Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Pioneer BDP-LX91

105 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Pioneer BDP-LX91 (Blu-ray-spelare) 7 9,33 (11) Inga priser

#51

Postad 26 januari 2009 - 17:47

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

  • 11 286 inlägg
  • 0
Noble kör sina filmer i 1080/25fps istället för 1080/24 som det ska vara.

#52

Postad 26 januari 2009 - 18:36

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
En recension av LX91:an...Länk



Roger

#53

Postad 26 januari 2009 - 21:59

Unregistered84bab5bc
  • Unregistered84bab5bc
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Har provat All the boys love Mandy Lane, rec och The Mist o sen va det ett par till.
Vågade inte köpa den nya Righteous kill,
Får bara upp menu så händer det inget mera.

Mvh /Freddan

#54

Postad 29 januari 2009 - 13:31

pajax
  • pajax
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
En mycket bra grej är de stora avstånden bak på spelaren, även biffiga händer kan lalla runt där :)

Om man som jag kör analogt ut och Bass Management i mitt försteg inkl EQ, vad ska tex avstånd vara ställt på i LX 91:an, samma som i försteget? Skulle vara bra om det fanns någon form av bypass

Thomas

#55

Postad 02 februari 2009 - 20:38

Ambiance
  • Ambiance
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Fikk min LX91.. Du verden for en maskin.

Desverre varte gledene ikke lenge da software eller firmware ikke ville spille med noe mere.

Først ville den ikke spille av DTS HD og true HD, for så ikke spille noe som helst blu-ray plater. Låste seg fullstendig opp, og ville ikke gi meg platen i spilleren. Etter å hatt strømmen av i tju min klarte jeg å lure platen ut. Tok ut strømledningen og den stod strømløs i et døgn før jeg slo den på igjen. Da kunne jeg spille DVDèr men ikke blu ray...

Noen som har hatt noe issues med sine LX spillere?

A.

#56

Postad 07 februari 2009 - 13:04

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
Nu har jag äntligen fått upp LX_91: an på stenskiffer stereobänken men det ska inhandlas en hel hög med kablar innan jag kan testa den. :P
Är ni sugna att se den är det bara och gå in på mitt galleri. ;)


mvh

Roger

Redigerat av cobra-427, 15 februari 2009 - 20:08.


#57

Postad 15 februari 2009 - 20:07

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
Nu finns det en screenshot bild på Gotham City i mitt Galleri där LX-91:an och KRP-600A är inblandade... :)


mvh
Roger

Redigerat av cobra-427, 15 februari 2009 - 20:08.


#58

Postad 26 februari 2009 - 19:05

wiped
  • wiped
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0
Hur är det egentligen med DTS-HD Master audio dekodning I spelaren?
läser på avsforum etc att det tydligen inte är implementerat ännu, sen så läser man specar på olika ställen där ljudformatet finns med och blir lite konfunderad...
Jag vill koppla analogt 7.1 och vill om jag köper en spelare för 24000 att den ska kunna avkoda samtliga BD ljud format..

Någon som vet säkert hur det ligger till?

Edit:
Kollade igenom manualen där det i listningen för 7.1 outputs är en * för dts-HD formaten och då står 5.1 med denna text:
DTS Digital Surround signals converted to linear PCM audio signals are output.

I början av manualen står det:

For DTS-HD Master Audio and DTS-HD High Resolution Audio
signals, the DTS Digital Surround signals are converted to linear
PCM for output ((page53).



---
Vad menas med detta, vad får man ut i 7.1 analoga när man kör DTS-HD?? Vanlig DTS?

Så det är fortfarande HDMI ljud ut och in i stärkare som har HDMI och stödjer DTS-HD som gäller...

---------

För övrigt står exakt samma text i lx71 manualen som vi ju vet inte stödjer DTS-HD...

For DTS-HD Master Audio and DTS-HD High Resolution Audio
signals, the DTS Digital Surround signals are converted to linear
PCM for output (page50)

Redigerat av wiped, 26 februari 2009 - 19:21.


