Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Efterträdare till krysslådan år 2015?

290 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 15 oktober 2008 - 07:22

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Finns redan en tråd om PS4, eller vad det nu kommer heta, angående ryktet om en Wii-liknande anda.

Nu kommer första snacket om nya Xbox så då får en ny tråd skapas.

MS ska introducera forward-compabilities:

This is something completely different however. Forward-compatibility means that games made for the Xbox 360 are made even better thanks to the features and hardware of the next Xbox system. This isn't a side effect of textures being cleaner and upscaled resolution, this is a new animal completely. Imagine playing Gears of War 3 on your Xbox 360 it looks and plays good right? Well imagine that the year after it comes out you go out to buy the next Xbox and it looks even better, it plays even better. Features in the new controller are utilized with the game, the graphics do not only look sharper, but the draw distance is better, the speed is better, framerate, and there are even new features, perhaps even levels via DLC for the game on the third-generation Xbox. GoW3 is of course an example of what this could mean, past the forward-compatibly information, Xbox Evolved has not been given any other information about the next generation of Xbox.


http://xboxevolved.e..._Xbox/4902.html

Skulle vara kul att se. Känns inte omöjlig att lägga in. Är ju bara att lägga in inställningar i motorn som tillåter nästa Xbox att köra högre upplösning, mer AA, mer AF osv - typ som att själv ändra inställningar i ett PC spel.

#2

Postad 15 oktober 2008 - 08:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag bara spekulerar lite men med tanke på utvecklingen tidigare så skulle det förvåna mig mycket om inte nästa generation har 4GB RAM och 1GB grafikminne och en hårddisk på minst 500GB. Processorhastigheten lär vara 4 gånger snabbare än idag.
Med tanke på att MS satsar stort på direct download så behövs det stor hårddisk.

#3

Postad 15 oktober 2008 - 10:15

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

  • 585 inlägg
  • 0

Jag bara spekulerar lite men med tanke på utvecklingen tidigare så skulle det förvåna mig mycket om inte nästa generation har 4GB RAM och 1GB grafikminne och en hårddisk på minst 500GB. Processorhastigheten lär vara 4 gånger snabbare än idag.
Med tanke på att MS satsar stort på direct download så behövs det stor hårddisk.


Nja du överdriver lite stort nu, en sådan konsoll skulle ju kosta enormt mycket pengar, det behövs inte flera gigabyte i ram för konsoller, däremot kan ju hårddisken vara större då hd blir allt mer vanligt.

#4

Postad 15 oktober 2008 - 10:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
skulle väl isåfall vara graffekortet som skulle driva upp priset (av dom tre prylarna) då de andra är snorbilliga.
sen ska vi juh ha i åtanke att det gäller inte i år eller nästa år, utan ligger ett antal år fram i tiden. pryttlar blir billigare :). tror inte att radiozo är så långt från verkligheten.

#5

Postad 15 oktober 2008 - 10:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Nja du överdriver lite stort nu, en sådan konsoll skulle ju kosta enormt mycket pengar, det behövs inte flera gigabyte i ram för konsoller, däremot kan ju hårddisken vara större då hd blir allt mer vanligt.


Knappast 4GB RAM idag kostar max ett par hundralappar i de mängderna en tillverkare köper dem. Hårddiskar kostar också ett par hundralappar. CPU och GPU ngt dyrare men det är inte idag vi snackar heller utan om ett par år då är det ännu billigare.

#6

Postad 15 oktober 2008 - 10:33

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

  • 720 inlägg
  • 0
100 spänn på att nästa GPU även den kommer från ATi.. Sen så hoppas jag dom ger
den rejält med muskler även nästa gen. Me like. :)

#7

Postad 15 oktober 2008 - 10:58

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Gillar idén med forward-compabilities.
Detta hintar om att även nästa XBOX kommer att bygga på samma arkitektur som föregångaren (likt Cellryktet för PS4).

Hur kraftfull konsolen blir vet ingen i dagsläget. Det spånas nog en hel del både hos Sony, Nintendo och MS om detta. Varken Sony eller MS är nog nöjda med Wii-situationen. Vem vet... Wii2 kanske blir den kraftfullaste maskinen nästa generation.

