Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Monitor Audio Gruppköp

212 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 09 april 2010 - 21:28

-Baloo-
  • -Baloo-
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
7

Redigerat av -Baloo-, 10 april 2010 - 18:22.


#102

Postad 09 april 2010 - 21:30

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Tack Oliven...
Återkommer med synpunkter när grejerna har kopplats ihop
Hoppas ni får era saker så småningom, den som väntar på något gott....

Väntar alltid för länge... :)


Oliven: testa att dra iväg ett mail till Carl på EDC och fråga varför de inte har MA på sidan längre. Känns som det vore bra att veta om de inte säljer MA längre...då vi i så fall kan gå vidare..

Känns som vi dessutom bör göra en ny lista på vilka som är med...

Redigerat av KumpuTech, 09 april 2010 - 21:39.


#103

Postad 09 april 2010 - 22:04

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0

Tack Oliven...
Återkommer med synpunkter när grejerna har kopplats ihop :D
Hoppas ni får era saker så småningom, den som väntar på något gott....


Gör så :) Hade dom sänkt priserna i butiken du handlade av?

Väntar alltid för länge... :)


Oliven: testa att dra iväg ett mail till Carl på EDC och fråga varför de inte har MA på sidan längre. Känns som det vore bra att veta om de inte säljer MA längre...då vi i så fall kan gå vidare..

Känns som vi dessutom bör göra en ny lista på vilka som är med...


jag kör iväg ett mail från jobbet imorn, ska dit o skruva båt. Alla dessa dyra intressen ^_^

Ska stryka -baloo- från listan. Redstorm tror jag inte vi kan räkna med för några 10% bättre än den offerten han fick kommer nog inte ske. Men han får avgöra själv.

Så om någon är sugen så är det öppet att haka på. Ungefär vad priserna hamnar på finns på sidan 3. Kanske kan bli något bättre.

#104

Postad 10 april 2010 - 11:32

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Fick svar av Best sound angående prissänkningarna här i sverige och det beror helt enkelt på att importören sänkt priset.

Jag har dragit iväg ett nytt mail till Carl på EDC om varför Monitor Audio försvunnit från deras hemsida.

Men det tar väl några dagar som vanligt. Trodde dock sight and sond skulle vara snabbare. :)

#105

Postad 10 april 2010 - 12:28

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Ok det är ju trevligt. Frågan är om vi kan göra någon deal med någon av de svenska ÅF:arna.. runt 20% eller kanske till och med ännu bättre på de "nya" priserna är inte helt fel...

Redigerat av KumpuTech, 10 april 2010 - 12:29.


#106

Postad 10 april 2010 - 12:41

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Han skrev att rabatten gällde på de nya priserna så det är bara räkna på 20% av dom. Men nu är inte -baloo- med längre så att försöka få högre procent på en mindre order skulle nog vara omöjligt.

#107

Postad 10 april 2010 - 13:56

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Jag tror vi (eller jag) just sabbat för EDC. :D

EDIT. Jag är iofs inte den enda som postat priser här på forumet.

Hi Robin,

I will be perfectly honest with you.
Somebody from Sweden has been on the forum and contacted us about prices for speakers, and they have passed all the information on to Monitor Audio in Sweden. They have then got in contact with Monitor Audio in UK to complain about us selling it to you guys at such low prices.
Monitor Audio have put a freeze on our account for the time being, and therefore we are no longer able to accept any new orders at this stage.
If you have found any other dealers in the UK, I would keep it to yourself and not post who they are on the forums or you may struggle to get them from over here.

Many Thanks,
Carl


Redigerat av oliven, 10 april 2010 - 13:58.


#108

Postad 10 april 2010 - 14:14

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Om det finns en öppning hakar jag som sagt på...

Det verkar emellertid som att det knakar lite i fogarna.

Sådant här brukar vara rätt känsligt... Det bästa är att snabbt få med sig gubbar i en öppen tråd. Resterande sköter man via PM för att undvika komplikationer mellan återförsäljare.

Jag har hört från ett par hembiobutiker, bla en som säljer MA att på det här forumet sitter det bara 15 åriga finniga killar som tror att de vet saker och ting. Vissa återförsäljare anser inte att Hembioforumet är ngt bra, ha ha. Ändå sitter dom uppbenbarligen och läser vad som skrivs och följer med intresse olika ämnen.
I synnerhet när de verkar gå miste om en deal...

Som sagt, jag är gärna på om det går bra...

Går det att få enheterna skickade till Göteborg istället för till Västerås?

