Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tomb Raider

275 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tomb Raider - Definitive Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 2 8,86 (6) 60:-
Tomb Raider - Definitive Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 2 8,53 (18) 129:-

#101

Postad 08 mars 2013 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Såg nu att det följer med en kod för ett "Explorer pack" i nordic edition (finns det ens någon annan version?) - ska vara "an exclusive tomb for lara to raid". Någon som dragit in denna? Påverkar det huvudstoryn och hur hittar jag denna 'tomb'?

Den fick jag inte så jag vet inte var den är men det bör väl ge sig ju mer du spelar. Påverkar ju dock inte huvudstoryn, bara en extra krypta man inte annars får.

URL tack! B)

Lol =P

http://www.youtube.com/watch?v=lcfKo1SjpQQ


Obs, youtubelänken är censurerad, vi är trots allt ett familjeforum ;)

Redigerat av Zoiler, 08 mars 2013 - 16:26.


#102

Postad 08 mars 2013 - 16:50

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Lol =P
Obs, youtubelänken är censurerad, vi är trots allt ett familjeforum ;)

Tack, men jag såg ingen url till sidan med moden? ;)

#103

Postad 08 mars 2013 - 17:18

nelik
  • nelik
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0

255:- på http://www.greenmangaming.com/ om man använder rabbatkod GMG20-P4DLK-FKYRS (PC, STEAM)

Tycker det är ett bra spel, dock lite mycket cutscenes i början. Känns som man spelar genom en film nästan, men vi gillar ju film ;) Känner mig lite låst i äventyret också efter att ha spelat igenom FC3 innan, men stämningen och grafiken väger upp det. Har iof bara spelat ca 2,5 timmar och jag har stora förväntingar på fortsättningen.

#104

Postad 08 mars 2013 - 20:35

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Den fick jag inte så jag vet inte var den är men det bör väl ge sig ju mer du spelar. Påverkar ju dock inte huvudstoryn, bara en extra krypta man inte annars får.


Ja fast jag har spelat en 10-15 timmar nu och la in den först ikväll, får se om jag hittar den på egen hand :)

#105

Postad 08 mars 2013 - 23:23

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Total Bisquit berör Nvidias prestandaproblem i Tomb Raider. Nvidia fick bland tillgång till "final code" så sent som för en vecka sedan. Hoppa till 17:01
http://youtu.be/Lwo96d_rP1U

#106

Postad 10 mars 2013 - 10:57

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0
Buggit spel, har kommit dit man får första vapnet, går in i brinnande huset, sparkar mig ut på terassen och sen ska man hoppa över till andra sidan gången, så fort jag trycker på hoppa knappen dör jag oavsätt var jag står, går alltså inte att komma vidare i spelet eftersom jag dör så fort jag försöker hoppa.

#107

Postad 10 mars 2013 - 13:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Stötte inte på en enda bugg, spelar du på PC?

#108

Postad 10 mars 2013 - 17:17

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0

Stötte inte på en enda bugg, spelar du på PC?

Jo, gick till sig efter omstart av spelet, men vilket skit spel, hatar spel där man ska trycka i en viss ordning annars dör man, blivit för många sånna spel, de här är prsis som uncharted fast betydlig sämre, har kört ungefär halva spelet och bitvis blir man vansinnig för att man inte kan spela som man själv vill, hela tiden en mall man måste följa, och jag retar mig på hennes flåsande hela tiden.

#109

Postad 10 mars 2013 - 17:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1
Du skulle ha läst på innan du köpte det, alla recensioner säger att det är ett sådant spel. Ingen poäng i att köpa eller spela spelgenrer man inte gillar :)

#110

Postad 10 mars 2013 - 17:25

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Hehe, ja... ungefär som att köpa ett CoD spel, och säga att man blev besviken för det va massa vapen inblandade. :)

#111

Postad 10 mars 2013 - 19:01

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0
Hur ser jag min speltid (PS3)?

#112

Postad 10 mars 2013 - 19:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Står väl när du laddar din sparfil?

Hmm, kan ha vart God of War iofs, men det ska stå nånstans.

Redigerat av Zoiler, 10 mars 2013 - 19:23.


#113

Postad 10 mars 2013 - 19:38

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Står väl när du laddar din sparfil?

Hmm, kan ha vart God of War iofs, men det ska stå nånstans.