#8

Postad 15 oktober 2008 - 11:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
blir Wii 2 det ska ja äta upp min Wii heh

#9

Postad 15 oktober 2008 - 11:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

blir Wii 2 det ska ja äta upp min Wii heh


Då är vi 2 :)

#10

Postad 15 oktober 2008 - 11:41

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Knappast 4GB RAM idag kostar max ett par hundralappar i de mängderna en tillverkare köper dem. Hårddiskar kostar också ett par hundralappar. CPU och GPU ngt dyrare men det är inte idag vi snackar heller utan om ett par år då är det ännu billigare.


Betvivlar stark på en 500gb hårddisk. Dels för att man vet sen Xbox 1 att hårddisken är den svåraste delen att få ner kostnaden på pga den mekaniska biten och att industrin inom området redan är så mogen.

Ser hellre att man nog smackar in en 4gb lösning av ram som likt idag delas av både GPU och CPU, de flesta är trots allt på det klara att detta är framtiden då både Intel och AMD jobbar med GPU/CPU lösningar. Att ha separata delar vinner man inte på, speciellt inte när det gäller pressa priser. Se bara Sony som nu måste se på både XDR priset och GDDR3 priset.

Hårddisken tror jag kommer bli halvledarebaserat då dessa kommer gå snabbare och snabbare fram samt har en större möjlighet till kraftiga sänkningar i priser. Redan idag ser vi stora framsteg och denna konsolen lär inte komma innan 2011. Kapaciteten lär nog inte vara överdrivet stor utan jag hoppas att man satsar på en rimlig nivå för att jobba med savegames och funktioner samt lite mer och sen låter användaren själv koppla in externa lagringsenheter för övrig.

#11

Postad 15 oktober 2008 - 12:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Framåtkompabilitet verkar lite småtrevligt. Om man inte hunnit spela vissa spel innan man köper nästa så är det en trevlig bonus.

#12

Postad 15 oktober 2008 - 13:03

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Framåtkompatibiliteten kan nog hjälpa MS att sälja lite fler spel mot slutet av denna generation då många bara går och väntar på nästa konsol. Ger ju alltid lite extra klirr i kassan. Det är inte alls en dum idé, frågan är bara hur många utvecklare som kommer att orka lägga ner mycket extra möda på detta.

#13

Postad 15 oktober 2008 - 13:20

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0
kan vi hoppas på en flashdisk isf för att få ner ljudnivån. Antar att det inte kan bli tal om något annat än en blu-raydrive i nästa krysslåda.

#14

Postad 15 oktober 2008 - 13:46

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

kan vi hoppas på en flashdisk isf för att få ner ljudnivån. Antar att det inte kan bli tal om något annat än en blu-raydrive i nästa krysslåda.


Är det inte bluray i nästa version så är det väl lite att skjuta sig själv i foten av Microsoft. Visserligen måste det väl svida lite att Sony är ägare i patentet till BD. Philips hade väl lika med CD-formatet och det blommade ju ut bland samtliga tillverkare ändå, för något nytt HD-format som sopar mattan med befintliga kommer väl inte inom närmsta åren?

Redigerat av HenkeEdge, 15 oktober 2008 - 13:47.


#15

Postad 15 oktober 2008 - 14:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Undrar om den verkligen kommer med blu-ray..Varför skulle den ?
Är ändå inte framtiden att ladda ner/streama.
Finns det verkligen nån som fortfarande vill köpa skivor ? :)

Hoppas dom bränner krut på bättre grafikkort/mera cpu å minne istället

#16

Postad 15 oktober 2008 - 14:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tror inte det blir bluray då MS storsatsar på DD istället.

#17

Postad 15 oktober 2008 - 14:32

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Minnen och hårddiskar blir ju billigare med tiden, tycker att MS ska stampa ned foten med 1 terabyte.

#18

Postad 15 oktober 2008 - 14:40

fidde78
  • fidde78
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0
Någon som har någon gissning på när en ny xbox konsoll skulle kunna tänkas komma?

#19

Postad 15 oktober 2008 - 14:45

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0
Jag vill då ha mina spel på någon form av fast media, iaf som backup till en krashad hdd.
Vad jag vet så har MS ett antal patent i blu-raytekniken också, så de lär inte gråta hela vägen till banken.

