Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

ADB 5720SX HD PVR for Canal Digital parabol

3397 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital HD PVR 5720SX (Digitalboxar) 1 8,83 (11) Inga priser
1 relaterade trådar

#3201

Postad 06 november 2014 - 22:59

Unregisteredc57ea1f4
  • Unregisteredc57ea1f4
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Ska slå dem en signal imorgon.


Hade exakt samma problem som du, började i samband med senaste uppdateringen,

Gjorde ett antal fabriksåterställningar utan framgång o gjorde formatering av disken utan att fabriksåterställa problem kvarsto, verkade som formateringen ihop med fabriksåterställning gjorde biffen..... nu lirar den iaf

/ V

#3202

Postad 12 november 2014 - 20:10

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Nån mer som har problem med 1080p? Alla rörelser blir hackiga, precis som om varannan bildruta missas.

#3203

Postad 12 november 2014 - 23:15

Unregisteredbbf89d48
  • Unregisteredbbf89d48
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0
Var blev den nya kanallistan av som skulle läggas in den 12 november?

#3204

Postad 13 november 2014 - 10:40

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0
@Melmac ställ in den på 1080i istället så flyter det bättre. Inga kanaler sänds i 1080P ändå.

Våra HD-boxar klarar av formaten 576i, 720p och 1080i. Boxen anpassar sig automatiskt till det format som sändningen har.

Formatet 1080p kräver idag alltför mycket kapacitet i sändnings och transmissionskedjan och kommer därför inte att lanseras i nuläget.


Kanallistan ska uppdateras automatiskt när boxen är i standby läget.

#3205

Postad 20 november 2014 - 19:41

Svansen
  • Svansen
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0
Hej

Vart har SVT Play tagit vägen ?

Gick in i menyn och som jag kommer ihåg det skall den finnas bredvid GO under Meny...men där finns den ju inte :-/

#3206

Postad 21 november 2014 - 08:57

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0
Hej Svansen,

Vi har tekniska problem med SVT-Play i boxen och det är pga detta du inte hittar den i Menyn. Det är felanmält och våra tekniker jobbar på att lösa problemet.

Med vänliga hälsningar
Linnéa


Hej

Vart har SVT Play tagit vägen ?

Gick in i menyn och som jag kommer ihåg det skall den finnas bredvid GO under Meny...men där finns den ju inte :-/



#3207

Postad 21 november 2014 - 09:04

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0
SVT Play mycket riktigt borta. Ser i annan tråd att SVT fipplat lite med spelaren, har troligen samband med detta frånfall.

#3208

Postad 23 november 2014 - 09:36

Unregistered21d231e6
  • Unregistered21d231e6
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Någon som vet när man ska kunna ta in fler kanaler typ tyska på astra via denna box i denna tråd

#3209

Postad 23 november 2014 - 09:46

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0

Någon som vet när man ska kunna ta in fler kanaler typ tyska på astra via denna box i denna tråd

Mig veterligen har CD aldrig sagt att det skall komma på denna box, det var väl på den vita det varit tal om.

#3210

Postad 24 november 2014 - 14:32

Svansen
  • Svansen
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0
Hej

Jag har lite problem med "Follow Me" funktionen tillsammans med min nya vita box.

Den tappar helt plötsligt kommunikationen med den vita boxen....eller rättare sagt...den vita tappar kontakten med den svarta. Får ett felmeddelande att den just tappat kontakten och då går det inte att kolla på TV.

Ibland så hittar den tillbaka själv efter någon minut men ibland så måste man dra ur nätverkskabeln och sätta i den igen. Du hittar de varandra direkt.

Segt faktiskt. Händer inte så ofta men irriterande när det händer för kanallistor m.m försvinner ju också.

Vi kan utesluta dålig kontakt i kabeln...det kan jag säga på en gång. Likaså att det skulle vara något problem med DHCP-adresserna. Har låsta ip-nummer på både den vita och svarta boxen....de förnyas aldrig.

CD...om Ni läser detta...är detta problem känt för Er ?

MVH
Svansen

Redigerat av Svansen, 24 november 2014 - 14:40.


#3211

Postad 25 november 2014 - 08:08

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0

Någon som vet när man ska kunna ta in fler kanaler typ tyska på astra via denna box i denna tråd

Jag frågade redan 19 Aug då det känns som att det borde fungera på båda boxarna, och de säger de ska återkomma när de vet: https://www.minhembi...dpost&p=4131959

#3212

Postad 25 november 2014 - 09:18

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0

Hej

Jag har lite problem med "Follow Me" funktionen tillsammans med min nya vita box.