#59

Postad 26 februari 2009 - 20:13

Likvid
  • Likvid
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Nu finns det en screenshot bild på Gotham City i mitt Galleri där LX-91:an och KRP-600A är inblandade... :lol:


mvh
Roger


Men 600:an är väl ingen höjdare som visare? alla jag sett har varit ganska ljussvaga jämfört med 50"

#60

Postad 27 februari 2009 - 00:05

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
DU är för härlig :) :lol: :lol: :) :D :D Likvid.....
Du pratar om tv som dom flesta här på forumet trånar efter.
Det är första gången som experter hyllar en tv som värdens-bästa TV som enligt dig Likvid är för ljussvag..
Men någon gång måste vara den första <_<
Men du har väl något mycket bättre där hemma eller HUR!!!?

m v h
Roger

#61

Postad 03 mars 2009 - 19:16

pajax
  • pajax
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0

Hur är det egentligen med DTS-HD Master audio dekodning I spelaren?
läser på avsforum etc att det tydligen inte är implementerat ännu, sen så läser man specar på olika ställen där ljudformatet finns med och blir lite konfunderad...
Jag vill koppla analogt 7.1 och vill om jag köper en spelare för 24000 att den ska kunna avkoda samtliga BD ljud format..

Någon som vet säkert hur det ligger till?

Edit:
Kollade igenom manualen där det i listningen för 7.1 outputs är en * för dts-HD formaten och då står 5.1 med denna text:
DTS Digital Surround signals converted to linear PCM audio signals are output.

I början av manualen står det:

For DTS-HD Master Audio and DTS-HD High Resolution Audio
signals, the DTS Digital Surround signals are converted to linear
PCM for output ((page53).



---
Vad menas med detta, vad får man ut i 7.1 analoga när man kör DTS-HD?? Vanlig DTS?

Så det är fortfarande HDMI ljud ut och in i stärkare som har HDMI och stödjer DTS-HD som gäller...

---------

För övrigt står exakt samma text i lx71 manualen som vi ju vet inte stödjer DTS-HD...

For DTS-HD Master Audio and DTS-HD High Resolution Audio
signals, the DTS Digital Surround signals are converted to linear
PCM for output (page50)


Den kodar av Masteraudio det är 09 den amerikanska som inte kodar ännu, koppla analogt och NJUT

Thomas

#62

Postad 09 mars 2009 - 18:45

Unregistereda0ef723f
  • Unregistereda0ef723f
  • Mästare

  • 3 439 inlägg
  • 0
Efter genomläsning av AREA DVDs test av denna apparat blir man ju inte direkt mindre sugen. :) Den tysk-svenska-översättningen av Google kanske inte är den bästa. Eller vad säger ni om denna översättning. Citat:

" När BDP-LX91 har aktiverats, 26 sekunder förflyta innan arken kommer ut" slut citat ;)

#63

Postad 10 mars 2009 - 22:10

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
I nyaste ljud o bild testar dom High End Blu-Ray spelare. :)

#64

Postad 20 mars 2009 - 15:17

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
Nu har dom testat LX91 i HiFi & Musik mot bla AudioNet VIP Referensspelar för 60 papp/lakan...
Vid blind testen tog dom flera gånger fel mellan AudioNet VIP och LX91 när LX91 var i pure-läget.
Det understrycker ännu en gång att LX91 är en väldig kompetent spelare men snabb är den inte.

#65

Postad 19 april 2009 - 16:58

Globe
  • Globe
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Hur är det nu egentligen med -LX91:an
Har inte haft tid att läsa alla forum så jag frågar.

Kan man få den region fri på DVD sidan, är det liknande som på LX71 så at man kan "ladda" in det men en fjärrkontroll ?

Går den att få Region fri på BD sidan oxå ?

