Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell, GTA V Online

371 svar till detta ämne GTA online GTA V online
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 06 oktober 2013 - 21:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Nåväl. Jag hann bli level 5. Minismg är min! Då s*tan ska man väl kunna döda någon iaf.

#102

Postad 06 oktober 2013 - 22:27

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Själv tycker jag det verkar tråkigt att spela om samma jobb om och om igen bara för att få mycket pengar.


Agree, ser inte det roliga i det. Sen kanske jag inte ser det som überviktigt att efter 1 dag online-grindande ha ett dyrt hus. Jag trivs helt okej i mitt ful-garage för 25.000$ under en bro :P

Nåväl. Jag hann bli level 5. Minismg är min! Då s*tan ska man väl kunna döda någon iaf.


Ett tips är ju att köra "free aim" så är det ju inte lika lätt att man blir skjuten iaf. Plus att dödsmatcherna är betydligt roligare. Sätter du free aim i din singleplayer så blir det samma online.

#103

Postad 06 oktober 2013 - 22:39

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Chicken ;)

(till radiozo)

Redigerat av muraren, 06 oktober 2013 - 22:41.


#104

Postad 06 oktober 2013 - 22:55

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0
Ska försöka hålla mig ifrån online ett tag tills dom fixat karaktärsproblemen.

Alla tre karaktärer jag gjort har försvunnit (låg-levlade iofs) och tänker inte göra om den där jävla tutorial en gång till bara för att nån dag senare förlorat en snubbe/tjej till.

På social club visar min profil en tom bild och rank 0 men jag har pengar på banken och det står hur mycket jag tjänat totalt och hur många race jag torskat/vunnit. <_<

#105

Postad 06 oktober 2013 - 23:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Free aim... snor det. Spelar man bara mot andra med free aim då? Bör ha lite vana efter... typ 700 cod-timmar :D

#106

Postad 07 oktober 2013 - 01:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Free aim... snor det. Spelar man bara mot andra med free aim då? Bör ha lite vana efter... typ 700 cod-timmar :D


Ja, om du väljer det i dina offline-settings så ska du bara hamna i sessioner där alla kör med "free aim". Om du sen kollar dina settings online så ska alternativet att ändra siktet vara omöjligt att ändra när du väl är online.
Skulle du sen joina nån polare och hans session har en annan typ av sikte så ändras din inställning till den som gäller där.

#107

Postad 07 oktober 2013 - 07:45

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Lägg till mig om ni vill! Prnkzeh på PSN.

#108

Postad 07 oktober 2013 - 07:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Chicken ;)

(till radiozo)


Haha ja. Jag gillar inte betala 2000 varenda gång jag dör. Passive mode som gäller eller köra solo när man vill glida runt lite själv.

#109

Postad 07 oktober 2013 - 08:29

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Kostar det när man kolar? Om man kör passive mode, kan man ändå köra uppdrag med folk när man startar uppdrag? Vill ha tag i en shotgun innan jag lirar aktivt igen...

#110

Postad 07 oktober 2013 - 08:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ja det kostar pengar när man dör utanför "uppdragen". Nu har jag inte kört så mycket deathmatch iofs.
Sen bör man sätta in sina pengar hela tiden annars finns risken ngn dödar en och snor det man har på sig.

Redigerat av Unregistereddc471864, 07 oktober 2013 - 08:45.


#111

Postad 07 oktober 2013 - 08:56

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Hur sätter man in sina pengar? Har bara kommit igång och kört en Last Team standing.... missade lite med texter och så där i början... tycker det är rörigt... men det är väl för man bara spelar bf/cs som onlinespel annars, hä hä
Kan man sno och sälja bilar direkt eller? Tänkte leta upp SUV bilar...

#112

Postad 07 oktober 2013 - 09:12

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Fick 10.000 en gång och 9.000 bara genom att döda 2 st på mina 2 första kills. Lyckades iaf få in 15.000 på banken nästan på en gång genom detta, hade nog extrem tur, lyckades troligtvis döda nya karaktärer :D
Har inte haft problem att vinna strider, det sämsta är dock att man ofta får spawna i närheten, så risken är stor att man blir hämnad eller att någon sätter bounty på en.
Tycker det gick fort att komma upp i level 7, gjordes på en spelkväll.

