Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Hobbit

1224 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Hobbit: En Oväntad Resa (DVD) (DVD-filmer) 3 6,33 (2) Inga priser
Hobbit: En Oväntad Resa (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 7,87 (30) 98:-
Hobbit: En Oväntad Resa (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 8,22 (8) 198:-
Hobbit: En Oväntad Resa - Limited SteelBook Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 8,29 (16) 309:-
Hobbit: En Oväntad Resa - Extended Edition (DVD) (DVD-filmer) 2 5,5 (1) Inga priser
Hobbit: En Oväntad Resa - Extended Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 8,62 (15) Inga priser
Hobbit: En Oväntad Resa - Extended Edition (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 7,4 (4) Inga priser
Hobbit: Smaugs Ödemark (DVD) (DVD-filmer) 2 5,5 (1) Inga priser
Hobbit: Smaugs Ödemark (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 7,68 (24) 98:-
The Hobbit: The Desolation of Smaug (3D) (UK) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 (0) Inga priser
The Hobbit: The Desolation of Smaug (3D) - Limited Edition SteelBook (UK) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 (0) Inga priser
Hobbit: Smaugs Ödemark - Extended Edition (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 8 (4) 368:-
Hobbit: Smaugs Ödemark - Extended Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 7,8 (9) Inga priser
The Hobbit Trilogy - SteelBook (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 1 (0) Inga priser
The Hobbit Trilogy (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 6 (1) Inga priser
Hobbit - Limited Edition Trilogy (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 6 (1) Inga priser
Hobbit Trilogy - Extended Edition (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 7 (2) 549:-
Hobbit Filmtrilogin - Extended Edition (3D) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 8,29 (6) Inga priser

#251

Postad 31 juli 2012 - 10:07

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag vet i fan. Tycker att det känns lite hybris att göra tre filmer av the hobbit. Upplevde den som en barnbok och en tretimmarsfilm borde räcka. Men nu ska de väl brodera ut med lite andra texter också så det kanske funkar. Den som lever får se.

Men den tredje filmen är inte The Hobbit! Den kommer att behandla strider mellan Nekromantikern (Sauron) och Gandalf/Aragorn. Vilket framgår om man läser vad PJ skriver och även har ryktats om ända från början.

#252

Postad 31 juli 2012 - 16:03

WelshWinger
  • WelshWinger
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Men den tredje filmen är inte The Hobbit! Den kommer att behandla strider mellan Nekromantikern (Sauron) och Gandalf/Aragorn. Vilket framgår om man läser vad PJ skriver och även har ryktats om ända från början.


Låter sjukt intressant! Har du nån länk till det PJ skrivit om det?

Är det isåfall ifrån "de förlorade sagornas bok" eller silmarillion?

#253

Postad 31 juli 2012 - 20:48

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

  • 2 219 inlägg
  • 0
Ja det låter ju ballt iofs, men jag tror jag läste att den filmen inte skulle komma förrän 2014?

#254

Postad 31 juli 2012 - 23:45

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Ja det låter ju ballt iofs, men jag tror jag läste att den filmen inte skulle komma förrän 2014?

Det stämmer, 2012, 2013 och 2014 kommer filmerna.

#255

Postad 01 augusti 2012 - 07:03

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Låter sjukt intressant! Har du nån länk till det PJ skrivit om det?

Är det isåfall ifrån "de förlorade sagornas bok" eller silmarillion?

Nej, det som finns i tilläggen till Sagan om ringen ska vara underlag för det extra materialet.
De böcker som du nämner utspelas i tidigare tidsåldrar och hör inte alls till denna story. Det som det handlar om är en story-line som utspelas parallellt med händelserna i "The Hobbit". Som vi vet som försvinner Gandalf på "ärenden" som inte beskrivs närmare i boken men som klargörs i Sagan om ringen.
Den stora gåtan är dock hur detta ska visualiseras med tanke på att Aragorna i den storyn slår sig ihop med Gandalf och ingenting har nämnts om att han skulle figurera i de nya filmerna.

Länk? Läs PJs Facebook, den är källan till all info. Där nämner han "the appendices, bland annat.

Redigerat av agpath, 01 augusti 2012 - 07:28.


#256

Postad 01 augusti 2012 - 07:13

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Då lär man inte se dessa filmer förren 2015 när hobbit-blu-ray-boxen kommer. Lika bra att spara hela äventyret till ett tillfälle.

