Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Squeezebox Touch *

445 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 20 september 2009 - 19:09

greenlock
  • greenlock
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Tack för svar, menar du att inte wav. filer skulle funka? Anledningen till att jag vill rippa till wav är att det är helt okomprimerat, vid behow går det snabbt att bränna ut en CDR utan förluster osv. Ska erkänna att jag inte har mycket koll på olika komprimerade filformat, men är övertygan om att man ska låta bli att packa om ljudfiler sett ur ett audiofilt perspektiv...tänker rippa med EAC exact audio copy. Har för mig att jag kan rippa direkt i wav. och skulle det bli konstigheter så går det väl att konvertera som batch........


Ja, egentligen finns det ingen anledning till att inte använda flac. Tar mindre plats men samma info på.

#52

Postad 20 september 2009 - 20:54

Blue Boy
  • Blue Boy
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Okey jag tackar för alla svar, kikade på sidan med info, som jag sade tidigare så är jag helt mega grön på sådant här
har hållt på med 2.0 hifi i hela mitt liv. Men det ska bli djäkligt kul att komma in i den digitala eran.

#53

Postad 21 september 2009 - 08:30

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

  • 879 inlägg
  • 0

(Jag postar Squeezebox Radio upplevelserna i den andra tråden så kan vi ha denna för Squeezebox Touch)


Erland! Jag hittar inte den tråden för Squeezebox Radio. Kan du visa mig vart du skrivit om den? Är VÄLDIGT nyfiken på dina upplevelser!

/H

#54

Postad 21 september 2009 - 16:44

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

Erland! Jag hittar inte den tråden för Squeezebox Radio. Kan du visa mig vart du skrivit om den? Är VÄLDIGT nyfiken på dina upplevelser!

Ett tips, klicka på länken ovanför Erlands avatar, då kan du välja att få en lista på de inlägg användaren gjort. Då hittar du enkelt tråden.
Annars ger ju datum för det inlägg du citerade en vink om hur långt bakåt du kan behöva söka.

#55

Postad 21 september 2009 - 17:25

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

  • 2 791 inlägg
  • 0

Erland! Jag hittar inte den tråden för Squeezebox Radio. Kan du visa mig vart du skrivit om den? Är VÄLDIGT nyfiken på dina upplevelser!

/H

Jag har kopplat produkten till tråden, så nu kan man även hitta tråden genom att först gå in på själva produktsidan.

#56

Postad 28 september 2009 - 16:42

Göran J
  • Göran J
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Hej!
jag är också väldigt intresserad av denna Squeezebox Touch.
Är det den rätt för mej eller finns det något annat som jag skulle titta på istället!?
Mitt behov är att så smidigt som möjligt kunna lyssna på internetradio/webradio i första hand. I andra hand föra över några CD's till SD kort (kan det rippas i FLAC då?). Först på tredjeplats kommer att använda den som förmedlare av det som finns på min dator!
Vill kunna lyssna på internetradio/webradio i min hemmastereo! Så bra som möjligt, Gärna i minst FM-radiokvalitet - brusfri stereo - gärna bättre (är det möjligt) För det klarar min anläggning!
För en vecka sedan "snodde" min bostadsföreningen signalen i mitt centralradiouttag så nu är det brusig mono mottagning trots inköp av radioantenn med förstärkning som gäller vid radiolyssning(främst SR P2 med jazz, folkmusik och klassisk).
Jag har bredband (fiber) genom Telia, Det finns en router som jag ska koppla in mej på. Kabel tänkte jag använde. Vad behövs mer än en Squeezebox Touch för att det ska fungera? Behövs det något mer? Som t.ex. att vara inloggad hos någon internetradioportal eller liknande (Revo, Teac och Pioneer PDX-Z9 behöver det)? Eller ska jag köpa en stor FM-radioantenn och sätta upp på taket!
Men jag vill hellre pröva detta som kan ge mer möjligheter (flera kanaler!)!

Hoppas det är någon som kan ge mej lite råd! / Göran

#57

Postad 29 september 2009 - 09:50

paccc
  • paccc
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0
Det låter som om du behöver hoppa på internetradio omgående, det finns nog många radiokanaler du missat förutom P2.

