Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Wii U - Officiell tråd

3773 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3701

Postad 08 januari 2016 - 11:19

PH2000
  • PH2000
  • Lärjunge

  • 282 inlägg
  • 0
PH2000, den 28 Dec 2015 - 15:40, skrev:

Problemet är nog löst. Det visar sig att Wiiu's nätverkskort är lite saggigt och att min router är lite för dåligt placerat. Har kunnat spela några matcher nu då jag testat att starta om router samt vridit lite på antennerna. Det blir att köpa in en USB-nätverksadapter till konsollen så är jag nog "hemma"!

Har inte lyckats att få det att fungera! Vet inte vad som är galet...

När jag kör internetdelning via mobiltelefon fungerar det att spela, men det ser jag bara som en tillfällig lösning.

 

Jag har köpt Nintendos dongle för att koppla nätverkskabel via usb-port på wii u, men det hjälpte inte.

 

Jag har fiber från Bahnhof och har först en router HG2332 som är bryggad (kör IP-telefoni via den). Efter HG2332 kommer min router ASUS 68U.

 

Jag har inga som helst problem med att kolla Youtube, ladda ner uppdateringar etc på mitt wii u, det är onlinespelandet som krånglar.

Onlinespelande på PC fungerar utan problem, så det borde vara någon inställning i min router som Nintendo inte gillar...?



#3702

Postad 08 januari 2016 - 11:38

Segge
  • Segge
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

kollat efter laggspikar?

kör en ping sunet.se -t i 10minuter och se om du har 100-1000ms spikar. Har själv haft problem med det och kunde få 3-4 timeout i rad ibland. Inget jag märkte av när jag suftade, streama, ladda ner men när det kom till onlinespelande märktes det. I mitt fall var det en switch som tydligen inte mådde så bra.



#3703

Postad 13 januari 2016 - 00:13

PH2000
  • PH2000
  • Lärjunge

  • 282 inlägg
  • 0
PH2000, den 08 Jan 2016 - 11:19, skrev:

Har inte lyckats att få det att fungera! Vet inte vad som är galet...

När jag kör internetdelning via mobiltelefon fungerar det att spela, men det ser jag bara som en tillfällig lösning.

 

Jag har köpt Nintendos dongle för att koppla nätverkskabel via usb-port på wii u, men det hjälpte inte.

 

Jag har fiber från Bahnhof och har först en router HG2332 som är bryggad (kör IP-telefoni via den). Efter HG2332 kommer min router ASUS 68U.

 

Jag har inga som helst problem med att kolla Youtube, ladda ner uppdateringar etc på mitt wii u, det är onlinespelandet som krånglar.

Onlinespelande på PC fungerar utan problem, så det borde vara någon inställning i min router som Nintendo inte gillar...?

 

Nu är allt fixat!

Det visade sig vara att jag blivit tilldelad ett privat IP från min ISP. Detta görs tydligen av vissa ISP då de publika IP-numren är en bristvara.

Jag kontaktade Bahnhof och de tilldelade mig ett publikt IP, så nu funkar allt kanonbra!



#3704

Postad 13 januari 2016 - 00:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Ja för routern skulle ju fungera egentligen, så det var tvunget att vara något sånt. Medan min router var känd för att inte fungera med Wii U så it had to go. Skönt att det löste sig.



#3705

Postad 01 februari 2016 - 23:32

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=TAMLroCtcZY



#3706

Postad 02 februari 2016 - 14:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Från Nintendos finansrapport.

 

Mario Kart 8: 7.24 million
Splatoon: 4.06 million
Super Mario Maker 3.34m
Animal Crossing HHD 2.93m
Yoshi's Woolly World: 1.31m
The Legend of Zelda: Tri Force Heroes 1.08m

 

20.5 million amiibo figures.
21.5 million amiibo cards.

 

Wii U har sålt 12,8 enligt samma. Attach raten på Mario Kart är otrolig.



