Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pioneer receivers 2013: LX-57, LX-77 och LX-87

185 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 20 maj 2014 - 17:12

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

  • 511 inlägg
  • 0
Är lika nyfiken som dig :) Har inte fått det än så lär nog dröja typ 1 v innan jag har fått det o kopplat in. Är bara ett 2 kanals steg som jag tänker använda till stereo då jag upplever att mina högtalare inte lever ut :rolleyes: Vet faktiskt inte vad du menar att pure direct skulle låta vasst? Tycker vanlig stereo låter bäst med tone ON.... Direct låter instängt o Pure Direct ännu värre?(Till Film funkar dock Direct kanon)

#52

Postad 30 juni 2014 - 15:32

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

  • 511 inlägg
  • 0
Har inte kopplat in det än då det strulat lite både ekonomiskt osv:/ En annan fråga ,varför skjuts ljudet mer mot centern när man väljer Direct?

#53

Postad 27 juli 2014 - 05:09

Unregistered39a85909
  • Unregistered39a85909
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Känns som det börjar vara dags att byta ut min Sherwood Elite mot en LX-87...

Har någon koll på när årets 2014 modell lanseras? (LX-88???)
Den borde väl hinna komma innan det blir årsskifte...

Ursäkta vad som kan tyckas vara en dum fråga, men jag har haft problem med detta i många äldre förstärkare jag ägt så... finns det något enkelt sätt att höja och sänka diskant/bas på LX-87?

LX-87 ska enligt produktinfon räkna upp bilden till 4K,
hur tycker ni som redan äger den att detta funkar - ser kassa format (xvid, dvd etc) något bättre ut överhuvudtaget?
Kan man pixelmappa ned 4k funktionen till 1920x1080 så bilduppräknings-upplösningen passar projjens upplösning?
(Brukar alltid se bra mycket bättre ut om upplösningen stämmer ihop)

Till sist, är det någon som kör Monitor audio högtalare till denna stärkare och kan ge feedback om ni isåfall är nöjda med kombon?
Står RX8 frontare och rxfx bakhögtalare här i vardagsrummet...
Jag skippade helt sub eftersom vardagsrumsbordet hursom gled iväg över golvet när jag testade första filmen med rx-åttorna... (Sista Terminator rullen) så jag kör ett 5.0 system... (ev skaffar jag ett par bakhögtalare längre fram)
Bor i lägenhet så med hänsyn till grannarna lär sub dröja...

Vad anser ni om android fjärrkontroll-appen?

Är den tjorvig att ställa in?

Uppskattar alla svar och feedback!

Redigerat av Unregistered39a85909, 27 juli 2014 - 05:16.


#54

Postad 16 augusti 2014 - 23:02

samwel
  • samwel
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0
LX88 ska släppas i november.

Äger en LX87 och kör 9.1 på den (snart 9.2).
Jag har lätt för teknik och hembio i synnerhet så för min del är
den inte komplicerad. Är man inte inte så haj på alla inställningar
så rekommenderas att läsa igenom manualen och söka info på
diverse forum, speciellt engelsktalande, gällande de funktioner man
inte förstod i manualen.

För att ändra bas/diskant kopplar du på TONE/BALANCE och går
helt enkelt in i detta val och ökar eller minskar det du vill.
Denna option finns inte i alla ljudlägen, t.ex. inte i några av DIRECT lägena.
I appen finns detta val lätt tillgängligt i CONTROL skärmen.

Har inte använt android appen så mycket då jag mest använder Ipaden.
Men det lilla jag provat verkade den fungera bra.
Liknar Ipadens app fast skillnaden är ju att man får flippa sidor oftare
för att allt inte får plats på skärmen av förklarliga skäl.

Använder tyvärr inte video funktionerna alls då jag skickar 1080/24p direkt
från min Oppo BDP-103. Men vad jag läst så har LX87 bland de bästa
video behandlingar på marknaden så jag kan inte se att du skulle få några
problem.