Den tappar helt plötsligt kommunikationen med den vita boxen....eller rättare sagt...den vita tappar kontakten med den svarta. Får ett felmeddelande att den just tappat kontakten och då går det inte att kolla på TV.

Ibland så hittar den tillbaka själv efter någon minut men ibland så måste man dra ur nätverkskabeln och sätta i den igen. Du hittar de varandra direkt.

Segt faktiskt. Händer inte så ofta men irriterande när det händer för kanallistor m.m försvinner ju också.

Vi kan utesluta dålig kontakt i kabeln...det kan jag säga på en gång. Likaså att det skulle vara något problem med DHCP-adresserna. Har låsta ip-nummer på både den vita och svarta boxen....de förnyas aldrig.

CD...om Ni läser detta...är detta problem känt för Er ?

MVH
Svansen


Hej Svansen, helst skulle vi vilja göra en mera kompletterande felsökning tillsammans med dig. Vi behöver exempelvis veta om du har nätverkskablar från boxarna till din Router eller om du kör med våra Power Line Adaptrar samt andra inställningar i boxarna. Bäst vore om du har möjlighet att ringa vår support 0770-33 22 11 så vi tillsammans med dig kan undersöka vad som inte fungerar.

Vänligen
Micke

#3213

Postad 26 november 2014 - 07:40

Svansen
  • Svansen
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0

Hej Svansen, helst skulle vi vilja göra en mera kompletterande felsökning tillsammans med dig. Vi behöver exempelvis veta om du har nätverkskablar från boxarna till din Router eller om du kör med våra Power Line Adaptrar samt andra inställningar i boxarna. Bäst vore om du har möjlighet att ringa vår support 0770-33 22 11 så vi tillsammans med dig kan undersöka vad som inte fungerar.

Vänligen
Micke

Hej Micke

Tack för ditt svar.

Självklart kan jag ringa supporten men det gäller att man i så fall har lite tur och få prata med "rätt person" på en gång.

Kan ändå berätta att kablarna går direkt till mina boxar och att inga Power Line adaptrar används. Har lite svårt att tro att det skulle vara något inställningsfel då det kan funka utan problem i 2 veckor för att helt plötsligt få ett felmeddelande att kommunikationen avbrutits.

Skulle vara tacksam om någon på supporten med rätt kunskaper i berört ämne ringer mig i stället. Jag kan PM:a Er mitt nummer.

OK ?

MVH
Svansen

#3214

Postad 26 november 2014 - 08:41

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 1
Hej Svansen!
Vi har duktiga experter så de kan en hel del. Men vill du bli uppringd så får du skicka oss ett PM med telefonnr, kundnr och ungefärlig tid när du är på plats vid boxen så ska jag försöka lösa så vi ringer dig.
Vänligen Therese

#3215

Postad 26 november 2014 - 19:53

Unregisteredefb36418
  • Unregisteredefb36418
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej

Är det någon som vet hur det går med SVT play saknas fortfarande hos mig?

#3216

Postad 26 november 2014 - 20:07

Svansen
  • Svansen
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0

Hej

Är det någon som vet hur det går med SVT play saknas fortfarande hos mig?

Skulle jag också vilja veta.

#3217

Postad 27 november 2014 - 08:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0
Hej orren2002 och Svansen

SvT Play i On Demand box samt 500GB PVR Box är fortfarande felanmält och ligger tillfälligt nere. Vi har tyvärr inte fått något besked om när det skall vara löst.

Vänligen
Micke

#3218

Postad 27 november 2014 - 10:15

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 1
Psst Canal Digital: Ni ska inte informera om problem som detta på er hemsida?

#3219

Postad 27 november 2014 - 13:14

Unregisteredba5975fd
  • Unregisteredba5975fd
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0
Ja det går ju faktiskt att lägga in en flik med driftstörningar så den är väl synlig på startsidan, väldigt viktigt att informera.

#3220

Postad 03 december 2014 - 21:24

Rixmupp
  • Rixmupp
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Min box är ca 2,5år så garantin har gått ut och nu har den börjat krångla... Om jag haft bilden pausad ett tag o börjar titta igen så börjar bilden frysa och hacka regelbundet. Ofta fastnar den så jag måste försöka spola förbi problemstället.
Är det då hårddisken som börjar ge upp eller kan det vara nått annat fel. Om det är hårddisken, kan man byta den då?