Nej jag hittar inget vare sig i själva spelet eller när jag kikar på själva sparfilen i XMB. Det är inte någon kritisk detalj men kul att veta, känns som att jag spelat det nonstop sen jag plockade ut det i tisdags, blev klar sent under natten :)

#114

Postad 11 mars 2013 - 12:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
UK chart: Tomb Raider biggest launch of the year so far

The reboot is in top spot, and, according to UK sales company Chart-Track, "comfortably" outsold 2013's previous best, Sega's Aliens: Colonial Marines, by more than double the week one sell-through.
In fact, this new Tomb Raider set a new record for the franchise in the UK. The previous best was Crystal Dynamics' first game in the series, Tomb Raider: Legend, which in 2006 sold around half what the new Tomb Raider sold.


Det sålde 1 miljon på 48 timmar tror jag överlag (inte bara i UK alltså), så det lär garanterat bli en uppföljare till nextgen :)

Redigerat av Zoiler, 11 mars 2013 - 12:41.


#115

Postad 11 mars 2013 - 16:46

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

UK chart: Tomb Raider biggest launch of the year so far



Det sålde 1 miljon på 48 timmar tror jag överlag (inte bara i UK alltså), så det lär garanterat bli en uppföljare till nextgen :)


Det behövs, slängde iväg lite gamla spel jag inte orkar ha i hyllan längre och hämtade ut ett ex idag, och när det gäller grafiken så undrar jag vad folk talar om när de säger att det är skitsnyggt, det ser bra ut, men åldern börjar synas i nästan alla spel, buskar och gräs är smärtsamt 2-dimensionella och trots att alla shaders överlag ser bra ut med vatten som rinner längs bergväggar så passar de liksom inte in med hur resten av spelet ser ut.

Texturerna på ps3versionen är ganska lågupplösta överlag dessutom.

#116

Postad 11 mars 2013 - 16:49

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

när det gäller grafiken så undrar jag vad folk talar om när de säger att det är skitsnyggt, det ser bra ut, men åldern börjar synas i nästan alla spel, buskar och gräs är smärtsamt 2-dimensionella och trots att alla shaders överlag ser bra ut med vatten som rinner längs bergväggar så passar de liksom inte in med hur resten av spelet ser ut.

Texturerna på ps3versionen är ganska lågupplösta överlag dessutom.

På pc ser det väldigt bra ut, inte i klass med Crysis 3 men väldigt bra nontheless.

#117

Postad 11 mars 2013 - 17:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det behövs, slängde iväg lite gamla spel jag inte orkar ha i hyllan längre och hämtade ut ett ex idag, och när det gäller grafiken så undrar jag vad folk talar om när de säger att det är skitsnyggt, det ser bra ut, men åldern börjar synas i nästan alla spel, buskar och gräs är smärtsamt 2-dimensionella och trots att alla shaders överlag ser bra ut med vatten som rinner längs bergväggar så passar de liksom inte in med hur resten av spelet ser ut.

Texturerna på ps3versionen är ganska lågupplösta överlag dessutom.

Heh, känner igen mig. Jag fattar inte vad folk menar när de säger att God of War: Ascension är det snyggaste PS3-spelet hittills.

Jasså du kunde inte motstå att köpa det ändå? ;)

#118

Postad 11 mars 2013 - 18:39

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Heh, känner igen mig. Jag fattar inte vad folk menar när de säger att God of War: Ascension är det snyggaste PS3-spelet hittills.

Jasså du kunde inte motstå att köpa det ändå? ;)


Köpa och köpa, jag behövde åtminstone inte betala för det, 7 spel, 850 kr, 81 spänn över efter att ha hämtat ut survival ed. :)

På pc ser det väldigt bra ut, inte i klass med Crysis 3 men väldigt bra nontheless.


Mjo, men där har de ju lite utrymme att öka på grafiken, nextgen kan inte komma tidigt nog.

EDIT: En stor kritik jag har mot spelet är frameraten när det händer mkt på skärmen samtidigt, t ex när man springer genom rasande hus och likn. frameraten blir så låg att när man försöker timea in hoppen så måste man trycka i förväg eftersom systemet inte reagerar på knapptryckningen så trots att man trycker rätt så hoppar hon försent.

Redigerat av simulacra, 11 mars 2013 - 21:49.


