Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nokias WP8-mobiler Lumia 820 och Lumia 920

606 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia Lumia 820 1GB RAM (Mobiltelefoner) 9 8,14 (13) Inga priser
Nokia Lumia 920 1GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,73 (160) 683:-

#51

Postad 06 september 2012 - 15:13

rinten
  • rinten
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0

Men det har inte 920 ?
Undrar hur de tänkte där igentligen .


Förmodligen tänkte dom något i stil med att "920:an får ha ett tillräckligt stort minne som default och inbyggd trådlös laddning".

#52

Postad 06 september 2012 - 15:41

NiV3Rt
  • NiV3Rt
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Och hur många uppgraderar minne...EGENTLIGEN?

#53

Postad 06 september 2012 - 17:52

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
http://wmpoweruser.c...iced-and-dated/

"Winfuture.de reports the Nokia Lumia 920 will be released in Germany in mid-October and will retail for 600 Euro ($758, £476).
The Austrian art magazine ‘Future Zone‘ reported that Nokia wants to deliver the Lumia 920 from the middle of October in Germany. They expect the handset to initially launch only in a few countries, much like the roll-out of the Nokia Lumia 800, before being available everywhere.
The handset will be introduced first in Germany, France, Britain, Italy and Russia, before becomes available in late October in Poland. The Scandinavian countries, Portugal and Spain will receive the handset a short time later.
The Nokia Lumia 820 will follow 2 weeks later in the same markets and will retail for around 450 Euro ($568, £357)."

#54

Postad 06 september 2012 - 18:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Förmodligen tänkte dom något i stil med att "920:an får ha ett tillräckligt stort minne som default och inbyggd trådlös laddning".


Vist är det så och jag förstår tanken men ligger man risigt till och släpper telefoner som är typ sista hoppet så varför inte ta i uta he*vete ?
För den stora massan ser de inte bra ut att lillebror har minneskortplats å löstagbart batteri.

#55

Postad 06 september 2012 - 20:21

freppo
  • freppo
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Väntar också på en värdig efterföljare till N8:an. Precis som du säger, 808 är ett alternativ, men Symbian är döende (och jag har aldrig varit någon stor fan).

Avsaknaden av FM-radio/sändare och HDMI-utgång är minus, helt klart. Däremot tror jag nog att kameran i Lumia 920 står sig bra jämfört med N8:an (lite beroende på hur bra den nya LED-blixten är). Mitt största problem är att den är så fruktansvärt stor. Jag hoppas på en mobil med skärm runt 4" och samma kamera/prestanda som Lumia 920. Men man orkar ju inte vänta hur länge som helst. Lär väl dröja ett bra tag innan vi ens ser 820/920 på marknaden...


Ja, Är det överhuvudtaget möjligt koppla denna lur till ett hemmabiosystem eller dylikt? Måste man skaffa en nfc-adapter eller något? Bluetoothen är väl begränsad till headsets, och DLNA brukar ju funka så där om man vill visa rörliga bilder.

Ganska säker på att MicroUSB porten endast kommer gå att använda med Zune, eller liknande progamvara.. näe, synd.. Skulle kunna tänkt mig en Nokia WP8, givet att den hade samma funktionalitet som Symbian, men Nokia verkar inte få till det... De försöker göra som Apple, "lättanvända" och designade produkter problemet är bara att de konsumenterna redan har en iPhone. Man missar dock sin gamla målgrupp av teknikintresserade köpare.

#56

Postad 06 september 2012 - 20:41

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Ja, Är det överhuvudtaget möjligt koppla denna lur till ett hemmabiosystem eller dylikt? Måste man skaffa en nfc-adapter eller något? Bluetoothen är väl begränsad till headsets, och DLNA brukar ju funka så där om man vill visa rörliga bilder.

Ganska säker på att MicroUSB porten endast kommer gå att använda med Zune, eller liknande progamvara.. näe, synd.. Skulle kunna tänkt mig en Nokia WP8, givet att den hade samma funktionalitet som Symbian, men Nokia verkar inte få till det... De försöker göra som Apple, "lättanvända" och designade produkter problemet är bara att de konsumenterna redan har en iPhone. Man missar dock sin gamla målgrupp av teknikintresserade köpare.


Det är ju ganska strikt på WP vad man får och inte får göra MS vill ha enheter så lika som möjligt så man vet att de fungerar som tänkt. På tablettsidan så är det bara vissa tillverkare som fått godkänt av MS än så länge. Ms vill ha mer kontroll än någonsin på gott och ont, i gengäld så får man en hel infrastruktur mellan wp8 enheter

#57

Postad 06 september 2012 - 22:07

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Märks tydligt att MS är stora fans av IOS och vill ha samma kontroll som Apple har.