Mvh

G

#109

Postad 10 april 2010 - 14:44

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Hi Robin,

I will be perfectly honest with you.
Somebody from Sweden has been on the forum and contacted us about prices for speakers, and they have passed all the information on to Monitor Audio in Sweden. They have then got in contact with Monitor Audio in UK to complain about us selling it to you guys at such low prices.
Monitor Audio have put a freeze on our account for the time being, and therefore we are no longer able to accept any new orders at this stage.
If you have found any other dealers in the UK, I would keep it to yourself and not post who they are on the forums or you may struggle to get them from over here.

Many Thanks,
Carl


Hmm det där var ju inget vidare, var faktiskt det jag misstänkte. Den prisjusteringen som gjordes för ett par dagar sen kändes inte helt naturlig. Det är med största sannolikhet någon ÅF som pratat med MA Sverige som sedan kontaktat MA England. MA England stryper EDC's konto och sänker i samma veva priserna för den svenska marknaden.

Oliven: du var inte den första som postade priser så det är mycket möjligt att "bollen redan var i rullning" så att säga. Jag tänkte faktiskt skriva att vi kanske inte borde lägga ut priserna helt öppet (Gäller även offerter från svenska ÅF) men av någon anledning gjorde jag inte det.

Synd om EDC kan jag tycka!

Ok vad gör vi nu?

Redigerat av KumpuTech, 10 april 2010 - 15:00.


#110

Postad 10 april 2010 - 14:57

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
EDC är ju rökta då dom inte får sälja monitor audio som det ser ut just nu. Jag har inte fått något svar sight and sound än men kan tänka mig att de blir problem där med. Kanske därför dom inte hört av sig.

Vi har trotts allt 20% på de svenska leverantörerna och på de nya priserna. Nån som har lust att räkna? själv ska jag dricka öl så jag vågar inte chansa :D

Redigerat av oliven, 10 april 2010 - 14:59.


#111

Postad 10 april 2010 - 17:22

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Jobbigt läge. Kände även jag en viss felkänsla när alla namn och belopp skrevs ut, trodde inte bara att de skulle hitta tråden. Skulle rekommendera att korrigera ALLA meddelanden i dessa trådar som relaterar företagen till priserna, dvs ta bort beloppen och prisnedsättningar som görs på offert för att förhindra framtida problem.

Jag är fortfarande på att köpa om min 10% gräns nås - detta är som vi konstaterat troligen omöjligt. Menar alltså utifall att detta mirakel skulle ske. Ge framtida offerter utan det aktuella företagets namn(dvs censurera) och skicka vid behov företagsnamnet till de involverade i PM.

#112

Postad 10 april 2010 - 17:31

dankenownz
  • dankenownz
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Anade nästan det här, dumt att posta ut priserna i forumet, tänkte säga nåt men det gjorde man inte så....

Redstorm tyckte du sa att du hade dragit dej ur? nu får du fan ta och bestämma dej.

#113

Postad 10 april 2010 - 17:36

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Det här är så ###### sjukt så hälften vore nog. Vill någon butik sälja för det pris dom känner för så är väl de upp till dom. Allt handlar om inköp och försäljning. Men det är väl den svenska importören som förlorar och måste hävda sig på något vis. Och att MA UK bryr sig fattar jag inte men förmodligen så tjänar dom mer på att exportera hit.

#114

Postad 10 april 2010 - 20:27

TheSaurus
  • TheSaurus
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
Just snyggt gjort att helt enkelt gå till tillverkaren och klaga när man själv inte kan matcha priserna.. If you can't beat them - cheat them :D

Är ju knappast första gången det hänt här heller, var väl "ett annat" företag som försökte stoppa "ett tyskt företag" från att sälja en produkt från "en känd tillverkare" om minnet inte sviker mig..

#115

Postad 10 april 2010 - 23:06

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Anade nästan det här, dumt att posta ut priserna i forumet, tänkte säga nåt men det gjorde man inte så....

Redstorm tyckte du sa att du hade dragit dej ur? nu får du fan ta och bestämma dej.


är fortfarande med på samma förutsättningar som det var innan. Nu är dessvärre sannolikheten lägre än tidigare pga prishöjningar. Säger det ännu en gång som jag sa till oliven tidigare: om det upplevs som krångligt med mitt limitkrav så uteslut mig ur ordern så beställer jag själv med någon i sommar.

#116

Postad 11 april 2010 - 00:53

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Och jag är också på om det finns plats. Har jag inte läst helt fel är det minst en person som backat ur dealen...

Å andra sidan tycker jag inte att 20% hos en Svensk återförsäljare är fy skam heller...
Dessutom slipper man skicka varan runt halva europa om ngt strular.