#119

Postad 12 mars 2013 - 10:59

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Testat lite på PC med... ser riktigt bra ut där med, på min medelklass dator med Intel 3,4 quadcore och Geforce 570 kort...
Men tycker fortfarande det väldigt bra ut på ps3an med... tom bättre än Uncharted.
Verkar vara lättare på Ps3an, svårare att styra etc med tangentbord med såna här spel... tvärtom med FPS. :P
Så vet inte vilken version jag ska fortsätta med! Antingen ps3an, eller koppla datorn till TVn när jag spelar detta...:unsure:

#120

Postad 12 mars 2013 - 11:11

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Kan man spela med handkontroll på PC:n? Avskyr mus + tangentbord men gillar grafiken på PC. :)

#121

Postad 12 mars 2013 - 12:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Kan man spela med handkontroll på PC:n? Avskyr mus + tangentbord men gillar grafiken på PC. :)

Japp det går. Folk sa att det är helt uppenbart när någon använder handkontroll mot mus i multiplayer :P

#122

Postad 12 mars 2013 - 19:34

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0

Japp det går. Folk sa att det är helt uppenbart när någon använder handkontroll mot mus i multiplayer :P

De går men man kan inte titta runt som man är van via ps3an, typ du går med höger styrknapp och du kan titta runt med vänster, titta runt funkar inte alls utan du måste göra de med musen.

#123

Postad 12 mars 2013 - 20:13

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

De går men man kan inte titta runt som man är van via ps3an, typ du går med höger styrknapp och du kan titta runt med vänster, titta runt funkar inte alls utan du måste göra de med musen.

?

#124

Postad 13 mars 2013 - 17:33

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0

?

Jag kör med en ps3 gamepad till min pc, spelar du Tombraider på ps3an så går du framåt med höger spak och med vänster spak så kan du titta fritt runt ungefär som du styr en kamera, detta funkar dock inte på pc, vänster styrspak är helt död så för att du ska titta runt så måste du använda musen till pc´n för att utföra samma sak så de blir otroligt bökit med både gamepad och mus samtidigt så jag kör med tangentbord och mus istället för de blir enklare.

#125

Postad 13 mars 2013 - 21:36

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0
Spelet är fullt kompatibelt med Xbox 360-kontrollen och styrs precis som på konsol med en sådan (även knappar som visas i menyer och inne i spelet ändras när man använder handkontroll).

Guggen: Om du inte redan använder någon form av emulering av xinput så borde det kunna lösa problemet (så att spelet helt och hållet tror att det är en 360-handkontroll). Länge sedan jag använde sådant (då jag har 2st 360-kontroller till datorn numer) men fick då igång min gamla Logitech Wingman i Blur en gång i tiden. :)

Redigerat av Ghorun, 13 mars 2013 - 21:41.


#126

Postad 14 mars 2013 - 01:19

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Jag kör med en ps3 gamepad till min pc, spelar du Tombraider på ps3an så går du framåt med höger spak och med vänster spak så kan du titta fritt runt ungefär som du styr en kamera, detta funkar dock inte på pc, vänster styrspak är helt död så för att du ska titta runt så måste du använda musen till pc´n för att utföra samma sak så de blir otroligt bökit med både gamepad och mus samtidigt så jag kör med tangentbord och mus istället för de blir enklare.

Använd x360ce så får du "normal" styrning. Programmet emulerar en 360-dosa och lurar spelet att det är en sådan som är inkopplad.

#127

Postad 14 mars 2013 - 16:44

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0

Använd x360ce så får du "normal" styrning. Programmet emulerar en 360-dosa och lurar spelet att det är en sådan som är inkopplad.

De är ingen äkta ps3 pad utan en thrust handkontroll som är kompatibel med ps3 och pc så jag kör inga speciella drivrutiner eller program till den, går man in i inställningar för gamepad i Windows så funkar då allt som de ska.

#128

Postad 15 mars 2013 - 01:40

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 1

går man in i inställningar för gamepad i Windows så funkar då allt som de ska.

Det gör det ju inte om du måste styra vissa rörelser med musen.

#129

Postad 16 mars 2013 - 02:00

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Klarade spelet idag med 73%

tror inte jag kommer behålla spelet utan blir nog att jag byter in det på game mot nya Gears...

Helt ok spel, ett av få spel på den senaste tiden som jag kört klart! Brukar annars tappa intresse rätt snabbt, men TR lyckades hålla mig sysselsatt!