#3707

Postad 03 februari 2016 - 15:04

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0

Börjar bli lite sugen på en Wii U. Ställer mig dock lite tveksam till den stora gamepadden. Är det ett måste att använda den eller kan man använda sig av t ex Pro controllern till största delen?  Antar att Pro controllerna inte har gyrosensor, så om man vill köra Mario Kart som på en gamla goda Wii-tiden så måste man köpa en Wii U Remote Plus med "ratt" eller köra med den stora gamepadden? Blir ju asdyrt om man ska köpa extra gamepads om man vill köra flera? Ja, hur har ni gjort, hur ser er kontrollersetup ut? :)



#3708

Postad 03 februari 2016 - 15:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Börjar bli lite sugen på en Wii U. Ställer mig dock lite tveksam till den stora gamepadden. Är det ett måste att använda den eller kan man använda sig av t ex Pro controllern till största delen?  Antar att Pro controllerna inte har gyrosensor, så om man vill köra Mario Kart som på en gamla goda Wii-tiden så måste man köpa en Wii U Remote Plus med "ratt" eller köra med den stora gamepadden? Blir ju asdyrt om man ska köpa extra gamepads om man vill köra flera? Ja, hur har ni gjort, hur ser er kontrollersetup ut? :)

Det går utmärkt att använda gamla wii-kontroller.



#3709

Postad 03 februari 2016 - 15:34

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Går det ens att köpa gamepads?

#3710

Postad 03 februari 2016 - 15:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Börjar bli lite sugen på en Wii U. Ställer mig dock lite tveksam till den stora gamepadden. Är det ett måste att använda den eller kan man använda sig av t ex Pro controllern till största delen?  Antar att Pro controllerna inte har gyrosensor, så om man vill köra Mario Kart som på en gamla goda Wii-tiden så måste man köpa en Wii U Remote Plus med "ratt" eller köra med den stora gamepadden? Blir ju asdyrt om man ska köpa extra gamepads om man vill köra flera? Ja, hur har ni gjort, hur ser er kontrollersetup ut? :)

Jag körde MK med procontrollern, funkar bäst imo. Blir ju ingen rörelsebaserad styrning om man är ute efter det dock. Procontrollern funkar till i stort sett alla spel, jag har inte använt något annat sedan jag köpte den för flera år sedan.

 

Det går inte att köpa extra gamepads, det är extra Wiimotes eller procontroller som gäller när man ska köra flera.



#3711

Postad 03 februari 2016 - 17:50

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0

Det går utmärkt att använda gamla wii-kontroller.


Aha, är det nån extra funktionalitet i de nya annars?

Så gamepaden blir mest liggande? Eller använder ni den nåt för att spela om tvn är upptagen?

#3712

Postad 03 februari 2016 - 18:21

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Jag använder i princip alltid gamepaden när jag spelar.

Nä där är ingen ny funktionalitet.

#3713

Postad 03 februari 2016 - 18:24

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Okej, tack! Får försöka leta upp nån butik där man kan känna på kontrollerna.

#3714

Postad 04 februari 2016 - 09:35

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Aha, är det nån extra funktionalitet i de nya annars?

Så gamepaden blir mest liggande? Eller använder ni den nåt för att spela om tvn är upptagen?

Vissa spel använder skärmen på Gamepaden som sekundär skärm (Captain Toad är ett utmärkt exempel för endast 1 spelare och där gamapaden är det enda alternativet). Skärmen är också rörelsekänslig.


Redigerat av agpath, 04 februari 2016 - 09:36.


#3715

Postad 04 februari 2016 - 19:08

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Börjar bli lite sugen på en Wii U. Ställer mig dock lite tveksam till den stora gamepadden. Är det ett måste att använda den eller kan man använda sig av t ex Pro controllern till största delen?  Antar att Pro controllerna inte har gyrosensor, så om man vill köra Mario Kart som på en gamla goda Wii-tiden så måste man köpa en Wii U Remote Plus med "ratt" eller köra med den stora gamepadden? Blir ju asdyrt om man ska köpa extra gamepads om man vill köra flera? Ja, hur har ni gjort, hur ser er kontrollersetup ut? :)

