Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Western Digital TV Live Gen. 3

1317 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
WD TV HD Live Media Player Gen 3 (Mediaspelare) 7 7,25 (87) Inga priser
1 relaterade trådar

#51

Postad 04 november 2011 - 15:31

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Ni delar ut fel i windows 7 helt enkelt. Google'a på hur man delar ut filer i windows 7 så kommer det säkert funka sen.
SMB är ett **** att använda. NFS är att föredra men det är nog ännu jobbigare att sätta upp i Windows 7.


Jag har gjort som alla dom länkarna säger men det fungerar inte för mig.

#52

Postad 04 november 2011 - 17:48

Vileplume
  • Vileplume
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Jag har gjort som alla dom länkarna säger men det fungerar inte för mig.

Samma här. Min dator ser inte ens Boxen i nätverket. Har testat allt, har haft min bror här som arbetar som nätverkstekniker på ett stort itföretag och han lyckades inte heller hitta boxen i nätverket :(

#53

Postad 04 november 2011 - 18:25

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om den går att köpa i faktisk butik i Göteborg eller i närheten av Göteborg, Har varit på Mediamark & Inet utan resultat..

#54

Postad 04 november 2011 - 18:55

dp79.com
  • dp79.com
  • Lärjunge

  • 368 inlägg
  • 0
Har tillfälligt delat ut nätverket via bärbara datorn och då funkar det utan problem. Vet inte riktigt varför den inte lirar mot Thomson-gatewayen. Iaf, efter två firmwareuppgraderingar så fungerar Spotify-kopplingen alldeles lysande och det är helt klart en jättebonus trots att man har det via Sonos sedan tidigare.

Spotify-gränssnittet som finns i WD Liven är betydligt bättre än det som finns i Sonos. Man kommer åt "News", sina Facebooks vänners listor mm. Har man sina spellistor färdiga så är navigeringen enkel, tvingas man söka så är det givetvis lite drygt då tangentbord saknas.

I helgen blir det säkerligen en del filmer så då kanske man kan uttala sig lite mer om bildkvaliteten men för pengarna så måste jag säga att en uppgradering från gen 2 till gen 3 är givet.

#55

Postad 04 november 2011 - 22:37

Unregistered11a182f7
  • Unregistered11a182f7
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
På hemsidan står det "Audio lip sync adjustment to match with playing video", har någon hittat den inställningen?
Jag tycker att ljudet kommer aningen före bilden när jag kör ljudet via SPDIF.

#56

Postad 05 november 2011 - 12:03

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Finns det inte någon som kan förklara hur man gör för att få min dator att synas i mediaspelaren? Och då menar jag inte Mitt Bibliotek, utan alla andra mappar och mina två andra interna hårddiskar.
Har följt ett flertal guider som jag har hittat via google men det fungerar ändå inte!

#57

Postad 05 november 2011 - 18:12

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Efter att ha följt detta klippet: http://www.youtube.c...h?v=EQstgQ4eJCM
Så kom en dator äntligen upp under samba, det var dock inte den datorn jag ville åt. Ett steg åt rätt håll hoppas jag.

Redigerat av TheJohan, 05 november 2011 - 18:13.


#58

Postad 05 november 2011 - 18:33

Vileplume
  • Vileplume
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Efter att ha följt detta klippet: http://www.youtube.com/watch?v=EQstgQ4eJCM
Så kom en dator äntligen upp under samba, det var dock inte den datorn jag ville åt. Ett steg åt rätt håll hoppas jag.

Har också följt denna guilden, dock visades ingen av min 3 datorer efter denna guilden heller. Men WD själva säger att dom har disablat nätverksfunktionen till alla mappar osv på obestämd tid läste jag i nått forum. Ska återkomma med källa när jag hittar den igen.

#59

Postad 05 november 2011 - 18:48

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
man får inga jättestarka köpsignaler när man läser här, ni som har mac, funkar det ok där?

#60

Postad 05 november 2011 - 20:56

Vileplume
  • Vileplume
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

man får inga jättestarka köpsignaler när man läser här, ni som har mac, funkar det ok där?

Blir inga starka köpsignaler då den inte fungerar som den ska :)
Mac vet jag ej då jag inte har någon.

Redigerat av Vileplume, 05 november 2011 - 20:56.


#61

Postad 06 november 2011 - 09:49

Unregistered11a182f7
  • Unregistered11a182f7
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Minns inte vilken variant av delning jag körde i WDn men på datorn (Win 7) har jag högerklickat på den mapp jag vill dela ut, properties, sharing, och sen valt "Everyone" och add.
Jag var dock tvungen att skapa en user med lösenord på datorn då min vanliga user inte har lösenord och det verkar inte funka i WDn.