#130

Postad 16 mars 2013 - 11:33

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Woo, klarade spelet själv, överlag var det ganska bra även om det inte var särskilt Tomb Raidigt.
Klarade dock bara med 64% eftersom jag struntade i alla valfria gravar eftersom jag ville klara av storyn först.

#131

Postad 16 mars 2013 - 13:31

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Woo, klarade spelet själv, överlag var det ganska bra även om det inte var särskilt Tomb Raidigt.
Klarade dock bara med 64% eftersom jag struntade i alla valfria gravar eftersom jag ville klara av storyn först.


Jag letade runt när man var i de öppna miljöerna! Annars körde jag bara storyn... MP är ju fruktansvärt dåligt!

#132

Postad 16 mars 2013 - 18:38

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
MP förstår jag inte meningen med, och i princip alla recensenterna håller med mig om det.

#133

Postad 16 mars 2013 - 19:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jag tyckte det var ganska hyfsat men man tröttnar fort. God of War är bättre men det är samma sak där egentligen. Oerhört svårt att slå sig in på MP-marknaden på konsol numera, de flesta lägger ju sin tid online på CoD, BF, sportspel, Halo, Gears och några andra.

#134

Postad 17 mars 2013 - 07:29

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Jag tyckte det var ganska hyfsat men man tröttnar fort. God of War är bättre men det är samma sak där egentligen. Oerhört svårt att slå sig in på MP-marknaden på konsol numera, de flesta lägger ju sin tid online på CoD, BF, sportspel, Halo, Gears och några andra.


Precis, så det är ju bara slöseri med tid och resurser.

#135

Postad 18 mars 2013 - 01:11

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Finns det ngt sätt att se statistik över hur länge man spelat och annat på ps3an?

#136

Postad 22 mars 2013 - 00:52

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0
Tänkte köpa spelet nu men vilken konsoll skall jag köpa till utav PS3 eller 360 ? vilket är snyggast grafiskt av dessa konsoller och vilken håller högst fps ?

#137

Postad 22 mars 2013 - 01:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Digital Foundry (experterna på att jämföra) tycker PS3 är bättre än 360. Jag tyckte PS3 var grym.

http://www.eurogamer...raider-face-off

#138

Postad 22 mars 2013 - 08:09

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Digital Foundry (experterna på att jämföra) tycker PS3 är bättre än 360. Jag tyckte PS3 var grym.

http://www.eurogamer...raider-face-off

Tack för länken. Tyckte grafiken var ganska likvärdig, 360 verkar vara lite mörkare en PS3 versionen men det går säkert att höja ljusstyrkan på 360.
360 verkar överlag ha lite bättre o jämnare fps medans PS3 kunde dippa 3-4 fps mer en 360 på vissa ställen.

Har kanske ändrat mig igen för att sett andra jämförellse sidor, blir nog kanske PS3 istället för bättre texturer men lite mer fps dropps istället. Svårt val detta.

Redigerat av Unregistered4bb67943, 22 mars 2013 - 09:19.


#139

Postad 23 mars 2013 - 03:34

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
Spelat Tomb Raider i ett par dagar nu och är helt trollbunden, timmarna bara flyger iväg och det är jätteskrämmande. Satte mig klockan två och "vaknade upp" från min speldvala runt sex utan att fatta var de där fyra timmarna tog vägen nånstans. Högklassig action, cinematik och äventyr, men lite för mycket handhållande och övertydlighet kring spelmekanikerna, och svårighetsgraden är patetisk. Älskar att springa efter artefakter eftersom jag är inne i en asiatisk period, speciellt de olika japanska epokerna som nämns för jämnan.

#140

Postad 24 mars 2013 - 00:22

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Klarade av spelet precis tog mig 3st halva lördagar (enda dagen man har tid att spela).

Måste säga att jag gillade "Ny-gamla" Lara och storyn, gjorde dock inte så många tombs utan slutade på 66%, kommer nog inte spela igen då storyn ändå är densamma, känns menlöst att pressa dom sista procenten.

Mitt 360 laggade dock lite i sista scenen, bara jag ?

Ger det 4 av 5 chipspåsar i betyg.

Hoppas på en lika trevlig uppföljare.

Redigerat av Mrhoyt, 24 mars 2013 - 00:23.