#3221

Postad 03 december 2014 - 21:56

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0

Min box är ca 2,5år så garantin har gått ut och nu har den börjat krångla... Om jag haft bilden pausad ett tag o börjar titta igen så börjar bilden frysa och hacka regelbundet. Ofta fastnar den så jag måste försöka spola förbi problemstället.
Är det då hårddisken som börjar ge upp eller kan det vara nått annat fel. Om det är hårddisken, kan man byta den då?

Men har du inte 3år enl konsumentköplagen? Ring o hävda det!

Redigerat av Unregistered0db38fb1, 03 december 2014 - 21:57.


#3222

Postad 04 december 2014 - 08:15

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0

Min box är ca 2,5år så garantin har gått ut och nu har den börjat krångla... Om jag haft bilden pausad ett tag o börjar titta igen så börjar bilden frysa och hacka regelbundet. Ofta fastnar den så jag måste försöka spola förbi problemstället.
Är det då hårddisken som börjar ge upp eller kan det vara nått annat fel. Om det är hårddisken, kan man byta den då?

kan vara hårddisken. Borde gå att byta, boxen är långt från inbrottssäker.
Konsumentköplagen

För fel som visar sig efter sex månader är det du som ska visa att varan hade ett ursprungligt fel.

Värt att prova, att pröva och hävda att produkten enbart använts normalt, ingen yttre påverkan och att en hårddisk förväntas fungera längre (då den är den som misstänks)
Brukar dock vara hårt mot hårt när KKL ska åberopas men pröva.

Annars lyssnar jag intressant på rapport om byte av disk, har inte sett någon som prövat här ännu. men det sitter en vanlig SATA-disk i spelaren vad jag vet och det duger i praktiken med den långsammaste du kan hitta troligen. Troligen bara att sätta sin den i spelaren, starta upp, fast utan att ha provat kan vi inte veta.

#3223

Postad 04 december 2014 - 08:30

icamannen
  • icamannen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Min box är ca 2,5år så garantin har gått ut och nu har den börjat krångla... Om jag haft bilden pausad ett tag o börjar titta igen så börjar bilden frysa och hacka regelbundet. Ofta fastnar den så jag måste försöka spola förbi problemstället. Är det då hårddisken som börjar ge upp eller kan det vara nått annat fel. Om det är hårddisken, kan man byta den då?

Jag har faktiskt samma problem med min box. Det är inte så ofta jag kollar timeshift, men när jag gjorde det häromdagen så hackade bilden emellanåt. Jag tänkte att det bara var en tillfällighet, men jag ska faktiskt testa igen och se om jag kan få fram felet.

Är det ingen annan som har samma problem? Klart att det kan vara hårddisken som krånglar, men är det skulle ju även kunna vara programvaran i boxen som strular :)

#3224

Postad 04 december 2014 - 10:27

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0

Jag har faktiskt samma problem med min box. Det är inte så ofta jag kollar timeshift, men när jag gjorde det häromdagen så hackade bilden emellanåt. Jag tänkte att det bara var en tillfällighet, men jag ska faktiskt testa igen och se om jag kan få fram felet.

Är det ingen annan som har samma problem? Klart att det kan vara hårddisken som krånglar, men är det skulle ju även kunna vara programvaran i boxen som strular :)

Kan det inte vara hd som blivit grymt fragmenterad? En omformattering kanske hjälper?

#3225

Postad 04 december 2014 - 16:24

Unregisteredafd17c98
  • Unregisteredafd17c98
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0
Ut med språket! Exakt VAD är problemet? Börjar kännas som en tvist om rättigheter att visa SVT Play a la det Telia hade för 3-4 år sedan. Fortfarande inte ett ord om detta på canaldigital.se. Dåligt!!

Hej Svansen, Vi har tekniska problem med SVT-Play i boxen och det är pga detta du inte hittar den i Menyn. Det är felanmält och våra tekniker jobbar på att lösa problemet. Med vänliga hälsningar Linnéa


Redigerat av Unregisteredafd17c98, 04 december 2014 - 16:28.


#3226

Postad 05 december 2014 - 09:56

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0
och fortfarande---

Ut med språket! Exakt VAD är problemet? Börjar kännas som en tvist om rättigheter att visa SVT Play a la det Telia hade för 3-4 år sedan. Fortfarande inte ett ord om detta på canaldigital.se. Dåligt!!


inte ett ord om det på hemsidan
http://www.canaldigi...se/kundservice/

#3227

Postad 05 december 2014 - 11:20

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0
Min TV med HDMI är på service och reserv-TV:n som enbart har scart fungerar inte tillsammans med denna box. Skäms CD över att man inte kan se något om ens TV saknar HDMI!