En fråga. Är det någon som spelat upp SACD 5.1 i DIRECT och PURE DIRECT
lägena? När jag spelar upp så skickas det ut i 7.1. Trots att manualen säger
att DSD multikanal har rak avkodning, dvs ingen mixning.
Hittar ingen info om detta på nätet. Vanligt multikanal ljud spelas ej i 7.1 om
jag inte specifikt väljer det.
Red. Jo förstärkaren ändrar om alla 5.1 till 7.1. Undrar om detta är en inställning
eller en "feature"..

Redigerat av samwel, 17 augusti 2014 - 19:06.


#55

Postad 18 augusti 2014 - 11:30

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Finns det svensk manual att få tag i till LX77 ?

#56

Postad 18 augusti 2014 - 19:10

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Ursäkta vad som kan tyckas vara en dum fråga, men jag har haft problem med detta i många äldre förstärkare jag ägt så... finns det något enkelt sätt att höja och sänka diskant/bas på LX-87?


Hallojs där, jag har en LX-85 och det finns en meny där man kan skjuta upp eller ner bas eller diskant såsom för i en svepande kurva. Har inte kollat om man kan ändra kurvans linje. Men jag kör med diskant minskad med 0.5 på befintlig kurva. :) Förutom en klassisk stapel EQ som man kan ändra given frekvens på samt ytterliggare en EQ-kurva där du kan höja eller sänka frekvenser och dessutom ändra q-värdet(brantheten) på din påverkan. :o

Redigerat av PML73, 19 augusti 2014 - 04:48.


#57

Postad 18 augusti 2014 - 22:31

samwel
  • samwel
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0

Finns det svensk manual att få tag i till LX77 ?


Eftersom LX77 och LX87 har samma manual kan jag svara på den frågan.
Nej, det finns ingen svensk manual. Fick det svaret av Hembiobutiken när
jag ställde frågan direkt. Dessutom finns inte svensk pdf på hemsidan heller.


#58

Postad 19 augusti 2014 - 06:53

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Eftersom LX77 och LX87 har samma manual kan jag svara på den frågan.
Nej, det finns ingen svensk manual. Fick det svaret av Hembiobutiken när
jag ställde frågan direkt. Dessutom finns inte svensk pdf på hemsidan heller.

Aj då.
Lite halvdålig på engelska men får försöka.

Redigerat av NalliZ, 19 augusti 2014 - 07:00.


#59

Postad 19 augusti 2014 - 07:31

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 0
Många funktioner är likadana eller snarlika på det mesta från LX-76-86. Den finns på Svenska. Kan vara bra att ha till hands om Engelskan sviker.
http://docs.pioneer....ual/GetPDF.ashx

#60

Postad 19 augusti 2014 - 07:45

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Många funktioner är likadana eller snarlika på det mesta från LX-76-86. Den finns på Svenska. Kan vara bra att ha till hands om Engelskan sviker.
http://docs.pioneer....ual/GetPDF.ashx

När jag fick min LX86 fick jag en utskriven manual på svenska i kartongen, känner mig speciell :wub:

#61

Postad 19 augusti 2014 - 10:02

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Många funktioner är likadana eller snarlika på det mesta från LX-76-86. Den finns på Svenska. Kan vara bra att ha till hands om Engelskan sviker.
http://docs.pioneer....ual/GetPDF.ashx

TACKAR :)

#62

Postad 19 augusti 2014 - 12:01

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Verkar inte stå så mycket om internet radio i manualen

#63

Postad 19 augusti 2014 - 15:13

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Kör HDMI från min htpc.XBMC men får inte DTS-MA ljudet.
Står PCM när jag startat filmen.
Någon lösning ?

#64

Postad 20 augusti 2014 - 06:38

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 0
Ställ om i windows (antar att du har det) till stereo 2 kanaler i ljudegenskaperna.
Ändra sedan i xbmc så att du har wasabi audio output i ljudinställningarna. se till att du anger att din förstärkare klarar hd ljuden etc i den menyn.
Kan vara så att settings level ska stå på expert för att vissa menyer ska synas i xbmc.
Din förstärkare ska stå på auto.

