Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metal Gear Rising: Revengance

60 svar i tråden

Skickat 02 mars 2013 - 11:26

• MdaG
  • Mästare

• 3 157 inlägg
Sweet, blir att köpa när prislappen sjunkit.

Skickat 02 mars 2013 - 19:26

Visa inläggMdaG 02 mars 2013 - 11:26 skrev:

Sweet, blir att köpa när prislappen sjunkit.
Tyckte det blev lite sämre sen eftersom varken gameplay, story eller miljöer utvecklades åt rätt håll. Kan ju läsa recensionen, men visst, testa det tycker jag man kan göra, det är inte direkt dåligt och många har gett bättre betyg än så.

Tror de lyckas bättre om de får göra nästa spel från början och inte ta över det som de gjorde nu.

MHB:s recension

Skickat 02 mars 2013 - 19:30

Låter som att det blev som förväntat. Har faktiskt helt missat att det släppts. Får bli att köpa hem ett ex och se hur det är.

Skickat 03 mars 2013 - 00:04

Jag hade lite högre förväntningar dock, trodde det skulle bli lite bättre.

Skickat 03 mars 2013 - 00:09

Visa inläggZoiler 03 mars 2013 - 00:04 skrev:

Jag hade lite högre förväntningar dock, trodde det skulle bli lite bättre.

Ja mina sänktes ganska snabbt efter trailers och ytterligare ett snäpp efter demot.

Skickat 06 mars 2013 - 11:39

"slutbossen som är en av de segaste och mest utdragna fighterna jag varit med om."

Segare än Roboten på motorvägen i Binary Domain? Omg isåfall :D

Skickat 06 mars 2013 - 11:48

Eh, inte ens jämförbart.

Skickat 12 mars 2013 - 16:49

Fick denna hem nån dag efter att spelet släpptes, nööörd grej. :P Köpte från amazon.de. Själva spelet beställde jag precis nu från zavvi.co.uk. 29 pund = 270kr ungefär, de skickar fraktfritt tydligen. Ett tips för er som tycker det är dyrt i sverige.. Återstår att se om spelet är något att ha bara. :) Lite blandade betyg har man ju sett.

Postad bild

Skickat 12 mars 2013 - 18:56

Jag är inte nöjd, det känns som att spelet inte vet vilken fot det skall stå på. Platinum Games polerade spelkontroller med sinnesjukt tempo eller Kojimas långa snackscener med smygarelement. Hybriden fungerar inte alls bra i mina ögon. Trots det fortsätter jag spela ändå. En 5/10.

Skickat 24 mars 2013 - 12:39

Hmm jag har spelat igenom 2 första kapitlen nu. Vet inte vad jag tycker än, mycket action och underhållande strider. Men som det nämts tidigare, storyn är faktiskt inget vidare.

Ska spela igenom det iaf. Såpass bra är det allt. :)

Skickat 07 maj 2013 - 11:28

I brist på tid samt utebliven hype från min sida så blev det aldrig något köp. Kollade en playthrough istället och ja, det verkar ju inte bättre än att magkänslan hade rätt.

Och fasen vad kort det var. 3 timmar tog den som jag kollade på och då lirade han på hard.

1 användare läser den här tråden

Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0

Prisjakt © 2000 - 2013 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.