Håller med tidigare skribenter i nästan allt.
Det är garanterat ngn återförsäljare som varit här inne och läst om priset etc...

Det känns oerhört märkligt att han ska behöva gå MA head quarter här i Sverige och klaga.

Jag som trodde på fri konkurrens och rörlighet i EU...

Ärendet borde nästan polisanmälas, ha ha ha.

Dessvärre kommer vi aldrig att få reda på den skyldiga återförsäljaren.

Ha en trevlig natt.

Mvh

G

#117

Postad 11 april 2010 - 09:20

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Även om det känns trist och man nästan hellre sätter igång ett DIY-projekt så kan jag tänka mig att göra ett nytt försök att få till det här. (hoppas att det är ok med dig Oliven)

Från och med nu kör vi alla priser, företag etc via PM.
Dock är det helt ok att lista vad man är intresserad av. Jag ser helst att de som anmäler verkligen är intresserade av att genomföra ett köp. Är man inte helt säker på att man vill köpa anmäler man sig inte.

Om vi har som utgångspunkt att vi skall köpa från en svensk ÅF så finns det väl egentligen ingen anledning att begränsa antalet personer som skall få vara med.

Redstorm:
Inget personligt men som det ser ut nu tycker jag att den deal du efterfrågar är ganska orealistisk. Ett företag som erbjudit ett högre pris blir av med sin ÅF-status och du vill ha 10% bättre. Jag ser tre alternativ: ordern bli mycket större, du får justera dina krav eller så får du lösa det här själv.

Oliven:
Black Gloss
1 par RX1:or
1 st RX Center

KumpuTech:
Black Oak
1 par RX1:or alt RX6:or
1 st RX Center.

Dankenownz:
Black Gloss
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1

Vi borde sätta ett sista datum att anmäla sig, vad sägs om 16/4?

Redigerat av KumpuTech, 11 april 2010 - 09:24.


#118

Postad 11 april 2010 - 11:01

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Det är lugnt. Jag vill fortfarande att affären ska bli av :D

Men vi skulle behöva vara fler än 3st. Vet att både GAES och Hoff är intresserade om dom nu vill ansluta sig? :)

#119

Postad 11 april 2010 - 14:48

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Jag har beställt redan, kanske borde väntat men försent nu.
Nu när ni väljer en svensk återförsäljare kommer allt fraktas till samma plats även nu?

#120

Postad 11 april 2010 - 14:51

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
En av de ÅF vi pratade med tidigare sa att de kunde erbjuda en viss % samt frakt till dem som behövde det.


Hoff: Vad blev det för prylar, var köpte du ifrån?

Redigerat av KumpuTech, 11 april 2010 - 14:53.


#121

Postad 11 april 2010 - 14:55

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
A ska vi köpa av en svensk återförsäljare så får dom fixa frakt åt alla. Det är ju ett krav :P

#122

Postad 12 april 2010 - 12:13

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Wow, den här tråden dog verkligen

#123

Postad 12 april 2010 - 12:23

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
mm tydligen.

För dom som läser här och är seriöst intresserade av att köpa Monitor audio så ska vi försöka få till ett gruppköp iaf. 20% vet jag att vi kan få av svenska butiker men då bör vi komma upp i lika stort gruppköp som var planerat tidigare.

Vet inte om England kommer bli aktuellt igen. Någon som hittar en annan seriös butik där som vi kan beställa ifrån så håller vi det hemligt denna gång.

#124

Postad 12 april 2010 - 16:45

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Instämmer Kumpu. Anse mig som borträknad. Lycka till med jakten.

Kommer följa era diskussioner även i fortsättningen då jag tänker köpa paketet efter sommaren då jag flyttat.

Då kontakten med vår nummer tvåa ut?

#125

Postad 12 april 2010 - 21:31

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

mm tydligen.

För dom som läser här och är seriöst intresserade av att köpa Monitor audio så ska vi försöka få till ett gruppköp iaf. 20% vet jag att vi kan få av svenska butiker men då bör vi komma upp i lika stort gruppköp som var planerat tidigare.

Vet inte om England kommer bli aktuellt igen. Någon som hittar en annan seriös butik där som vi kan beställa ifrån så håller vi det hemligt denna gång.


Och jag är som sagt fortfarande intresserad...

Ett par MA RX 8 färg valnöt
En Center Färg Valnöt

G

#126

Postad 13 april 2010 - 07:17

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Som det ser ut nu:

Oliven:
Black Gloss
1 par RX1:or
1 st RX Center

KumpuTech:
Black Oak
1 par RX1:or alt RX6:or
1 st RX Center.

Dankenownz:
Black Gloss
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1

GAES:
Valnöt
1 par RX8
1 st RX center

Redigerat av KumpuTech, 13 april 2010 - 07:17.