Såhär ligger det till, själva gamepaden är huvudkontrollen till konsolen som måste användas när du till exempel ska in på inställningar, in på webbläsaren och när man behöver utföra ett köp. Din gamepad stänger ner konsolen och sätter igång den med en knapptryck men däremot är den inte obligatorisk, förutom till spel som kräver enbart gamepad är få, jag brukar ibland koppla bort min gamepad så att den inte sätts på i samband med konsolen, då går det jättebra att enbart använda sig av Pro controller. Det är många som har varit skeptiska till den stora kontrollen förut, men de har lärt sig att tycka om den efter egen användning av den. Jag föreslår att du kollar in på Media Markt då de brukar ha demo exemplar av Wii U där. Vad gäller Mario Kart kan du spela med antingen Gamepaden (både traditionellt och som ratt), Wii Remote + ratt eller + nunchuk men även + Wii Classic Pro, och Wii U Pro Controller, personligen är Wii U Pro den skönaste att spela med men Gamepaden är inte så långt ifrån bekväm heller.



#3716

Postad 04 februari 2016 - 21:11

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Tack för en bra förklaring. Ska se om jag kan ta mig in till Media Markt i Linköping i helgen.
Kan man ladda gamepaden under tiden man använder den förresten?

Redigerat av bananplanta, 04 februari 2016 - 21:23.


#3717

Postad 04 februari 2016 - 21:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Kan man ladda gamepaden under tiden man använder den förresten?

Ja, medföljer en sladd.



#3718

Postad 04 februari 2016 - 21:33

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0

Ja, medföljer en sladd.

👍

#3719

Postad 05 februari 2016 - 11:45

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0

Köpte en U till ungarna (iaf officiellt), galet kul med mario kart. Splatoon tyckte 5:åringen var lite för svårt.

Funderar på att förboka Zelda med.

 

Funderar på Super Mario 3d World ochDonkey Donkey Tropical island med, bra köp?

Borde man köpa på skiva eller digitalt?



#3720

Postad 05 februari 2016 - 12:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Funderar på Super Mario 3d World ochDonkey Donkey Tropical island med, bra köp?

Ja, bara att slå till  :) 

 

Digitalt är såklart mycket smidigare om du har utrymmet, men kanske kostar mer?



#3721

Postad 05 februari 2016 - 12:16

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Är 3D world eller NSMBU kul co-op? Vill gärna ha nåt skoj att spela ihop med tanten :)

Redigerat av bananplanta, 05 februari 2016 - 12:25.


#3722

Postad 05 februari 2016 - 12:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Ja de är riktigt bra för just det,  Donkey Kong också.

 

Sen har du även Kirby och Yoshi.



#3723

Postad 05 februari 2016 - 15:29

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Nu får jag nog en utskällning när tanten kommer hem :D

Bifogad fil(er)



#3724

Postad 05 februari 2016 - 16:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Ne hon blir nog överlycklig ;)



#3725

Postad 05 februari 2016 - 16:35

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Ha, nja, blev nåt mellanting :P

Okej att ladda Pro Controllern med en vanlig 5v 500mA laddare modell mobilladdare? Känns osmidigt att behöva ha igång konsolen bara för att ladda.

EDIT

Verkar funka fint, vore konstigt annars iofs.

Ytterligare en fråga. Har försökt hitta svar, men inte lyckats. Kan man installera spel från skiva på interna lagringen eller extern lagring så man slipper höra skivläsaren jobba så mycket?

Redigerat av bananplanta, 06 februari 2016 - 09:49.


#3726

Postad 06 februari 2016 - 18:57

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Ha, nja, blev nåt mellanting :P
Okej att ladda Pro Controllern med en vanlig 5v 500mA laddare modell mobilladdare? Känns osmidigt att behöva ha igång konsolen bara för att ladda.
EDIT
Verkar funka fint, vore konstigt annars iofs.
Ytterligare en fråga. Har försökt hitta svar, men inte lyckats. Kan man installera spel från skiva på interna lagringen eller extern lagring så man slipper höra skivläsaren jobba så mycket?

Tyvärr kan du inte föra spel från skivan till minnet, det enda sättet är att köpa spelet från eShop.

