Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HBO Nordic

3030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#551

Postad 16 december 2012 - 11:29

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0

Nu börjar HBO röra på sig och skicka ut inbjudningar på listan utanför Telia och Samsung
En hel del som fått sina inbjudningar idag

Lite tidigt med tanke på att man knappt kört igång den exklusiva starten för Samsung

Tror att det beror på att det inte varit någon folkstorm till tjänsten

+ folkstorm kring tjänsten (samsung+telia före "prioriterade kunder")

#552

Postad 16 december 2012 - 11:30

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0
  • Fick min inbjudan idag. Men jag väntar till sista januari innan jag bestämmer mig (ska iväg några veckor till solen :) ) Men rent spontant vet jag inte om det är så lockande i dagsläget. Och sen ondemand? Kommer lejonparten av det nya erbjudas som ondemand eller? Och om det är sant med 12mån. bindnding,defeintivt nej tack! Nå, vi lär nog få läsa en del här om vad vännerna på forumet tycker.


#553

Postad 16 december 2012 - 11:33

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0
Vill man ha HBO så verkar det finnas en hel del på Filmnet och man betalar just nu bara 49 kr per månad fram tills våren samt att man har en gratis månad.

Sen blir det lite dyrare om de inte ändrar priset som är på 129 kr i månaden.
En annan lite dålig sak är att tjänsten inte finns på så många plattformar.

men kan tänka mig att det kanske blir ett alternativ till HBO för mig. Just nu har jag Netflix + Viaplay men kan nog byta till Netflix + Filmnet om Filmnet kommer till PS3 eller ATV. Kommer nog också avsluta mitt abbonemang på viaplay snart. TV-seriedelen är värdelös på Viaplay och filmer har jag tillräckligt att se på Netflix tills vidare.

Redigerat av Christopher_A, 16 december 2012 - 11:33.


#554

Postad 16 december 2012 - 11:45

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Jag har också fått en inbjudan idag. Tyvärr verkar ju inte så mycket mer än webläsarversionen vara igång


Ja, förutom Telia och Samsung smart tv så finns det bara datorversion

Bildkvalitén är bedrövlig och det har skett en försämring, sedan jag kollande runt lite på olika serier för ett par dagar sedan.

Att man inte har fler plattformar idag, är bara det ett bevis för att "de inte kan det här" så som deras korkade VD påstod
Man har trott att man skulle få ett större genomslag via samsung, men då man helt missat att föra ut denna kampanjen på rätt produkter, så är detta världens flopp

Netflix vs HBO = 100 - Noll

#555

Postad 16 december 2012 - 13:37

Pryltokig
  • Pryltokig
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Tycker erbjudandet från Samsung och HBO är riktigt bra. Ingen uppsägningstid första sex månader. 0:- i avgift. Säger man inte upp abonnemanget löper det ytterligare 6 månader mot en avgift på 395:-. En månad är gratis. Där efter övergår abonnemanget till ett sk tillsvidare abonnemang som har tre månaders uppsägningstid som kan sägas upp när som helst. 12 månader för 395:- rena klippet!
För övrigt verkar de inte fått snurr på supporten. Standard svar att man återkommer men det kan ta lite tid innan allt fungerar. Jag har fått tjänsten att funka i PC och Samsung telefon och skall i kväll ge mig i kast med Samsung TV appen. Väntar med spänning på att Apple appen skall bli godkänd.

Redigerat av Pryltokig, 16 december 2012 - 13:37.


#556

Postad 16 december 2012 - 13:46

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0

Tycker erbjudandet från Samsung och HBO är riktigt bra. Ingen uppsägningstid första sex månader. 0:- i avgift. Säger man inte upp abonnemanget löper det ytterligare 6 månader mot en avgift på 395:-. En månad är gratis. Där efter övergår abonnemanget till ett sk tillsvidare abonnemang som har tre månaders uppsägningstid som kan sägas upp när som helst. 12 månader för 395:- rena klippet!

fast det förutsätter ju att man köper en TV för x antal kronor. Bara ett "klipp" om man behöver en ny TV och vill ha en Samsung, annars inte.