#65

Postad 20 augusti 2014 - 15:38

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Ställ om i windows (antar att du har det) till stereo 2 kanaler i ljudegenskaperna.
Ändra sedan i xbmc så att du har wasabi audio output i ljudinställningarna. se till att du anger att din förstärkare klarar hd ljuden etc i den menyn.
Kan vara så att settings level ska stå på expert för att vissa menyer ska synas i xbmc.
Din förstärkare ska stå på auto.


TACK

#66

Postad 23 augusti 2014 - 19:17

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Kör med Telia fiber TV.
Använder EXT-SURROUND läge för att få lite fylligare ljud.
Men hur mycket jag än höjer så får inte SUBBEN någon signal.
Är den bortkopplad i EXT-SURROUND läge ?

#67

Postad 24 augusti 2014 - 15:03

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 0
Använder inte det läget själv. har du subben ställd på PLUS i stärkarens meny?

#68

Postad 24 augusti 2014 - 19:23

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Använder inte det läget själv. har du subben ställd på PLUS i stärkarens meny?

Nej

#69

Postad 24 augusti 2014 - 19:38

Unregisteredff677e81
  • Unregisteredff677e81
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0
Till pioneer sc lx 86 fick man med instruktionsbok på svenska, på 86 är ext-surround stereo ljud då skickas ingen signal till subben om den inte är inställd så dvs plus

#70

Postad 25 augusti 2014 - 20:33

samwel
  • samwel
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0

Kör med Telia fiber TV.
Använder EXT-SURROUND läge för att få lite fylligare ljud.
Men hur mycket jag än höjer så får inte SUBBEN någon signal.
Är den bortkopplad i EXT-SURROUND läge ?


Vad har du för högtalarinställningar? Du måste ha small på alla högtalare för att
bas ska skickas till suben i EXT-STEREO läget.
Detta är att rekommendera trots att du har stora frontar.
Eller som somoene2 säger, plus läget för suben. Det är dock inte att rekommendera
för ljudkvalitetens skull.
Då skickas bas från alla högtalare large som small. Crossover inställningen används
för vilken frekvens som skickas. Samtidigt som bas kommer från alla högtalare ställda
på large.

#71

Postad 25 augusti 2014 - 21:38

Unregisteredff677e81
  • Unregisteredff677e81
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0
Olika inställningarpå 86an och 87 an är uppenbart

#72

Postad 30 augusti 2014 - 17:17

DB9
  • DB9
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0
Har precis installerat min LX87 och har stött på lite strul.

Min iPad app verkar ha svårt att kommunicera med recievern. Funkar lite då och då. Den säger att det är kommunikationsproblem. Samtidigt funkar ju AVNavigator i PC utmärkt. Appen i iPad är uppdaterad. Någon som råkat ut för detta?

Detta leder till problem två, kollade om det fanns en nyare firmware. Det fanns det, så jag hämtade den. Kan inte uppdatera, för det alternativet finns inte i "Home menyn". Har en USB i med uppdateringsfilerna. Har även provat att starta recievern med USB i, hjälper inte...

#73

Postad 30 augusti 2014 - 17:58

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 0
Är ditt USB minne formaterat i Fat 16 eller 32? det måste det vara.

#74

Postad 30 augusti 2014 - 18:32

DB9
  • DB9
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0

Är ditt USB minne formaterat i Fat 16 eller 32? det måste det vara.

Ja det är FAT, har testat tre olika stickor. Det är enbart firmware filerna på stickan.

#75

Postad 31 augusti 2014 - 15:18

DB9
  • DB9
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0

Har precis installerat min LX87 och har stött på lite strul.

Min iPad app verkar ha svårt att kommunicera med recievern. Funkar lite då och då. Den säger att det är kommunikationsproblem. Samtidigt funkar ju AVNavigator i PC utmärkt. Appen i iPad är uppdaterad. Någon som råkat ut för detta?

