Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spelrecensioner på Minhembio

323 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 21 oktober 2009 - 22:12

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Ska sägas att jag är rätt hård med mina betyg. 9 o 10 ges till spel som sticker ut.

Kan se det som att allt över 6 skulle jag säga är köpvärt. Brutal Legends gav jag 7, ett riktigt roligt spel men inget utöver det vanliga (förutom konceptet med Heavy Metal) vilket det en stark 7a.

#152

Postad 23 oktober 2009 - 22:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Det är lite kul med Borderlandsrecensionen faktiskt. Embargot var klockan 19.00 idag och det var lite snack här om hur det fungerade för olika sajter.

Av någon outgrundlig anledning (läste jag nu när jag undrade varför ingen annan postade samtidigt, jag satt ju och postade på minuten prick kl 19.00) valde Gamereactor att vilja slänga upp sin recension den 20:e kl 17.00.

Nej, det blir ingen recension av Borderlands idag. Take 2 sätter stopp får vår köttiga text och säger att vi under inga omständigheter får publicera recensionen förrän på fredag. Trots att spelet finns att köpa i USA (och trots att amerikanska spel går utmärkt att spela i en PAL-konsol). Vi begriper ingenting. Men så ruttet fungerar den här branschen ibland...


http://www.gamereact.../petter/149172/

Jag fattar inte hur de inte kan fatta någonting. Man fick med en lapp där det klart och tydligt stod tid för embargot lokal tid. Hur kan Sveriges kanske största spelsida missa en sån sak medan en nybörjare som jag inte har några problem att förstå att man ska följa regler? Och sen slänger de inte upp recensionen i tid trots att de har den klar... i någon löjlig protest för att de inte klarade av att följa reglerna?

Det är skönt att veta att 2K Games inte favoriserar efter hur stora sidorna är. Nu blev jag före FZ, Loading och Gamereactor av någon anledning, synd att ingen av deras medlemmar vet om att vi finns.


Edit: Nu även senaste Star Wars-spelet uppe av Filip

Star Wars Clone Wars - Republic Heroes

Redigerat av Zoiler, 23 oktober 2009 - 22:56.


#153

Postad 24 oktober 2009 - 09:39

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Vill bara påpeka att länken i första inlägget tar en till recensionen av G-Force och inte till "recensionssidan".

#154

Postad 24 oktober 2009 - 11:28

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Det är skönt att veta att 2K Games inte favoriserar efter hur stora sidorna är. Nu blev jag före FZ, Loading och Gamereactor av någon anledning, synd att ingen av deras medlemmar vet om att vi finns.

Säg inte det, finns nog åtminstone en medlem som vet att ni finns :).

Redigerat av Jack of all trades, 24 oktober 2009 - 11:36.


#155

Postad 24 oktober 2009 - 12:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Vill bara påpeka att länken i första inlägget tar en till recensionen av G-Force och inte till "recensionssidan".

Jo, det var meningen från början. Kanske är bättre att länka direkt till artiklarna nu när vi har flera dock.

#156

Postad 24 oktober 2009 - 13:23

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Samtidigt är ju synd Zoiler att ni inte får hosta upp recensionerna tidigare, vilket jag inte kan förstå. För som jag skrev i andra tråden så vill jag iallafall läsa recensionen innan spelet kommit ut, både för att det ger mer reklam till spelet(om det nu inte suger dvs) samt att folk hinner förboka det osv. Nu är det ju helg och får jag inte tummen loss och kör 3mil enkelresa för att köpa det, så kan det ju bli ända till tisdag innan spelet kommer i brevlådan.

Det är ju iallafall positivt att ni smiskar upp stora spelsidor med era recensioner, men som man kan läsa i tråden så kan det vara svårt och veta om ni skrivit en ny recension eller ej, om man nu inte sitter och kollar på recensions-sidan efter nya recensioner varje dag. :)

#157

Postad 24 oktober 2009 - 13:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Det är ju iallafall positivt att ni smiskar upp stora spelsidor med era recensioner, men som man kan läsa i tråden så kan det vara svårt och veta om ni skrivit en ny recension eller ej, om man nu inte sitter och kollar på recensions-sidan efter nya recensioner varje dag. :)

Om du prenumererar på den här tråden

https://www.minhembi...howtopic=245479

Så ser du när en ny kommer. Jag skriver dessutom i underrubriken. Men det är inte helt lätt att veta. Det blir bättre sen när förhoppningsvis det syns som nyheter.