#113

Postad 07 oktober 2013 - 09:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Hur sätter man in sina pengar? Har bara kommit igång och kört en Last Team standing.... missade lite med texter och så där i början... tycker det är rörigt... men det är väl för man bara spelar bf/cs som onlinespel annars, hä hä
Kan man sno och sälja bilar direkt eller? Tänkte leta upp SUV bilar...


Du kan överföra pengar i mobiltelefonen. Du kan sälja en bil var 50:e minut ungefär.
Om du tittar i telefonen på websidorna som säljer bilar så kan du se vad du får för dem. Du får 10% av nypriset. Dyra sportbilar osv går dock inte att sälja. Det mesta jag fått är 9000 för en Baller SUV.

En bra lista på bilar man kan sälja

http://gaming.stacke...at-are-their-se

Redigerat av Unregistereddc471864, 07 oktober 2013 - 09:16.


#114

Postad 07 oktober 2013 - 09:32

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Ok, vart i telefonen gör man överföringarna? :blush:

#115

Postad 07 oktober 2013 - 09:42

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Gå till webbläsaren på telefonen och sen Maze Bank.

#116

Postad 07 oktober 2013 - 09:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
lyckades komma in igår för första gången. Körde ett race (som man var tvungen till) ? och sen hämtade jag lite knart åt nån. Efter det kunde jag åka omkring och göra vad jag ville. Men vad är det meningen att man ska göra? jag åkte bara omkring och gjorde ingenting :)

#117

Postad 07 oktober 2013 - 10:04

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

lyckades komma in igår för första gången. Körde ett race (som man var tvungen till) ? och sen hämtade jag lite knart åt nån. Efter det kunde jag åka omkring och göra vad jag ville. Men vad är det meningen att man ska göra? jag åkte bara omkring och gjorde ingenting :)


Du får ju upp på kartan alla olika typer av aktiviteter du har att välja på, massa blåa ikoner för div saker. Du kommer få massa invites via telefonen lite då och då från andra som startar jobb. Bara att acceptera och haka på. Annars har du quick job på telefonen fast då flyger du in i en annan session. Ju mer du levlar ju mer grejer kommer du få att göra.

#118

Postad 07 oktober 2013 - 10:09

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Ska försöka hålla mig ifrån online ett tag tills dom fixat karaktärsproblemen.

Alla tre karaktärer jag gjort har försvunnit (låg-levlade iofs) och tänker inte göra om den där jävla tutorial en gång till bara för att nån dag senare förlorat en snubbe/tjej till.

På social club visar min profil en tom bild och rank 0 men jag har pengar på banken och det står hur mycket jag tjänat totalt och hur många race jag torskat/vunnit. <_<


Jag lyckades få tillbaka min gubbe faktiskt, efter att han försvann. Vet inte vad jag gjorde men jag hoppade in i en sån där ej sparmöjlig session med en temporary character, sen hoppade jag tillbaka till gta online då spawnade jag med min gamla karaktär. Så jag kan inte säga med säkerhet att det var det som fixade , eller om jag bara hade extremt tur hehe

#119

Postad 07 oktober 2013 - 10:17

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Haha ja. Jag gillar inte betala 2000 varenda gång jag dör. Passive mode som gäller eller köra solo när man vill glida runt lite själv.


Alla här får väl börja gå in i det där "Closed Crew session" då kanske det blir mer seriöst freeroam också.

Men så här minns man ju att det var i RDR med, det lilla online man provade där.

#120

Postad 07 oktober 2013 - 10:23

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Kan man sno och sälja bilar direkt eller? Tänkte leta upp SUV bilar...


Vet inte om man måste komma upp i någon viss rank först, men alla SUV:ar ger ju inte 8-9000. Dom som heter "Baller" någonting vet jag ger rätt mycket, tror det var lite Chevrolet-stuk på lyserna på dom. Sen Porsche Cayenne kopian fick man bra pröjs för med och den där väldigt kantiga Merceders-jeepen har jag också för mig gav rätt mycket med.

Några är uppskrivna här: http://www.xboxmb.co...os-customs.html

Redigerat av HenkeEdge, 07 oktober 2013 - 10:27.