Redigerat av Christopher_A, 16 december 2012 - 13:46.


#557

Postad 16 december 2012 - 14:09

Pryltokig
  • Pryltokig
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

fast det förutsätter ju att man köper en TV för x antal kronor. Bara ett "klipp" om man behöver en ny TV och vill ha en Samsung, annars inte.

Behöver inte köpa en TV. Erbjudande gäller för ett antal andra produkter telefon och plattor. Som grädde på moset får man HBO och i bland 500:- som kick back. Bara shoppa.

#558

Postad 16 december 2012 - 14:21

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 1

Behöver inte köpa en TV. Erbjudande gäller för ett antal andra produkter telefon och plattor. Som grädde på moset får man HBO och i bland 500:- som kick back. Bara shoppa.

Men du skall fortfarande köpa något och det gäller bara för dom som köpt sedan 19 nov

Tror att du är lite för överentusiastisk när du inte ens ser att bilden suger, texter som inte funkar mm

Och vem vill se film på en mobiltelefon ?

Redigerat av MalcomX, 16 december 2012 - 14:25.


#559

Postad 16 december 2012 - 14:39

IlluminatiSpy89
  • IlluminatiSpy89
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0

Men du skall fortfarande köpa något och det gäller bara för dom som köpt sedan 19 nov

Tror att du är lite för överentusiastisk när du inte ens ser att bilden suger, texter som inte funkar mm

Och vem vill se film på en mobiltelefon ?


Ingen film människa iaf... de ska va på PS3 eller liknande först...

Redigerat av IlluminatiSpy89, 16 december 2012 - 14:39.


#560

Postad 16 december 2012 - 14:49

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 1
Fick också erbjudandet i dag. Rätt många minus - jag kommer definitivt inte att nappa ännu:

- 12 mån bindningstid
- ingen pengarnatillbaka-garanti. Jag ska binda mig i 12 mån utan att kunna testa först.
- Ingen PS3-klient, ingen Xbox360-klient, ingen ATV-klient, etc. etc.
- Windows 8 "kan ge problem"
- inget multikanalsljud om man inte har Samsung-TV
- ingen Windows 8-app, enbart webbläsare - "what the hell were they thinking"?

Ganska klent erbjudande tekniskt sett.

Undrar om de inte hade planerat att komma igång före Netflix och binda upp en massa kunder på 12 månader, varav många antagligen då inte skulle ta Netflix också.

Nu kommer de igång flera månader senare och med ett åtminstone tekniskt sett klent upplägg. Kan bli tufft.

Men det kommer garanterat att ge de traditionella dyr-operatörerna en utmaning. Bra.

Redigerat av Unregistered33aea5f7, 16 december 2012 - 15:04.


#561

Postad 16 december 2012 - 15:18

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Politby

Jo, det ser inte bra ut för dem och det kan säkert vara så, att de hade hoppats vara på banan för ett par månader sedan.
Men kanske tur det, för dels hade de ju varit ännu sämre då och många hade kanske hoppat på skiten och bundit sig i 12 månader.

Jag tycker att hela upplägget är ett stort skämt

Att först få människor till att registrera sig i förtid för att man skall få ett erbjudande som sedan visar sig vara en
gratismånad om man binder sig för 12 månader.
Detta i jämförelse med Netflix som gav alla en frimånad eller de som har spotify 2 månader för att man sedan kan säga
upp sitt abonnemang när som helst

Dessutom skriver de i sitt mail att man är "Inbjuden"
Vaddå inbjuden ?
Inbjuden till att betala för skiten i 12 månader !

Nej, gå inte på detta förrän att de visat vad de går för och som det ser ut nu, är det inte värt pengarna och framför allt
inte med bindningstid.

Jag tror att de kommer att få vika sig i denna frågan. I annat fall kan de packa ihop och stänga butiken

Redigerat av MalcomX, 16 december 2012 - 15:19.