#3228

Postad 05 december 2014 - 11:41

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0
Huddingebo, ställ om boxens upplösning till 576i så ska den väl fungera med SCART?

#3229

Postad 05 december 2014 - 12:38

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0

Huddingebo, ställ om boxens upplösning till 576i så ska den väl fungera med SCART?

Testar, tack. Det fungerar, trodde att det fanns någon automatik och att boxen kunde känna av vilken utgång som användes.

Redigerat av Huddingebo, 05 december 2014 - 13:02.


#3230

Postad 09 december 2014 - 14:00

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0

Ut med språket! Exakt VAD är problemet? Börjar kännas som en tvist om rättigheter att visa SVT Play a la det Telia hade för 3-4 år sedan. Fortfarande inte ett ord om detta på canaldigital.se. Dåligt!!

Om du missat det så har jag fått svar från SVT, att det är ett problem av teknisk natur som troligtvis inte kommer att lösas.
Dvs inget mer SVT play i denna box om vi ska tro SVT.
Jag köper en Chromecast istället helt enkelt, enklare gränssnitt har jag en stark känsla av.

#3231

Postad 11 december 2014 - 09:06

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0

Om du missat det så har jag fått svar från SVT, att det är ett problem av teknisk natur som troligtvis inte kommer att lösas.
Dvs inget mer SVT play i denna box om vi ska tro SVT.
Jag köper en Chromecast istället helt enkelt, enklare gränssnitt har jag en stark känsla av.


Chromecast är suverän men kvalitén kan inte mäta sig med en vanlig SVT-sändning (digital-TV). Hur kvalitén är jämfört med SVT Play i boxen vet jag dock inte.

#3232

Postad 15 december 2014 - 11:27

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0
Vad händer med kanallistorna? SVT1 HD, SVT2 HD samt Kanal 11 finns bara som gråskuggade och visar endast SVT 2 HD. Vid kanalsökning kom SVT1 HD samt 2 HD tillbaka, medan Kanal 11 fortfarande är grå och visar SVT2 HD. Efter ett par minuter försvinner även SVT1 HD samt SVT2 HD. Vad händer? Det började med att den nya kanalen ID Investigation Discovery tillkom.

#3233

Postad 15 december 2014 - 12:07

ingsig
  • ingsig
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Hej Svansen, helst skulle vi vilja göra en mera kompletterande felsökning tillsammans med dig. Vi behöver exempelvis veta om du har nätverkskablar från boxarna till din Router eller om du kör med våra Power Line Adaptrar samt andra inställningar i boxarna. Bäst vore om du har möjlighet att ringa vår support 0770-33 22 11 så vi tillsammans med dig kan undersöka vad som inte fungerar.

Vänligen
Micke


är problemet löst?

Redigerat av ingsig, 15 december 2014 - 12:55.


#3234

Postad 15 december 2014 - 12:18

ingsig
  • ingsig
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag har problem med Follow me också

Se tidigare inlägg

Redigerat av ingsig, 15 december 2014 - 12:59.


#3235

Postad 15 december 2014 - 13:48

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0
Hej på er alla!
Nu fungerar SVT Play i både Ondemand-boxen och 500GB-boxen igen.
Vänligen Therese

#3236

Postad 02 januari 2015 - 10:50

Svansen
  • Svansen
  • Lärjunge

  • 462 inlägg
  • 0
Hej

Är det bara jag som har problem med fjärrinspelningen ?

Har full tillgång till IP-trafik men fjärrinspelningen går inte att nå från vare sig appen eller via hemsidan.

Vad beror detta på tro ?

#3237

Postad 02 januari 2015 - 14:18

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0

Hej

Är det bara jag som har problem med fjärrinspelningen ?

Har full tillgång till IP-trafik men fjärrinspelningen går inte att nå från vare sig appen eller via hemsidan.

Vad beror detta på tro ?


Hej Svansen, vi har lite tekniska problem med fjärrinspelningar för närvarande. Det är felanmält så vi hoppas det löser sig inom kort.

Vänligen
Micke

#3238

Postad 05 januari 2015 - 21:08

Unregisteredc4a90337
  • Unregisteredc4a90337
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0
Inte fungerar SVT Play inte. Får inte ens upp sidan med siffrorna som man skall knappa in i datorn för att kunna fjärrstyra boxen.