#58

Postad 06 september 2012 - 22:17

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 1
Längtar efter Nokias nya lurar. Deras WP7.5 har varit bland det bästa jag använt.
Det enda jag saknar är en "mindre" display på nån lur, typ befintliga 800 - den är nästan för stor. Men det är ju dit Samsung och Ifånen försöker komma, till så stora som möjligt...gäsp.

Oh, dessutom hade det varit fint med en modell med riktigt tangentbord!

#59

Postad 06 september 2012 - 23:51

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Förmodligen tänkte dom något i stil med att "920:an får ha ett tillräckligt stort minne som default och inbyggd trådlös laddning".

32gig är i underkant för mig. 64 som N9 fick vore vettigare för ett flaggskepp. För mig känns det lite som om Nokia fick hybris och kände sig säkra på att nallen skulle bli en kioskvältare ändå. Som om de sparat på godiset för att kunna fläska till med något ännu värre senare, då när det redan kan vara försent.

Personligen så tycker jag för övrigt att begreppet "trådlös laddning", (vilket Nokia glatt använde under presentationen), bör skrotas eftersom "trådlös kommit att avse något som man kan gå runt med. En induktionsspis anses knappast trådlös... ;)

#60

Postad 06 september 2012 - 23:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Vist hade de varit grymt med äkta trådlös laddning men de här systemet skulle funka bra för mig, skönt att bara lägga ner den bredvid datorn så laddas den.


#61

Postad 07 september 2012 - 00:23

FredrikM
  • FredrikM
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Första icke-iOS-gränssnittet som inte ser ut som pajas, snyggt yttre, grymma funktioner. What's not to like? Jo, instagram hade varit nice. Är typ nog det som står ivägen för att switcha från iphone 4, som efter detta ändå känns rätt trött. Men är ju nästan lite beroende av instagram. Habegäret är väckt till liv.

Redigerat av FredrikM, 07 september 2012 - 00:23.


#62

Postad 07 september 2012 - 00:36

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Vist hade de varit grymt med äkta trådlös laddning men de här systemet skulle funka bra för mig, skönt att bara lägga ner den bredvid datorn så laddas den.

Absolut, induktiv laddning är en riktig höjdare.

#63

Postad 07 september 2012 - 02:36

Kung67
  • Kung67
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0
Klart intressant! Det lär ta ytterligare någon månad/några månader innan vi kan köpa dem här. Priserna i början är som vanligt imo för höga. Jag har precis beställt en Lumia 800 (svart) från Elgiganten för det vettiga priset 2 222 kr (fri frakt). Det blir till att ha den i några månader, uppgraderar den till v7.8 om möjlighet finns. När priserna har kommit ned på WP8 kan det nog bli en uppgradering. Det behöver inte bli Nokia, även om jag gillar Nokken bäst. Man får ju även kolla in vad Samsung, HTC m.fl. har att erbjuda.

Redigerat av Kung67, 07 september 2012 - 02:37.


#64

Postad 07 september 2012 - 08:26

rinten
  • rinten
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0

32gig är i underkant för mig. 64 som N9 fick vore vettigare för ett flaggskepp. För mig känns det lite som om Nokia fick hybris och kände sig säkra på att nallen skulle bli en kioskvältare ändå. Som om de sparat på godiset för att kunna fläska till med något ännu värre senare, då när det redan kan vara försent.


Ja 32GB är ju även det största minneskortet som 820:an klarar av så det är ju samma begränsning på minnesmängden där (om man inte har flera minnen såklart).

Nokia torde dock vara ett av de sista företagen med hybris för tillfället. :P Kan tänka mig att det finns ganska många som är nervösa inför det här släppet.

#65

Postad 07 september 2012 - 08:41

Geek82
  • Geek82
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Jag är besviken och arg på Nokia just nu. Hur kunde de klanta till sig så dant med marknadföringen av denna telefon. Fejk video och fejk bilder. De drar med sig "pureview" märket ned i smutsen.

Spelar nästan ingen roll hur bra denna telefon är i övrigt, folk har tappat förtroendet för Nokia och denna telefon.

Redigerat av Geek82, 07 september 2012 - 08:42.


#66

Postad 07 september 2012 - 08:56

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Klart intressant! Det lär ta ytterligare någon månad/några månader innan vi kan köpa dem här. Priserna i början är som vanligt imo för höga. Jag har precis beställt en Lumia 800 (svart) från Elgiganten för det vettiga priset 2 222 kr (fri frakt). Det blir till att ha den i några månader, uppgraderar den till v7.8 om möjlighet finns. När priserna har kommit ned på WP8 kan det nog bli en uppgradering. Det behöver inte bli Nokia, även om jag gillar Nokken bäst. Man får ju även kolla in vad Samsung, HTC m.fl. har att erbjuda.