Detta leder till problem två, kollade om det fanns en nyare firmware. Det fanns det, så jag hämtade den. Kan inte uppdatera, för det alternativet finns inte i "Home menyn". Har en USB i med uppdateringsfilerna. Har även provat att starta recievern med USB i, hjälper inte...

Båda problemen har löst sig...
  • Att appen inte funkade hade inte med firmware att göra utan en inställning för nätverket som ska ändras i recievern, hittade svaret på AVS Forum.
  • Uppdateringen, tricket var inte bry sig om den instruktion Pioneer har i AVNavigator utan leta runt lite bland settings, och där fanns självklart en uppdateringsfunktion och USB visade sig vara onödigt då den självklart fixar nedladdning själv över internet.

Tack till Someone2 som kom med ett nog så viktigt tips (även om det inte var det problemet denna gången). Tydligen väldigt vanligt att det ska vara FAT även på hårddiskar som ska spelas av stereoutrustning. FAT32 har en maxstorlek på 4GB.

Som komplement till diskussion om manual ovan, jag fick med en tryckt bok. Den var dock på danska...

#76

Postad 02 september 2014 - 20:27

samwel
  • samwel
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0

Som komplement till diskussion om manual ovan, jag fick med en tryckt bok. Den var dock på danska...


Samma här. Men Hembiobutiken kontaktade Pioneer åt mig som skickade en engelsk (i färg dessutom)
alldeles gratis. Dock ej inbunden utan häftad, men uppskattad ändå.
Går säkert att fixa själv direkt av Pioneer också om man vill.

Det konstiga i allt detta är att det finns en dansk tryckt manual men inte en pdf?!
Så varför inte en svensk?

Redigerat av samwel, 02 september 2014 - 20:29.


#77

Postad 11 september 2014 - 18:09

funkyjunky
  • funkyjunky
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0
Jag skall uppdatera mitt system med en ny AV receiver.

Valet står mellan en LX57 eller en Marantz 7008 för stunden.

Kommer framför allt köra film men även streama en del musik, mest FLAC filer från min NAS.
Det skall driva ett 5.0 system med Dali Zensor 7 som front, en Zensor Vocal och Zensor 3 som surround.

Tanken är att uppdatera till 9 högtalare med 2 front high i upplägget.

en LX57 borde väl klara det upplägget galant?

#78

Postad 11 september 2014 - 19:44

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Pioneer streamar FLAC från NAS helt galant. Bästa inbyggda mediaspelaren i mainstreamreceiver som jag testat.

#79

Postad 12 september 2014 - 10:43

funkyjunky
  • funkyjunky
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0
Någon som kör lx57 ?
Den finns på MM nu för 7990:- så är lite halvt sugen. Har funderat på lx87 men den är nästan dubbelt så dyr och vet inte om det kommer vara värt det med tanke på min setup.

Redigerat av funkyjunky, 12 september 2014 - 11:05.


#80

Postad 17 september 2014 - 12:14

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Idag är mina internetradio favoriter helt borta.
Hur får man fram sin favoritlista?

#81

Postad 17 september 2014 - 12:22

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Vad har du för högtalarinställningar? Du måste ha small på alla högtalare för att
bas ska skickas till suben i EXT-STEREO läget.
Detta är att rekommendera trots att du har stora frontar.
Eller som somoene2 säger, plus läget för suben. Det är dock inte att rekommendera
för ljudkvalitetens skull.
Då skickas bas från alla högtalare large som small. Crossover inställningen används
för vilken frekvens som skickas. Samtidigt som bas kommer från alla högtalare ställda
på large.

Inte riktigt med vad ni menar.
Vill bara ha subben igång när jag tittar på telias digitala tv.
Tittar en del på idol just nu och det finns överhuvutaget ingen bas när jag lyssnar

#82

Postad 17 september 2014 - 13:33

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 1
Plockade upp en LX87 idag och räknar timmarna till arbetsdagens slut nu...