#257

Postad 01 augusti 2012 - 08:12

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Skönt att slippa den fjanten om du frågar mig!
Han gjorde att jag höll på att lägga boken på hyllan och skita i att läsa klart.
Första gången jag är glad när dom utelämnar något ur en film.

Indeed. Helt obegriplig del av historien, Tolkiens svarta får. :)

#258

Postad 01 augusti 2012 - 09:34

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Indeed. Helt obegriplig del av historien, Tolkiens svarta får. :)

Begripligt såtillvida att den skrev 20 år innan LOTR och var en barnsaga. Tolkien skrev om Bilbo runt 1960 för att den skulle passa in bättre med trilogin, men av någon anledning så gavs den vad jag vet aldrig ut. Dock kan man kanske ana att PJ har haft detta med en "tuffare" version av boken i bakhuvudet när manuset skrevs till de nya filmerna.

#259

Postad 01 augusti 2012 - 18:12

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Skönt att slippa den fjanten om du frågar mig!
Han gjorde att jag höll på att lägga boken på hyllan och skita i att läsa klart.
Första gången jag är glad när dom utelämnar något ur en film.

Håller med. Tycker han bara var allmänt jobbig och de sidor i boken när Frodo och gänget befinner sig i Bombadills hus är nog de enda jag känner för att bara bläddra förbi.

Nyheten om en tredje Hobbit-film tycker jag bara är positiv, så länge det finns material och historia till filmen. Boken är förvisso inte allt för tjock, men det händer mycket hela tiden och det finns nog en hel del scener som kan läggas till och förlängas. P.Jackson vet nog vad han sysslar med och jag tror det kommer bli alla tiders!

#260

Postad 01 augusti 2012 - 18:22

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Alltså, Tom Bombadill kommer att anpassas till filmen såklart. Precis som det gjordes med ringenböckerna. dom är ju egentligen totalt annorlunda. Det är bara storyn i stort som stämmer, inte mycket detaljer.
Och har ni kollat på peter jacksons vlog så förstår ni ju att Tom Bombadill kommer att bli en av höjdpunkterna i filmerna :)

"Eldest, that's what I am...Tom remembers the first raindrop and the first acorn...he knew the dark under the stars when it was fearless — before the Dark Lord came from Outside.." —Tom Bombadil (The Fellowship of the Ring)

"Old Tom Bombadil is a merry fellow, Bright blue his jacket is, and his boots are yellow. None have ever caught him yet, for Tom, he is the master: His songs are stronger songs, and his feet are faster." —The Fellowship of the Ring

"Fairy lady! Tell me... who is Tom Bombadil?'
'He is.' " —Frodo and Goldberry (The Fellowship of the Ring)

#261

Postad 02 augusti 2012 - 07:56

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Alltså, Tom Bombadill kommer att anpassas till filmen såklart. Precis som det gjordes med ringenböckerna. dom är ju egentligen totalt annorlunda. Det är bara storyn i stort som stämmer, inte mycket detaljer.
Och har ni kollat på peter jacksons vlog så förstår ni ju att Tom Bombadill kommer att bli en av höjdpunkterna i filmerna :)


Har du inte blandat ihop det med Radagast nu? Han är ju med i den senaste videon. Om TB finns ingenting.

#262

Postad 12 augusti 2012 - 10:39

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

  • 568 inlägg
  • 0
I USA verkar det inte som alla biografer kommer att kunna visa denna film i 48 fps 3D. Någon som vet hur det kommer vara i Sverige? Kommer SFs biografer kunna visa denna film som den är tänkt att ses?

#263

Postad 12 augusti 2012 - 10:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Det känns inte så troligt, Sverige ligger ju så långt efter i teknologin känns det som. I biografsammanhang då.
Men man kan ju hoppas :)

#264

Postad 08 september 2012 - 09:59

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0
Nya stllbilder!
http://imgur.com/a/ulIo0

#265

Postad 08 september 2012 - 10:12

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Nya stllbilder!
http://imgur.com/a/ulIo0


Heh, gandalfs CV-bild på slutet, typ...

#266

Postad 08 september 2012 - 11:19

jimmywhipmaster
  • jimmywhipmaster
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Är det 2 eller 3 filmer som skall komma?

#267

Postad 08 september 2012 - 11:56

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Är det 2 eller 3 filmer som skall komma?


Tre stycken är nu bestämt. Den sista ska baseras på typ 100sidors anteckningar om tiden mellan hobbit och LOTR.

#268

Postad 10 september 2012 - 09:33

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Tre stycken är nu bestämt. Den sista ska baseras på typ 100sidors anteckningar om tiden mellan hobbit och LOTR.