Lumia 800 är ett riktigt kap med nuvarande prissättning.
Det kanske inte kommer så många fler appar, men å andra sidan så klarar sig de flesta med de som redan finns.

#67

Postad 07 september 2012 - 09:23

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Jag är besviken och arg på Nokia just nu. Hur kunde de klanta till sig så dant med marknadföringen av denna telefon. Fejk video och fejk bilder. De drar med sig "pureview" märket ned i smutsen.

Spelar nästan ingen roll hur bra denna telefon är i övrigt, folk har tappat förtroendet för Nokia och denna telefon.


Tror faktiskt de kommer att sälja ganska bra, men kanske inte förrän efter att win8 släppts och folk ser vad kombinationen är kapabel till.
För mig körde nokia när de inte satsade på varken meego eller android

#68

Postad 07 september 2012 - 09:59

JagVetInte
  • JagVetInte
  • Användare

  • 179 inlägg
  • 0
Samsung kommer också med WP8 ungefär samtidigt som Nokia. Om man vill ha en WP8 telefon borde man vänta och se vad Samsung och eventuellt HTC kommer fram med.

#69

Postad 07 september 2012 - 10:09

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
http://www.phonehous...Nokia-Lumia-920

#70

Postad 07 september 2012 - 12:09

SL2
  • SL2
  • Forumräv

  • 540 inlägg
  • 0
Nokia gjorde likadant med N8, en reklamfilm där de filmar ett biljardspel, och det fick en att tro att det var gjort med mobilen.
Fattar inte varför de inte lärde sig den gången...

#71

Postad 07 september 2012 - 13:01

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 1
Inte bara reklamfilmen..., http://www.gsmarena....l-news-4769.php

#72

Postad 07 september 2012 - 14:00

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Nokia gjorde likadant med N8, en reklamfilm där de filmar ett biljardspel, och det fick en att tro att det var gjort med mobilen.
Fattar inte varför de inte lärde sig den gången...

Å andra sidan så genererar dessa bluffar en massa artiklar som trots allt visar att kameran i nallen är riktigt bra även utan fusk.
Nokias nya marknadsföringstaktik kanske är att bli fotade med byxorna nere.
Jag tar och klämmer dit en sån här liten filur -> ;)
Fast strax bakom honom står den här killen -> :ph34r:
(Jag tror att han jobbar åt Nokia...)

#73

Postad 07 september 2012 - 15:21

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Sen finns det ju de som skiter i om kameran är jätte bra eller bara hyfsad. Kass kamera skulle aldrig få mig att avstå köp om resten av mobilen håller måttet och priset är rätt.
Ska man ha bäst kamera kanske man ska vänta på samsungs kamera mobil http://www.swedroid....droid-ifa-2012/ Står på en del ställen att den har en komplett mobil inbygd.

Någon som vet priset på nokiorna, blir det rätt så kommer den alltid att vara ett alternativ, blir det lika högt som samsungs så kommer nog nokia att få det svårt

#74

Postad 07 september 2012 - 15:34

Dava
  • Dava
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Är det någon som sett hurvida dessa telefonerna kommer att få det välvda glaset 800 hade? Det tycker jag är intressant!

#75

Postad 07 september 2012 - 15:41

kikkkasss
  • kikkkasss
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

Är det någon som sett hurvida dessa telefonerna kommer att få det välvda glaset 800 hade? Det tycker jag är intressant!


920 verkar få det

#76

Postad 07 september 2012 - 16:19

FredrikM
  • FredrikM
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Habegär. Vill verkligen pilla på en och känna hur WP8 känns. Hoppas på event på centralstationen...

#77

Postad 07 september 2012 - 17:10

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Habegär. Vill verkligen pilla på en och känna hur WP8 känns. Hoppas på event på centralstationen...

http://www.windowsph...49-28e33084dde6 :)

#78

Postad 07 september 2012 - 19:30

Geek82
  • Geek82
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Sen finns det ju de som skiter i om kameran är jätte bra eller bara hyfsad. Kass kamera skulle aldrig få mig att avstå köp om resten av mobilen håller måttet och priset är rätt.
Ska man ha bäst kamera kanske man ska vänta på samsungs kamera mobil http://www.swedroid....droid-ifa-2012/ Står på en del ställen att den har en komplett mobil inbygd.