Samt om man ska kunna spela gamla spel så kommer det absolut finnas någon form av drive för att läsa av dvd.

#20

Postad 15 oktober 2008 - 14:49

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag vill då ha mina spel på någon form av fast media, iaf som backup till en krashad hdd.
Vad jag vet så har MS ett antal patent i blu-raytekniken också, så de lär inte gråta hela vägen till banken.

Samt om man ska kunna spela gamla spel så kommer det absolut finnas någon form av drive för att läsa av dvd.


Ngt som kan läsa DVD blir det garanterat.

#21

Postad 15 oktober 2008 - 16:06

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Jag vill då ha mina spel på någon form av fast media, iaf som backup till en krashad hdd.
Vad jag vet så har MS ett antal patent i blu-raytekniken också, så de lär inte gråta hela vägen till banken.

Samt om man ska kunna spela gamla spel så kommer det absolut finnas någon form av drive för att läsa av dvd.


MS har inga patent i själva BD-skivorna.
Men jag tror inte att MS väljer bort BD om de tycker att det är nödvädning bara för att inte stödja Sony.

#22

Postad 15 oktober 2008 - 17:20

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Är det inte bluray i nästa version så är det väl lite att skjuta sig själv i foten av Microsoft. Visserligen måste det väl svida lite att Sony är ägare i patentet till BD. Philips hade väl lika med CD-formatet och det blommade ju ut bland samtliga tillverkare ändå, för något nytt HD-format som sopar mattan med befintliga kommer väl inte inom närmsta åren?



Fattar inte hur folk tänker när det säger så?

1. Ägs BluRay helt av Sony? NEJ

2. Var DVD Sony eller Microsofts idé? NEJ, men ändå har båda det, liksom alla andra. Sony tom utvecklade en standard som kort slogs mot Toshiba o co DVD men övergav det.

Så NEJ, Sony är inte ägare av patenten, de är delägare och som alla andra delägare så ligger det i deras största intresse att alla hoppar på BluRay formatet vilket också inkluderar MS och speciellt deras dominerande ställning inom PC OS.

Så NEJ, det skjuter sig inte i foten. Sony har defenitivt inte makten heller att säga nej.

BluRay har skapats med samma idé som DVD, CD m.m skapades - Att göra ett format som sprids bland ALLA och därmed blir STANDARD vilket de ursprungliga medlemmarna tar ut licens av.

Så ska nästa 360 ha ett optiskt format så vet vi alla att det blir BR.

Kan för övrigt också tillägga att BR formatet, i de komprimerings tekniker som formatet erbjuder, använder sig av MS delägda VC-1. Så redan här finns intresse.

Folk målar upp storbolagen som ett par småbarn i en sandlåda där man försöker sätta keppar i hjulen på varandra bara för att man inom en del områden är konkurrenter.

Thoshiba och Sony var så lånmgt ifrån varandra man kunde vara med sitt HD DVD vs BluRay projket, men ändå lyckas man samtidigt utveckla CELL tillsammans med IBM.

Redigerat av PalmiNio, 15 oktober 2008 - 17:23.


#23

Postad 15 oktober 2008 - 17:29

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Bleh, Palminio hann före, jag säger som han gör.
Sony äger inte BD mer än ngn annan av de 18 styrelseföretagen.

Redigerat av simulacra, 15 oktober 2008 - 17:30.


#24

Postad 15 oktober 2008 - 17:38

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Det blir säkert bra.

#25

Postad 15 oktober 2008 - 18:48

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0
Ser man till den utvecklingen som vart på CPUs så är väl chansen större att nästa generation har en jäkla massa kärnor än att den skulle öka frekvensen allt för mycke.

Att köra download är väl egentligen samma sak som att inte vilja delta på marknaden, hur många idag sitter inte på anslutningar som inte skulle lillåta att man streamade, i sverige kanske de går på vissa ställen men knappast överallt.
Blir de inte en Blu-ray eller något "bättre" så skulle jag bli väldigt förvånad.

Hårddisk är de ju mer eller mindre krav på att de blir mer av, titta bara på PS3, tar vissa spel 4-5Gb disk så ser man ju snabbt att har man ett gäng spel är de inte hållbart med 40Gb på disken.