Har din stereo digital in behöver du en touch/duet/classic direkt, annars kan du överväga en boom/radio och använda den analoga utgången till stereon om du har budget för det. Då kan du skaffa en trådlös router och touch senare och flytta ut enheten med högtalare i köket eller sovrummet, synkroniseringen mellan två squeezeboxar funkar oftast riktigt bra.

Touch finns ju inte att köpa riktigt än och jag tror du behöver något att lyssna på...

Squeezebox loggar in på Squeezenetwork för radiotjänster, men eftersom radion är på internet är det inget stort problem.
Däremot kräver alla Squeezebox utom touch en dator som server för FLAC/mp3-samlingar vilket talar för touch i ditt fall
om du inte redan äger en NAS för media som kan påverka ditt val av spelare.

Redigerat av paccc, 29 september 2009 - 09:51.


#58

Postad 17 oktober 2009 - 20:14

Jimli128
  • Jimli128
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Vad rekommenderar ni för förstärkare till denna?
Liten och billig ska den vara. Den ska sitta i taket. Touchen ska vara i badrummet :-)

#59

Postad 17 oktober 2009 - 20:36

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Vad rekommenderar ni för förstärkare till denna?
Liten och billig ska den vara. Den ska sitta i taket. Touchen ska vara i badrummet :-)

Jag kör en sån här i vardagsrummet:



Tillsammans med ett par:



#60

Postad 20 oktober 2009 - 09:48

dgordon
  • dgordon
  • Forumräv

  • 671 inlägg
  • 0

Vad rekommenderar ni för förstärkare till denna?
Liten och billig ska den vara. Den ska sitta i taket. Touchen ska vara i badrummet :-)





..aktiva, så slipper du separat stärkare!

#61

Postad 20 oktober 2009 - 14:27

Jimli128
  • Jimli128
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0




..aktiva, så slipper du separat stärkare!


Har redan monterat takhögtalare (ej aktiva), så jag behöver en lite stärkare till dessa. Det behöver inte vara ngt kraftfullt, och jag skulle vilja gömma den snyggt, så därmed inte så stor heller.

#62

Postad 20 oktober 2009 - 14:40

PojPoj
  • PojPoj
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
Denna kanske kan vara nått:

Tangent AMP-30

#63

Postad 22 oktober 2009 - 08:50

anders.markstrom
  • anders.markstrom
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0

Har redan monterat takhögtalare (ej aktiva), så jag behöver en lite stärkare till dessa. Det behöver inte vara ngt kraftfullt, och jag skulle vilja gömma den snyggt, så därmed inte så stor heller.

Precis som en annan i tråden har jag en TA-10. Den är extremt liten och ger enormt bra ljud. Jag ska också montera högtalare i taket i köktet och det blir troligen en sådan här då med. Själva stärkaren utvecklar mycket lite värme men den externa AC-adaptern blir varmt och är nästan lite stor som stärkaren.



#64

Postad 02 november 2009 - 12:13

Unregistered26d4bcca
  • Unregistered26d4bcca
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
En fråga från stenåldern!

Funkar det att ansluta en USB-CDspelare och spela av audio CD? Alltså ickerippade CDskivor.
Riktigt bra vore det om den tom fick strömmen från Squeezeboxen!
Skulle vara skönt att ha en lösning att spela skivor tillsvidare innan allt är rippat till min plannerade FreeNAS.
Nån som provat?


Lite inne på följande lösning .
Squeezebox Touch + Ev USB-CD
Nuforce Icon och Tangent EVO5 + Mirage/AudioPro/XTC Sub
FreeNAS med Slim.


/J

#65

Postad 21 november 2009 - 18:00

Kottefan
  • Kottefan
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
hej, när skall denna apparat börja säljas?
min soundbridge sa upp sig för en månad sen och nu börjar abstinensen efter en musikspelare som jobbar mot servern bli ******** jobbig :=)
Hade inte denna varit på gång så hade jag köpt en duet men tycker det verkar smidigare med en skärm.
men ska det dröja tills långt in på nästa år får jag nog införskaffa en duet så länge.



/Kotten

#66

Postad 21 november 2009 - 19:12

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

  • 2 791 inlägg
  • 0
Alltid tidigare har Logitech släppt produkten till försäljning nästan omgående efter lansering/avslöjande. Så verkar det inte vara i det här fallet, konstigt. Risk att de missar julhandeln om den inte lanseras väldigt snart.