#127

Postad 13 april 2010 - 07:20

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0
Hmm, 20%, frestande helt klart... Ska fundera under dagen.
(Men är isåfall "bara" intresserad av Rx6 High Gloss)

#128

Postad 13 april 2010 - 07:28

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Det är bra att du tar tag i de här kumputech. Jag blev lite trött eftermotgångarna :)

-Baloo- snackade också om att var sugen att bygga vidare på det han redan köpt.

#129

Postad 13 april 2010 - 09:44

Unregistered0c078b54
  • Unregistered0c078b54
  • Beroende

  • 1 421 inlägg
  • 0
Är intresserad men måste bestämma mig först OM jag ska samt i så fall VILKA jag ska ha.

Men i så fall är det dessa jag väljer mellan:
RX6 whitegloss
RX8 whitegloss
RX6+center whitegloss
RX8+center whitegloss

20% gör ungefär att man får "gloss" på köpet på de ord. priserna.

#130

Postad 13 april 2010 - 12:13

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

-Baloo- snackade också om att var sugen att bygga vidare på det han redan köpt.

Jasså vad var det han ville ha extra då =)

Men är isåfall "bara" intresserad av Rx6 High Gloss

Är väl inte så bara =)

Är intresserad men måste bestämma mig först OM jag ska samt i så fall VILKA jag ska ha.

Låter bra, bara att säga till när du bestämt dig.

Redigerat av KumpuTech, 13 april 2010 - 12:16.


#131

Postad 13 april 2010 - 12:17

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Han köpte ju bara RX8orna så det är center, surround och sub förmodar jag då. Han la ju till det på den gamla offerten innan han beställde RX8orna själv.

#132

Postad 13 april 2010 - 17:42

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Är också intresserad beroende lite på hur lång tid det tar...
Är på g att beställa nu snart, nya högtalare till avatar den 28:e hade inte varit fel.

1 par RX8
1 RX LCR
1 par RXF-X
1 velodyne 1000ultra

I valnöt lr svart ek kan inte bestämma mig.

Men som sagt detta var en intresseanmälan, inget bindande :)

#133

Postad 13 april 2010 - 17:59

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Hej Heinrup

Men som sagt detta var en intresseanmälan, inget bindande


Inget här är bindande men tanken är att man skall vara beredd att köpa, dvs inte bara anmäla sig på skoj.
Tanken är att skicka iväg förfrågan till ett par återförsäljare i slutet av denna vecka. Är ordern tillräckligt stor gissar jag på att ÅF:arna kommer svara relativt snabbt, tanken är att köpet skall göras ASAP

Redigerat av KumpuTech, 13 april 2010 - 18:00.


#134

Postad 13 april 2010 - 18:24

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Jag är tyvärr :) i italien nu mellan den 14-19 april så jag kommer att vara lite inaktiv här på forumet även om jag kommer ha tillgång till dator imellanåt. Kumputech får hålla ställningarna :)

Har du någon plan vilka butiker som ska få förfrågan?

#135

Postad 13 april 2010 - 18:26

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Hej,

Tänkte ge mig in igen för att prispressa ytterligare. Med tanke på att två olika återförsäljare lämnade 20 % utan förhandling på vår föregående order borde vi kunna pressa detta ytterligare. Marginalerna finns - de är mycket goda i det här segmentet.

Bygger om min bindande intresseanmälan:

Allt i black oak:
RX8
RX1
RX center

Mitt krav för att vara med: 25% av från nuvarande pris (13000, 4000, 5400). Är 100% på om detta uppfylls.
Och som tidigare gäller: om ni anser det besvärligt så ta inte med mig. Att pruta till sig 5% till av någon handlare borde inte vara allt för svårt. (Med tanke på antalet butiker det finns som saluför dessa).

Glöm inte att tänka på att censurera all form av kontakt till butiker och sköt allt via PM.

#136

Postad 13 april 2010 - 18:45

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Redstorm: Trevligt, inte alls besvärligt! Inga priser, företag etc kommer att stå i klartext i denna tråd.

Oliven: Jag tänkte ta de flesta seriösa MA-återförsäljare som finns listade på prisjakt.

Aktuellt offertunderlag:

Oliven:
Black Gloss
1 par RX1:or
1 st RX Center

KumpuTech:
Black Oak
1 par RX1:or alt RX6:or
1 st RX Center.

Dankenownz:
Black Gloss
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1

GAES:
Valnöt
1 par RX8
1 st RX center

Redstorm:
Black oak
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1

gooze:
Ek
1 par RX 8

hanslag:
Black Oak
1 par RX8
1 st RX Center.