#3239

Postad 07 januari 2015 - 09:06

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0

Inte fungerar SVT Play inte. Får inte ens upp sidan med siffrorna som man skall knappa in i datorn för att kunna fjärrstyra boxen.

FYI igår funkade play på svarta boxen.
Det står nåt om att den vita boxen måste använda qr-kod på startsidan dock.

#3240

Postad 07 januari 2015 - 23:40

Unregisteredc4a90337
  • Unregisteredc4a90337
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0
Det fungerar nu i alla fall. Troligtvis seg fjärrkontroll.

#3241

Postad 09 januari 2015 - 08:47

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Det verkar vara något problem med Canal digital go i boxen, den kommer inte vidare från skärmen där det står "please Wait"...

#3242

Postad 10 januari 2015 - 09:10

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 232 inlägg
  • 0

Det verkar vara något problem med Canal digital go i boxen, den kommer inte vidare från skärmen där det står "please Wait"...


Hej, har du hunnit prova idag eller har det löst sig ? Vi har inget rapporterat fel på GO tjänsten. Om du vill så kan vi ordna så du blir uppringd för felsökning. Skicka i så fall ditt nummer i ett privat meddelande till oss. Alternativt är du alltid välkommen att kontakta vår support på tel 0770-33 22 11, mån-lör 8-21, sön 10-19. /Vänligen Micke

#3243

Postad 10 januari 2015 - 15:31

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Angående Go så gjorde jag boxen spänningslös och efter uppstart funkar Go igen. Det är enda gången jag haft problem.

Redigerat av philipsguy, 10 januari 2015 - 15:31.


#3244

Postad 08 februari 2015 - 20:19

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Inga inlägg på 1 månad det är en stabil burk det här.
Nån som har koll på vilken hårdvara som ev är tänkt att ersätta ADB:s burk hos CD får ni gärna tipsa om det!

#3245

Postad 08 februari 2015 - 21:57

Stefan S
  • Stefan S
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Stabil och stabil, våran är sjukt seg vid all slags knapptryckningar


Redigerat av Stefan S, 08 februari 2015 - 21:58.


#3246

Postad 08 februari 2015 - 22:59

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0
Någon fler som upplever taskig läppsynk på TV4HD?

#3247

Postad 09 februari 2015 - 08:49

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0

Stabil och stabil, våran är sjukt seg vid all slags knapptryckningar

testa gör en fabriksåterställning.
Eller för den delen, formatera om hårddisken (fast då försvinner ALLT). Ska gå på något vis.

En fabriksåterställning påverkar bara inställningarna, favoritlistor har jag för mig ryker men inspelningslistan kanske finns kvar. Annars, kom bara ihop vad du har satt upp den att spela in, bara att programmera om det.

#3248

Postad 09 februari 2015 - 11:50

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0

Nån som har koll på vilken hårdvara som ev är tänkt att ersätta ADB:s burk hos CD får ni gärna tipsa om det!

Jag har inte hört något alls om någon ersättare till ADB:erna. Det pratas mer om att det jobbas på att förbättra och utöka on-demand tjänsten i boxarna. Men när och vad det än blir för typ av box så lär den säkerligen bland annat ha 4K stöd, vilket sker hos distributörer runt om i världen som är på G att lansera nya boxar just nu, till exempel i USA, Japan och Indien. Vi får inte glömma att vissa fortfarande sitter kvar med generationen före ADB. Vill CD få över kundbasen snabbare till nya boxar vid lansering måste de sänka priserna på boxarna så enkelt är det.

#3249

Postad 10 februari 2015 - 08:29

icamannen
  • icamannen
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Någon fler som upplever taskig läppsynk på TV4HD?

Ja jag upplever också det sedan en liten tid tillbaka. Jag upplever även läppsynksproblem på TV3 HD. Jag har både den inspelningsbara boxen och den vita, och har samma problem på båda boxarna.

Egentligen borde jag naturligtvis felanmäla detta, men jag orkar faktiskt inte. Anledningen till att jag inte orkar var för att jag i höstas höll på att felanmäla att texten var ur synk på några Cmore-kanaler. Detta var inte helt enkelt. Jag fick ringa in hur många gånger som helst innan någon förstod, och tills någon egentligen tog tag i det. Tyvärr känner jag att det troligtvis blir samma problem här nu...

#3250

Postad 10 februari 2015 - 09:34

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0
Jag orkar inte heller felanmäla då mina tidigare erfarenheter är minst sagt negativa...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.