Någon som vet priset på nokiorna, blir det rätt så kommer den alltid att vara ett alternativ, blir det lika högt som samsungs så kommer nog nokia att få det svårt


Det är ingen mobil har jag för mig. Bara kamera med Android operativ för att kunna ladda hem appar. Den har Wifi men ingen SIM.

#79

Postad 07 september 2012 - 19:38

Geek82
  • Geek82
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Release under November verkar det som och en cirka pris på 600 Euro.

http://www.gsmarena....s-news-4774.php

#80

Postad 07 september 2012 - 19:38

MerBlues
  • MerBlues
  • Användare

  • 141 inlägg
  • 0
Frågor och svar, med Nokia
http://www.mobil.se/...r-1.511109.html

Matnyttig artikel om hur trådlös laddning fungerar
http://allaboutwindo...g_Explained.php

Rich Recording microphones confirmed onLumia 920
http://www.slashgear...irmed-07246489/

Redigerat av MerBlues, 07 september 2012 - 20:50.


#81

Postad 07 september 2012 - 19:40

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Det är ingen mobil har jag för mig. Bara kamera med Android operativ för att kunna ladda hem appar. Den har Wifi men ingen SIM.


Det första de sa var att den har 3G och 4G data, sen har de gått ut med att den även kommer att ha telefondel. 3G står redan på i artikeln jag länkar. Men det har länkats flera sidor på g+ som säger att den även kommer att gå att ringa med

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 07 september 2012 - 19:41.


#82

Postad 08 september 2012 - 00:46

FredrikM
  • FredrikM
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Här kan man se på hela keynoten själv om man vill.
http://www.youtube.c...vp5W1kcP3Q&hd=1

#83

Postad 08 september 2012 - 03:07

Geek82
  • Geek82
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 2

Det första de sa var att den har 3G och 4G data, sen har de gått ut med att den även kommer att ha telefondel. 3G står redan på i artikeln jag länkar. Men det har länkats flera sidor på g+ som säger att den även kommer att gå att ringa med


Du har rätt att den har plats för SIM-kort och stöd för 3g och 4g data. Men jag har fortfarande förstått det som att det inte går att ringa vanliga mobilsamtal med den.

Från DPreview.com
"Although we understand that the camera does not have cellular voice capabilities, it will be compatible with various VoiP apps, such as Skype, which will enable it to be used for making voice and video calls over 3G/4G or WiFi."


För er som inte är så uppdaterad så verkar Nokia har minskat skadan av de det som har skett efter fejk videos och bilder. I alla fall i mitt tycke. Nokia bjöd in The Verge för att ta bilder i samma miljö som pressbilderna var tagna i. Länk nedan.
Exclusive photos: We put Nokia's controversial Lumia 920 PureView camera to the test

#84

Postad 08 september 2012 - 11:47

FredrikM
  • FredrikM
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

För er som inte är så uppdaterad så verkar Nokia har minskat skadan av de det som har skett efter fejk videos och bilder. I alla fall i mitt tycke. Nokia bjöd in The Verge för att ta bilder i samma miljö som pressbilderna var tagna i. Länk nedan.
Exclusive photos: We put Nokia's controversial Lumia 920 PureView camera to the test


Längre in i presskonferensen (1:05:30) finns även ett bildstabiliseringsklipp de filmat med en Samsung Galaxy S3 (tror jag) och en Lumia 920 som inte är fejk. De visar riggen de filmar med och allt. Side by side. Är sjuk skillnad i stabilitet mellan de två.

#85

Postad 08 september 2012 - 20:28

Geek82
  • Geek82
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Läste nu att Lumia 920 bara spela in ljud i mono och inte i stereo, aj aj aj!


"4. in terms of audio recording, the difference is mono in the #920 vs #808 which is stereo."

#86

Postad 08 september 2012 - 21:23

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Läste nu att Lumia 920 bara spela in ljud i mono och inte i stereo, aj aj aj!


"4. in terms of audio recording, the difference is mono in the #920 vs #808 which is stereo."

Det kan ju tänkas vara en begränsning i WP.

#87

Postad 09 september 2012 - 18:15

MerBlues
  • MerBlues
  • Användare

  • 141 inlägg
  • 0
Phonehouse.se har nu fått upp 820 och 920 på sin sajt som kommande produkt:

http://www.phonehous...Nokia-Lumia-820
http://www.phonehous...Nokia-Lumia-920

--

Lite mer info om PureMotion HD+

What does it do and why do you want it? Put simply, it combines four leaps forward into one to deliver the fastest, brightest, most-sensitive smartphone display with the highest pixel density in the industry.

http://conversations...-puremotion-hd/

Redigerat av MerBlues, 09 september 2012 - 18:39.