#67

Postad 21 november 2009 - 22:30

Kottefan
  • Kottefan
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
är det så att lanseringen dröjer till feb/mars nästa år , så är det inget att tveka om
då blir det en duet istället, när man är van att ha en enkel musikhantering från servern blir man ju helt lamslagen när fan skapet lägger av :=)

en fråga i detta bara, om jag inte fattat allt fel så funkar det utmärkt att koppla dueten mot en dator som kör windows home server, samt köra Spotify från enn annan dator och streama det till dieten?

/Kotten

#68

Postad 22 november 2009 - 10:16

greenlock
  • greenlock
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Japp, det ska inte vara något problem med det Kotten.

Tråkigt att det dröjjer tycker jag men jag väntar nog på touchen istället för duetten. Hela poängen med en mediaspelare skulle för mig vara att slippa datorn. Dessutom tycker jag att touchen är snygg. Funderar dock på om man ska skaffa en ipod touch som fjärris. Har inte så brottom med det dock, jag har klarat mig hitills så ett tag till duger gott.

En förhoppning är ju att Spotify ska kunna integreras i touchen.

#69

Postad 22 november 2009 - 10:26

Kottefan
  • Kottefan
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
tackar för det :=)
håller med touchen ser jävligt läcker ut ,
ger den nog ett par veckor till, får köra via laptopen så länge , har ju faktiskt funkat 1,5 månad hittils så jag borde överleva ett tag till.

funderar på att stilla prylabstinensen med htpc eller projektor så länge med :=)

/Kotten

#70

Postad 22 november 2009 - 11:02

greenlock
  • greenlock
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Känns som att man har väntat en evighet på touchen vid det här laget. Sen mitten av Juni då jag började höra de första ryktena om att den var på g i alla fall. Kanske blir så att man köper touchen för att leka lite med i förtid men vi få se om det.

#71

Postad 22 november 2009 - 14:09

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

Alltid tidigare har Logitech släppt produkten till försäljning nästan omgående efter lansering/avslöjande. Så verkar det inte vara i det här fallet, konstigt. Risk att de missar julhandeln om den inte lanseras väldigt snart.

Målet var nog ursprungligen julhandeln, men det tåget har nog gått nu. Att man gick ut med information kan möjligen ha berott på en tabbe när en handlare fick tag på ett par ex och sålde ett till en kund utanför betaprogrammet.

#72

Postad 25 november 2009 - 07:45

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
När jag började fundera på att köpa en "musikstreamer" kunde jag inte helt se nyttan med Squeezebox Touch. Det var innan jag skaffade lite information om den här på forumet.

Nu har jag insett att det är en touch jag vill ha. Naturligtvis är den då försenad men jag är van att vänta och eftersom det tog mig tills igår att se fördelarna med touch så ska jag inte gnälla då flera av er har väntat betydligt längre än mig.
Dessutom har jag gott om tid att FLACa mina CD.

Jag hade inte alls tänkt på att displayen kan användas till nått annat och när jag insåg att man kan koppla in en usb disk och därmed kunde skippa inköp av ny mediaserver/ alt. ha gammeldatorn på 24/7 var saken klar. Nu blir det inköp av en lämplig 0,5-1 Tb liten usb disk som inte har egen strömförsörjning och en SB touch när den nu kommer ut till butik.

Är rätt glad att jag läste denna tråd innan jag slog till på en duet måste jag säga.

#73

Postad 25 november 2009 - 21:08

chingy
  • chingy
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Finns det några alternativ till SB touch i dagsläget om man har dessa krav; vill kunna skippa datorn och plugga in portabel HD och spela därifrån, display för att slippa ha tvn igång när man lirar musik, fjärrkontroll så man slipper resa sig ur soffan när man bläddrar i biblioteken, kunna ha den inkopplad till min receiver båda via digital och analog ljudingång?

Kan tillägga att jag i första hand vill använda manicken till musik men sen är det ju en fördel om man även kan ha den inkopplad till tvn för filmvisning. Tänkte använda den i sommarstugan så det här med trådlösa nätverk och andra high-tech funktioner är meningslösa.