#121

Postad 07 oktober 2013 - 13:52

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0

Jag lyckades få tillbaka min gubbe faktiskt, efter att han försvann. Vet inte vad jag gjorde men jag hoppade in i en sån där ej sparmöjlig session med en temporary character, sen hoppade jag tillbaka till gta online då spawnade jag med min gamla karaktär. Så jag kan inte säga med säkerhet att det var det som fixade , eller om jag bara hade extremt tur hehe


Åfan, jag kunde inte hålla mig iaf så jag gjorde en ny brud :P
Problemet är bara att jag inte hittar bilen "Karin Futo" som är mitt första val som personlig bil, jag får försöka senare ikväll :)

#122

Postad 07 oktober 2013 - 14:01

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Gå till webbläsaren på telefonen och sen Maze Bank.


Sorry för att man var så kass på att kasta granat ifrån bilfönstret igår när vi körde cop-car blowup uppdrag ;) Man hade behövt typ 10st till då även någon Riot-van skulle sprängas.

#123

Postad 07 oktober 2013 - 14:42

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Haha nä det är aldrig en bra början att spränga sin egen bil ;)

Men det uppdraget är faktiskt inte så lätt om man inte vet hur man ska göra exakt. Körde det igen senare med en annan kumpan och då hade jag laddat upp med egna granater samt sticky bombs, det är polisbilar, riot-van, polismotorcyklar samt en fängelsebuss som ska sprängas så det krävs lite ammo! :)

#124

Postad 07 oktober 2013 - 16:37

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Första testet på online idag. Lyckas inte joina några uppdrag dock. Och har bara stött på en enda person hittills =/

#125

Postad 07 oktober 2013 - 19:11

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Lyckades äntligen få igång det. Nån som känner för att joina upp i veckan? Typ efter sju/åtta på kvällen.
DonPidgeon på XBL.

#126

Postad 07 oktober 2013 - 19:51

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Funkar inget vidare det här, joinar nån kompis, hinner köra ett uppdrag, får sedan meddelandet att jag har blivit kickad av andra spelare, kan sen knappt komma in på Online. <_<

#127

Postad 07 oktober 2013 - 21:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Min karaktär från igår försvann. Sen är det ju fan feterror med passive mode. Jag har blivit nerpepprad två gånger i passive. Fungerade en gång. En fjolla väntade utanför en butik som jag rånade. Han blåste med ett hagel när jag kom ut men ingen träff. Hoppade in i bilen och körde över honom som hämnd. Vidare, fast jag kör free aim så har endel autoaim. För inte fan pepprar folk ner en på ennhalv sekund när man sitter i en bil inte.

Online fungerar verkligen skit.

#128

Postad 07 oktober 2013 - 21:55

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Min karaktär från igår försvann. Sen är det ju fan feterror med passive mode. Jag har blivit nerpepprad två gånger i passive. Fungerade en gång. En fjolla väntade utanför en butik som jag rånade. Han blåste med ett hagel när jag kom ut men ingen träff. Hoppade in i bilen och körde över honom som hämnd. Vidare, fast jag kör free aim så har endel autoaim. För inte fan pepprar folk ner en på ennhalv sekund när man sitter i en bil inte.

Online fungerar verkligen skit.


Du verkar inte köra free aim. När jag försökt joina dig så har jag fått byta till assisted aim.

Kom igång med att köra missions med Eapea, l2ickard och Falcy nu under kvällen. Riktigt kul må jag säga :)

#129

Postad 07 oktober 2013 - 22:01

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Funkar inget vidare det här, joinar nån kompis, hinner köra ett uppdrag, får sedan meddelandet att jag har blivit kickad av andra spelare, kan sen knappt komma in på Online. <_<


Har hänt mig också, löjligt att man får det meddelandet när det uppenbarligen inte är fallet. Det tar liksom ett antal röster att få nån kickad.

#130

Postad 07 oktober 2013 - 22:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Men fan, jag bytte i offline mode. Nåväl, ska satsa igen.
Hur kan man joina ett gäng polare som lirar? Kört lite med ea och det var mycket roligare. Nu blir man bara skjuten när det blir freemode igen...