#562

Postad 16 december 2012 - 15:33

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
delete

Redigerat av fristil, 16 december 2012 - 16:06.


#563

Postad 16 december 2012 - 15:36

Unregistered357c7524
  • Unregistered357c7524
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0

Facebook:
https://www.facebook...12365195531475/


Om du startat gruppen, så gör den hellre för hela norden (dvs, åtminstone rubriken på engelska så vi finnar också fattar). Kritiken är stor i hela norden och det bästa vore antagligen att få samlat så många åsikter som möjligt på samma ställe.

#564

Postad 16 december 2012 - 15:42

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

Om du startat gruppen, så gör den hellre för hela norden (dvs, åtminstone rubriken på engelska så vi finnar också fattar). Kritiken är stor i hela norden och det bästa vore antagligen att få samlat så många åsikter som möjligt på samma ställe.


Har tagit bort gruppen och startat en page istället, döpt den till engelska

delete

kan sökas på:

We who think HBO Nordic launch was not that good

Redigerat av fristil, 16 december 2012 - 16:06.


#565

Postad 16 december 2012 - 15:46

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
tänk om vi kunde samverka inom norden

https://www.facebook...oNordic?fref=ts

#566

Postad 16 december 2012 - 15:48

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0

Politby

Jo, det ser inte bra ut för dem och det kan säkert vara så, att de hade hoppats vara på banan för ett par månader sedan.
Men kanske tur det, för dels hade de ju varit ännu sämre då och många hade kanske hoppat på skiten och bundit sig i 12 månader.

Jag tycker att hela upplägget är ett stort skämt

Att först få människor till att registrera sig i förtid för att man skall få ett erbjudande som sedan visar sig vara en
gratismånad om man binder sig för 12 månader.
Detta i jämförelse med Netflix som gav alla en frimånad eller de som har spotify 2 månader för att man sedan kan säga
upp sitt abonnemang när som helst

Dessutom skriver de i sitt mail att man är "Inbjuden"
Vaddå inbjuden ?
Inbjuden till att betala för skiten i 12 månader !

Nej, gå inte på detta förrän att de visat vad de går för och som det ser ut nu, är det inte värt pengarna och framför allt
inte med bindningstid.

Jag tror att de kommer att få vika sig i denna frågan. I annat fall kan de packa ihop och stänga butiken


De har antagligen tänkt sig att marknadsföra HBO som en exklusiv vara baserad på deras varumärke, vilket är svårt när det gäller digitala tjänster. Ännu svårare är det om man missbedömt sin målgrupp.

#567

Postad 16 december 2012 - 15:56

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

tänk om vi kunde samverka inom norden

https://www.facebook...oNordic?fref=ts


Jag tag bort min .. vi kör på denna

Annars startar jag en på svenska: Bojkotta HBO Nordic
så ser de att flera länder är missnöjda

Redigerat av fristil, 16 december 2012 - 15:59.


#568

Postad 16 december 2012 - 16:17

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Annars startar jag en på svenska: Bojkotta HBO Nordic
så ser de att flera länder är missnöjda

Det tycker jag att du kan göra ändå

Sedan kan man länka mellan grupperna

#569

Postad 16 december 2012 - 16:27

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

Det tycker jag att du kan göra ändå

Sedan kan man länka mellan grupperna


haha Gör ett nytt försök :-)

sök på:

Bojkotta HBO Nordic

Redigerat av fristil, 16 december 2012 - 16:32.


#570

Postad 16 december 2012 - 16:33

Angelus
  • Angelus
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Dom har ju inte gjort lanseringen så bra, och är ju ingen fördel med bindningstid.
Men jag vet ju att jag ändå skulle ha den i minst 12 mån så inget problem, framförallt då priset bara är 79 kr/mån, hade det varit 179 kr då hade det varit större problem.
Och på ett år blir det 869 kr, jag ser det så att det sparar jag på att inte köpa ett visst antal boxar alt vara med i lovefilm/canal+.
Sen att själva tjänsten är rätt mycket sämre än netflix är jäkligt irriterande, det blir till att ha bägge

#571

Postad 16 december 2012 - 16:37

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Men jag vet ju att jag ändå skulle ha den i minst 12 mån så inget problem, framförallt då priset bara är 79 kr/mån, hade det varit 179 kr då hade det varit större problem.
Och på ett år blir det 869 kr, jag ser det så att det sparar jag på att inte köpa ett visst antal boxar alt vara med i lovefilm/canal+.