Jag hittade inställningen för "audio lip sync" också, bara att trycka på options under uppspelning.

Redigerat av Unregistered11a182f7, 06 november 2011 - 11:02.


#62

Postad 06 november 2011 - 13:35

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Configurerade du den usern något eller bara skapade du den och det fungerade direkt?
Och tror du att du kan posta en bild på dina inställningar i "Avancerade delningsinställningar"?

EDIT: Det behöver du inte alls göra för det fungerade direkt när jag skapade en user med lösen!
Tack tack tack!

Förresten kan fråga detta samtidigt, hur gör jag så att jag nu inte måste välja profil när jag ska starta min dator, utan att den loggar in på min riktiga automatiskt?

Redigerat av TheJohan, 06 november 2011 - 13:40.


#63

Postad 06 november 2011 - 13:48

MrChance
  • MrChance
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0

man får inga jättestarka köpsignaler när man läser här, ni som har mac, funkar det ok där?


Jag har inte stött på några problem som jag inte har kunnat lösa. Men det verkar som att just en profil är ett måste för att det ska fungera med samba. I macen har man alltid det så vitt jag vet och det är användarnamn och lösen från den profil man använder på datorn som man använder när man ska koppla mediaspelaren mot datorn. Ledsen om jag inte skrev det tidigare men i macen är det självklart så jag tänkte inte på att det kunde vara det som var problemet i windows.

#64

Postad 06 november 2011 - 16:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Fildelning i mac-os är betydligt lättare än i windows. Vet inte varför de gör det så svårt i windows. Välj mapparna man vill dela ut. Ge en användare rättighet att access dem. Klart.

#65

Postad 06 november 2011 - 17:52

Bezon
  • Bezon
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Har första modellen i serien.
Alla mkv-filer funkar inte att spela upp. En del verkar "låsa" enheten och gör att man måste återställa den innan man åter kan spela upp någon fil igen(de som inte låser enheten dvs.) Detta gäller främst lite nyare filer.
Har någon upplevt något liknande med Gen1?
Har någon upplevt något liknande med Gen3? Slipper jag mitt bekymmer om jag köper Gen3 istället?

mvh Johan

#66

Postad 06 november 2011 - 18:56

nisseläsk
  • nisseläsk
  • Forumräv

  • 742 inlägg
  • 0
Ja det gör det, funkar även med Gen2 efter uppdatering av Fw, tyvärr har de inte uppdaterat Gen1 så den funkar med alla filmer.

#67

Postad 06 november 2011 - 22:32

LajtSE
  • LajtSE
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Ja det gör det, funkar även med Gen2 efter uppdatering av Fw, tyvärr har de inte uppdaterat Gen1 så den funkar med alla filmer.

hmm.. lite konstig formulering.. Men antar att du menar att vi slipper bekymmer med gen3 :) Jag upplever samma sak..
Tack!

Redigerat av LajtSE, 06 november 2011 - 22:33.


#68

Postad 07 november 2011 - 09:51

patrics
  • patrics
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Har någon koll på om Det är hdmi 1.4 i gen3? Och om det går att spela upp dts ljud via hdmi(digital) till en förstärkare?

#69

Postad 07 november 2011 - 11:15

MrChance
  • MrChance
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0

Har någon koll på om Det är hdmi 1.4 i gen3? Och om det går att spela upp dts ljud via hdmi(digital) till en förstärkare?


Menar du om den avkodar DTS eller om den kan skicka det okodat via HDMI? Jag vet faktiskt inte vad den skickar men jag har min kopplad med endast HDMI till min förstärkare och förstärkaren hoppar mellan DD och DTS beroende på vad jag spelar upp så jag gissar att den skickar okodat.

#70

Postad 08 november 2011 - 00:04

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0
Köpte denna idag, och kommer inte riktigt överrens med hur den hanterar utdelade kataloger och filer. Kanske är för trött nu så jag missar nåt uppenbart, så säg gärna till om jag är helt fel ute.

Är det tänkt att den ska kunna indexera och skapa mediabibliotek på filer som ligger på en windows-server (dvs via cifs/smb)? Har ingen sån möjlighet.