Grattis till din nya Wii U förresten! Kolla även in Yoshi's Woolly World och Donkey Kong Tropical Freeze, de är väldigt bra Co-på spel med.

#3727

Postad 06 februari 2016 - 22:45

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Tack! Vad trist att man inte kan installera. Hade det inte varit för skivläsaren hade ju konsolen varit väldigt tyst.
Blir nog nåt mer 2D spel nästa gång, sambon tyckte 3D World var lite besvärligt :) Sa att hon kanske inte ska ha så höga krav första gången hon spelar nåt sånt spel :)

Redigerat av bananplanta, 06 februari 2016 - 22:50.


#3728

Postad 06 februari 2016 - 23:13

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Tack! Vad trist att man inte kan installera. Hade det inte varit för skivläsaren hade ju konsolen varit väldigt tyst.
Blir nog nåt mer 2D spel nästa gång, sambon tyckte 3D World var lite besvärligt :) Sa att hon kanske inte ska ha så höga krav första gången hon spelar nåt sånt spel :)

Bara att nöta mer. Min sambo tyckte också det var lite knepigt med djupet och så i början. Men efter ett par banor så ordnade det upp sig. 😃

Grattis till köpet!

#3729

Postad 06 februari 2016 - 23:50

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Bara att nöta mer. Min sambo tyckte också det var lite knepigt med djupet och så i början. Men efter ett par banor så ordnade det upp sig.
Grattis till köpet!

Då skulle Yoshi's Woolly World vara perfekt, men som sagt om du gillar Donkey Kong Country serien så är Tropical Freeze eller Returns ett måste ;)

#3730

Postad 08 februari 2016 - 10:33

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Tack! Vad trist att man inte kan installera. Hade det inte varit för skivläsaren hade ju konsolen varit väldigt tyst.
Blir nog nåt mer 2D spel nästa gång, sambon tyckte 3D World var lite besvärligt :) Sa att hon kanske inte ska ha så höga krav första gången hon spelar nåt sånt spel :)

Med ett Flash-minne på 32Gb så skulle du fylla upp det snabbt om du skulle kopiera skivorna dit. Minnet är endast till för download.



#3731

Postad 08 februari 2016 - 12:35

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Download kan väl inte vara mycket mindre än på skiva?
Går ju att använda extern lagring om jag fattat rätt, men då känns det inte som nåt jag satsar på.

#3732

Postad 08 februari 2016 - 13:23

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Download kan väl inte vara mycket mindre än på skiva?
Går ju att använda extern lagring om jag fattat rätt, men då känns det inte som nåt jag satsar på.

Ja, inte blir det mycket download av hela spel på det interna minnet. Det blir mest demos och mindre spel. Det förutsätter att man har en extern hdd om man laddar ned mer avancerade titlar.



#3733

Postad 08 februari 2016 - 15:06

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Det är dock mycket bekvämare med nerladdning om man kör fler än ett spel per dag. Är det spel på skiva spelar man det som är i läsaren hellre än att byta skiva. Nintendos spel faller heller inte i pris likt andra format och har ungefär samma pris på skiva och nerladdning



#3734

Postad 08 februari 2016 - 15:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Extern lagring är helt klart att rekommendera.



#3735

Postad 26 februari 2016 - 19:55

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Man kan inte ställa ljusstyrkan på gamepaden va?

#3736

Postad 27 februari 2016 - 11:53

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Man kan inte ställa ljusstyrkan på gamepaden va?

Ja det ska man kunna, gå bara in på inställningar :)



#3737

Postad 02 mars 2016 - 14:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Nytt Nintendo Direct imorgon.

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1192778

 

Confirmed for Europe, North America, and Japan. Will cover games coming up until this Summer. No update on mobile projects or NX platform

 

Men de har väl inte särskilt mycket att visa? Pokken, Twilight Princess som redan är ute, vad mer? Star Fox? Annars är det väl 3DS mest, dunno.