Problemet är att om alla tänker som dig så får vi bara skit och aldrig kvalité
Det gäller att hålla ut, fastän att man är sugen

#572

Postad 16 december 2012 - 16:58

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Ännu en grupp

https://www.facebook...95381823895809/

#573

Postad 16 december 2012 - 17:15

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
några gilla nu da

https://www.facebook...477847575591304

#574

Postad 16 december 2012 - 17:19

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Dom har ju inte gjort lanseringen så bra, och är ju ingen fördel med bindningstid.
Men jag vet ju att jag ändå skulle ha den i minst 12 mån så inget problem, framförallt då priset bara är 79 kr/mån, hade det varit 179 kr då hade det varit större problem.
Och på ett år blir det 869 kr, jag ser det så att det sparar jag på att inte köpa ett visst antal boxar alt vara med i lovefilm/canal+.
Sen att själva tjänsten är rätt mycket sämre än netflix är jäkligt irriterande, det blir till att ha bägge


Jag tänkte också så innan det blev uppenbart att tjänsten haltade innehållsmässigt, tekniskt och att den för mig som inte har sprillans Samsung-prylar bara går att se via dator – och då saknas både HD och flerkanalsljud! Jämför det med Netflix som har samma kostnad (plus 35 spänn för Unblock, som ger ett gigantiskt utbud) men ingen bindningstid och förutom på datorn finns på ATV, Xbox, PS3, surfplattor (både Apple och Android) och på olika smart-TV. HD och flerkanalsljud. Och detta redan vid lanseringen. För närvarande lägger jag hellre de 869-kronorna HBO skulle kosta i ett år på blu-ray-boxar. Då vet jag att jag får något högkvalitativt för pengarna i alla fall.

#575

Postad 16 december 2012 - 17:31

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 1
Det man har läst här nu hur kvalitén är, vissa avsnitt försvinner, dyker upp, försvinner osv så vill jag inte binda mig på 12 mån, sen man bara kan se på 1 device åt gången gör det ju inte modernt i ett hem med många datorer/tv'n/surf plattor, vem vet när det kommer till PS3/Xbox/ATV om det någonsin kommer? + att de verkligen fuckat alla hardcore fans i röven med denna lansering så undrar man ju hur detta ska sluta?

Nä bättre och mer information vad de sysslar med så vi kan ha förtroende för dom

#576

Postad 16 december 2012 - 18:40

Pryltokig
  • Pryltokig
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Ja så här är det om man är "front runner". Start problem som självfallet kommer att lösas. Reklamera tjänsten och kräv att man inte behöver betala under den tid det inte fungerar. Eller skit i att teckna sig. Men serierna/filmerna finns där och rullar på all enheter med undantag av iPad iom att appen inte ännu är godkänd.

#577

Postad 16 december 2012 - 18:48

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0

Ja så här är det om man är "front runner". Start problem som självfallet kommer att lösas. Reklamera tjänsten och kräv att man inte behöver betala under den tid det inte fungerar. Eller skit i att teckna sig. Men serierna/filmerna finns där och rullar på all enheter med undantag av iPad iom att appen inte ännu är godkänd.

just nu ligger HBO långt bakom Netflix och andra tjänster så att kalla dem front runner är direkt felaktigt
själv kommer jag vänta med att teckna mig tills det är värt att binda upp sig, vilket det inte är än.

#578

Postad 16 december 2012 - 18:56

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
Ni som inte har Telia eller Samsung. Hur är deras filmtjänst, dvs film utbud?

//Mike

Redigerat av fristil, 16 december 2012 - 18:56.


