. Kör dock fortfarande med min starterpokemon och den andra jag fick. Har inte fångat många användbara än så länge =/.

#109

Postad 22 januari 2013 - 17:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1
Heh, de har visst kollat lite på Sverige för de kallare regionerna. Finns en snubbe som heter Åke och är en tomte (rasen tomtes, inte tomtar alltså). Sjukt, pratar som om han är korkad också.

Gillar detaljer som att de skakar när de fryser, ser besvärade ut om de är cursed, andas när de springer eller går och står i trappsteg korrekt. Och då är ju spelet ändå ganska stort. Imponerande att de tänker på sånt.

#110

Postad 23 januari 2013 - 14:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Ha! Slutbossen avklarad. ~32 timmar.

Edit: Eeeh.. va fan, grundlurad...

Redigerat av Zoiler, 24 januari 2013 - 05:52.


#111

Postad 24 januari 2013 - 07:46

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
ny trailer igår typ :)

http://www.youtube.c...d&v=IHnLjswXKPM

#112

Postad 24 januari 2013 - 13:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

ny trailer igår typ :)

http://www.youtube.c...d&v=IHnLjswXKPM

Massa spoilers dock.

#113

Postad 25 januari 2013 - 08:10

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Massa spoilers dock.


mjo, jag har inte spelat än så. Men ändå. personligen överlever jag. Men bra du varnade :)

#114

Postad 26 januari 2013 - 00:39

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Kunde inte hålla mig. Köpte US PSN Cards ($10+$50) digitalt. Håller på laddar ner nu. Spelet är på 16GB + 6GB sammanlagt. Vet inte vad den andra mindre filen ska vara för något men den fanns bland downloads så jag tar väl ner den också då.
:)

PEPP!

#115

Postad 26 januari 2013 - 00:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Du måste ha bägge downloadsen annars går det inte att spela.

#116

Postad 26 januari 2013 - 00:56

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Det var den ursprunliga planen. Ingen idé att försöka ta digitala genvägar ;)

#117

Postad 26 januari 2013 - 09:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Kunde inte hålla mig. Köpte US PSN Cards ($10+$50) digitalt. Håller på laddar ner nu. Spelet är på 16GB + 6GB sammanlagt. Vet inte vad den andra mindre filen ska vara för något men den fanns bland downloads så jag tar väl ner den också då.
:)

PEPP!

Heh, du måste vara rätt sugen, det är ju bara typ 5 dagar kvar :)

#118

Postad 26 januari 2013 - 11:56

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Långt kvar till på fredag, en hel vecka. ;) Dessutom hade beställt från thehut - Och det är ju ytterligare en vecka tills jag skulle få den.. Nu är det ju en "fotbollsfri" helg (bara FA Cup) så det bäst att passa på nu. :)

#119

Postad 27 januari 2013 - 12:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
3 av 5 i GP. Klagar på de repetitiva och tröttsamma spelmomenten som finns i japanska RPG, men han gillade den lilla gula blobben som pratar skotska.

Skotska? Så svårt är det inte att höra skillnad på skotska och walesiska -_-

#120

Postad 27 januari 2013 - 12:38

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Hade sett fram emot spelet tills jag upptäckte att det var ett jrpg. No thx...

#121

Postad 27 januari 2013 - 12:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Hade sett fram emot spelet tills jag upptäckte att det var ett jrpg. No thx...


Säg inte det, från finska GR:

Jag är verkligen inget fan av japanska rollspel. Men lyckligtvis finns alltid undantagen som bekräftar regeln. Och så är verkligen fallet med Ni no Kuni: Wrath of the White Witch, en charmig saga med en protagonist som behöver möta både sorg och motgångar för att växa upp till en trollkarl och hjälte.



#122

Postad 27 januari 2013 - 16:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
MHB:s recension uppe

Jag bytte till verdana, förhoppningsvis enklare/tydligare att läsa.

För övrigt, användarrecensionerna på MC just nu uppe i 9,3/10 - 134 av 143 positiva. Märkligt hur folk hållit sig från att förstöra denna.

Ska bli kul att se vad ni tycker sen, hur går det Colin, börjat än?

#123

Postad 27 januari 2013 - 22:25

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Jodå, börjat och har lirat nästan 4 timmar nu. Och precis som du skriver i recensionen, det är riktigt läckert. Världen ser otroligt läcker ut när man vandrar i den - likaså staden. Dock har jag samma problem med spelet som jag har med anime. Jag rycks bort ur världen när dom övergår från fluid animation till animation som är i 12 fps. I det här spelet känns det som att det är helt inkonsekvent mellan sekvenserna. Det kan vara en cutscene i 30 fps, sen kommer Ghibli-delen och den är ryckig etc. Jätteweird för mig som stör på det.