Håller på att bli tokig av allt letande och läsande eftersom man är en rookie på området och hoppas nån vänlig själ har förbarmande.

#74

Postad 12 december 2009 - 10:18

Sisko
  • Sisko
  • Lärjunge

  • 297 inlägg
  • 0
Är skillnaden mellan att använda den optiska utgången gentemot RCA från Touchen, vilken D/A-omvandlare som används (Touch vs förstärkare)? Är D/A-omvandlaren som sitter i Touchen bra, eller är det en fördel att skaffa en förstärkare med optisk ingång?

#75

Postad 12 december 2009 - 20:50

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Februari release !? Mer väntan oavsett...

http://www.engadget...._medium=twitter

#76

Postad 21 december 2009 - 18:58

erlandi
  • erlandi
  • Lärjunge

  • 345 inlägg
  • 0

Är skillnaden mellan att använda den optiska utgången gentemot RCA från Touchen, vilken D/A-omvandlare som används (Touch vs förstärkare)?

Ja

Är D/A-omvandlaren som sitter i Touchen bra, eller är det en fördel att skaffa en förstärkare med optisk ingång?

Om jag förstått det rätt skall D/A omvandlaren i Touch vara bättre än den i Classic, jag har dock jämfört dem lite (eftersom jag är beta testare) och mina öron hör ingen skillnad.
Generellt har jag fått uppfattningen om att D/A omvandlaren i alla Squeezebox produkter liksom CD-spelare ofta är bättre eller jämförbara med de som sitter inbyggda i förstärkare, vill du ha någon stor skillnad tror jag det handlar om att köpa en dyrare förstärkare eller ännu hellre en lös D/A omvandlare. I båda fallen sticker dock priset iväg markant, så utifrån hur du ställer frågan misstänker jag att det inte kommer att vara värt extra kostnaden.

#77

Postad 03 januari 2010 - 22:04

deadwood
  • deadwood
  • Användare

  • 235 inlägg
  • 0
hur är den och navigera musikmapparna med. kan man få ut menyn på en tv så man kan sitta en bit ifrån och navigera ?

#78

Postad 07 januari 2010 - 10:50

Sisko
  • Sisko
  • Lärjunge

  • 297 inlägg
  • 0
Vilken hårddisk ska man köpa till Touchen då? Finns det någon som är hyfsat tyst och lagom stor?

#79

Postad 07 januari 2010 - 20:27

PunchTheMonkey
  • PunchTheMonkey
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Vilken hårddisk ska man köpa till Touchen då? Finns det någon som är hyfsat tyst och lagom stor?


Själv tänker jag skaffa mig en sån här, om nu Touch:en klarar av att strömförsörja genom USB. Hoppas priset hinner sjunka lite också :D


#80

Postad 17 januari 2010 - 19:33

deadwood
  • deadwood
  • Användare

  • 235 inlägg
  • 0

Själv tänker jag skaffa mig en sån här, om nu Touch:en klarar av att strömförsörja genom USB. Hoppas priset hinner sjunka lite också :)


skulle vara trevligt om den klarade det. sen om den kan spinna ner den externa disken när man stänger av den och växlar till radioläge vore också bra och veta ?

#81

Postad 03 februari 2010 - 11:09

ripaniuppsla
  • ripaniuppsla
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Personligen ser jag inte riktigt nyttan med den här manicken annat än 24-bit/96 kHz, vilket skulle emballeras i ett annat fordral och funtionell uppdelning. Har svårt för att se den på annan plats än stående vid musikanläggningen. Vill man ha den närmare sig så måste optisk-, koax- eller RCA-kablage medfölja. Hopplöst!!

Tycker själv att den funktionella uppdelningen som gjorts i Duet/Controller är genial, speciellt med en fjärr (Controller) som använder husets WiFi och kan anslutas till alla i Squeezebox-familjen ingående enheter.

Jag vill ha en förbättrad Duet i meningen 24-bit/96 kHz istället för 24-bit/48 kHz, alltså en Duet++ och behålla Controllern som naturligtvis kan utvecklas, även hårdvarumässigt. Större skärm krävs för att "rulla" i musiksamlingen.

Är det någon som vet om Touchen kan styras av en Controller?