Och är det inte möjligt att montera en utdelad katalog istället för rooten på servern? Skulle vilja att den utdelade katalogen \\server\film blev mappad under "Videofilmer" i WDTVn (och motsvarande med \\server\musik och \\server\foton). Känns även skumt att man inte kan välja "Videofilmer" och sen få upp en lista över de monterade serverkataloger som man har (om man delar ut filer från datorer/kataloger). Knöligt att gå via "Välj innehållskälla" för att byta server. Dålig waf-faktor där :P


Andra snabba kommentarer:
Den verkar inte klara embedded album art i ogg-filer, det var trist.
Den visar bara "Artist: --" och Album: --" för både mp3 och ogg, även fast filerna är taggade. Verkar lite skumt tycker jag?
Byter man ljudspår i en film (i varje fall i mkv-filer, det enda jag hunnit testa) medans man tittar så startar den om filmen från början.

Bäst är än så länge spotifyklienten!

#71

Postad 08 november 2011 - 07:39

fredl
  • fredl
  • Forumräv

  • 762 inlägg
  • 0
Har snabbtestat min lite i söndags. Tyvärr verkar det vara olika boxar i olika världsdelar för netflix-appen fanns inte med i min box. Skulle möjligtvis vara så att den kände av mitt svenska-ip och valde bort netflix vid första igångsättningen. Har ett amerikanskt nät men det måste man ansluta till manuellt och det fick jag ingen möjlighet till.

Tyvärr verkar det som att det blir en retur för min del, får beställa den amerikanska på amazon. :(

Spotify klienten fungerade bra och GUI-förbättringarna jämfört med Gen 2 var helt klart snygga.

#72

Postad 08 november 2011 - 08:46

MrChance
  • MrChance
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Jag har problem med att filmer i 720p börjar hacka efter ett tag. Det försvinner sedan efter en minut och kommer tillbaka igen efter en kvart/halvtimme. Först trodde jag det var ett problem med USB minnet jag körde så jag flyttade filmen till en bärbar hårddisk och då fungerade det. Men igår skulle jag köra en annan film från samma bärbara hårddisk och då fick jag samma problem igen. Någon mer som har detta problem?

#73

Postad 08 november 2011 - 11:58

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0
Så spotify appen har en sök funktion då?Vi diskuterade detta tidigare då boxee box klantarna inte fick med en sådan vital del...

Redigerat av Unregistered40562de1, 08 november 2011 - 11:59.


#74

Postad 08 november 2011 - 12:09

rabski
  • rabski
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
Är det möjligt att koppla in en usb-hub och köra fler än två stycken externa diskar?

#75

Postad 08 november 2011 - 13:06

vyrs
  • vyrs
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Så spotify appen har en sök funktion då?Vi diskuterade detta tidigare då boxee box klantarna inte fick med en sådan vital del...

Det jag vet, är att Boxee tittar på sökfunktion till spotify, efter att jag ställt frågan till Boxee. Kan inte tänka mig annat , än att det snart dyker upp.

#76

Postad 08 november 2011 - 22:39

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Så spotify appen har en sök funktion då?Vi diskuterade detta tidigare då boxee box klantarna inte fick med en sådan vital del...


Ja den har sökfunktion. Tycker spotifydelen verkar rätt bra (med reservation för att jag inte hunnit hårdtesta den ännu förstås).

Att inte kunna mappa upp flera nätverkskällor är det sämsta med boxen. Riktigt dåligt. Streaming borde ju vara det största användningsområdet för en hårddisklös box.

#77

Postad 09 november 2011 - 11:33

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Ja den har sökfunktion. Tycker spotifydelen verkar rätt bra (med reservation för att jag inte hunnit hårdtesta den ännu förstås).

Att inte kunna mappa upp flera nätverkskällor är det sämsta med boxen. Riktigt dåligt. Streaming borde ju vara det största användningsområdet för en hårddisklös box.


Vad säger ni då, om man främst tänkte använda boxen till att streama film & tv (mkv) från dator till boxen ska man köpa eller inte?

Redigerat av merc75, 09 november 2011 - 11:34.


#78

Postad 09 november 2011 - 12:33

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Vad säger ni då, om man främst tänkte använda boxen till att streama film & tv (mkv) från dator till boxen ska man köpa eller inte?


Jag tycker det fungerar mycket bra. Jag kan köra både 720p och 1080p via trådlöst som inte ens har full styrka och jag märker inte av något lagg.

#79

Postad 09 november 2011 - 13:11

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Jag tycker det fungerar mycket bra. Jag kan köra både 720p och 1080p via trådlöst som inte ens har full styrka och jag märker inte av något lagg.


Nu har jag iaf beställt en så får vi se hur det går.... kör du bara film eller även bilder också, hur funkar det i så fall?