Annars är allt top notch än så länge. Förutom att dungeons (främst DD Well) saknar savepoints i början. Man måste alltså save:a INNAN man går in i en dungeon. Hade kört portal, spelat massa cutscenes, kört portal igen, och sen skulle jag ner i DDW och "Ja jäklar, borde ha save:at långt innan. Börjag bli trött nu ffs."

Men det är väl något man förhoppningsvis lär sig.

Zoiler, vad har du åsikt om dom negativa sakerna som dras upp den här recensionen?
http://www.polygon.c...hite-witch/3343

#124

Postad 28 januari 2013 - 08:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Att den första dungeon saknar save point i början är nog för att det går ju att spara precis utanför som du säger. Men annars är det normalt så att det finns en save point i början så det är inga problem. Tycker de var rätt bra utplacerade. Men det är ju helt klart en viss omställning från våra vanliga spel vi annars kör som till 95% har automatiska checkpoints.

Btw, gick du in i options i början och snabbade på texten? Lätt att glömma.

Angående 6.5-recensionen så har jag redan läst den och om man ser på det här:

Selecting "attack" brings up a five- to ten-second timer, and until it runs out, your character will continue a series of auto-attacks on the enemy. Sometimes you'll choose attack but the creature you're controlling will inexplicably just stand there for the first few seconds of the timer, letting it tick down. I was never able to work out why this happens from time to time.
Attacks also have a minimum range requirement, so often your character will burn some of the attack counter getting closer to an enemy. That wouldn't be a problem except that sometimes characters will get stuck running head-first into an ally as they try to line up an attack. You can't actually control any movement until the attack timer runs down unless you cancel the command ... which in turn introduces a cooldown timer before you can select it again. It's a sloppy combat system that's even more frustrating when you realize how much it holds back your AI partners from being effective.


Så har han helt enkelt spelat det fel. Det första jag gör är att välja min familiar och springa till ett bra läge (behöver inte ens attackera direkt). Man springer ju fram till det man ska attackera, men han verkar välja att attackera från 10 meters avstånd. Mycket märkligt att han inte lärde sig att utnyttja sin direkta kontroll under spelets 40 timmar. The definition of insanity är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig att resultatet ska bli annorlunda så... aja ytterst märkligt iaf.

As with all other actions, defending requires flipping through a menu and selecting it in real time; therefore bosses have build-up to their major attacks to give you time to select. For many bosses, this build-up time isn't nearly long enough. I often struggled to cancel whatever attack I was doing, move the cursor to defend, select it and successfully have my character enter a defense stance before the boss pulled off a devastating spell.


Det här är inget problem egentligen, det handlar ju bara om att man får se till att inte göra spells som tar lång tid mot bossar man vet har farliga attacker. Däremot blir det ibland till ett problem på grund av en bugg i spelet. Denna bugg gör att om du väljer att försvara med alla (square) EFTER du har försvarat med din egen gubbe så kommer din egen gubbe inte att ta skydd om du hade för kort tid på dig. Du måste alltid försvara med alla först och sen med din egen gubbe. Och även då kan det bugga sig. Trots att du trycker precis innan attacken utförs så kan det vara så att din gubbe eller/och de andra inte försvarar sig. Jag fick ställa ner till easy på slutbossen för att buggen utnyttjades hela tiden på en kraftfull attack den hade där. Spelade ingen roll att jag försvarade, de blev träffade ändå som att jag inte gjorde det.

Men i de flesta fighterna om man inte ser till buggen så har det bara att göra med att förutse vad som händer och det lär man sig.

Angående hans klagomål på pusslen så vill jag inte ha pussel i ett rollspel ändå, jag tyckte det var bra som det var :)

Men som sagt, han skulle kanske gett det lite högre om någon visat honom hur man ska slåss.

#125

Postad 28 januari 2013 - 12:43

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Det här då?

"The game-changing ability to command AI allies to focus on attack or defense at the tap of the button isn't offered until 15 to 20 hours into the game — immediately after one of the hardest, most annoying boss battles where your allies are sure to die multiple times to attacks they're too stupid to defend against."

#126

Postad 28 januari 2013 - 13:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Vet inte vilken boss han pratar om tbh. Jag använde inte defence all med en gång när jag fick det heller.