#3738

Postad 03 mars 2016 - 03:11

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Nytt Nintendo Direct imorgon.
 
http://www.neogaf.co...d.php?t=1192778
 
Confirmed for Europe, North America, and Japan. Will cover games coming up until this Summer. No update on mobile projects or NX platform
 
Men de har väl inte särskilt mycket att visa? Pokken, Twilight Princess som redan är ute, vad mer? Star Fox? Annars är det väl 3DS mest, dunno.

Låt oss ändå hoppas på att de presenterar Gamecube VC

#3739

Postad 03 mars 2016 - 22:37

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Förväntar mig inget nytt.

Kanske nåt nytt datum för Star Fox.

Zelda U lär dom väl inte nämna nåt om, blir nog E3 som tidigast.

Hoppas dom inte slösar bort tid på Twilight Princess då det redan är ute.

Blir väl en massa Amiibo och DLC, som vanligt.

Kanske att dom visar upp nåt från Federation Force?

 

Förväntar mig inget episkt, då det är så nära E3 nu.



#3740

Postad 03 mars 2016 - 23:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Fire Emblem Fates 20 maj till oss. Och Paper Mario Color Splash till Wii U 2016.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nkRU-O6URC8

 

+ lite släppdatum. Som väntat mao. Det spännande börjar runt E3.



#3741

Postad 03 maj 2016 - 06:09

paccc
  • paccc
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0
Det här är väl ändå rätt tråd för att tipsa om Humble Bundle Nintendo deal, gäller ett par dar till.

#3742

Postad 03 maj 2016 - 12:12

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Det här är väl ändå rätt tråd för att tipsa om Humble Bundle Nintendo deal, gäller ett par dar till.

Tack för påminnelsen, nu har jag skänkt.



#3743

Postad 07 maj 2016 - 20:46

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Extern lagring är helt klart att rekommendera.


Finns det någon extern lagring som ni i tråden rekommenderar? Är sugen på en U igen...

#3744

Postad 12 maj 2016 - 13:22

Unregistered72210f23
  • Unregistered72210f23
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
Jag har hjälpt min bror att köpa ett begagnat Wii U och här är problemet som om jag undrar någon kan hjälpa oss med.

Det gäller ett begagnat Wii U, inköpt i slutet av förra året, som hade Mario Party 10 på sin hårddisk, nu när han har bytt användare samt tydligen gjort något mer så är spelet raderat. Frågan är går det att rädda och hur gör man. Om det går att rädda tillbaks spelet så gör gärna en enkel guide. Tack på förehand.

#3745

Postad 12 maj 2016 - 14:23

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag har hjälpt min bror att köpa ett begagnat Wii U och här är problemet som om jag undrar någon kan hjälpa oss med.

Det gäller ett begagnat Wii U, inköpt i slutet av förra året, som hade Mario Party 10 på sin hårddisk, nu när han har bytt användare samt tydligen gjort något mer så är spelet raderat. Frågan är går det att rädda och hur gör man. Om det går att rädda tillbaks spelet så gör gärna en enkel guide. Tack på förehand.

"gjort något mer"? Hårddisk? Wii U har ingen hårddisk. Dem har ett flashminne på 8 eller 32 Gb. Var det en hårddisk så är denna extern. Alltså måste hårddisken också kopplas in.



#3746

Postad 12 maj 2016 - 14:29

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

spelet hänger ihop med användaren afaik?



#3747

Postad 12 maj 2016 - 14:59

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Spel hänger med ägarkontot o inte konsolen, spelet försvinner om profilen raderas

#3748

Postad 15 maj 2016 - 23:09

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Var det någon här som köpte bara Star Fox Zero spelet och inte First Print Edition?



#3749

Postad 12 juni 2016 - 21:47

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Slog till på NES Remix 1&2 på rean, rätt bra faktiskt om än lite lätt. Klart värt 50kr/st iaf.



#3750

Postad 13 juni 2016 - 16:24

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Nu hade man samlat nog många platinum points så jag kunde köpa Zelda Picross i My Nintendo. Lika bra som Mario Picross, men man kan ju inte sluta spela när man väl börjat, bara en till typ. Man fick ju samla poäng i flera veckor då man inte kan köpa spelet på annat sätt.


Redigerat av New Player, 13 juni 2016 - 16:26.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.