Det är ett missförstånd. De scenerna som du nämner är redan inklippta i storyn. PJ har helt enkelt delat upp de 2 redan inspelade filmerna på 3 för att slippa klippa ned så mycket.

#269

Postad 12 september 2012 - 09:48

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

  • 2 602 inlägg
  • 0

Det är ett missförstånd. De scenerna som du nämner är redan inklippta i storyn. PJ har helt enkelt delat upp de 2 redan inspelade filmerna på 3 för att slippa klippa ned så mycket.


Har du källan på det?

#270

Postad 12 september 2012 - 10:23

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Har du källan på det?

PJs och The Hobbits Facebook är den bästa källan till info. Alla andra källor bygger på info som härör därifrån eller är rena rykten.

#271

Postad 12 september 2012 - 14:34

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

  • 228 inlägg
  • 0
Dock kommer det givetvis spelas in fler scener till del 3.

Hobbit Movie News är för övrigt bästa källan för filmnyheter.

#272

Postad 16 september 2012 - 17:30

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
http://www.facebook....151241173951807

Trailer på gång!!! 19e :)

#273

Postad 19 september 2012 - 15:24

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0
Ny trailer!
http://trailers.appl...s/wb/thehobbit/

#274

Postad 15 oktober 2012 - 18:14

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Såg trailern på bioduk för första gången igår, känns mäktigt!

Bara tråkigt att man skall behöva vänta tre år innan man sett allt.

#275

Postad 15 oktober 2012 - 20:58

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Jag såg också trailern på bio för ett par dagar sedan. Har tidigare inte varit jättepeppad inför filmen, men trailern såg jäkligt, jäkligt bra ut :)

#276

Postad 15 oktober 2012 - 23:35

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

  • 228 inlägg
  • 0

Bara tråkigt att man skall behöva vänta tre år innan man sett allt.


Juli 2014 kommer sista filmen, det är inte ens två år dit.

#277

Postad 16 oktober 2012 - 07:19

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Ah, trevligt! Jag hade fått för mig att de skulle köra en per julsäsong för att mjölka så mycket som möjligt.

#278

Postad 16 oktober 2012 - 08:16

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Ah, trevligt! Jag hade fått för mig att de skulle köra en per julsäsong för att mjölka så mycket som möjligt.

Det är ju det de gör.

#279

Postad 16 oktober 2012 - 14:38

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Det är ju det de gör.


Om de inte hade som syfte att göra det hade de väl släppts första typ nu i jul, andra i mars och den tredje till midsommar eller nått.

Jag hade min önskan att inte se alla tre ringen förens sita hade kommit ut, men det sket sig. Sedan fick man för sig att man inte skulle se den sista förens hela extended cut hade kommit på bluray, men det sket sig det med.

Jag lär väl va en sucker och se alla när de kommer, en efter en.. :-(

#280

Postad 16 oktober 2012 - 18:48

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

  • 228 inlägg
  • 0
Det är ju inte så att de har tre färdiga filmer som ligger och väntar på en hylla. Produktionen på del 2 och 3 kommer att fortsätta även nästa år och sannolikt en bit in på 2014 när det gäller den sista filmen, både med kompletterande filmscener och post-production.

#281

Postad 16 oktober 2012 - 20:51

MartinP666
  • MartinP666
  • Beroende

  • 1 202 inlägg
  • 0

Jag såg också trailern på bio för ett par dagar sedan. Har tidigare inte varit jättepeppad inför filmen, men trailern såg jäkligt, jäkligt bra ut :)


Jag såg också trailern på bio helgen som gick. Trailern brukar ju visa de bästa/mest lockande delarna från en film, så jag förutspår att detta blir ännu ett sömnpiller i stil med ring-trilogin. Otroligt att man kan spendera så mycket pengar och åstadkomma något så ointressant.

#282

Postad 17 oktober 2012 - 08:13

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Jag såg också trailern på bio helgen som gick. Trailern brukar ju visa de bästa/mest lockande delarna från en film, så jag förutspår att detta blir ännu ett sömnpiller i stil med ring-trilogin. Otroligt att man kan spendera så mycket pengar och åstadkomma något så ointressant.

Ringenfilmerna är ju oerhört actionspäckade jämfört med böckerna. Hade gärna sett 3 filmer till för att kunna klämma in mer handling från böckerna :)

Sen tycker jag personligen att det är extra bra eftersom man är uppväxt med LOTR RPL D&D osv (rollspel i allmänhet, fantasy i synnerhet)

#283

Postad 17 oktober 2012 - 08:21

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Hade inte sett trailers förns nu och blev inte mindre sugen.

