Skickat 19 december 2007 - 20:27
Kanon. Ser riktigt mysigt ut. Suverän lösning utseendemässigt med snedtaket men påverkar det inte ljudet negativt. "Hålen" i väggen för förvaring av utrustningen, filmer och föremålen gillar jag skarpt! Jag skulle byta ut skinnpajerna mot två rader x3 riktigt fräscha biofåtöljer och måla fronten backom/bredvid duken svart om jag vore du.
Skickat 07 augusti 2008 - 22:27
Kanonfin bio, gillar upphöjningarna i taket,ser lyxigt ut.
Montrarna varriktigt snygga.
Hela rummet ser väldigt varmt och hemtrevligt ut.
Det enda jag tycker skulle höja det hela är möjligtvis en ramspänd duk med en fin ram istället.
Eftersom du har draperi kan du ju ändå dölja duken när det behövs.
En solklar 10 à för mig.
Har man inget bord blir rummet mer begränsat,det blir många saker att ha i knät om man vill äta
när man ser på tv.
Montrarna varriktigt snygga.
Hela rummet ser väldigt varmt och hemtrevligt ut.
Det enda jag tycker skulle höja det hela är möjligtvis en ramspänd duk med en fin ram istället.
Eftersom du har draperi kan du ju ändå dölja duken när det behövs.
En solklar 10 à för mig.
Har man inget bord blir rummet mer begränsat,det blir många saker att ha i knät om man vill äta
när man ser på tv.
Skickat 01 februari 2009 - 21:29
Så här ska ett biorum se ut, sjukt snyggt, bekvämt, mysigt och ska kunna användas till att koppla av och lyssna på musik med familjen.
Håller med dig om att man ska ha bekväma soffor och soffbord istället för nån jobbig biostol där man har dricka, snacks och fjärrkontroller i knät
Håller med dig om att man ska ha bekväma soffor och soffbord istället för nån jobbig biostol där man har dricka, snacks och fjärrkontroller i knät
Skickat 28 januari 2010 - 00:06
snyggt har inspirerats från bla. dina bilder till att bygga med spotllight på taket. Har börjat nu i veckan att målla taket svart och vit (bakre delen av rummet är till air hocky och fotbolls bord, som barnen och jag gillar att spela).
styr du alla spotlight med en knapp, har du gjort instalationen själv?
Skickat 26 februari 2010 - 19:20
lococo Jan 27 2010, 23:06 skrev:
snyggt har inspirerats från bla. dina bilder till att bygga med spotllight på taket. Har börjat nu i veckan att målla taket svart och vit (bakre delen av rummet är till air hocky och fotbolls bord, som barnen och jag gillar att spela).
Tack..ja jag har gjort allt själv, jag har köpt komponenterna från kjell o co, har jag vallt att styra det i delar för att kunna få lite olika ljus, så vänster för sig, höger för sig och framme för sig, sen ljusslingan bakom listen som lyser upp för sig och neon ljuset i såsido facken försig
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
36 bilder
13 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?