Bee nice! /ripan

#82

Postad 03 februari 2010 - 11:14

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

  • 5 967 inlägg
  • 0
Köp en ipad så får du en bra fjärr som kan rulla hela din musiksamling :blink:

#83

Postad 03 februari 2010 - 16:23

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

Personligen ser jag inte riktigt nyttan med den här manicken annat än 24-bit/96 kHz, vilket skulle emballeras i ett annat fordral och funtionell uppdelning. Har svårt för att se den på annan plats än stående vid musikanläggningen. Vill man ha den närmare sig så måste optisk-, koax- eller RCA-kablage medfölja. Hopplöst!!

Touch är en ersättare för Classic som var föråldrad och inte gick att tillverka längre. Dessutom la man till en inbyggd server och möjligheten att manövrera den lokalt, så visst är den främst tänkt att placeras där man kan tänka sig ha en Classic. Inget konstigt med det tycker jag.

Tycker själv att den funktionella uppdelningen som gjorts i Duet/Controller är genial, speciellt med en fjärr (Controller) som använder husets WiFi och kan anslutas till alla i Squeezebox-familjen ingående enheter.

Är det någon som vet om Touchen kan styras av en Controller?

Visst kan du använda Controllern till SB Touch, och som redan sagt även en iPhone/iPod Touch om du hellre vill det.

#84

Postad 03 februari 2010 - 16:56

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0
Kommer man kunna brygga nätverk även med Touch? Har nu en Classic och använder funktion till att brygga nätverket till mitt försteg, Onkyo PR-SC5507 och det fungerar perfekt. Tyvärr har min Classic börjat krångla så jag har för avsikt att uppgradera till en Touch, när den nu släpps.

#85

Postad 03 februari 2010 - 22:41

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

Kommer man kunna brygga nätverk även med Touch?

Enligt en utvecklare på Logitech är funktionen i alla fall planerad att komma. Därmed inte sagt att det finns med vid lansering, eller att det kommer alls. Tydligen är det lite marigt att implementera.

#86

Postad 03 februari 2010 - 23:51

ripaniuppsla
  • ripaniuppsla
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Man tackar allra ödmjukast för info.
Kanske kan bli en sådan i alla fall. Jag får 24/96, som i Transportern, men för bråkdelen av penningen.
Några kommentarer angående den jämförelsen (Jag avser inte att använda DAC'en i SB T utan enn extern i alla fall)?

Redigerat av ripaniuppsla, 03 februari 2010 - 23:52.


#87

Postad 04 februari 2010 - 11:37

pbak
  • pbak
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Själv tänker jag skaffa mig en sån här, om nu Touch:en klarar av att strömförsörja genom USB. Hoppas priset hinner sjunka lite också :)

Det hade blivit en snygg uppsättning på hyllan. Finns det någon annan anledning till att ha en stor disk än att ha musik på den? Själv kan jag inte se att jag någonsin kommer att behöva en större disk än 500 Gb (ca 2100 album i flac eller 1500 album i både flac och mp3).

#88

Postad 17 februari 2010 - 08:46

Jimli128
  • Jimli128
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Vill verkligen ha denna nu! Ngn som har en bra uppdaetring om när den verkligen kommer??

#89

Postad 08 mars 2010 - 20:12

Walkhome
  • Walkhome
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
En kanske konstig fråga, men kan man styre denna från sin Windows dator?
Jag har högtalare i tre rum här hemma, nu spelar dem endast samma ljud från datorn, man kanske skulle köpa tre touch och sätta en i varje rum, men skulle då vilja kunna styra varje zon från datorn också, går det?

#90

Postad 08 mars 2010 - 20:17

Unregistered7ff3cfb6
  • Unregistered7ff3cfb6
  • Lärjunge

  • 342 inlägg
  • 0

En kanske konstig fråga, men kan man styre denna från sin Windows dator?
Jag har högtalare i tre rum här hemma, nu spelar dem endast samma ljud från datorn, man kanske skulle köpa tre touch och sätta en i varje rum, men skulle då vilja kunna styra varje zon från datorn också, går det?


Absolut via slimserver går det utmärkt.
Men kör på ipeng till touch/iphone så blir det kanon.