Hur man sedan kan kalla Ringen-trilogin för sömnpiller känns för mig som att kalla en avocado för stolspiller :o :D

#284

Postad 17 oktober 2012 - 08:24

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Jag såg också trailern på bio helgen som gick. Trailern brukar ju visa de bästa/mest lockande delarna från en film, så jag förutspår att detta blir ännu ett sömnpiller i stil med ring-trilogin. Otroligt att man kan spendera så mycket pengar och åstadkomma något så ointressant.

Otroligt hur man så kategoriskt kan såga en film som dels inte är släppt och som man inte ens sett.

#285

Postad 17 oktober 2012 - 09:13

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Otroligt hur man så kategoriskt kan såga en film som dels inte är släppt och som man inte ens sett.

Kan ju påpekas att biotrailern bara är en av många trailer. På den officiella sidan finns det 5-6 versioner så man får en rätt bra bild av filmen sammantaget. Sen är det ju upp till var och en att bedömma och är man inte intresserad av filmen så gör man sig inte besväret att kolla på alla versioner. (Tips: det är bara scenen på slutet som skiljer.)

#286

Postad 17 oktober 2012 - 12:59

MartinP666
  • MartinP666
  • Beroende

  • 1 202 inlägg
  • 0

Ringenfilmerna är ju oerhört actionspäckade jämfört med böckerna. Hade gärna sett 3 filmer till för att kunna klämma in mer handling från böckerna :)

Sen tycker jag personligen att det är extra bra eftersom man är uppväxt med LOTR RPL D&D osv (rollspel i allmänhet, fantasy i synnerhet)


Jag har läst böckerna också, läste dem medan filmerna producerades. Tyckte inte de var direkt dåliga, men ganska tråkiga. Tyvärr följde den känslan med även i filmerna. För mycket humor (som ändå inte är rolig), och för lite otäckheter. De monster och faror som känns någorlunda skrämmande i böckerna är dessutom inte alls otäcka i filmerna. Oändligt med karaktärer som är med för lite för att man ska få någon känsla för dem, man har tillräckligt jobb med att försöka hålla reda på alla namn.

Tredje filmen var lite mindre tråkig, de första två vill jag däremot aldrig någonsin se om igen. Första filmen gav jag ändå två chanser för jag tänkte att jag kanske hade en dålig dag när jag såg den på bio, men icke...

Otroligt hur man så kategoriskt kan såga en film som dels inte är släppt och som man inte ens sett.


Det är väl inte mer otroligt än att man kan hypa en film som inte är släppt och som man inte ens sett, som 95% av de som diskuterar filmen gör. Dock så sågar jag inte filmen, jag säger inte att den är dålig eller tråkig. Men jag _förutspår_ att den kommer att vara det. Dvs. gissar, baserat på den information som finns tillgänglig. Jag ser gärna att profetian slår fel då jag uppskattar bra film.

#287

Postad 17 oktober 2012 - 13:17

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

  • 4 773 inlägg
  • 1

Jag har läst böckerna också, läste dem medan filmerna producerades.
Tyckte inte de var direkt dåliga, men ganska tråkiga. Tyvärr följde den känslan med även i filmerna.


Om varken böckerna eller filmerna i ringen-trilogin föll dig på läppen kanske du helt enkelt skall strunta i The Hobbit för att slippa bli besviken.

Smaken är som baken...

#288

Postad 17 oktober 2012 - 14:03

MartinP666
  • MartinP666
  • Beroende

  • 1 202 inlägg
  • 0

Om varken böckerna eller filmerna i ringen-trilogin föll dig på läppen kanske du helt enkelt skall strunta i The Hobbit för att slippa bli besviken.

Smaken är som baken...


Får väl göra det. Det som ändå talar för den är att jag gillar boken när jag läste den. Dock var jag nog 10-11 år då, och tyckte att Commando var världens häftigaste film, så vi får väl se... :P

#289

Postad 17 oktober 2012 - 14:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag tyckte också Commando var världens häftigaste film när jag såg den på bio men det är ju några år sedan...

Ringenfilmerna är bra filmatiseringar även om de lider av att 90% av innehållet i böckerna skurits bort. Men det är alltid ett tveeggat svärt att både läsa boken och se filmen. Oftast tycker man boken är bättre och att filmen känns fattig. Det bästa är nog att bestämma sig för antingen boken eller filmen, men när en bok eller film är riktigt bra blir man ju sugen på att dubbeldoppa.