Om och när jag köper en LX91:a så Måste den vara minst regions fri på DVD men skulle vara trevligt om den var även det på BD sidan.

Någon som har en LX91 som är region fri ? hur funkar det ?

Tacksam för svar,

Mats

#66

Postad 19 april 2009 - 23:31

wiped
  • wiped
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0
hejsan.

För att göra den regfri på BD så måste den vad jag vet hårdvarumodifieras.
Men för DVD så har det iallfall hittils fungerat för mig med en fjärrkod som jag använt (var dock tvungen att göra om det efter en firmware uppgradering).

#67

Postad 20 april 2009 - 10:04

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

  • 2 153 inlägg
  • 0
Pioneer.EU har släppt ny firmware (2.46): http://www.pioneer.e...pgrade/BDP.html

#68

Postad 05 maj 2009 - 06:48

riddaren
  • riddaren
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
En möjligen dum fråga!

Går det att koppla en scaler (stavning?) till denna maskin och därmed få ännu högre bildkvalitet (går det)? Till dvd lyckas man ju få ut högre kvalitet, som självklart har lägre kvalitet från början och därmed går att bearbeta signalen.

Har någon prövat?

#69

Postad 06 maj 2009 - 14:13

Anton
  • Anton
  • Forumräv

  • 731 inlägg
  • 0
Jag har nu beställt en LX91a till mina Pioneer Ex serie.
Dock undrar jag hur ni skulle rek att få ut ljudet ur Lx91an?

Fick tips på att köra HDMI vid film och RCA till musik.
Kör det med en Yamaha Z7a.


Vad tror ni skulle funka bäst?

#70

Postad 07 maj 2009 - 09:55

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
Jag skrev att dom testade AudioNet VIP Referensspelar för 60 papp/lakan... mot BDP-LX91 i blind test med musik och HDMI kopplat.
Dom var lyriska hur dom kunde få fram nyanser och tryck i ljudet så om det skulle bli bättre med analogt tveksam.
Men har du fina kablar hemma så är det bara att jämföra man ska aldrig ha förutfattade åsikter har man fått lära sig... :)

Mvh
Roger

#71

Postad 08 maj 2009 - 03:31

Anton
  • Anton
  • Forumräv

  • 731 inlägg
  • 0
Men tror dom körde med Audio Net Försteg med dac på LX 91an?
I så fall vet man ju inte hur dacen är i LX 91an.

#72

Postad 09 maj 2009 - 14:59

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
Tittar du på länken som Peter.M gav tips om AREA DVDs test om än lite rolig tysk - svensk översättning så skrev dom i slutet att den inbyggda dacen är bra.
Den är en otrolig kompetent spelare om ej så snabb.
När det gäller att använda HDMI så är det en funktion " En speciell funktion är Pioneer ägda PQLS (Precision Quartz låsningssystem) De fungerar endast att använda om du har en Pioneer AV mottagare används, som också har PQLS".
SÅ min LX-91 och LX90 kan vara eventuellt mera i synk än en Yamaha Z7a.
Om du prövar skriv gärna om dina intryck mellan HDMI och RCA.

Mvh
Roger

#73

Postad 14 maj 2009 - 20:55

Unregisteredeb2b50da
  • Unregisteredeb2b50da
  • Forumräv

  • 668 inlägg
  • 0

hejsan.

För att göra den regfri på BD så måste den vad jag vet hårdvarumodifieras.
Men för DVD så har det iallfall hittils fungerat för mig med en fjärrkod som jag använt (var dock tvungen att göra om det efter en firmware uppgradering).


dvdirect säljer den ICOS moddad för Helt reg fri DVD och Reg A+B på bluray...