#131

Postad 07 oktober 2013 - 22:16

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Haha nä det är aldrig en bra början att spränga sin egen bil ;)

Men det uppdraget är faktiskt inte så lätt om man inte vet hur man ska göra exakt. Körde det igen senare med en annan kumpan och då hade jag laddat upp med egna granater samt sticky bombs, det är polisbilar, riot-van, polismotorcyklar samt en fängelsebuss som ska sprängas så det krävs lite ammo! :)


Tjejer vet du och kasta = no, no. (gjorde en tjejkaraktär, Beatrix. John Marston som farsa.) Är faktiskt bättre själv på att kasta granat IRL, har ju gjort lumpen ;)

Märkte att bruttan inte har tillräcklig level för att kunna köpa handgranater och stickys ännu.


Allmän fråga: Det där att man fick namnge karaktären visas dom namnen någonstans eller är det bara PSN-nick som visas?

#132

Postad 07 oktober 2013 - 22:48

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

  • 718 inlägg
  • 0

Du verkar inte köra free aim. När jag försökt joina dig så har jag fått byta till assisted aim.

Kom igång med att köra missions med Eapea, l2ickard och Falcy nu under kvällen. Riktigt kul må jag säga :)


Ja några riktigt sköna spelögonblick denna kväll :D

Märker ju att uppdragen blir lite mer spännande nu också.

/eapea

#133

Postad 07 oktober 2013 - 23:32

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Dom blir definitivt knivigare uppdragen. Den när ni (Eapea & Falcy) skulle rensa landningsbanan och jag landa planet kan jag säga var ren tur vi lyckades med för det stod 2 gubbar och sköt rpg längs banan som ni missade. Var därför jag cirklade så många gånger innan jag landade ;)

#134

Postad 07 oktober 2013 - 23:52

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Du verkar inte köra free aim. När jag försökt joina dig så har jag fått byta till assisted aim.

Kom igång med att köra missions med Eapea, l2ickard och Falcy nu under kvällen. Riktigt kul må jag säga :)

Ja några riktigt sköna spelögonblick denna kväll :D

Märker ju att uppdragen blir lite mer spännande nu också.

/eapea

Dom blir definitivt knivigare uppdragen. Den när ni (Eapea & Falcy) skulle rensa landningsbanan och jag landa planet kan jag säga var ren tur vi lyckades med för det stod 2 gubbar och sköt rpg längs banan som ni missade. Var därför jag cirklade så många gånger innan jag landade ;)

:D Vilken kväll. Helt underbart grabbar.

Och Rickard, min höger punch var helt oavsiktlig och jag fick endast $120 av dig... :D
Så din kontring med snipergevär 300 m bort var liiite orättvis kan jag tycka. :P

Bland de sjukaste som hände under kvällen måste varit när tankbilen fastnade på en mindre kulle.
Jag skulle försöka putta på den och visst det lyckades, kruxet var bara att min bil hamnade under släpet och exploderade. :D

#135

Postad 08 oktober 2013 - 00:31

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 1

Och Rickard, min höger punch var helt oavsiktlig och jag fick endast $120 av dig... :D
Så din kontring med snipergevär 300 m bort var liiite orättvis kan jag tycka. :P


Haha med sjukhusräkningarna jag får så måste jag sätta ner foten direkt så det förhoppningsvis inte händer igen :P

#136

Postad 08 oktober 2013 - 06:46

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

:D Vilken kväll. Helt underbart grabbar.

Och Rickard, min höger punch var helt oavsiktlig och jag fick endast $120 av dig... :D
Så din kontring med snipergevär 300 m bort var liiite orättvis kan jag tycka. :P

Bland de sjukaste som hände under kvällen måste varit när tankbilen fastnade på en mindre kulle.
Jag skulle försöka putta på den och visst det lyckades, kruxet var bara att min bil hamnade under släpet och exploderade. :D


Haha ja den ultimata uppoffringen för gänget :lol:

#137

Postad 08 oktober 2013 - 08:04

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Haha med sjukhusräkningarna jag får så måste jag sätta ner foten direkt så det förhoppningsvis inte händer igen :P

Som Birka ovan säger, jag blev rätt wasted igår när jag räddade tankbilen... :P

#138

Postad 08 oktober 2013 - 10:15

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Dom blir definitivt knivigare uppdragen. Den när ni (Eapea & Falcy) skulle rensa landningsbanan och jag landa planet kan jag säga var ren tur vi lyckades med för det stod 2 gubbar och sköt rpg längs banan som ni missade. Var därför jag cirklade så många gånger innan jag landade ;)


Riktigt roligt uppdrag när vi skulle sno "cargo-plane", blev kanske lite otålig bara när jag försökte dra iväg med planet och blev snipad av Merrywether. Men jag startade ju det iaf så ni kunde knyta ihop säcken. Gav ju bra med cash, men upptäckte att det inte gick att vota replay är det någon uppdatering som gjorts så det inte går att mjölka pengar från samma uppdrag flera ggr i rad?