Edit: Lite märkligt men det verkar som vi nästan är de enda i Sverige som har recenserat det -_-

Och på tal om att man vill läsa recensioner innan de släpps så håller jag så klart med, tycker det är ett lite konstigt beslut. Det är bra att de behandlar sidor lika, men de hade gärna fått lägga datumet innan släppdatumet.

Redigerat av Zoiler, 24 oktober 2009 - 13:45.


#158

Postad 27 oktober 2009 - 19:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Fairytale Fights klart. Oj vad bra det var!

https://www.minhembi...m/artiklar/1959

#159

Postad 27 oktober 2009 - 22:53

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Fairytale Fights klart. Oj vad bra det var!

Förstod vad som väntade när jag läste det där :)

#160

Postad 28 oktober 2009 - 01:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Tja, du fattar inte vad jag genomled. Och jag försöker inte ens vara rolig i texten, det var typ så det utspelade sig. Finaste spelboxen hittills by far, och så är innehållet...

#161

Postad 30 oktober 2009 - 17:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Nu är Tekken 6 upplagt, bland annat. Om man ser till antalet recensioner vi spottat ut sen vi började 18:e september så är det 22 jämfört med exempelvis etablerade tidningen Level 7:s 10 st. Ganska bra start tycker jag.

Våra recensioner finns nu dessutom att hitta på Prisjakt under recensioner, ex:

https://www.prisjakt....php?rec=331834

Bra jobb av kodarna :P

#162

Postad 30 oktober 2009 - 19:26

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Våra recensioner finns nu dessutom att hitta på Prisjakt under recensioner, ex:

https://www.prisjakt....php?rec=331834

Bra jobb av kodarna ;)

Det var ju mitt förslag! ;)
Fast ni kanske redan hade tänkt det från början.

Tycker era recensioner är bra, inte läst alla, bara dom jag är intresserad av och dom jag har spelat sen håller jag till fullo med om era betygsättningar också.

#163

Postad 30 oktober 2009 - 19:32

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Om du prenumererar på den här tråden

https://www.minhembi...howtopic=245479

Så ser du när en ny kommer. Jag skriver dessutom i underrubriken. Men det är inte helt lätt att veta. Det blir bättre sen när förhoppningsvis det syns som nyheter.

Alltså menar du tråden du länkar till fungerar det inte att prenumerera på den eftersom den har bara ett inlägg och vid redigeringar så sänds inga mail ut

#164

Postad 30 oktober 2009 - 19:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Alltså menar du tråden du länkar till fungerar det inte att prenumerera på den eftersom den har bara ett inlägg och vid redigeringar så sänds inga mail ut

Hmmm, är du säker? Jag har aldrig prenumererat på någon tråd själv så jag vet inte men direkt efter jag gjort tråden så var det tre pers som sa att det var jättebra så då antog jag att det fungerade. Men det funkar inte alltså?

Är det fler det inte funkar för? Annars kunde jag ju lika gärna haft det i den här tråden och låst den =/.

Agh, jag vill ha en egen kategori för spelrecensioner.

Det var ju mitt förslag! ;)
Fast ni kanske redan hade tänkt det från början.

Tycker era recensioner är bra, inte läst alla, bara dom jag är intresserad av och dom jag har spelat sen håller jag till fullo med om era betygsättningar också.

Vi hade det i tankarna innan men du tänkte ju rätt, kom gärna med fler ideér ;) . Jag försöker få våra sammanfattningar längst upp också så man slipper gå in under recensioner men det ser lite svårt ut med det i och med att vi samarbetar med just Level som innehar platsen nu.