#74

Postad 05 juni 2009 - 23:22

Svärta
  • Svärta
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0
En FET Pioneer-trippel fullbordades i dag när min LX91 anlände. Nu ska jag bara bygga färdigt hemma innan BDP-LX91 får göra HLD-X0 och PDP-LX5090 sällskap :)

Bifogad fil(er)



#75

Postad 14 juni 2009 - 11:55

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
Hej Svärta...
Jag tror att du kommer att bli fet nöjd..- :D..med din LX91 det är jag i alla fall.
Snygg och fett intryck med många inställningar för att optimera DVD filmer.
En av dom bästa spelare som går att köpa lycka till....

mvh
Roger

#76

Postad 14 juni 2009 - 13:29

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Snygg och fett intryck med många inställningar för att optimera DVD filmer.

Fick min 91:a för några dagar sedan.
Många inställningar är det. Ser bra ut direkt out-of-the-box, men har du några att tipsa om är jag tacksam.

#77

Postad 15 juni 2009 - 08:51

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
Core2..
Det jag tycker man ska göra det att kalibrera spelaren med en DVE HD BASICS skiva kan du finjustera så får du spelaren och tv att jobba åt samma mål.
Jag har skivan men ej ännu hunnit använda den.. :)
Men sen tycker jag att man ska pröva olika inställningar för att lära sig vad olika saker gör med bilden.
Sen är det så att tycker du att bilden är som bäst så HÄR ,så är bilden bäst så som du tycker den ska visas.

mvh
Roger

#78

Postad 01 juli 2009 - 22:51

Svärta
  • Svärta
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0
HM. Jag kopplade upp min i dag, men hann bara testa några minuter innan det var dags för Ice Age III.

Ljudet var det bästa jag någonsin hört från en BluRay-spelare, men bilden var en besvikelse. Jag har fortfarande min projektor i låda, och testade därför på lillebrors Mitsubishi som dessvärre bara accepterade 1080i. Bilden från LX91 var småbrusig, orolig i de minsta detaljerna och gav synbara, störande jaggies.

Jag har ytterligare två spelare som i exakt samma uppsättning ger betydligt bättre bild på 1080i. I morgon kopplar jag in LX91 mot min M25.

#79

Postad 10 juli 2009 - 13:05

lirsa
  • lirsa
  • Forumräv

  • 979 inlägg
  • 0
Denna spelare skulle ju eventuellt kunna vara en ersättare till min gamla trogna BDP-LX70A. Är dock mer sugen på Marantz BD8002 då den hanterar DVD-uppspelning bättre.

När man gör en sådan här gedigen maskin så kan i alla fall inte jag förstå hur man kan implementera ett chip som inte gör ett fullgott jobb med SD-DVD. Mig veterligen finns det inte ne BD-spelare från Pio som gör ett bra jobb med SD-DVD. Mkt synd. Andra missen är att inte kunna flytta subtitles när du kör i 2:35.1.

Om Pio skulle vara i klass med Marantzen vad det gäller SD-DVD samt möjlighet att flytta subtitles vid 2:35.1 så skulle denna maskin vara mycket mycket intressant för min del :(.

#80

Postad 10 juli 2009 - 14:27

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

  • 1 113 inlägg
  • 0

Om Pio skulle vara i klass med Marantzen vad det gäller SD-DVD samt möjlighet att flytta subtitles vid 2:35.1 så skulle denna maskin vara mycket mycket intressant för min del :(.

Vilken Blu-ray spelare kan flytta subtitles på dvdfilmer?

#81

Postad 10 juli 2009 - 14:36

lirsa
  • lirsa
  • Forumräv

  • 979 inlägg
  • 0

Vilken Blu-ray spelare kan flytta subtitles på dvdfilmer?


Jag lovar att uttrycka mig klarare nästa gång för undvikande av missförstånd :(. Hitachi har en BD-spelare där du kan flytta subtitles på BLU-RAY-film. Vad jag har förstått så är det ingen avancerad teknisk lösning bakom det hela, så därav min förvåning att det t ex inte finns i BDP-LX91.