#141

Postad 18 april 2013 - 00:03

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Jag är förmodligen sent ute men klarade precis detta spel. Vilken positiv överraskning för mig som gillar Uncharted och aldrig har spelat ett Tomb Raider-spel innan :) Mycket välgjort med lagom blandning av action och utforskning! Jag lyckades klara det till 100%, vissa grejer var lite småkluriga att hitta.

#142

Postad 18 april 2013 - 19:24

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0
Med senaste patchen (eller om det kom i förra) 1.1.742, så har de fixat siktet när man kör stereoskopisk 3D.

#143

Postad 28 april 2013 - 07:45

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Klarade ut spelet igår o slutade på 74% tror jag. Väldigt bra spel som jag ger högsta betyg.

#144

Postad 01 maj 2013 - 14:16

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Tomb Raider för ca 140kr (PC) på GMG
http://www.greenmang...on/tomb-raider/

Med rabattkod: GMG20-GGN5D-FC3NA

#145

Postad 25 maj 2013 - 09:03

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Installerade och påbörjade pc-versionen igår. Jäklar, vilket snyggt spel på min fem år gamla (tvåårigt grafikkort dock) hårdvara, och ingen värstinghårdvara direkt heller. Blev riktigt imponerad av hur bra det flyter på i mer eller mindre high-inställningar. Härligt actionspel måste jag säga.

Jag har bara spelat halva Tomb Raider: Anniversary, samt Guardian of Light tidigare, så jag har inte jättemycket Tomb Raider-erfarenhet, men jag tycker ändå att den rätta känslan infinner sig. Pusslen hittills är ju iofs inte på samma nivå som tidigare, men jag tror att det hade blivit för mycket avbrott i storyn om man stått och stampat för länge på samma ställe. I Anniversary glömmer jag mer eller mindre bort storyn mellan varven, för den är så väldigt fragmentarisk (ja, jag håller på med Anniversary just nu, men kunde inte hålla mig borta från detta :)).

Har spelat 2 timmar, men sprungit runt och velat en del, samt gjort tagit ett sidospår efter en liten skatt, så jag har förmodligen inte kommit så långt än, men känner att det kommer bli en riktigt trevlig upplevelse.

Det enda negativa är väl att jag inte är nån jättefan av QTE:s, men de fanns ju även tidigare i serien, och jag väntade mig det, så det kan jag leva med. :)

Redigerat av jayreso, 25 maj 2013 - 10:09.


#146

Postad 01 augusti 2013 - 17:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Square Enix is in production with a number of next generation projects, including Final Fantasy XV and Kingdom Hearts III, which were announced at this year’s E3, and Thief coming in 2014. I am also excited to reveal that we are well into development on a next-generation Tomb Raider sequel – something you may have heard about recently!


Om nom nom!

#147

Postad 01 augusti 2013 - 20:17

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0
Här är några screenshots från PC-versionen. Jag hade alla inställningar på högsta, inkl 4x SSAA, TressFX och tesselation.

Bifogad fil  TombRaider 2013-07-30 23-57-18-02.png   2,57MB   50 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TombRaider 2013-07-31 00-50-11-84.png   1,78MB   58 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TombRaider 2013-07-30 23-58-21-61.png   2,85MB   38 Antal nerladdningar

Redigerat av Ageve, 02 augusti 2013 - 01:17.


#148

Postad 01 augusti 2013 - 21:42

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Snyggt! Detta lyckas jag kräma ur min burk hemma
Postad bild

AMD Radeon HD 7800 Series 2GB
Processor Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 2.67GHz, 2668 Mhz, 4 kärnor, 8 logiska processorer
Installerat fysiskt minne (RAM) 8,00 GB
Modell KINGSTON SV300S37A240G ATA Device SSD
1920x1080
Quality: Ultimate

#149

Postad 04 augusti 2013 - 15:30

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0
ASUS HD 7970 Direct CUII 3Gb
CPU AMD FX 8-Core Processor Black Edition 4.0Ghz som jag just nu kör i 4,2Ghz.
16 Gb Ram
2 st Kingston 220gb SSD Diskar
1920*1080p Max på allt.

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  original.jpg   236,33K   32 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  Tomb.jpg   365,95K   23 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistered94c28536, 04 augusti 2013 - 17:07.


#150

Postad 04 augusti 2013 - 22:24

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 2
486, allt på Very High!
3dfx Voodoo2
32 mb ram
Postad bild



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.