Fredde

#91

Postad 09 mars 2010 - 00:56

Walkhome
  • Walkhome
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Absolut via slimserver går det utmärkt.
Men kör på ipeng till touch/iphone så blir det kanon.


Fredde


jag har ingen ipod touch eller iphone.

Kan någon kanske visa mig hur interfacet ser ut, alltså hur det ser ut på min PC när jag styr över mina tre Squeezbox touch.

#92

Postad 09 mars 2010 - 01:02

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

  • 5 967 inlägg
  • 0
Efter att ha varit en mycket nöjd Squeezebox användare i ett par år, så var denna nya modellen
något jag planerat att köpa

Framför allt då jag inte längre ville ha en dator igång för att lyssna på musik.

Men då jag testade att köra slimserver på en mycket snabb Nas insåg jag att den knappast
skulle kunna ersätta en dator. Det var mycket slött och långsamt

Jag gjorde då en kovändning och köpte en Sonos BU250 som räcker till 2 zoner
( kostar ju nu under 10.000 kr )
Jag ångrar absolut inte mitt val. Helt otroligt mycket bättre.

Så ni som skall ha mer än en zon .. det blir inte många kronor mer

Bara ett tips från ett fd squeezebox fan

Maveric

Redigerat av Unregistered1103, 09 mars 2010 - 01:03.


#93

Postad 09 mars 2010 - 10:49

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

jag har ingen ipod touch eller iphone.

Kan någon kanske visa mig hur interfacet ser ut, alltså hur det ser ut på min PC när jag styr över mina tre Squeezbox touch.

Det finns inte ETT interface, du kan göra detta på flera olika sätt. Använder du den inbyggda servern i Squeezebox Touch så kan du visserligen inte styra via webinterface men det finns fortsatt ett antal olika program att välja på.
Du behöver inte köpa någon burk för att provköra själv. Installera Squeezebox Server och Squeezeplay (ladda ner här) så kan du spela genom datorns ljudkort och du kan testa en möjlig kontroll. Sedan finns exempelvis Moose eller någon sidebar gadget om du inte gillar den lösningen.

#94

Postad 16 mars 2010 - 11:32

Enicar
  • Enicar
  • Lärjunge

  • 329 inlägg
  • 0
Nytt leveransdatum för Squeezebox Touch är 2 maj, preliminärt. Uppgift från Komplett

#95

Postad 16 mars 2010 - 17:53

Kottefan
  • Kottefan
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
mitt förtoende för Logitech blir bara mindre och mindre, nu har de skjutit på releasedatumet ett otal gånger.
får intrycket att de inte verkar ha någon koll vad de pysslar med, blir nog att börja titta efter en annan musikspelare
för nu är mitt tålamod slut. antingen är det någon nedknarkad dåre där som tror sig ha koll eller så har de djävulska problem med enheten.
kan någon tipsa om bra produkter för att streama musik till stereon från en whs samt givetvis webradio.
har börjat snegla åt sonos men vad mer finns det? måste ha display så t.ex. inte tv'n måste vara igång för att välja musik eller radio.

/Kotten

#96

Postad 21 mars 2010 - 23:21

Unregistered70c204f0
  • Unregistered70c204f0
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0
Kommer den släppas nu i april då eller är den ännu mer försenad???

#97

Postad 23 mars 2010 - 21:34

Stenlund
  • Stenlund
  • Användare

  • 191 inlägg
  • 0
Två inlägg ovanför står det att det är flyttat till 2maj...

#98

Postad 31 mars 2010 - 21:28

Zack
  • Zack
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Ser ut som den kommer nu i april - en holländsk återförsäljare har precis kommit ut med 10:e april:
http://www.wifimedia.eu/

Tipset kom från denna tråd;
http://forums.slimde...ead.php?t=76681

#99

Postad 31 mars 2010 - 22:12

Sisko
  • Sisko
  • Lärjunge

  • 297 inlägg
  • 0
Är det någon som har koll på vilken svensk butik man ska beställa ifrån för att få en i samband med releasen? Dustin home listar den 15e april som releasedatum, det behöver väl iofs inte säga mycket. Eller kommer det såpass många att det kvittar var man beställer ifrån?

#100

Postad 04 april 2010 - 09:49

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Verkar som några leverantörer har början på Maj som leveransdatum, är det "for sure" denna gång?...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.