novaland 15 mars 2012 - 12:39 skrev:
Huvudvideon: Lite overkill, men kul att den verkar överleva iallafall =)
Lite?

En MacBook hade i det läget garanterat varit splittrad till oigenkännlighet...
Video 1: Jag blir trött på testvideos där nånting tappas under 1,5 meters höjd, särskilt på ett mjukt underlag. Oftast om jag tappar mina saker så är det i hårda betonggolv och oftast på nån höjd som motsvarar mer än ett soffbord

Jo, så är det ju... Fast en MacBook hade nog varit helt förvrängd vid samma test.
Video2: Man förväntar sig inge mindre än det.. men jag tycker att testerna jämt använder vatten istället för några "riktiga" försök med coca-cola och kaffe.. Och prova gärna funktionen efter ett dygn när det har fått torka in lite.. Det är så som man ser vad det går för..
Klart som korvspad att det skulle bli klibbigt med Cola men testet går ut på att visa att det finns avrinning, således bör man efter ett Cola-spill kunna "skölja" bort det mesta av det.
Video 3: Detta test motsvarar ju litegrand verkligt test.. typ att man råkar sätta sig på en laptop som ligger i en soffa som man inte råkar se för att det ligger en jacka över den och liknande. Man ser i videon att den böjer sig lite å så.. börjar ju likna ett test iallafall.. =)
Ja, eller nåt.
Video 4: Mer vatten.. suck..
Se ovan.
Video 5: Börjar ju likna ett verkligt test iallafall! =)
Det här inlägget har ändrats av cbtcp 15 mars 2012 - 13:23