#165

Postad 30 oktober 2009 - 19:52

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Jag fick då inget mail i dag eller i går och på dom andra trådarna jag prenumererar på sänds inga mail ut vid bara ändringar

#166

Postad 30 oktober 2009 - 20:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Ok, det var ju mindre bra eftersom det var själva poängen med tråden. Man skulle förstås kunna ha den olåst och göra nytt inlägg varje gång en ny kommer...

#167

Postad 30 oktober 2009 - 20:03

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Sen går det väl för er att ta bort det förra inlägget när ett nytt kommer även om inte jag kan ta bort mina inlägg

#168

Postad 30 oktober 2009 - 20:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Japp. Får se hur jag gör nästa gång, bra att du sa det iaf, eftersom ingen sagt nåt på så lång tid trodde jag så klart allt var frid och fröjd ;)

#169

Postad 30 oktober 2009 - 22:00

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Japp. Får se hur jag gör nästa gång, bra att du sa det iaf, eftersom ingen sagt nåt på så lång tid trodde jag så klart allt var frid och fröjd ;)


Jag tänkte faktiskt skälla ut dig idag. ;)
Funkade inte för mig på den förra recensionen, trodde först jag hade ställt in något fel. Men verkar som om prenumerationen inte funkar som belåtet.

#170

Postad 30 oktober 2009 - 22:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Jag tänkte faktiskt skälla ut dig idag. ;)

Det skulle du gjort ;)

#171

Postad 30 oktober 2009 - 22:17

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

  • 667 inlägg
  • 0
Ni får ursäkta en som hoppar in så här på slutet utan att läsa alla sidor.

Det jag läst än så länge har varit recensioner av Zoiler, innehållsrika och enkla utan att vara ren snabbmat. Mina största invändningar är mot formatet av 1 recensent. Jag menar inte att det ska krylla av recensioner på ett och samma spel. MEN jag skulle gärna se minst 2, men gärna 3 recensioner på ett spel, jag ser inget färdigt upplägg som skiljer sig mot det som många andra sidor kör med, tyvärr. Men jag tycker det är väldigt värdefullt att se en mer nyanserad bild ifrån flera personer, detta gör i mina ögon också hela recensionsdelen mer förtroendeingivande.

För att återkoppla till första raden, detta kanske redan är historia eftersom jag inte läst allt och endast läst några recensioner, fast dessa var samtliga av samma person.

#172

Postad 30 oktober 2009 - 22:39

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Zoiler: Är vissa cutscenes i Tekken 6 20min långa? Som inte går att pausa? Thats crazy!

Annars tycker jag att recensioner är bra och roliga att läsa. ;)
Du är ju emellanåt snabbare än FZ, som är den enda gamingsida jag kollar regelbundet.

#173

Postad 30 oktober 2009 - 23:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Zoiler: Är vissa cutscenes i Tekken 6 20min långa? Som inte går att pausa? Thats crazy!

Pausa vet jag inte, vågar inte prova för att jag kanske trycker bort det, hehe ;) . Men det är undantagsfall att de är så långa, introt är säkert minst så långt. De är oftast inte korta iaf. Så det är lite annorlunda i år om man vill.

Du är ju emellanåt snabbare än FZ, som är den enda gamingsida jag kollar regelbundet.

Ja det har ju hänt några gånger nu ;). Försöker prioritera de titlar jag tror ni tycker är viktigast men ibland blir man som ny bortglömd (tror inte FZ blir det). GTA - Episodes glömde de av att skicka så det kommer till nästa vecka =/. Hoppas jag får Dragon Age nästa vecka, EA är alltid kluriga bastards.

jag ser inget färdigt upplägg som skiljer sig mot det som många andra sidor kör med, tyvärr.

Jag vet inte om någon sida i världen som kör med tre recensenter på samma spel faktiskt. Två vet jag att det händer på vissa storspel men det är inte något vi tänker satsa på, små som vi är. Däremot har vi ju åtminstone tre skribenter.

När jag själv läser recensioner så läser jag från flera sidor (eller ja, jag tar snarare snittbetyget på gamerankings och sedan om det verkar intressant så läser jag en eller flera), jag håller mig aldrig till en sida. Därmed får jag också ett nyanserat intryck för läser man bara en recension så är det inte säkert den stämmer med vad man själv kommer tycka.