Men det skiljer sig beroende på vilka gubbar man har. Problemet för mig var att jag på Esther hade en kaktus som förvisso hade väldigt hög attack, men kunde inte försvara sig (han hade psych up). Och de övriga två i hennes lag var inte mycket bättre. Så för mig blev det alltid så att Esther gjorde rätt mycket skada, men dog alltid före mig själv och den tredje partymedlemmen som fick bli kvar och kämpa själva.

Den tredje partymedlemmen är expert på robotar så jag hade tre familiars med väldigt hög defence där. Han behövde inte ens köra defence all mot de flesta bossarna tack vare jättehöga försvarsstats, men det var såklart ändå bättre än att inte försvara alls, och en klar fördel mot magiska attacker.

Så nej, jag störde mig inte på det då defence all inte behövdes så tidigt + att Esther ändå inte kunde försvara sig med de familiars jag använde, men det hjälpte min tredje partymedlem iaf i slutfasen iaf.

Du får ha i åtanke att han nog inte kunde stridssystemet så bra heller med tanke på det han sa innan. Jag tycker mest han sänker betyget för att han tycker det är för svårt faktiskt. Han skriver på Neogaf för övrigt.

#127

Postad 28 januari 2013 - 13:39

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0
Hade det vart stora problem med stridssystemet hade det funnits som negativt i de flesta recensioner. Learn to play säger jag bara... Sjukt sugen på detta lir, men kanske väntar lite på att köpa det.

#128

Postad 28 januari 2013 - 15:13

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0

Btw, gick du in i options i början och snabbade på texten? Lätt att glömma.

Nä, har inte tänkt på att det finns något liknande där. Har mest pulat med kameran - Tänkte också ta bort star helt nu när jag kör hemma ikväll. För mycket hand holding annars.

#129

Postad 29 januari 2013 - 12:20

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
D´oh! Har haft lite halvsvårt i GG 5 timmar in i spelet. Sen läser jag följande om companions:

Remember this:
--->Star--->Sun--->Moon--->
<-------------------------------
Star beats sun.
Sun beats moon.
Moon beats star.

Nu får man börja tänka om valet av companions.

#130

Postad 29 januari 2013 - 13:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Japp, jag tänkte inte på det öht under hela spelet. Eller jag visste att det fanns men brydde mig inte =P.

#131

Postad 29 januari 2013 - 16:53

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Det här med L2 och R2 under battles har jag missat. Nämndes det under tutorials? Aja, det och många andra bra tips här:
http://kotaku.com/59...ni-the-best-way

#132

Postad 29 januari 2013 - 17:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Vetefan, tog ett tag innan jag hittade det, underlättar ju om än inte nödvändigt.

It's tempting to pull a Pokémon and just give all your love to the guys you start with, but really, you can get much more powerful critters as you go through the game. Don't worry about conserving your treats—they're cheap, common, and easy to find—but don't get too attached to Mitey and crew either. You can do better!


Jag hade mina starters (typ) i slutfighten :(

Men visst finns det bättre :)

#133

Postad 29 januari 2013 - 18:34

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0
Om någon vill ge mig sitt PS3 så tar jag emot det. Slänger ni in det här spelet så kan jag hämta också. Gratis! Någon? Nähä. Jäkla 360, varför köpte jag dig?

#134

Postad 31 januari 2013 - 15:49

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Lite besviken att man här i EU inte får med varken "guldpeng" eller soundtrack till wizard edition :( blir nog att hämta ut den vanliga versionen istället för wizard som är bokad.

#135

Postad 31 januari 2013 - 15:56

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Om någon vill ge mig sitt PS3 så tar jag emot det. Slänger ni in det här spelet så kan jag hämta också. Gratis! Någon? Nähä. Jäkla 360, varför köpte jag dig?

Det har verkligen varit roligare exclusives till PS3, synd att platformen dragits med andra brister.

Vad gör No Ni Kuni bättre än Eternal Sonata eller Tales of Vesperia? Grafiskt verkar de jämlika (av skärmskott att döma).

Redigerat av Unregisterede32cf070, 31 januari 2013 - 15:59.


#136

Postad 31 januari 2013 - 16:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Har inte spelat varken ES eller TV så dunno. Här är läget för JRPG under generationen:

PS3
Xbox 360
Wii

Ni No Kuni ligger i nuläget väldigt högt för att vara ett JRPG. Det är ju bara Xenoblade som anses bättre eller lika bra.