#83

Postad 20 september 2014 - 21:52

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

  • 511 inlägg
  • 0
Nån som är nöjd med ljudet? Får inte till det riktigt pga Mcacc :angry: Varken i Bio ljud lr Stereo... Blir tokig...

#84

Postad 20 september 2014 - 22:16

omartint
  • omartint
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Nån som är nöjd med ljudet? Får inte till det riktigt pga Mcacc :angry: Varken i Bio ljud lr Stereo... Blir tokig...


Synd. Testa att köra utan MCACC på frontarna är väl mitt råd i det fallet (om du inte vill byta förstärkare).

Har själv haft Pioneer innan, men bytte emot Onkyo då jag inte tyckte MCACC fungerade lika väl som Audysseys rumskorrigering, och inte heller fick det att fungera bra hemma hos mig (undvik dock Onkyos nya 2014-modeller då de skippat Audyssey för en egen ny korrigering som inte är lika beprövad).

Gillar både Pioneer och Yamaha (som jag också haft innan), men tycker de faller på kvaliteten i just rumskorrigeringen. Även om deras avkodning av DD/dts fungerar riktigt kanon, så har jag aldrig fått det att fungera lika bra med deras auto-EQ/rumskorrikering i form av MCACC repspektive YPAO.

Fördelen med Pioneer och Yamaha är dock att de har manuell parametrisk EQ som du kan testa (speciellt om du har en frekvensanalysator).

Tyvärr så har enheter med just Audyssey (som jag tycker har den bästa rumskorrigeringen av alla) ingen manuell PEQ (bara vanlig enkel bas/diskant).

Lite synd, då jag gärna köpt en förstärkare med både XT32 och med möjlighet till manuell efterjustering av EQ-kurvan (som tex Pioneer och Yamaha kan).

Aldrig så får man något som är perfekt! ;)

#85

Postad 22 september 2014 - 21:38

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

  • 511 inlägg
  • 0
Man kan ju tycka att Lx87 borde räcka för hemmabio,får ingen direkt pondus i ljudet låter distat ibland,sen kanske du har rätt i att den sköter DD o Dts bra för jag hör ingen direkt skillnad mellan tex DD eller Dolby True HD i I Am Legend <_<

#86

Postad 25 september 2014 - 08:19

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Låter lite lattjo - tycker det låter riktigt bra från LX-87:an även efter MCACC. Har du något exempel på något som låter distat?

#87

Postad 25 september 2014 - 16:03

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

  • 511 inlägg
  • 0
Typ alla filmer med tal osv,låter klent,kör du Mcacc rakt av sen låter det vara så?

#88

Postad 26 september 2014 - 05:02

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Typ alla filmer med tal osv,låter klent,kör du Mcacc rakt av sen låter det vara så?


Har du kollat in MCACC´s automatiska inställningar för dB på varje högtalare? Jag har märkt att mina ljudreferenser inte alltid rimmar med MCACC´s program. Framför allt när jag spelade upp en flerkanalsinspelning av Bach. Då försvann center och surround helt och hållet. Fann detta lustigt och ställde in dB(ökade) från -5dB till -2.5dB. Gjorde även en förändring i EQ(dämpade toppen med ett svep 0.5dB). Först då lät musiken som den skulle med alla instrument och klarhet i stycket. Om du använder "Direct" vid ljudupspelning måste du ställa in basen på "Yes" på "Speaker Setup"

Lycka till. :)

#89

Postad 26 september 2014 - 11:54

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Typ alla filmer med tal osv,låter klent,kör du Mcacc rakt av sen låter det vara så?

Jupp - ändrade ingenting. Har endast kopplat in stereo+sub ska nämnas dock då jag inte haft tid fult ut att sätta upp allt.

Redigerat av letmefly, 26 september 2014 - 11:55.