#579

Postad 16 december 2012 - 18:59

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 1
Jag kan leva med 12 månaders bindningstid EFTER en gratis provmånad om jag gillar det. Jag vill inte köpa grisen i säcken och binda upp mig innan jag vet om jag blir nöjd. Filmnet ochNetflix gjorde detta betydligt bättre. HBO ni behöver bara ändra så första månaden är gratis utan vidare åtaganden. Är tjänsten så bra så kommer alla att binda sig ändå.

#580

Postad 16 december 2012 - 19:00

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Ja så här är det om man är "front runner". Start problem som självfallet kommer att lösas. Reklamera tjänsten och kräv att man inte behöver betala under den tid det inte fungerar. Eller skit i att teckna sig. Men serierna/filmerna finns där och rullar på all enheter med undantag av iPad iom att appen inte ännu är godkänd.


"rullar på alla enheter med undantag av iPad" och Xbox 360 och PS3 och Apple TV... ;)

#581

Postad 16 december 2012 - 19:03

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Ja så här är det om man är "front runner"

Är du så pryltokig att du missar innehållet helt ?

#582

Postad 16 december 2012 - 19:03

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

"rullar på alla enheter med undantag av iPad" och Xbox 360 och PS3 och Apple TV... ;)


lol men bara 1 åt gången

#583

Postad 16 december 2012 - 19:25

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
...och hur kan man på en marknad med typ den bästa Internetinfrastrukturen utanför Korea lansera en streamingtjänst utan vare sig HD eller flerkanalsljud på den dominerande plattformen (PC)?

Sannolikt har man gjort det vanliga misstaget som görs när amerikanska företag ska etablera sig i Europa - man anställer engelsmän, fransoser och andra från mindre teknikframsynta länder som chefer i stället för att välja folk med lite bredare perspektiv.

Å andra sidan är det nog bara i Norden man kan få folk att gå med på bindningskrav. I USA skulle de ha blivit utskrattade...


#584

Postad 16 december 2012 - 19:32

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0
detta är priset för att vara en testmarknad verkar det som
hoppas de lär sig rätt saker bara och inte lägger ner av egoskäl

#585

Postad 16 december 2012 - 21:49

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
Såg att http://feber.se/webb...t_kvar_till_ml/ skrivit om saken inkl. en bild som visar kvalitén

dom skriver:

Vi har fått access till tjänsten och den där förturen för Samsung-kunderna förstår vi nu. Det är nämligen bara på Samsung TV's som kvaliteten har HD-kvalitet - än så länge. Kör man via webben ser det faktiskt rätt kasst ut, men HBO har i ett mail till oss lovat att andra plattformar ska få HD-kvalitet "inom kort".


Hmmm

#586

Postad 16 december 2012 - 22:00

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Och Samsungs blu-ray spelare är bilden bra genom någon av dem och om ja vilken?

Redigerat av tony97, 16 december 2012 - 22:01.


#587

Postad 16 december 2012 - 22:22

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Om man kallar det HD som vi med Samsung tv har fått, så undrar jag hur deras SD skulle se ut

Det är ett Skämt !

Dessutom verkar de inte jobba nu i helgen ?

I veckan har jag fått så kallade automatsvar och sedan det andra så kallade kopierade svaret
Men nu i helgen så har jag bara fått automat svaret.

De borde jobba 24/7 med tanke på hur lång de är efter

Redigerat av MalcomX, 16 december 2012 - 22:26.


#588

Postad 16 december 2012 - 23:11

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

  • 2 741 inlägg
  • 0

Och vem vill se film på en mobiltelefon ?


Fråga gärna nån tonåring samma fråga och du kommer få svaret :)

Hur är eg ägarstrukturen bakom denna tjänst, jag har fått för mig att det eg inte är amerikanska HBO som lanserat i Sverige, utan att det är någon som licensierat deras innehåll för den svenska (nordiska?) marknaden. Äger HBO en del av företaget bakom tjänsten?

Redigerat av Unregistered1413, 16 december 2012 - 23:13.