#80

Postad 09 november 2011 - 13:14

Unregistered11a182f7
  • Unregistered11a182f7
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Jag kan köra vissa 720-filmer trådlöst men 1080 funkar inte, det laggar direkt. Kanske säger mer om mitt nätverk än burken dock.
Musik, bilder och youtube funkar bra över det trådlösa nätet, har även kört en TV-serie i 720 och det funkar bra.

#81

Postad 10 november 2011 - 06:17

JohanOeberg
  • JohanOeberg
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om denna kan streama ljud trådlöst, dvs likt en airport express? Det vore den avgörande faktorn.

Klarar den andra streamnings-sidor likt icefilms.info?

Funkar hulu.com här i sverige?

Många frågor :)

Tack på förhand

//Johan

#82

Postad 11 november 2011 - 03:15

Unregistered8740d5b9
  • Unregistered8740d5b9
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Fick hem min igår och är jättenöjd! Fungerar dessutom bra tillsammans med ps3 media server (mkv, avi, mpeg, mp3 osv).

Har bara ett problem med Spotify och det är att när jag spelar upp en låt från min playlist så byter den inte automatiskt till nästa låt, den stoppar bara. Har gått igenom alla inställningar men felet kvarstår. Kanske bara är en bugg. Tips?

#83

Postad 11 november 2011 - 08:24

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Fick hem min igår och är jättenöjd! Fungerar dessutom bra tillsammans med ps3 media server (mkv, avi, mpeg, mp3 osv).

Har bara ett problem med Spotify och det är att när jag spelar upp en låt från min playlist så byter den inte automatiskt till nästa låt, den stoppar bara. Har gått igenom alla inställningar men felet kvarstår. Kanske bara är en bugg. Tips?


Jag har exakt samma spotify problem, det funkar bra i album men inte i playlist (där jag dessutom inte kan byta låt med fjärren heller)

#84

Postad 11 november 2011 - 08:34

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
En annan fråga, är det någon som lyckats att få "Get Content Info" att fungera med filer som ligger på datorn? Jag kan inte ens välja det.

#85

Postad 11 november 2011 - 11:34

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

En annan fråga, är det någon som lyckats att få "Get Content Info" att fungera med filer som ligger på datorn? Jag kan inte ens välja det.


WD har avaktiverat det för tillfället av någon anledning, men ska tydligen komma tillbaka i nästa uppdatering.
Annars kan du använda detta programet som fixar det åt dig: http://community.wdc...tes/td-p/160548
Den fungerar med våran mediaspelare också och inte bara hubben.

#86

Postad 11 november 2011 - 11:51

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

WD har avaktiverat det för tillfället av någon anledning, men ska tydligen komma tillbaka i nästa uppdatering.
Annars kan du använda detta programet som fixar det åt dig: http://community.wdc...tes/td-p/160548
Den fungerar med våran mediaspelare också och inte bara hubben.


Tack, det verkar bara vara för Windows, hittade ett annat program som fixar det men då måste man göra det manuellt, gillar ju automatiskt ;)

#87

Postad 11 november 2011 - 13:16

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Har bara ett problem med Spotify och det är att när jag spelar upp en låt från min playlist så byter den inte automatiskt till nästa låt, den stoppar bara. Har gått igenom alla inställningar men felet kvarstår. Kanske bara är en bugg. Tips?


Verkar vara en bugg. Har samma problem, fast det funkar nästan om jag väljer att spela från den första låten i en playlist, enda problemet då är att den spelar första låten två gånger...

Man kan rapportera felrapporter hos WD: http://community.wdc...tab/most-recent

Har dock ramlat in en del spotifyfelrapporter från nån fransman nu såg jag, tror det här problemet var med. Kan nog vara bra att registrera sig där och rösta på felen. WD verkar faktiskt kolla av listan då o då iaf.

#88

Postad 11 november 2011 - 14:47

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Hur gör ni som har era bilder i iphoto? Tänkte testa detta när jag kommer hem, några andra tips?
http://gigaom.com/ap...m-your-browser/

#89

Postad 11 november 2011 - 19:40

Unregistered8740d5b9
  • Unregistered8740d5b9
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Verkar vara en bugg. Har samma problem, fast det funkar nästan om jag väljer att spela från den första låten i en playlist, enda problemet då är att den spelar första låten två gånger...

Man kan rapportera felrapporter hos WD: http://community.wdc...tab/most-recent

Har dock ramlat in en del spotifyfelrapporter från nån fransman nu såg jag, tror det här problemet var med. Kan nog vara bra att registrera sig där och rösta på felen. WD verkar faktiskt kolla av listan då o då iaf.