#90

Postad 26 september 2014 - 17:33

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

  • 511 inlägg
  • 0
Aha,låter väl lite kritisk ibland... Ljudet är ok men samtidigt vet jag inte vad jag tycker om Mcacc egentligen. Sen vad gör Direct egentligen? Varför finns det ingen stereo kalibrering? Varför kan jag inte ha Large på mina Front högtalare när jag stängt av Sw?

#91

Postad 27 september 2014 - 09:34

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Aha,låter väl lite kritisk ibland... Ljudet är ok men samtidigt vet jag inte vad jag tycker om Mcacc egentligen. Sen vad gör Direct egentligen? Varför finns det ingen stereo kalibrering? Varför kan jag inte ha Large på mina Front högtalare när jag stängt av Sw?


Inte Large? Märkligt. Har du ställt in THX-läge?

#92

Postad 02 oktober 2014 - 05:09

Unregistered53cc092c
  • Unregistered53cc092c
  • Lärjunge

  • 394 inlägg
  • 0
Får betydligt sämre bild om jag kopplar hdmi in i förstärkare än rätt in i TV:n, måste vara ngn inställning någonsstans, någon som vet vart? (LX77 och Panna G10e)

#93

Postad 02 oktober 2014 - 06:31

Unregisteredeb7501b0
  • Unregisteredeb7501b0
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Obligatorisk läsning om MCACC pã AVS Forum. Hjälpte mig massor. http://www.avsforum....acc-thread.html

Roger

#94

Postad 02 oktober 2014 - 08:24

Unregistered53cc092c
  • Unregistered53cc092c
  • Lärjunge

  • 394 inlägg
  • 0
Jo den har jag läst för ljudetsskull, och det blev finfint. Men bytte igår bildkälla och blev helt förskräckt. Sen är man lite lat och undrade om ngn hade ngt snabbt svar, men det är bara att börja läsa

#95

Postad 02 oktober 2014 - 14:28

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Kanske fel forum man jag kan endå ställa frågan.
Någon som har tips på en liten skärm på runt 7-10" som jag kan koppla till förstärkaren för så jag slipper dra igång tvn varje gång jag vill ha lite överblick på spotify , flac samling eller internetradio stationer.

#96

Postad 02 oktober 2014 - 16:10

Unregistered77a7e886
  • Unregistered77a7e886
  • Veteran

  • 1 880 inlägg
  • 0

Kanske fel forum man jag kan endå ställa frågan.
Någon som har tips på en liten skärm på runt 7-10" som jag kan koppla till förstärkaren för så jag slipper dra igång tvn varje gång jag vill ha lite överblick på spotify , flac samling eller internetradio stationer.


Denna kanske duger, billigaste jag hittade på prisjakt med HDMI (mini).
http://www.everit.se...7-vit-tab07-400

HDMI till mini HDMI om du behöver.
http://www.everit.se...imnhdgb-1-8m-bk

#97

Postad 02 oktober 2014 - 16:35

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Denna kanske duger, billigaste jag hittade på prisjakt med HDMI (mini).
http://www.everit.se...7-vit-tab07-400

HDMI till mini HDMI om du behöver.
http://www.everit.se...imnhdgb-1-8m-bk

Men det är väl en surfplatta ?
Jag menar enbart skärm så man slipper ha TVn påslagen

#98

Postad 02 oktober 2014 - 19:50

Unregistered77a7e886
  • Unregistered77a7e886
  • Veteran

  • 1 880 inlägg
  • 0
dyrare och sämre upplösning...

https://www.dustinho...tent=5637146246

#99

Postad 05 oktober 2014 - 08:08

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

dyrare och sämre upplösning...

https://www.dustinho...tent=5637146246

Ja men kan jag använda surfplatta som en tv skärm ?

Har letat men hittar inget om det så någon kanske vet.
Går det att starta förstärkaren via internet och mobilappen ?
Skulle va smidigt att kunna sätta på den från tex. annat rum

#100

Postad 05 oktober 2014 - 08:55

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

  • 511 inlägg
  • 0
Ska man ha Standard Surround eller Auto Surround på?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.