#26

Postad 15 oktober 2008 - 19:27

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Uppgraderar gärna så snart som möjligt.

#27

Postad 15 oktober 2008 - 19:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Har inte alla 100mbit båda vägarna nu för tiden ?
Vi lever väl inte i nå u-land :)

#28

Postad 15 oktober 2008 - 20:26

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Jag tror att nya Xboxen kommer bli den mest kraftfulla av nya generationens konsoller. Sony ryktas ju satsa på en uppgraderad PS3 och Nintendo kommer satsa på en maskin som är lika kraftfull som xbox 360/PS3.

#29

Postad 15 oktober 2008 - 20:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Finns det verkligen nån som fortfarande vill köpa skivor ? :)

Ja tack. Hur ska man annars kunna sälja dem :rolleyes:

Dessutom är det säkert många som är intresserade av att kunna spela alla spel när man vill (lagringsutrymmet måste ju ta slut någon gång om man inte raderar efterhand) eller bara hålla i fodralen/se dem i bokhyllan.

#30

Postad 15 oktober 2008 - 21:01

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
skulle absolut inte vilja gå över till dd. fyfan för att inte ha fina förpackningar i hyllan som man kan fingra på när man vill. usch för enbart dd.

#31

Postad 15 oktober 2008 - 21:03

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
och hur blir det med julklappar i framtiden då? Titta i din Xbox future imorgon så får du se vad tomten har lagt i den.

#32

Postad 15 oktober 2008 - 21:11

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Har inte alla 100mbit båda vägarna nu för tiden ?
Vi lever väl inte i nå u-land :rolleyes:


Vad skaru med det i vägarna? Surfa i bilen på nå vänster? :)

Bah läste fel! :blush:

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 15 oktober 2008 - 21:40.


#33

Postad 15 oktober 2008 - 23:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Finns ju 1000 gigs hårddisk för 1000 spänn...
Skulle väl räcka ett tag :-)

Kan ju tänka sig att en sån disk inte är dyr om nåra år :)

Sälja?
Hädare *muttrar*

#34

Postad 16 oktober 2008 - 10:14

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Finns ju 1000 gigs hårddisk för 1000 spänn...
Skulle väl räcka ett tag :-)

Kan ju tänka sig att en sån disk inte är dyr om nåra år :)

Sälja?
Hädare *muttrar*



Det är inte det som är problemet. Titta på hårddiskar över de senaste åren, de billigaste modellerna på marknaden har länge nu hållt samma pris. Varför?

Jo för att tillverkningen är redan fullt utvecklad, där är inga genombrott som sänker kostnaden och den mekaniska hårddisken är dyr att tillverka.

MS sa det redan om Xbox 1. Även om de hade bara 20gb hårddisk i den vid sitt livs slut när hårddiskarna normalt var minst det dubbla så var kostnaden för hög. Du kan helt enkelt inte pressa priserna över en tidsperiod på 5-6år så som du kan med halvledarminnen. Därför tror jag lösningen kommer vara där då dessa kan producerar för mer eller mindre inget.

#35

Postad 16 oktober 2008 - 10:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Mm det kan du nog ha rätt i

Redigerat av moparman, 16 oktober 2008 - 10:52.


#36

Postad 16 oktober 2008 - 13:04

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0

Har inte alla 100mbit båda vägarna nu för tiden ?
Vi lever väl inte i nå u-land :)


Jo det gör vi!
Bredbandsmässigt i alla fall... Jag har bara 10Mbit båda vägarna. :)

#37

Postad 16 oktober 2008 - 13:19

Unregistered11bf6fd0
  • Unregistered11bf6fd0
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0

Jo det gör vi!
Bredbandsmässigt i alla fall... Jag har bara 10Mbit båda vägarna. :)



:)

Såklart den nya boxen kommer ha 500GB disk, om den storleken finns kvar då den nya släpps.

#38

Postad 16 oktober 2008 - 13:19

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Jo det gör vi!
Bredbandsmässigt i alla fall... Jag har bara 10Mbit båda vägarna. :)


Det finns många ute i Europa som sitter på 1mbit osv. Endast DLspel är världen inte redo för än.

#39

Postad 16 oktober 2008 - 14:11

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Fattar inte hur folk tänker när det säger så?

..massa text.


Nu har jag dålig/noll koll på "Kriget" och på vilka som äger vilka delar av olika patent och var väl lite otydlig vad jag syftade på.

Jag tänkte mer på att det skulle vara ett skott i foten om dom inte gör en konsol som använder "flyttbar" lagringsmedia som är i storlek av vad bluray-skivor har kapacitet till och att BD då verkar vara enda valet.
Film har ju redan nu växt ur "DVD-kläderna" och om kraven trissas upp att det ska vara 1080p och HD-ljud på alla spel med så är det nog inte så kul att sitta med 10 skivor att antingen installera eller byta mellan.

Då BD sakterliga börjar konkurera bort dvd på köp/hyrfilm-marknaden också så är det en miss om det inte går att anväda sin nya Xbox *60? som filmspelare.

Sen som någon skrev/önskade att nästa konsol i familjen enbart skulle stödja sig på nedladdning och att inte folk skulle vilja ha spel på skiva tror inte jag på. Kan ju bara tala för mig själv men nog vill man ha bägge valen, jag vill då ha en "fysisk upplaga" av film och spel som man gillar.

Det kan vara rätt snygga boxar till vissa med att ha i hyllan och det har ju sin tjusning med prylar =P Det borde alla på detta forumet vara med på :)

Redigerat av HenkeEdge, 16 oktober 2008 - 14:17.


#40

Postad 16 oktober 2008 - 15:12

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Vad sägs om en 500gb och en extra slot för en 500gb expansion ytterligare :) :)

#41

Postad 16 oktober 2008 - 16:03

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Fan, ska dom köra DD så kan dom lika gärna löpa linan ut och koppla upp alla på samma CPU som man bara köper abbonemang till för att få ta del av, sen har man koder till olika spel som man har tillgång till :)

Usch, jag vill ha en konsoll hemma att smeka om kvällarna

#42

Postad 21 oktober 2008 - 08:08

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

  • 1 194 inlägg
  • 0
Hrmm... nästa XBOX måste vara näst intill ljudlös. Prestandan vad gäller ljudnivån är inte något att skryta med som det är idag. Fast med tanke på att M$ verkar tro att det är nedladdning som gäller i nästa generation så kanske man inte ens behöver någon spelare, vare sig DVD (egentligen helt otänkbart) eller BD, eftersom man inte verkar ha någon koll på hur man gör dessa tysta.

#43

Postad 21 oktober 2008 - 14:23

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Tror inte det är bara MS eller deras underleverantörer som inte har koll på hur man gör 12x-DVD spelare tysta...

#44

Postad 21 oktober 2008 - 14:33

Paiste
  • Paiste
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0
Xbox Vista.. :(

#45

Postad 21 oktober 2008 - 15:44

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

  • 1 194 inlägg
  • 0

Tror inte det är bara MS eller deras underleverantörer som inte har koll på hur man gör 12x-DVD spelare tysta...


Då borde man väl verkligen inte använda dem? Verkar ju vara en helt förlegad teknik.

#46

Postad 21 oktober 2008 - 15:47

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0

Finns det verkligen nån som fortfarande vill köpa skivor ?


Så länge du inte kan sälja av spelen så vill jag ha skivor. Alternativet är en vettigt prissatt uthyrning via DD.

#47

Postad 21 oktober 2008 - 16:00

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Xbox Vista.. :)

Min vista tyst som en mus :(

#48

Postad 23 oktober 2008 - 16:05

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Då borde man väl verkligen inte använda dem? Verkar ju vara en helt förlegad teknik.

Tja, den har ju snabbare överföringshastighet än PS3:ans Blu-Ray.

#49

Postad 24 oktober 2008 - 12:39

Akoa
  • Akoa
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0
någon som har koll när den kan tänkas komma?

#50

Postad 26 oktober 2008 - 14:50

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
hoppas/tror mer på en hårddiskslösning som i ps3'n på nästa xbox

det följer med någon "mindre" hdd typ en 120gb från start eller en utan hdd som i arcade som man senare kan byta själv

visst de kommer inte tjäna lika mycket pengar som de gör nu på sälja hdd löst, men de har också fått rätt mycket skit för det

/Daniel



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.