Caulfield
1 par RX8
+resten av 5.1 system ev annan sub, +förtärkare mm


Heinrup (ej helt säker)
Valnöt eller black oak
1 par RX8
1 RX LCR
1 par RXF-X
1 velodyne 1000ultra

Redigerat av KumpuTech, 14 april 2010 - 08:16.


#137

Postad 13 april 2010 - 18:57

Caulfield
  • Caulfield
  • Användare

  • 176 inlägg
  • 0
vid 25% är detta intressant förmig också. Har lyckats med 20 på egen hand.
vänligen PMa omdet blir aktuellt

#138

Postad 13 april 2010 - 20:04

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

vid 25% är detta intressant förmig också. Har lyckats med 20 på egen hand.
vänligen PMa omdet blir aktuellt

Vad är du intresserad av?


EDIT: FYI Ordervärdet på de som är säkra är nu över 100k :)

Redigerat av KumpuTech, 13 april 2010 - 21:07.


#139

Postad 13 april 2010 - 21:13

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Ser bra ut. Bara att skriva i förfrågan att den som först ger 25% får ordern :)

#140

Postad 13 april 2010 - 21:18

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Vi skall nog inte i förväg sätta ett tak för hur mycket rabatt vi vill ha :)

#141

Postad 13 april 2010 - 21:24

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Ok, sätter deadline till 15/4 24:00 så att jag kan dra iväg förfrågan på fredag.

#142

Postad 13 april 2010 - 21:49

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Låter bra, nu börjar vi bli ett gäng :)

#143

Postad 13 april 2010 - 22:22

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Ok, sätter deadline till 15/4 24:00 så att jag kan dra iväg förfrågan på fredag.


Det låter toppen. Skicka ut på fredag förmiddag så kanske vissa hinner svara redan då.

Att ge ett tak är inte det optimala. Dessutom så antar jag att flertalet av aktörerna följer denna tråd vilket skulle sabba en del med.

Mitt förslag är att i förfrågningen skriva att vi är medvetna om att rabatter förekommer på paketet och att vi förväntar oss en rabatt som överstiger rabatter som enskilda får. Glöm inte att det ska inkludera frakt. I slutet får vi helt enkelt göra en avvägning mellan priset i offerten och vilken service som företaget i fråga ger.

#144

Postad 14 april 2010 - 16:10

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Aktuellt offertunderlag:

Oliven:
Black Gloss
1 par RX1:or
1 st RX Center

KumpuTech:
Black Oak
1 par RX1:or alt RX6:or
1 st RX Center.

Dankenownz:
Black Gloss
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1

GAES:
Valnöt
1 par RX8
1 st RX center

Redstorm:
Black oak
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1

gooze:
Ek
1 par RX 8

hanslag:
Black Oak
1 par RX8
1 st RX Center.

Caulfield
Black oak
1 par RX8
1 st RX Center
1 par rx-fx
+sub +förtärkare kablar

Heinrup
Black oak
1 par RX8
1 RX LCR
1 par RXF-X
1 velodyne 1000ultra

mr_x
Black Oak
1 par RX1
1 st RX Center.
1 st RX-FX.

Oak
1 par RX1
1 st RX Center.
1 st RX-FX.

Nalle_K
Valnöt
1 par RX8


Väntar på besked från Donatello, och -Baloo- om de vill vara med!

Redigerat av KumpuTech, 15 april 2010 - 13:51.


#145

Postad 14 april 2010 - 19:19

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Hur sköts det hela? Alla får egna kvitton och leveranser? Vill också vara med om det är så och ni lyckas fixa 25%....

Har bestämt mig för svart ek.



Mvh

Redigerat av brainrup, 14 april 2010 - 19:19.


#146

Postad 14 april 2010 - 20:03

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Hur sköts det hela? Alla får egna kvitton och leveranser?


Ja, det kommer vara krav på detta!

#147

Postad 14 april 2010 - 20:26

-Baloo-
  • -Baloo-
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
.

Redigerat av -Baloo-, 23 april 2010 - 17:14.


#148

Postad 15 april 2010 - 07:55

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Det börjar ta sig det här nu.

Som det ser ut nu ligger ordern på 170k.

#149

Postad 15 april 2010 - 10:37

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0
Jag står över. Vill provlyssna mer innan jag bestämmer mig, så får bli att handla direkt i butik.
Men lycka till ni andra!

#150

Postad 15 april 2010 - 11:57

NalleK
  • NalleK
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Jag är på jakt efter ett par MA RX 8 färg valnöt, kan man hänga på?
Hur ser upplägget ut?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.