Tack för tipset, fungerade! :) Hoppas bara att dom fixar buggen till nästa firmware.

#90

Postad 12 november 2011 - 22:19

markie
  • markie
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Är det någon som kan bekräfta att man kan streama musik till denna box via en upnp control point eller windows 7 "spela till" funktion? Alltså om den fungerar som en DMR (Digital Media Renderer)?
Och går det isf att göra detta utan att starta TV:n?

Jag använder denna lösning idag där jag har all musik på en server och styr sedan via surfplattan vilken musik som ska spelas upp i XBMC på min HTPC.
Det fungerar väldigt smidigt men jag vill ha bort HTPC:n och slippa starta TV:n så fort jag ska lyssna på musik.

Skulle detta vara möjligt med WD TV gen.3?

#91

Postad 13 november 2011 - 00:43

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Är det någon som kan bekräfta att man kan streama musik till denna box via en upnp control point eller windows 7 "spela till" funktion? Alltså om den fungerar som en DMR (Digital Media Renderer)?
Och går det isf att göra detta utan att starta TV:n?

Jag använder denna lösning idag där jag har all musik på en server och styr sedan via surfplattan vilken musik som ska spelas upp i XBMC på min HTPC.
Det fungerar väldigt smidigt men jag vill ha bort HTPC:n och slippa starta TV:n så fort jag ska lyssna på musik.

Skulle detta vara möjligt med WD TV gen.3?


Gjorde en snabb test och det verkade funka. Kan inte lämna några garantier om bugfrihet osv dock. :mellow:

#92

Postad 13 november 2011 - 04:38

MUCC
  • MUCC
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Hej! Jag tänkte precis göra en beställning av denna, men jag vill bara försäkra mig om om den klarar att matas med 3d mkv's via usb-hdd?

Redigerat av MUCC, 13 november 2011 - 04:44.


#93

Postad 13 november 2011 - 11:43

markie
  • markie
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Gjorde en snabb test och det verkade funka. Kan inte lämna några garantier om bugfrihet osv dock. :mellow:


Tack för snabbt svar!
Så man behöver inte ha igång TV:n och välja nåt för att kunna streama till den?

#94

Postad 13 november 2011 - 17:53

menthai
  • menthai
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Fick just spelaren i födelsedagspresent. Den hittade mitt trådlösa nätverk väldigt snabbt. Inga problem med inloggningar där. Sen behövde jag dela ut min filmmapp och den hittades sen via SAMBA. Funkar klockrent att streama både 720p och 1080p. Har iofs bara tittat nån minut på varje film men inte haft några problem alls. Enda som behövde ändras på var i inställningar för ljudet, där jag kör via den optiska utgången.

Kommer titta på en hel film ikväll, så återkommer senare med mer info.

Det jag dock saknade var Spotify under mina tjänster? har inte googlat så mkt på det, men behöver jag tanka ner den själv på något sätt?

#95

Postad 13 november 2011 - 18:43

magnil2
  • magnil2
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Det jag dock saknade var Spotify under mina tjänster? har inte googlat så mkt på det, men behöver jag tanka ner den själv på något sätt?


Uppdatera spelaren så kommer Spotify under mina tjänster

#96

Postad 13 november 2011 - 19:46

menthai
  • menthai
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Uppdatera spelaren så kommer Spotify under mina tjänster


Kan jag göra det via spelaren eller behöver jag ladda ner en fil som jag kör?

#97

Postad 13 november 2011 - 20:39

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Tack för snabbt svar!
Så man behöver inte ha igång TV:n och välja nåt för att kunna streama till den?


Nej det är bara att starta boxen och köra. Provade att använda telefonen till att välja en fil på min server som skulle spelas upp på boxen, funkade fint det med (både med musik och film).

#98

Postad 13 november 2011 - 20:48

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

En annan fråga, är det någon som lyckats att få "Get Content Info" att fungera med filer som ligger på datorn? Jag kan inte ens välja det.


Inte för att det är värt så mycket, men för iso-filer kan boxen fixa det, starta filmen så finns alternativet om du trycker på options-knappen. Man får backdrops och filminfo, men ingen ikon för själva filmen. Hoppas de kommer med den nya firmwaren med mediabiblioteksstöd snart.

#99

Postad 13 november 2011 - 21:31

YodaX
  • YodaX
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Fungerar det att spela upp filmer som ligger i RAR-arkiv?
Denna funktion har jag saknat sedan XBMC på xbox.

#100

Postad 13 november 2011 - 21:59

KJE
  • KJE
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Jag antar att den klarar av blu-ray iso-filer, men klarar den menyer också? :huh:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.