#139

Postad 08 oktober 2013 - 10:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Funkade i söndags iaf. Man får trycka på Y sedan RT.

#140

Postad 08 oktober 2013 - 11:06

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Dom tog bort replay texten nere i hörnet så nu står det bara continue. Men tror det ska fungera ändå om man trycker in R2 istället. Kan prova sen fast på något enklare uppdrag än det med lastflygplanet :)

#141

Postad 08 oktober 2013 - 15:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Köpte passive mode så att jag skulle kunna läggga in pengar på banken. Pengarna inne. Sen kommer den en kille med smg och pepprar ner mig.
Ehm... så passive mode fungerar alltså inte riktigt som det ska ännu? Lägger ner tills det fungerar. Vann 3000 på ett race. Där var 2000 borta. Tackar.

#142

Postad 08 oktober 2013 - 15:23

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Köpte passive mode så att jag skulle kunna läggga in pengar på banken. Pengarna inne. Sen kommer den en kille med smg och pepprar ner mig.
Ehm... så passive mode fungerar alltså inte riktigt som det ska ännu? Lägger ner tills det fungerar. Vann 3000 på ett race. Där var 2000 borta. Tackar.

Överför pengarna med mobilen dirr? Då slipper du tappa en massa :)

#143

Postad 08 oktober 2013 - 15:29

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Köpte passive mode så att jag skulle kunna läggga in pengar på banken. Pengarna inne. Sen kommer den en kille med smg och pepprar ner mig.
Ehm... så passive mode fungerar alltså inte riktigt som det ska ännu? Lägger ner tills det fungerar. Vann 3000 på ett race. Där var 2000 borta. Tackar.


Du vet att det endast fungerar om man är till fots? Sitter du i en bil så kan du bli skjuten.

Sen får du väl kolla på kartan vart alla är, du måste juh anta att folk är ute efter dej så håll dej på avstånd eller döda dom först ;)

Redigerat av l2ickard, 08 oktober 2013 - 15:29.


#144

Postad 08 oktober 2013 - 15:38

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Du vet att det endast fungerar om man är till fots? Sitter du i en bil så kan du bli skjuten.

Sen får du väl kolla på kartan vart alla är, du måste juh anta att folk är ute efter dej så håll dej på avstånd eller döda dom först ;)


Blir det nåt lir ikväll grabbar?
Enda jag har att göra är ett föräldramöte + käk, så jag kan nog vara på runt 20-tiden.

#145

Postad 08 oktober 2013 - 15:53

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Japp blir nog spel för mej större delen av kvällen så vi fortsätter där vi slutade igår tycker jag, gick ju ganska bra faktiskt :)

#146

Postad 08 oktober 2013 - 15:55

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Lägg till mig på psn (prnkzeh)

#147

Postad 08 oktober 2013 - 15:57

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

  • 718 inlägg
  • 0
Japp, spel för min del också.

/ea

#148

Postad 08 oktober 2013 - 16:42

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Hoppar in jag också strax!

#149

Postad 08 oktober 2013 - 17:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Du vet att det endast fungerar om man är till fots? Sitter du i en bil så kan du bli skjuten.

Sen får du väl kolla på kartan vart alla är, du måste juh anta att folk är ute efter dej så håll dej på avstånd eller döda dom först ;)

Vafan säger du det först nu för? :D
Kan man bli överkörd och dö i passive mode då? Kanske går att spela iaf. Om man får joina något litet gäng :)

Redigerat av Zartok, 08 oktober 2013 - 17:08.


#150

Postad 08 oktober 2013 - 17:10

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Vafan säger du det först nu för? :D
Kan man bli överkörd och dö i passive mode då? Kanske går att spela iaf. Om man får joina något litet gäng :)

Vi startar eget! Acceptera mig på psn nu!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.