#589

Postad 17 december 2012 - 08:03

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

detta är priset för att vara en testmarknad verkar det som
hoppas de lär sig rätt saker bara och inte lägger ner av egoskäl


Eller så kan man hoppas att de lägger ner och istället ingår avtal med Netflix, ett företag som på allvar kan det här med streamingtjänster.

#590

Postad 17 december 2012 - 08:32

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Fråga gärna nån tonåring samma fråga och du kommer få svaret :)


och svaret är

- Vem vill se tv i en mobiltelefon

Tonåringar är inte korkade bara för att de är tonåringar

Jag har 3 st

Men visst, det finns säkert de som gör det

Redigerat av MalcomX, 17 december 2012 - 08:33.


#591

Postad 17 december 2012 - 09:47

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0

Eller så kan man hoppas att de lägger ner och istället ingår avtal med Netflix, ett företag som på allvar kan det här med streamingtjänster.

En bra ide. så kan man få välja om man vill ha Netflix eller Netflix+HBO till en högre månadskostnad och dessutom kunna ändra abbonemangstyp hur man vill med bara en månads varsel. Kanske lite surt för de som vill ha endast HBO och inte Netflix men som HBO ser ut idag kommer man nog inte få många prenumeranter. Jag är skum på det där med "ondemand", jag ger mig tusan på att t.ex GoT säsong tre blir en sådan fuling.

#592

Postad 17 december 2012 - 12:31

Unregistered357c7524
  • Unregistered357c7524
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0
Nu verkar man ha ändrat reglerna i Norge. Till en högre kostnad verkar det vara möjligt att beställa per månad. Ingen info hur detta hanteras i kombination med "gratismånaden", jag gissar att man inte får denna.

https://twitter.com/...651273270251520

Postad bild

#593

Postad 17 december 2012 - 13:07

Unregisteredfe9edec5
  • Unregisteredfe9edec5
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0
Norska Hardware har tidigare skrivit kritiskt om HBO Nordic. Nu har de gjort ett (ganska kort) test av streamningstjänsten.

#594

Postad 17 december 2012 - 13:17

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Nu verkar man ha ändrat reglerna i Norge. Till en högre kostnad verkar det vara möjligt att beställa per månad. Ingen info hur detta hanteras i kombination med "gratismånaden", jag gissar att man inte får denna.

Intressant! De raderna finns inte med i det svenska avtalet. Jag har fått en kod, men kommer inte att nyttja den under de förutsättningarna. Antagligen inte alls så länge jag bara kan titta via webläsare.

#595

Postad 17 december 2012 - 14:13

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0

Nu verkar man ha ändrat reglerna i Norge. Till en högre kostnad verkar det vara möjligt att beställa per månad. Ingen info hur detta hanteras i kombination med "gratismånaden", jag gissar att man inte får denna.

https://twitter.com/...651273270251520

Postad bild


ska visst vara 129 kr per månad om man inte binder sig.

#596

Postad 17 december 2012 - 14:14

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

Nu verkar man ha ändrat reglerna i Norge. Till en högre kostnad verkar det vara möjligt att beställa per månad. Ingen info hur detta hanteras i kombination med "gratismånaden", jag gissar att man inte får denna.

https://twitter.com/...651273270251520



Så de tar 50 spänn mer i månaden om man ska ha löpande? fyfan

//MIke

#597

Postad 17 december 2012 - 14:20

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0
bildkvaliteten...

Postad bild

#598

Postad 17 december 2012 - 14:48

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

bildkvaliteten...

Postad bild


Grym........NOT

#599

Postad 17 december 2012 - 15:49

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0
men va fan började skapa hbo konto men efter att ha läst vilkoren klickade jag avbryt utan att ha klickat i jag acceptererar, och ändå skapas det ett konto i mitt namn, nu blire ett elakt samtal till hbo !!!!!!!

#600

Postad 17 december 2012 - 16:45

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0
nu verkar det som HBO Nordic stoppat inlägg på deras Facebook sida, snyggt jobbat !



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.