Zartok 06 juni 2012 - 16:10 skrev:
jag har kollat på Philips HR7775 och den har en jädrans massa som hade varit bra att ha tror jag. dessutom så är den smidig iom att huvudenheten är relativt liten. ja, allt är relativt.
det jag vill ha ut av den är att den ska ha en mixer, den ska mer än gärna kunna hacka grönsaker till tacokvällen och sen så ska den ha en rätt stark motor så att det inte blir några halvmesyrer.
ser alla grönsakshackare likadana ut på markanden, eller finns det speciella maskiner som kan tärna grönsaker exempelvis? det skulle vara råfräsigt att ha hemma =)
Maskinen från Philips är en jag själv tittat på till den dag då min lilla Bosch ger upp. Men jag är lite kluven, ju mer jag tittar på och läser om mandoliner i proffsklass ju mer sugen blir jag på en sådan. Resultatet blir otroligt mycket bättre och de klarar långt mer än vad en matberedare kan när det kommer till att skiva och strimla. Vissa kan dessutom tärna, tex
denna de Buyer:
Största problemet för mig är att de tar mer plats än min Bosch, fast det skulle Philipsen göra också... Man får ingen mixer, ingen degknådare och ingen råsaftcentrifug men resultatet... *suckar längtansfullt*