#174

Postad 01 november 2009 - 16:41

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Pausa vet jag inte, vågar inte prova för att jag kanske trycker bort det, hehe B) . Men det är undantagsfall att de är så långa, introt är säkert minst så långt. De är oftast inte korta iaf. Så det är lite annorlunda i år om man vill.

Ibland brukar man kunna pausa genom att trycka på Xbox-knappen, jag brukar inte heller våga trycka på start för att jag är rädd för att den ska skippas helt.

#175

Postad 02 november 2009 - 16:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Mario & Sonic at the Olympic Winter Games recenserat:

https://www.minhembi...m/artiklar/1967

Men, suck, när jag skulle göra ett nytt inlägg i samlingstråden så redigerade jag först förstainlägget för att lägga in länken. När jag sen skulle göra ett nytt så hindrades jag av forumfunktionen som gör att man måste vänta några minuter innan man gör ett nytt inlägg efter sitt gamla. Annars slås de ihop. Smått irriterande. Ungefär lika irriterande som att kodningen inte fungerade ordentligt igår så jag failade att lägga upp.

Edit: Wow, går fortfarande inte att svara i uppdateringstråden. Whyyy.

Redigerat av Zoiler, 02 november 2009 - 17:15.


#176

Postad 02 november 2009 - 17:32

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Men mail kom till mig denna gång, tyvärr var det ett Wiispel...

#177

Postad 02 november 2009 - 18:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Hmm, då kommer det alltså så länge man svarar oavsett om en ny post bildas. Bra att veta.

#178

Postad 02 november 2009 - 18:58

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Kommer vara intressant om ett Wii-spel någonsin kommer få högre än 7. :P
Samtidigt är det kanske lite dumt att pröva ett sånt här spel utan wii-brädan, visst det ska ju ändå funka och vara kul, men som det står i recensionen kan det nog vara lite roligare om man har brädan med sig.
Nåt som även kanske borde nämnas i recensionen just när det gäller Wii, är om du har Motionplus eller inte. :wub: Men det kanske inte spelar någon större roll, om det nu inte står på förpackningen att Motionplus är ett +.


En tanke till.. Varför tittar ALLA i publiken på en? Borde dom inte fokusera blicken på hockeyn? <_<

Redigerat av Really, 02 november 2009 - 19:02.


#179

Postad 02 november 2009 - 19:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Kommer vara intressant om ett Wii-spel någonsin kommer få högre än 7. :P

Vet inte om du behöver vänta så länge, NSMB är fixat och det borde ju vara bra nog :wub:

Samtidigt är det kanske lite dumt att pröva ett sånt här spel utan wii-brädan, visst det ska ju ändå funka och vara kul, men som det står i recensionen kan det nog vara lite roligare om man har brädan med sig.

Jag frågade faktiskt inte om detta spelet av just den anledningen utan det skickades bara till mig en vacker dag för inte så många månar sedan. Ibland kommer det lite överraskningar. Motion Plus bör man så klart nämna om det gör någon skillnad.

En tanke till.. Varför tittar ALLA i publiken på en? Borde dom inte fokusera blicken på hockeyn? <_<

Haha, det märkte jag inte ens när jag spelade ;) . De tyckte nog det var lika tråkigt som jag :rolleyes:

Ett tillägg som inte stod i recensionen om hockeyn. Det går ut på att passa fram och tillbaka mellan sina spelare tills man laddat upp pucken tillräckligt för att göra ett powershot. Inte säkert man sätter då heller men större chanser än utan. Om man däremot lyckas få iväg fyra skott på raken så blir målisen stunned och släpper in nästa.