Ett sällsynt exempel när både film och bok är fantastiskt bra är L.A. Confidential. :wub: Bör dock läsas i rätt ordning med de andra böckerna i Ellroys L.A. Noir-svit på 4 böcker.


Postad bild
Postad bild

#290

Postad 17 oktober 2012 - 15:18

MartinP666
  • MartinP666
  • Beroende

  • 1 202 inlägg
  • 0

Jag tyckte också Commando var världens häftigaste film när jag såg den på bio men det är ju några år sedan...

Ringenfilmerna är bra filmatiseringar även om de lider av att 90% av innehållet i böckerna skurits bort. Men det är alltid ett tveeggat svärt att både läsa boken och se filmen. Oftast tycker man boken är bättre och att filmen känns fattig. Det bästa är nog att bestämma sig för antingen boken eller filmen, men när en bok eller film är riktigt bra blir man ju sugen på att dubbeldoppa.

Ett sällsynt exempel när både film och bok är fantastiskt bra är L.A. Confidential. :wub: Bör dock läsas i rätt ordning med de andra böckerna i Ellroys L.A. Noir-svit på 4 böcker.


Jag har bara sett filmen (LA Confidential alltså), och den är grymt bra! Första gången jag såg den var jag trött och inte helt fokuserad, då tyckte jag den var ganska trist. Men sedan såg jag om den vid ett senare tillfälle och gav den uppmärksamheten den förtjänade, och älskade den!

Andra filmatiseringar jag tycker har funkat bra är t.ex Starship Troopers, The Road, American Psycho, Sleepers och No Country for Old Men. Hade gärna sett en vettig filmatisering av I Am Legend men den drömmen grusades nog när versionen med Will Smith släpptes.

#291

Postad 17 oktober 2012 - 16:47

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Då tycker jag ni kan starta en tråd om den skit filmen och hålla er iden istället för att förstöra Hobbit tråden, för oss som verkligen väntar med spänning på den.

#292

Postad 19 oktober 2012 - 15:11

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Hassesolo: Jag kan inte hålla med dig om Ringen-filmatiseringarna. Jag tycker dom har fått med väldigt mycket även om de ändrat lite och tagit bort lite - men det har bara varit positivt. Att klämma in Tom Bombadill i första boken var ett stort snedsteg av Tolkien. Boken hade en röd linje men delen med Tom grenade iväg rejält.

#293

Postad 22 oktober 2012 - 18:47

Unregistered6df60672
  • Unregistered6df60672
  • Veteran

  • 1 811 inlägg
  • 0
Nu kanske detta har stått nån annanstans men vet ni nåt om soundtrack till filmen? Kör de lite med de från LOTR?

http://www.youtube.c...h?v=gidomwzi9tE
Typ den...? :)

Redigerat av Unregistered6df60672, 22 oktober 2012 - 18:57.


#294

Postad 23 oktober 2012 - 07:41

KinoNiki
  • KinoNiki
  • Användare

  • 228 inlägg
  • 0
Det är samma kompositör (Howard Shore) så det lär ju bli något liknande, men nyskrivet för dessa filmer.

#295

Postad 29 november 2012 - 10:35

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Production video #9:

http://www.youtube.c...e&v=4vqyzHwnEiY

Redigerat av masse70, 29 november 2012 - 10:37.


#296

Postad 29 november 2012 - 10:54

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Production video #9: http://www.youtube.c...e&v=4vqyzHwnEiY

Cool! Den hade jag missat. Trodde inte de skulle släppa en till så nära inpå premiären. :)

#297

Postad 30 november 2012 - 13:23

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0
Det blir 3D med 48fps i Sverige "på utvalda biografer". Vilka nu dessa är?
http://www.sf.se/nyh...fran-premiaren/

#298

Postad 30 november 2012 - 22:28

Unregistered03303df7
  • Unregistered03303df7
  • Forumräv

  • 640 inlägg
  • 0
zzZzzZZZzzzz ;)

#299

Postad 02 december 2012 - 09:25

Unregistered0b884712
  • Unregistered0b884712
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 0
Köpte just två biljetter i umeå, blev förvånad att den visas i high frame rate i salong 4.

Spännande

#300

Postad 02 december 2012 - 09:27

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Själv tänker jag med flit vänta nån vecka eller så för attslippa den första hysterin och lättare kunna få tag på exakt de biljetter jag vill ha och med rätt salong/teknik.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.