#82

Postad 10 juli 2009 - 15:04

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

  • 1 113 inlägg
  • 0
Ingen fara, har en Panasonic S99 Dvd-spelare som kan flytta subtitles och även dimma dom.
En otroligt bra grej!
Väntar bara på en Blu-ray spelare som klarar av det...

Redigerat av Unregisteredf7bba9d7, 10 juli 2009 - 15:05.


#83

Postad 10 juli 2009 - 15:20

lirsa
  • lirsa
  • Forumräv

  • 979 inlägg
  • 0

Ingen fara, har en Panasonic S99 Dvd-spelare som kan flytta subtitles och även dimma dom.
En otroligt bra grej!
Väntar bara på en Blu-ray spelare som klarar av det...


Skall kolla upp den där Hitachin om det, verkar ju smidigt. Sorry for OT, tillbaka till Pio BDP-LX91!

#84

Postad 10 juli 2009 - 23:05

Svärta
  • Svärta
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0
Philips BDP9100 ska också klara att flytta undertexterna.

#85

Postad 29 augusti 2009 - 09:10

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

  • 2 153 inlägg
  • 0
På måndag lär Pioneer EU lägga upp en ny firmware version, V2.58.
Om det är någon som vill testa redan nu så har jag den.
Dock har jag inte testat den själv då jag inte har en BDP-LX91.
Ändringar gjord är följande.
- Förbättrar BD-ROM stödet och stabiliteten för BD-Java uppspelning.
- Förbättrar stabiliteten för BD-R/-RE uppspelning.
- Förbättrar BD-LIVE funktionerna.
- Lagt till en ny funktion som tömmer data som har laddats ned med BD-live och data som har används med
BONUSVIEW och BD-ROM applikationer.
- sedvanliga prestanda förbättringar!

#86

Postad 29 augusti 2009 - 09:50

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Det finns en beg ute på annons. Inte jättebilligt.

http://www.hifimagas...p?annonsID=8546

#87

Postad 29 augusti 2009 - 12:07

lirsa
  • lirsa
  • Forumräv

  • 979 inlägg
  • 0
Det finns en annan som säljer här på minhembio och på blocket, också 21k.

Skulle de släppa den för 15k så har de en köpare B).

#88

Postad 31 augusti 2009 - 14:50

giftsvamp
  • giftsvamp
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
funderar på att köpa denna best och köra ihop den med min Infocus IN83a. nån som har erfarenhet av detta?
Tänkte först uppgradera min Primare spa 20 till en 22a för att få inbyggd dekoder för hd-ljud/bild men det känns som att denna kan fixa biffen med hjälp av den interna dekodern. nån som kan ge lite för/nackdelar med detta?
Hört att primare snart ska släppa sin första bd spelare och då jag är primare freak så skulle detta varit mitt förstaval men LX-91 känns ändå som en stabil kandidat. Funderar dock på att behålla gamla DVD-26an som CD. tankar?

Oerhört tacksam för svar:)

//Robin

Redigerat av giftsvamp, 31 augusti 2009 - 15:07.


#89

Postad 31 augusti 2009 - 17:06

Anton
  • Anton
  • Forumräv

  • 731 inlägg
  • 0
Den på hifimagasinet är min hehe
Älskar verkligen denna spelare dock så är det en bil som står högst på listan.
Låter så himla bra!!
21k är lite saftig dock med signalkabel för 3.000kr följer med gratis + att man är ju inte
omöjlig hehe

Måste lägga in nya uppdatering och se vad som änder.

#90

Postad 20 september 2009 - 14:51

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1 158 inlägg
  • 0
EISA -VINNARE...!!!!.. :)
Årets Blu-Ray-spelare:Pioneer BDP-LX91.