#88

Postad 13 september 2012 - 16:36

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0
Detta är något jag saknat i nuvarande Nokia Maps.



Nokia Maps for Windows Phone 8 adds offline access

http://conversations...n-1todtmt852d21

Redigerat av _FredriK_, 13 september 2012 - 16:39.


#89

Postad 16 september 2012 - 19:06

Pliind
  • Pliind
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Men det har inte 920 ?
Undrar hur de tänkte där igentligen .


Antar för att få ner storleken och få upp hastigheten. En av anledningarna till att android dras i smutsen är pga folk dumsnålhet. Man köper en värstinglur men man köper det billigaste minneskortet på nätet till telefonen. Detta minneskort blir helt plötsligt flaskhalsen för alla appar som ska installeras på minneskortet och telefonen upplevs väldigt seg.

Förstår att man vill ha minneskort men sålänge jag haft min Galaxy Nexus har mitt minneskortbehov enbart väckts när jag ska ut och resa. Upplever att det är lättare att ha koll på alla filer på en och samma "enhet".

Känner lite sug för en 920 för att vidga mina vyer, blir den enda chansen jag ger WP8 annars byter jag till nya Nexus snabbare än man hinner säga "lumia"

#90

Postad 16 september 2012 - 23:25

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Känner lite sug för en 920 för att vidga mina vyer, blir den enda chansen jag ger WP8 annars byter jag till nya Nexus snabbare än man hinner säga "lumia"


Du får väl ge telefonen en ärlig chans genom att använda det mumintrollska uttalet? "Looooooomia" ;)

#91

Postad 17 september 2012 - 17:09

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0
Hmm 820 är ju riktigt intressant, få se vad den går för i tester innan bara. :) Hoppas på hyfsad prissättning också. Fast det är klart är ju ett år tills nuvanrande abbonnemang går ut.. meh segt sånt.

#92

Postad 18 september 2012 - 21:29

Lambert002
  • Lambert002
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Första icke-iOS-gränssnittet som inte ser ut som pajas, snyggt yttre, grymma funktioner. What's not to like? Jo, instagram hade varit nice. Är typ nog det som står ivägen för att switcha från iphone 4, som efter detta ändå känns rätt trött. Men är ju nästan lite beroende av instagram. Habegäret är väckt till liv.


Instagram kommer till Windows Phone 8, går att läsa bland annat här.

Habegär. Vill verkligen pilla på en och känna hur WP8 känns. Hoppas på event på centralstationen...


Prova Windows Phone 7 på din iPhone, Android eller via webben på följande länk.

#93

Postad 19 september 2012 - 10:54

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0

Instagram kommer till Windows Phone 8, går att läsa bland annat här.


Denna artikel är felaktig, Instagram är inte på väg till WP8. Instagram själva har sagt att en WP-applikation ej kommer att utvecklas, så om vi med WP-telefoner någonsin ska få se Instagram är det om Microsoft (eller någon annan) sätter sig ned och utvecklar detta.

#94

Postad 19 september 2012 - 11:43

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0
Kanske inte en app...?
http://www.theverge....windows-phone-8

#95

Postad 19 september 2012 - 12:23

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0

Kanske inte en app...?
http://www.theverge....windows-phone-8


Läste den artikeln igår och ja, det känns väl som en möjlighet, även om det låter långsökt.

#96

Postad 20 september 2012 - 10:04

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
http://www.wpcentral...phone-8-devices

Nokia har hårdvarustöd för BT4.0...!! :D
Får hoppas att microsoft tillåter wp8 att använda det nu bara...

#97

Postad 20 september 2012 - 11:17

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
920:an verkar ju bara för härlig!

Men den allra svåraste frågan kvarstår ju.......röd....eller....guuuul.......

#98

Postad 20 september 2012 - 12:21

Unregisteredea4970c4
  • Unregisteredea4970c4
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

920:an verkar ju bara för härlig!

Men den allra svåraste frågan kvarstår ju.......röd....eller....guuuul.......


transparent borde de göra :)

#99

Postad 20 september 2012 - 17:37

kikkkasss
  • kikkkasss
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

920:an verkar ju bara för härlig!

Men den allra svåraste frågan kvarstår ju.......röd....eller....guuuul.......

Gul som min bil :-)

#100

Postad 22 september 2012 - 10:33

FredrikM
  • FredrikM
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Blir nog vit för mig. Lite fegt kanske, men jag gillar vitt och neutrala färger. Och den ser ju skitsnygg ut!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.