Peach i mitt mål släppte in allt dock, jäkla såll, hon har hål överallt ;(

#180

Postad 02 november 2009 - 19:40

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Peach... släppte in allt dock, hon har hål överallt ;(

:wub:

#181

Postad 02 november 2009 - 22:04

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Bästa OS-spelet någonsin måste ju ändå vara Track & Field 2 till NES, var iofs inte ett officielt spel, men ändå. =)

Och på tal om inget, får du lön för ditt arbete Zoiler eller du är bara glad för att få spel tidigt? Samt jobbar du på prisjakt eller hur kommer det sig att du ens recenserar spel? ;)

#182

Postad 02 november 2009 - 22:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Bästa OS-spelet någonsin måste ju ändå vara Track & Field 2 till NES, var iofs inte ett officielt spel, men ändå. =)

Summer Olympics till C64 var grejer det. Då förstördes lite spakar ;)

Och på tal om inget, får du lön för ditt arbete Zoiler eller du är bara glad för att få spel tidigt? Samt jobbar du på prisjakt eller hur kommer det sig att du ens recenserar spel? ;)

Vi får 5 000:- per recension! Näe, vi får ingen lön, vi är bara happy gamers som gillar att skriva ;)

Att jag recenserar här beror väl mest på att vi hade filmrecensioner förut och jag tänkte att vi borde dra igång det och/eller spelrecensioner för att göra sidan lite bättre. Därefter var det "bara" att fixa kontakter och köra igång (som tur är var alla jag frågade tillmötesgående).

#183

Postad 02 november 2009 - 22:52

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Varför fortsatte du inte på Gamingeye ;-)?

#184

Postad 02 november 2009 - 23:01

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Trodde inte ens att gamingeye fanns kvar, är väl iofs total dött nu. Den sidan hade ju sin glansperiod runt 2004 typ. ;)
Senast jag var inloggad var lucia 2007, tydligen finns mitt konto kvar.

Redigerat av Really, 02 november 2009 - 23:02.


#185

Postad 03 november 2009 - 00:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Trodde inte ens att gamingeye fanns kvar, är väl iofs total dött nu.

Nja, inte helt dött faktiskt. Om du läser kommentarerna så ser du fortfarande lite... trevliga kommentarer från personer som brukade skriva för sidan ;)

#186

Postad 03 november 2009 - 09:40

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
"..saker trasas sönder olika beroende på var man skjuter dem, stora hål bildas där protonstrålen vandrat. Det är realistiskt..."
Zoiler, låt oss höra din erfarenhet av protonstrålar. ;)

--
På tal om GE, TP-media som verka vara ägarna så har dom en sån där lista där man kan se deras andra siter. Av 9st siter så är 2st fortfarande aktiva (Fragbite o worldofwar) och Diablo3 kan väl komma igång när det släpps. Dock verka ju Fragbite inte vara TP-media utan dom har ett eget bolag, så dom har väl bara "glömt" ta bort dom från listan.
Och söker man på TP-media på google, så hittar man att det avaktiverades 2008. ;)
Det är ju iallafall vad jag se, kan ha fel. ;)

#187

Postad 03 november 2009 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0

Zoiler, låt oss höra din erfarenhet av protonstrålar. ;)

Va? Jag har ett pack i källaren, har inte du ;) ?

#188

Postad 03 november 2009 - 15:58

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0

"..saker trasas sönder olika beroende på var man skjuter dem, stora hål bildas där protonstrålen vandrat. Det är realistiskt..."
Zoiler, låt oss höra din erfarenhet av protonstrålar. :D

--
På tal om GE, TP-media som verka vara ägarna så har dom en sån där lista där man kan se deras andra siter. Av 9st siter så är 2st fortfarande aktiva (Fragbite o worldofwar) och Diablo3 kan väl komma igång när det släpps. Dock verka ju Fragbite inte vara TP-media utan dom har ett eget bolag, så dom har väl bara "glömt" ta bort dom från listan.
Och söker man på TP-media på google, så hittar man att det avaktiverades 2008. :o
Det är ju iallafall vad jag se, kan ha fel. :)


TP-Media har inget att göra med Fragbite förutom ett misslyckat samarbete kring reklam och marknadsförning som slutade med att TP-media fortfarande är skyldigt FB pengar (enligt källor på FB). Att TP försöker få det att se ut som att de äger FB är bara en scam.