#91

Postad 20 oktober 2009 - 18:50

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

  • 832 inlägg
  • 0
Någon som sattsat på bättre nät sladd in i apparaten? Helt i onödan verkar det som enl ett test i Bild & Ljuds senaste nummer på sidan 103. "Så att det går att förbättra ljudet met en bra strömkabel, det är inget att tvekan om. Chefkonstruktören på Silent Wire, dr. Dieter Tielert, anser dock att allting inte kan förbättras, och tar Pioneers Blu Ray spelare DBP LX91 som ett exempel. Där sitter det ett strömfilter i strömförsörjningen som gör en bätte nät kabel överflödig" Ja det är så det ståt i texten. Antar att detta absolut inte finns med i pioneer manual att bättre nät kabel inte på verkar denna spelare. Äger själv en del produkter från Pioneer BDP LX 71 och surround reciver Pioneer LX 81. Undrar om dessa har filter i sig med??? I så fall har jag slösar bort massor pengar och inbildat mig en förbättring!! :)

#92

Postad 11 februari 2010 - 16:15

Unregistered3fbe8c7c
  • Unregistered3fbe8c7c
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Sitter och funderar på att köpa en Bluray spelare och dregglar självklart över pioneer spelarna. :P Tanken är även att denna spelare ska fungera som DVD och CD spelare.

Har en KRP-500A plasma samt en SC LX82 förstärkare, så något med PQLS verkar smart att införskaffa. Frågan är då vad dom riktigt stora skillnaderna mellan BDP-LX91 och de nyare (2009 års modeller) som har kommit? (erm, LX52? LX71?)

Har tittat lite på jämnförelserna på prisjakt och det verkar som om LX52 klarar av fler HD ljud format, samt har USB koppling för BD Live material, men att LX91 har bättre DA/DAC, samt kanske lite annat godis?

Vad är dom stora, viktiga skillnaderna? (Förutom 10-15k i pris :rolleyes:)

.:c:.

#93

Postad 04 mars 2010 - 18:00

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

  • 2 153 inlägg
  • 0
FW 2.62 finns nu: http://www.pioneer.s...pgrade/BDP.html

#94

Postad 21 april 2010 - 16:26

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Firmware 2.65 finns ute nu.

http://www.pioneer.s...pgrade/BDP.html

#95

Postad 15 juli 2010 - 16:26

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Någon med denna spelare och har köpt den svenska utgåvan av Mad Men säsong 3?

Varken Disc 1 eller 2 i Mad Men 3 vill spelas. Efter att spelaren laddat en stund står "Cannot play this disc". Jag har senaste firmware och har även installerat om den en gång, men det hjälper inte. Har också fått Mad Men 3 utbytt av Discshop, men det blir samma fel med de ersatta skivorna.
Har drygt 210 BD:s inklusive Mad Men säsong 1 och 2 och inget problem att spela någon skiva.

#96

Postad 08 november 2010 - 17:34

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Någon med denna spelare och har köpt den svenska utgåvan av Mad Men säsong 3?

Varken Disc 1 eller 2 i Mad Men 3 vill spelas. Efter att spelaren laddat en stund står "Cannot play this disc". Jag har senaste firmware och har även installerat om den en gång, men det hjälper inte.

Problemet löst med en för dagen ny firmware. Äntligen MadMen 3 och några andra som jag inte kunnat spela. 2.69a
Även några andra Pioneer-spelare har fått ny firmware.

#97

Postad 30 november 2010 - 16:52

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Firmware 2.70 ute i dag.

http://www.pioneer.s.../952/index.html

#98

Postad 01 april 2011 - 16:35

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Firmware 2.71 är släppt idag.
"Enhances stability of BD-ROM/DVD-Video playback."

http://www.pioneer.e...LX91/index.html

Detta är inget aprilskämt. :blink:

#99

Postad 18 juli 2011 - 18:11

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
hur står sig den här spelaren i dagsläget om man jämför med tex bdp-lx54? om man bortser från hdmi 1.4 och dess 3d egenskaper. för det är ändå inget jag kommer använda mig utav...

#100

Postad 05 augusti 2011 - 16:53

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Firmware 2.72 är släppt idag.

"Enhances stability of BD-ROM/DVD-Video playback."



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.