Klockrent!
Skickat 28 januari 2009 - 22:47
Imponerande! Väggbeklädningen är tamejfan genialiskt! Skönt att slippa se övermålade tapeter, som folk verkar tro ingen märker.
Klockrent!
Klockrent!
Skickat 01 februari 2009 - 20:40
Utav alla biorummen är din bio den som faller mig mest i smaken. Utformingen, lösningarna, designen är lätt 10/10. Jag gillar verkligen den röda mattan och väggarna med dess tyg, kan tänka mig att ljudåtergivningen är fenomenal. Filmrummet är en genial lösning. Otroligt fint arbete med "bänken" även om jag är lite "si och så" till Jamo;-)
En 2.35:1 duk och en Panna 3000 projje, så hade jag antagligen bosatt mig i en sån bio.
Grattis till en fantastisk bio!
En 2.35:1 duk och en Panna 3000 projje, så hade jag antagligen bosatt mig i en sån bio.
Grattis till en fantastisk bio!
Det här inlägget har ändrats av Hooch 01 februari 2009 - 20:41
Skickat 19 februari 2009 - 16:28
laste inledningen eller vad den nu kan kallas och hittade lite konstiga fel
dom studsar precis lika mycket, men kanske i en annan riktning. Det gor det svarare for staende vagor att uppsta.
Lite tyg pa vaggarna paverkar inte det minsta staende vagor.
Riktigt, riktigt snygg och valplanerad bio! Jag vill ocksa ha en helt svart bio... Fattas bara en trevlig, lite rundad, ljudtransparant 2,35:1-duk och en anamorfisk lins Sa hade det varit min drombio.
Citat
Bakväggen är avrundad för att slippa att ljudvågorna studsar.
Citat
Vänster sidoväggen är av betong som sedan har klätts i tyg för att plocka bort stående vågor och den vassa diskanten som kan uppkomma mot för hård yta.
Riktigt, riktigt snygg och valplanerad bio! Jag vill ocksa ha en helt svart bio... Fattas bara en trevlig, lite rundad, ljudtransparant 2,35:1-duk och en anamorfisk lins Sa hade det varit min drombio.
Det här inlägget har ändrats av Tarzan_91 19 februari 2009 - 16:30
Skickat 02 mars 2009 - 17:23
Avundsjukan ligger tät över MHB, alla som passerar här vill ha det du har, för det är ju därför vi hänger här, Önskan att någon gång få råd och möjlighet att göra oss en alledes egen riktig hembio. Även om vissa medlemmar kanske har en inriktning mer på High-end och tung HIFI så är det ju Filmtittandet som är hjärtat i sajten. så jag får säga tummen upp och tack för inspirationen och de underbara bilderna.
Nu skall jag fortsätta drömma om en egen bio.
Ha det bra!
Nu skall jag fortsätta drömma om en egen bio.
Ha det bra!
Skickat 21 april 2009 - 19:52
Riktigt snyggt gillar verkligen film rummet det kommer jag att ta efter och avrundningen bak i rummet oxå...Kom ihåg att jag hade det problemet i mitt förra biorum...Är det svårt att hålla mattan ren?Jag satte in en svart och mina smågrabbar ville ha lite lördagsmys med godis å chips...Helt omöjligt att hålla ren men en röd kanske är bättre...
Skickat 06 maj 2009 - 08:55
Hej THXcht.
Trevlig och ombonad Bio du har fått till om jag hade rum enbart för Bio så skulle det troligtvis se ut något liknande.
Man ser en hel del lösningar som du tänkt på och löst på snyggt sätt det tycker jag om.
TUMMEN upp en klar 10 :an..
Hoppas att du fick till Logitech och LX-90 med HDMI...
Mvh
Roger
Trevlig och ombonad Bio du har fått till om jag hade rum enbart för Bio så skulle det troligtvis se ut något liknande.
Man ser en hel del lösningar som du tänkt på och löst på snyggt sätt det tycker jag om.
TUMMEN upp en klar 10 :an..
Hoppas att du fick till Logitech och LX-90 med HDMI...
Mvh
Roger
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
9 bilder
1 annons
45 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler