Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG G2 (grymt överraskad)

60 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG G2 D802 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,71 (114) Inga priser
LG G2 D802 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,48 (22) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 15 oktober 2013 - 22:58

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0


Ville bara informera lite om denna pjäs, då det inte verkar finnas en tråd om denna.

Först vill jag bara klargöra att jag var sjukt skeptisk till att köpa en mobil från LG ,vet kanske inte riktigt varför ,men har haft uppfattningen att dom aldrig riktigt har haft den status i premium segmentet som gjort att jag har ens velat "ta i en" LG.

Ändå har väll dom legat i framkant i specifikationer när deras dyrare lurar har lanserats.
Kanske beror det på att det har varit paketerat i ett "lågbudget" skal ,kanske har det berott på deras dåliga rykte/sanning, om bristfälliga/uteblivna uppdateringar av android versioner.
Det är iaf vad jag tyckt och tänkt om LG som mobil..

Men nu när min s3:a började bli smått utsliten ,så var tanken först ..Att jag köper en s4:a ,eftersom jag har varit nöjd med den .(har haft en HTC one några dagar oxå, men gillade inte kameran främst, så den såldes)

Men har sett och hört mycket gott om LG g2 på nätet ,utrustad med en snapdragon 800 dessutom ,som annars bara fanns bestyckat i dom större lurarna ,ex Note ,z1 osv.

Drog i fredags till NoN ,och fick höra att jag kunde få testa mobilen hemma i tio dagar ,var jag inte nöjd ,så fick jag returnera den utan avdrag!

Kan bara säga att denna är en "keeper" :)

Gillar skärmen,batteritiden( 3000mAh) och farten i luren !

Finesser så som att kunna svara på ett sms medan man surfar eller dyl. (det dyker upp ett mini sms fönster ovanpå tex webbläsaren )
Gillar LG´s flippcover med "fönstret" som anpassar widgets ,där du kan svara/inte svara ,byta låtar ,se info etc utan att öppna fodralet .
Du kan göra "dubbelknack" för att väcka telefonen ,funkar perfekt även med flippen på.
Inga knappar på sidorna, utan på baksidan! mera naturligt..lite ovant i början dock.
Ta en skärm dump ,och rita/markera/ringa in...(finns kanske appar för det iofs)
Lätt att byta utseende på ikoner ,bara googla fram nått och spara bilden, sen byta ut.

Hur som helst ,ni som gillar mobiler. Kolla gärna in denna!
Frågor på det?

//Friden liljor

.

Redigerat av Wizeguy, 15 oktober 2013 - 23:10.


#2

Postad 15 oktober 2013 - 23:08

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=BGj5ApLy7Io

#3

Postad 16 oktober 2013 - 11:05

Unregisteredd7cc3d93
  • Unregisteredd7cc3d93
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Vad bra att någon skrev om denna telefon,funderar på att köpa denna istället för min gamla ipone 4,ingen mer som har denna telefon.
Vad tror ni om lg g2 mot den iphone 4 jag har,känns somom det är stor skillnad?

Redigerat av Unregisteredd7cc3d93, 16 oktober 2013 - 11:23.


#4

Postad 16 oktober 2013 - 13:14

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Skillnaden mot Ip4 är nog enorm skulle jag säga, vilket inte är så konstigt med tanke på att det skiljer några år mellan dessa.
(Har själv kört iphone en längre tid ,innan s3:an kom)

#5

Postad 16 oktober 2013 - 14:03

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0
Någon som hittat en bra plånboksväska åt denna ?

#6

Postad 17 oktober 2013 - 15:08

Unregisteredd7cc3d93
  • Unregisteredd7cc3d93
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Någon som vet hur lång garanti det är på det inbyggda batteriet?

#7

Postad 20 oktober 2013 - 07:57

Unregisteredd7cc3d93
  • Unregisteredd7cc3d93
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0

Någon som vet hur lång garanti det är på det inbyggda batteriet?

Det var 24 mån garanti på det inbyggda batteriet

Köpte denna mobil och är nöjd,tycke man fick väldigt mycke för pengarna

#8

Postad 20 oktober 2013 - 08:03

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Gav 3990:- för min och kom från iPhone 5.
Jag kan också rekommendera LG G2, en mycket bra telefon helt enkelt.

#9

Postad 20 oktober 2013 - 15:20

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
Jag ska snart byta telefon och det lutar starkt åt denna. Har fått bra kritik på diverse ställen och kameran var nästan lika bra som iPhone 5s. Har en 4s idag som jag måste lämna ifrån mig.
Z1 verkar också trevlig, dock så stör jag mig lite på att den är större än g2 men har mindre skärm. Vore bra med att ha skyddet mot vatten på Z1 dock. Lg ligger riktigt bra prissatt. cirka 4500 mot z1 5900. Och iphone 5s som komma skall på runt 7500 för 32 gb.

Jag har varit och klämt på lurarna i butiken och den har överraskat mig positivt.

#10

Postad 20 oktober 2013 - 16:35

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Jag är fortfarande väldigt, väldigt nöjd !
Kan bara varmt rekommendera luren!
Hoppas nu att LG kan få ut Kitkat(4.4) snabbt nog efter att den släpps!
Är det så att det även är LG som ligger bakom kommande nexus 5,så kan man ju hoppas att dom denna gång jobbat med nästa version av android. 4.3 kan dom hoppa över iofs.


#11

Postad 20 oktober 2013 - 16:41

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
JAg sitter själv och avvaktar om Nexus 5 dyker upp de närmsta 14 dagarna, om inte blir det en g2 troligen. Är nyfiken vad Nexus 5 hamnar på för prislapp.

#12

Postad 22 oktober 2013 - 21:56

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0
Problem här, har en g2 ,hade förr en arc s och internet har typ slutat fungera sen ja bytte mobil.
Vad kan de vara för fel ? Ja har samma leverantör som förra mobilen.
På g2an slutar internet funka ibland. Går sjukt segt att tanka från google play ,hemsidor m.m.

#13

Postad 28 oktober 2013 - 11:18

Unregistered3b7f3b8e
  • Unregistered3b7f3b8e
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0

Problem här, har en g2 ,hade förr en arc s och internet har typ slutat fungera sen ja bytte mobil.
Vad kan de vara för fel ? Ja har samma leverantör som förra mobilen.
På g2an slutar internet funka ibland. Går sjukt segt att tanka från google play ,hemsidor m.m.

Den frågan hade jag ställt till min tjänsteleverantör, inte på ett forum (till att börja med åtminstone).

#14

Postad 28 oktober 2013 - 18:09

deeyay
  • deeyay
  • Forumräv

  • 719 inlägg
  • 0
Sjukt nöjd med denna mobil. Var också skeptisk till LG först men är glad att jag köpte en. Den bästa Android lur jag haft. Snygg, stabil och snabb. Tycker om LG's mjukvara tänker inte flasha in något annat.

#15

Postad 08 november 2013 - 08:38

dala
  • dala
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
g2 och nätverks problem har det skrivits en del om på swedroid mfl. Jag hade samma problem, wifinätet gick ner när g2 anslöts.

beror med stor sannolikhet på din router, du har antagningen en D-link? Det var snarlika problem med Samsungs S4. Lösningen är att uppgradera firmware i routern, det löste problemet för mig och många andra. Lycvka till!

#16

Postad 08 november 2013 - 13:47

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Inga problem alls för mig ..har en 2.4/5 Ghz router från TP-Link.
Fortfarande sjukt nöjd med luren iaf !! :wub:

#17

Postad 23 december 2013 - 17:55

Unregistered504a877f
  • Unregistered504a877f
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej! Köpte denna efter att ha haft Iphone rätt länge, senast 4S. Jag vill verkligen gilla den här telefonen men jag behöver lite hjälp av er som är mer vana vid Android.

Skärmen är jättebra och allt ser bra ut. Men så fort man ska göra vissa saker så blir det lite krångligt. Jag upplever att kameran dels laggar, dvs. den tar inte bild när man trycker på knappen utan med lite fördröjning. Bilderna blir inte heller lika bra som med min gamla 4S. Då menar jag exempelvis bilder på hundar på nära håll där man med Iphonen får en helt annan detaljrikedom (ögon, päls) där LG:n smetar ut mera. Sedan hittar jag ingen vettig videoredigerare som kan jämföras med iMovie.Har prövat flera, men det märkliga är att med flera av dem försämras bildskärpan mot original samt att de funktioner som ska finnas inte verkar vara där. Sedan fattar jag inte varför det ska vara så svårt att hitta andra hörlurar som fungerar med olika knapptryckningar? Köpte A-Jays + som ska vara optimerade för Android, men även med deras app så fungerar inte tryckningarna. Pratade med LG:s support som menade att jag skulle leta efter de lurar som anpassats till nya Nexus samt att det kanske skulle funka när uppgradering sker till KitKat i typ mars...de kunde inte ens räkna upp någon annan tillverkares lurar som de visste fungerade...

M.a.o. mycket gnäll här men om det är så att jag gör något fel så berätta gärna för mig.
1. är kameran i praktiken så dålig som jag upplever?
2. Finns bra videoredigerare ? Betalar gärna bara den funkar åtminstone som iMovie
3. Finns vettiga hörlurar där knapptrycken fungerar att styra spotify, höja/sänka volym utan att LG:s gosskör drar igång i den interna spelaren?

Med vänlig hälsning, Lars.

#18

Postad 28 december 2013 - 10:00

Unregisteredd7cc3d93
  • Unregisteredd7cc3d93
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Kamran tar lång tid att fokusera objektet,och det blir ofta rörelse oskärpa på korten men det ska komma en uppdatering inom kort som ska lösa dessa proplem enligt lg support,väntar också på denna annars så är jag väldigt nöjd med telefonen.

#19

Postad 28 december 2013 - 15:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
finns där nåt flipcover till denna där hålet i luckan faktiskt också har skydd och inte bara är.. ett hål?

#20

Postad 29 december 2013 - 03:24

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Nån som vet hur man tar bort den förbannade sms-varningen när man har skickat typ 50 sms inom nån minut!

Riktigt irriterande!

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  !!!.png   724,34K   3 Antal nerladdningar

Redigerat av Didi1983, 30 december 2013 - 00:36.


#21

Postad 31 december 2013 - 12:51

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Istället för att skicka sms så kan du väl ringa? ;)

Annat fall använd whatsapp

#22

Postad 01 januari 2014 - 15:04

Unregisteredf1bb41dd
  • Unregisteredf1bb41dd
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Är bara jag som anser att volymen är för låg? Då pratar jag om volymen ur lurar.
Jag har ett antal varianter hemma. Kommer från en HTC ONE och där var det inga problem.
Använder mig av Poweramp men har provat andra utan lyckat resultat!
Vill helst inte roota..

#23

Postad 03 januari 2014 - 03:07

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Istället för att skicka sms så kan du väl ringa? ;)

Annat fall använd whatsapp


LG:s svar från kundtjänst:



Tack för att du har kontaktat LG support.

Det går tyvärr inte att avaktivera men en buggrapport om saken var redan skickad till LG via vårat danska team.

Förhoppningsvis så försvinner detta framöver men det kan också vara så att LG lagt in det av säkerhetsskäl.

Så att ingen ska kunna ta över din mobil och smsa hejdlöst.

I dagsläget så vet jag tyvärr inte detta.

Ha en trevlig nyårshelg.

Redigerat av Didi1983, 03 januari 2014 - 03:08.


#24

Postad 03 januari 2014 - 08:33

Unregisteredf1bb41dd
  • Unregisteredf1bb41dd
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

LG:s svar från kundtjänst:



Tack för att du har kontaktat LG support.

Det går tyvärr inte att avaktivera men en buggrapport om saken var redan skickad till LG via vårat danska team.

Förhoppningsvis så försvinner detta framöver men det kan också vara så att LG lagt in det av säkerhetsskäl.

Så att ingen ska kunna ta över din mobil och smsa hejdlöst.

I dagsläget så vet jag tyvärr inte detta.

Ha en trevlig nyårshelg.



Skojar dom!?

"Så att ingen ska kunna ta över din mobil och smsa hejdlöst." SUCK!

#25

Postad 04 januari 2014 - 16:33

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Har haft min i några dagar nu, och än så länge är jag väldigt nöjd med luren. Kvick som tusan (tar verkligen inte lång tid att starta upp). Gillar faktiskt den "knapplösa" designen.

Det enda klagomål jag egentligen har, förutom avsaknad av minneskort, är nog gardinen. Herrej*vlar, hur tänkte LG där? Känns som IE med en massa toolbars. Något jag Hoppas dom fixar.

#26

Postad 04 januari 2014 - 18:14

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Det går att ställa in hur mycket som ska visas i gardinen.

#27

Postad 04 januari 2014 - 18:21

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Tror inte det går att ta bort grejer dock, eller? Tar gärna bort qslide, ljuset och ljudet om det går, men har inte hittat nån inställning för det.

Edit: lyckades bli av med qslide iallafall, så det blev genast mer plats på skärmen.

#28

Postad 16 februari 2014 - 19:26

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0

Edit: lyckades bli av med qslide iallafall, så det blev genast mer plats på skärmen.

Ja, det var det första jag tog bort när jag startade upp min G2:a första gången. Jag tog också bort flera av LG:s medföljande appar som visserligen inte är helt genomusla, men det är hur som haver inga appar jag kommer använda eller sakna framöver. Stort plus förresten att det överhuvudtaget går att ta bort det mesta av LG:s bloatware. Till skillnad från flera andra tillverkare som mer eller mindre tvingar sina kunder att använda deras egna appar och tjänster (jag nämner inga namn Samsung!).

Efter drygt två veckor med min LG G2 så måste jag säga att jag, än så länge, är skitnöjd med mobilen! Den är snabb, robust och inte alls så stor som jag trodde att den skulle vara först. Min föregående mobil var en Samsung Galaxy S3 och jag tyckte att dess skärmstorlek på 4.8 tum var på gränsen till för stor så jag tvekade länge innan jag slog till på en G2. Visst kan skärmen kännas aningen biffig ibland, speciellt om man bara har möjlighet att använda mobilen med en hand, men samtidigt så är den jävligt slimmad med minimala "döytor" runtom skärmen, så G2 känns ändå mindre än vad den egentligen är. Skärmen är nästan en halv tum större än den på Galaxy S3, men lägger man mobilerna bredvid varandra så är det ytterst lite som skiljer dem åt vad gällande yttermåtten.

Med det sagt så fungerar det för mig, men jag förstår dem som vill ha något mindre och nättare. I övrigt så känns G2:an mycket välbyggd, trots att den är gjord i hårdplast. Baksidan är dock riktigt hal så jag beställde ett vitt gummerat baksidesskydd från Kina till min G2, vilket gjorde mobilen mycket lättare att hålla i. Gillar "stormtrooper-looken" den fick också.

Postad bild

#29

Postad 17 februari 2014 - 18:33

rejkelie
  • rejkelie
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Är bara jag som anser att volymen är för låg? Då pratar jag om volymen ur lurar.
Jag har ett antal varianter hemma. Kommer från en HTC ONE och där var det inga problem.
Använder mig av Poweramp men har provat andra utan lyckat resultat!
Vill helst inte roota..


Jag har samma problem. Prövade att byta LGs orginal lurar mot ett par andra och då blev volymen säkert 30% högre. Dock, även med nya lurar så är volymen fortfarande låg. Jämfört med min förra lur (samsung) så motsvara ~40% volym på samsung 100% på LG.

Undrar om dom tolkat EU direktiven för tillåtet ljudtryck lite väl hårt? Känns som ett hån när man får upp varningen om att "För högt lyssnande under lång tid kan skada hörseln" när man knappt hör radion.

Hoppas att dom fixar det till en kommande SW update. Bortsett från detta så är ju luren närmast perfekt (om man undantar den dåliga skärpe-hanteringen på kameran)

Redigerat av rejkelie, 17 februari 2014 - 18:34.


#30

Postad 24 februari 2014 - 13:15

Danne
  • Danne
  • Forumräv

  • 514 inlägg
  • 0

Jag har samma problem. Prövade att byta LGs orginal lurar mot ett par andra och då blev volymen säkert 30% högre. Dock, även med nya lurar så är volymen fortfarande låg. Jämfört med min förra lur (samsung) så motsvara ~40% volym på samsung 100% på LG.

Undrar om dom tolkat EU direktiven för tillåtet ljudtryck lite väl hårt? Känns som ett hån när man får upp varningen om att "För högt lyssnande under lång tid kan skada hörseln" när man knappt hör radion.

Hoppas att dom fixar det till en kommande SW update. Bortsett från detta så är ju luren närmast perfekt (om man undantar den dåliga skärpe-hanteringen på kameran)



Om man rootar telefonen så är det väldigt enkelt att öka volymen. Räcker med att ändra några värden i en fil(eller ännu lättare att kopiera in en redan modifierad fil)
Se länk

Fungerar väldigt bra!

#31

Postad 07 mars 2014 - 17:04

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Precis köpt en G2a. Men hur får jag bort det vita ikonen där uppe "brevid 4G ikonen"som ser ut som ett N?

#32

Postad 07 mars 2014 - 18:09

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Hittade det var nfc.

Redigerat av New Player, 07 mars 2014 - 18:09.


#33

Postad 28 mars 2014 - 11:04

Kung67
  • Kung67
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0
Idag fick jag träff när jag gjorde en uppdateringskoll. Jag uppdaterar i skrivande stund via LG PC Suite. Det är väl KitKat... :-D

#34

Postad 28 mars 2014 - 14:32

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
yes uppdaterad och klar nu. märker att knock on funktionen funkar mycket bättre nu :)

#35

Postad 28 mars 2014 - 16:17

Kung67
  • Kung67
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0
Kanonbra! Sedan kan jag varmt rekommendera CruzerLite-skal på Amazon UK. Jag köpte 2 och fick 1 på köpet samt fri frakt. 224 kr för 3 stycken! :-) Väger endast 17 gram, matt yta, bra grepp, snyggt, billigt. Fantastico!

http://www.amazon.co...1?ie=UTF8&psc=1

Matta skärmskydd köptes från eBay. Leta efter säljare i EU-området.

#36

Postad 01 april 2014 - 22:49

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Nån som vet hur man ser till att skype kontakter på pc syns även på LG G2???????????? :S

#37

Postad 04 april 2014 - 17:57

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Kan inte påstå att jag har problem med kontakter på Skype. Säker på att du loggat in med rätt uppgifter?

#38

Postad 05 april 2014 - 01:03

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0

yes uppdaterad och klar nu. märker att knock on funktionen funkar mycket bättre nu :)

Verkligen! Knock On var ganska oprecis innan uppdateringen, men nu fungerar den hur bra som helst. Telefonen känns också aningen snabbare och batteritiden är bättre. Jag är helnöjd med uppdateringen och telefonen so far.

#39

Postad 09 april 2014 - 22:04

Benke2
  • Benke2
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Kvalitativt Headset tillLG G2 och Android i allmännhet

Hej, vart riktigt trött på billiga plastigs skräp headset som brukar ingå eller kosta 149:-..till Android lurar. Köper man en LG G2 vill man ha kvalitet.. Frågan var är det endast iPhone'd tillbehör (original el 3:e part) som håller kvalitet?

Därför gav jag mig ut på jakt efter ett headset, ett äkta Android headset med bra ljud skulle det vara (notera: riktigt bra utan att kosta tusenlappar) samt 3-knappar. Gärna att man kunde styra dom knapparna.. Hittade inte så många alternativ, men npgra. Testade de främsta kandidaterna och jämfört med min goda smak (förtydligande är ej audio expert).

3-knappars programmerbart headset för Android med fantastiskt ljud funna:
http://degausslabs.c.../sabotageroyale

LG G2 funktion konstateras här: här: http://youtu.be/bdvzxrIVyrI


Bengt

Redigerat av Benke2, 09 april 2014 - 22:05.


#40

Postad 09 april 2014 - 23:10

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Har för mig att det är svenskar som står bakom det bolaget men kan minnas fel. Har själv ett par av deras Dual Driver och dom har väl fungerat som förväntat, har dock mest körts med iPhone och bara ibland med Android och definitivt aldrig med en G2.

#41

Postad 15 maj 2014 - 22:57

Unregistered38381
  • Unregistered38381
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man få bort den störande funktionen att skärmlåset avaktiveras när man får ett SMS,rätt störande att få ett SMS o mobilen ligger i fickan o den snurrar runt i diverse menyer :)

#42

Postad 16 maj 2014 - 09:22

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
vad har du för skärmlås? för mitt avaktiveras inte, skärmen tänds bara.

#43

Postad 16 maj 2014 - 12:44

Unregistered38381
  • Unregistered38381
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Jag kör med grafiskt skärmlås,skulle inte bli förvånad om det bara är min som det är fel på.

#44

Postad 16 maj 2014 - 15:20

ronnylov
  • ronnylov
  • Lärjunge

  • 300 inlägg
  • 0
Jag har ingen smartphone men börjar fundera på om LG G2 ska bli min första. Läste att G3 kommer inom någon månad men tror ni priset på G2 sjunker då? För G3 lär väl bli en hel del dyrare. Funderar också på om det räcker med 16 GB versionen. Jag tror inte jag kommer att använda jättemånga appar och vet inte om det är värt med det högre priset för 32 GB.

#45

Postad 17 maj 2014 - 13:14

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
hmm låter underligt cinemafreak.

vilken sms-app använder du? den inbyggda eller nån annan?

ronnylov, tror där bara är ungefär 8gb kvar på den, ska du inte ha musik och grejer räcker det nog.

#46

Postad 17 maj 2014 - 13:26

Unregistered38381
  • Unregistered38381
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Jag kör med den inbyggda sms appen men samma sak händer om man använder Viber med så måste ju vara nån inställning på mobilen som inte är som den ska vara,har letat runt ett antal gånger i menyerna men har inte hittat nånting man skulle kunna ändra på.

#47

Postad 17 maj 2014 - 14:09

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Hittar verkligen ingen inställning för att gå förbi låset. Dom vet kanske bättre borta på swedroids forum.

#48

Postad 17 maj 2014 - 14:40

Unregistered38381
  • Unregistered38381
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Ja man kanske skulle kolla med dom där.

#49

Postad 01 juni 2014 - 16:21

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
nån om vet vad den senaste uppdateringen gör?

#50

Postad 01 juni 2014 - 21:15

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Du får knock code!
Det löser en liten brusande ljudbugg som fanns när man lyssnade i hörlurar,
Du kan nu återigen pausa Spotify via BT-headset, Spotify visas i helskärm i homescreen (istället för en liten ruta)
Det var nåt annat oxå, som jag inte kommer ihåg, och säkert annat som jag inte upptäckt




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.