Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

IR EYE förlängningskabel, finns det nån bra lösning?

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 09 juli 2014 - 18:58

Unregisteredadd40455
  • Unregisteredadd40455
  • Amatör

  • 63 inlägg
  • 0
Hej, har precis fått tag på en MCE Remote från HP och till den så fick man med en IR blaster. Detta är trevligt och nödvändigt eftersom jag kör eventghost på datorn och tänkte kika på en lösning som startar projektorn automatiskt åt mig.

Helt grön på detta med IR Blasters och Benders, den kabeln jag fick med till ögat räcker ju inte alls ända bort till projektorn, ca 2m lång kabel på den tyvärr. Det är ca 15m genom kabellisterna upp till projektorn. Så det jag funderar på är om det går att förlänga ögat's kabel på något vis så den räcker ända bort.

Har googlat lite men vet inte riktigt på vad det är jag skall söka efter för produkt. Vad jag har förstått så är själva kabeln 3 ledad så en vanlig 3,5mm förlängning skulle väl inte funka, eller?

Väldigt tacksam för hjälp, alternativa lösningar funkar också. Men tänk på att det måste gå bia eventghost då jag kör XBMC som mediacenter och hade tänkt lägga in en trigger att när jag kör Cinema Experience så startas projektorn som event.

fjärren och transmittern jag kör med är denna: http://www.amazon.co...words=HP remote



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.