mvh J
Skickat 31 juli 2012 - 16:47
Tänkte eventuellt använda täckskivor i fronten av mitt system för att dölja en infälld duk. Men jag har lite dålig koll på hur jag skulle kunna fästa dessa paneler så dom sitter ordentligt när det skallrar i rummet. Någon som har bra tips på anordningar/don som gör det enkelt att sätta upp och ta ner en mdf skiva mot en regel eller en annan skiva. Helst en riktigt stabil lösning.
mvh J
mvh J
Skickat 03 augusti 2012 - 00:46
nej fästerna måste vara "osynliga" när panelerna sitter på väggen, fästpunkterna kan sitta varsomhelst på panelen, finns inga direkta begränsningar, dom får synas hur mkt som helst när dom är nertagna. Optimalt vore samma typ av model som man har till högtalarskydden, dvs gamla hederliga varianten där man för in piggar, i gummivadderade hål. Fast i magnum storlek då, för nu handlar det om mdf skivor.
Skickat 03 augusti 2012 - 09:37
Funderade på sånna hållare som man kan ha till att hänga upp städverktyg och liknande som är i gummi. Finns en längst ner på sidan http://tsg.mamutweb....%A5va-mopp/80/1
Finns säkert snyggader men det kanske kan funka. Sätt fyra eller sex på mdf'n och två längsgående rör på väggen kan nog se ok ut. borde va lätt att sätta upp och ta ned. de håller desutom ganska hårt.
Finns säkert snyggader men det kanske kan funka. Sätt fyra eller sex på mdf'n och två längsgående rör på väggen kan nog se ok ut. borde va lätt att sätta upp och ta ned. de håller desutom ganska hårt.
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
128 bilder
186 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?