Att det är mitt bästa JRPG under generationen säger iofs inte så jättemycket, jag har bara kört:

Blue Dragon
Enchanted Arms
Star Ocean
Final Fantasy XIII
Final Fantasy XIII-2

Borde helt klart köra Xenoblade, Sonata, Vesperia och Odyssey... men dat time alltså.

#137

Postad 31 januari 2013 - 16:52

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Det har verkligen varit roligare exclusives till PS3, synd att platformen dragits med andra brister.

Vad gör No Ni Kuni bättre än Eternal Sonata eller Tales of Vesperia? Grafiskt verkar de jämlika (av skärmskott att döma).


Studio Ghibli, that's what I want!

#138

Postad 31 januari 2013 - 16:53

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Sjukt svag generation för oss i väst ang JRPG... Man blir ju ledsen i ögat när FF13 ligger tvåa.
:(

#139

Postad 01 februari 2013 - 08:45

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Har inte spelat varken ES eller TV så dunno. Här är läget för JRPG under generationen:

PS3
Xbox 360
Wii

Ni No Kuni ligger i nuläget väldigt högt för att vara ett JRPG. Det är ju bara Xenoblade som anses bättre eller lika bra.

Att det är mitt bästa JRPG under generationen säger iofs inte så jättemycket, jag har bara kört:

Blue Dragon
Enchanted Arms
Star Ocean
Final Fantasy XIII
Final Fantasy XIII-2

Borde helt klart köra Xenoblade, Sonata, Vesperia och Odyssey... men dat time alltså.


Glöm inte last story till wii :)

#140

Postad 01 februari 2013 - 09:54

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Någon i Göteborg som vill ha wizard edition? isfall får ni ge mig den vanliga plus 250:- det är vad jag själv får lägga ut. annars tar jag den vanliga i butik och låter någon annan få chans på wizard. måste ha svar inom 30 minuter.

#141

Postad 01 februari 2013 - 10:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ska hämta min Wizards Edition efter jobb. Blir nog en del spelande i helgen skulle jag tro

#142

Postad 01 februari 2013 - 10:59

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Ska hämta min Wizard Edition på lunchen :)
Har man nåt att göra några helger framöver

Underbart!

#143

Postad 01 februari 2013 - 11:17

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Någon i Göteborg som vill ha wizard edition? isfall får ni ge mig den vanliga plus 250:- det är vad jag själv får lägga ut. annars tar jag den vanliga i butik och låter någon annan få chans på wizard. måste ha svar inom 30 minuter.


Såg detta för sent, fan.

Redigerat av New Player, 01 februari 2013 - 11:17.


#144

Postad 02 februari 2013 - 18:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Nå? Bra, dåligt? Vilka spelar?

#145

Postad 02 februari 2013 - 19:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Bra fast striderna blir för jäkla tjatiga efter 25 timmar eller så

#146

Postad 02 februari 2013 - 19:54

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0

Bra fast striderna blir för jäkla tjatiga efter 25 timmar eller så


25 timmar sedan igår är rejält! Jag har beslutat att vänta lite och se om man kan plocka upp det lite billigare, alternativt byta till sig det. Har ca 250 timmar BLOPS 2 framför mig, så jag blir prestige master. Igen.

Följer dock denna tråd på helspänn eftersom suget finns där hela tiden. Stod faktiskt å höll i ett ex idag, men lämnade det i butiken när jag gick därifrån med sorgsna steg.

#147

Postad 02 februari 2013 - 19:57

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Igår? Nja jag har spelat ett par veckor.
Hämtade ut min wizards edition först igår dock.
Det som är drygast är när man morphar sina "pokemon" och måste levla dem igen. Det tar ett tag kan jag säga.

Redigerat av Unregistereddc471864, 02 februari 2013 - 19:58.


#148

Postad 03 februari 2013 - 11:18

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Måste bli klar med AC3 nu så jag kan köra igång med detta :D

#149

Postad 04 februari 2013 - 16:15

Unregisteredc5f48c65
  • Unregisteredc5f48c65
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Är bara ett par timmar in så jag har väl inte så fasligt mycket att säga.
Men hittills är det väldigt vackert med pampig musik.
Oj oj oj vad jag har saknat världskartor, det är man verkligen inte bortskämd i denna generationens jrpg.

#150

Postad 04 februari 2013 - 23:24

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Jag är ett par timmar in, njuter av det såhär långt. Roliga karaktärer t.ex "Your Meowjesty" och en jävligt schysst design gör ju sitt. Har dock bara 1 familiar såhär långt, ska bli kul att samla ihop fler.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.