#189

Postad 11 november 2009 - 17:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Band Hero

Finns inte ens någon tråd? Gitarrmanin helt död på Minhembio :) ?

#190

Postad 11 november 2009 - 17:47

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0

Va? Jag har ett pack i källaren, har inte du :) ?


Det var jag av den uppfattningen att så gott som ALLA hade....?? :D

#191

Postad 11 november 2009 - 18:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Men det är syftningsfel, jag syftar inte på protonstrålen i sig utan att det är realistiskt med så många interaktiva objekt samtidigt. Hade det varit en shotgun så hade skademodelleringen fortfarande varit bland de bästa hittills. Sen beter sig protonstrålen som den gjorde i filmerna :)

Redigerat av Zoiler, 11 november 2009 - 18:32.


#192

Postad 11 november 2009 - 18:44

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Vad har ni i pipeline nu? MW2 antar jag, är det du som recenserar även det Zoiler? Ska bli intressant att läsa en recension isåfall från någon som inte lägger så mycket vikt vid MP (antar jag?). :)

#193

Postad 11 november 2009 - 18:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Nej, det är PalmiNio som har hand om MW2 faktiskt :)

I övrigt är Lips: Number One Hits, GTA - Episodes och FM10 på G från Filip förr eller senare och jag ska ta mig an det säkert omåttligt populära Wii-spelet A Boy and His Blob.

#194

Postad 17 november 2009 - 22:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Modern Warfare 2 och FM 2010 recenserade. Andra tian genom tiderna (!) på Minhembio :)

du som recenserar även det Zoiler?

Jag fick ta det eftersom PalmiNio åkt utomlands, också därför det blev lite sent. Jag fokuserar på SP och Specops.

#195

Postad 17 november 2009 - 22:58

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0

Modern Warfare 2 och FM 2010 recenserade. Andra tian genom tiderna (!) på Minhembio :)


Jag fick ta det eftersom PalmiNio åkt utomlands, också därför det blev lite sent. Jag fokuserar på SP och Specops.


Riktigt bra recension av FM 2010!!!!

#196

Postad 20 november 2009 - 17:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Jag har lyckats få med oss på Kritiker.se nu, en slags gamerankings/metacritic för svenska sidor. Lite kul, kanske kan hjälpa folk att hitta hit lite även om det är tveksamt då vi indexeras manuellt till skillnad från de andra (så recensioner vi är först med kan inte läggas in om inte spelet finns i databasen).

Är det någon som har förslag på hur man ska göra för att nå ut till fler personer? FZ, Gamereactor, Loading m fl har ju massa spelintresserade personer som inte är nöjda med sina resp. sidors genomgående kvalitet, men hur ska man få dem att veta att vi ens existerar?

Jag menar, vill man verkligen läsa recensioner på sidor som ger samma betyg till Mini Ninjas som Assassins Creed 2, eller Operation Flashpoint 2 och Uncharted 2? Jag slutade prenumerera på Superplay när de gav en sexa till Smash Bros Melee.

Redigerat av Zoiler, 24 november 2009 - 13:24.


#197

Postad 21 november 2009 - 13:54

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

  • 365 inlägg
  • 0
Går det inte att bara "råka" nämna er på några forum?
Är kanske iofs emot deras regler, det vet jag inget om.

#198

Postad 21 november 2009 - 15:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Jo, det är ju ofta så rykten sprids. Men det är väl inte så många härifrån som hänger på andra forum och nämner våra recensioner direkt :)

#199

Postad 21 november 2009 - 15:15

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

  • 365 inlägg
  • 0
Är väl bara att till exempel du skapar ett konto där som vet hur "reklamen" ska se ut, och nämner det. Är väl inte svårare än så? :) Annars kan jag göra det

#200

Postad 21 november 2009 - 15:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 970 inlägg
  • 0
Jo det är väl något sådant man får göra om man vill ha lite snabb effekt. Brukar inte lyckas så väl dock eftersom om man inte brukar hänga på forumen i fråga så behandlas man som en "fiende" med dagens forummentalitet :) . Sno inte läsare från vår sida!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.