Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony Xperia™ Z2

311 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Xperia Z2 D6503 3GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,65 (93) Inga priser
1 relaterade trådar

#101

Postad 06 maj 2014 - 10:06

Unregisteredca490738
  • Unregisteredca490738
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0

Jo sitter och kollar runt lite nu :)


Beställ hos Telia. Det gjorde jag och fick både smartband och brusreducerande hörlurar med. Texten finns fortfarande kvar på sidan.
Och telefonen är inte operatörslåst.

#102

Postad 06 maj 2014 - 11:27

IamDavej
  • IamDavej
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Yey har fått min telefon nu! Verkar toppen.

Någon som provat vattentätheten än? Jag vågar inte riktigt... :unsure:

#103

Postad 06 maj 2014 - 14:41

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

Beställ hos Telia. Det gjorde jag och fick både smartband och brusreducerande hörlurar med. Texten finns fortfarande kvar på sidan.
Och telefonen är inte operatörslåst.

Funderade på det ett tag men fick besked idag att CyberPhoto skulle få in telefoner under morgondagen och förhoppningsvis fick jag plats på den beställningen. Telia känns lite lockande när man får med högtalare (tar med abb) men har ingen större nytta av den egentligen och de är dyrare än halebop :)

#104

Postad 06 maj 2014 - 16:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
fick just svar från verkstan som har valt att inte arbeta på mobilen eftersom det inte är nog många döda pixlar. så nu står jag i valet och kvalet om jag ska använda ångerrätten eller om jag ska behålla mobilen. känns skitsurt eftersom jag inte kommer att få behålla armbandet om jag beställer en ny mobil :(

funderar på att utnyttja ångerrätten och skita i att köpa den här mobilen, istället vänta på g3 som ligger runt hörnet.

#105

Postad 06 maj 2014 - 21:20

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

fick just svar från verkstan som har valt att inte arbeta på mobilen eftersom det inte är nog många döda pixlar. så nu står jag i valet och kvalet om jag ska använda ångerrätten eller om jag ska behålla mobilen. känns skitsurt eftersom jag inte kommer att få behålla armbandet om jag beställer en ny mobil :(

funderar på att utnyttja ångerrätten och skita i att köpa den här mobilen, istället vänta på g3 som ligger runt hörnet.

Är du ute efter de brusreducerande lurarna också? Annars finns det ju ställen som har smartband. Vill du ha brus & smartband så är ju telia enda alternativet. Du får ju rätt bra deal med en högtalare om du tar med abb.

#106

Postad 06 maj 2014 - 22:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Problemet är det att jag gärna hade velat behålla halebop då man ringer gratis till andra med det abonnemanget. Jag och tanten kör halebop :)
Aja, det blir iaf att utnyttja ångerrätten. Lyckat att man redan köpt ett fodral till mobilen :( j*vla rövhålor som skulle skicka en söndrig produkt :(

#107

Postad 07 maj 2014 - 06:01

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Zartok: Det finns nog folk som tycker att det där armbandet är rent skräp och kommer aldrig att använda det.... t.ex. jag. Jag vet inte varför du e ute efter det? För att gräset e grönare på andra sidan?
Tyvärr har jag redan lovat bort mitt armband...

#108

Postad 07 maj 2014 - 07:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Zartok: Det finns nog folk som tycker att det där armbandet är rent skräp och kommer aldrig att använda det.... t.ex. jag. Jag vet inte varför du e ute efter det? För att gräset e grönare på andra sidan?
Tyvärr har jag redan lovat bort mitt armband...

Haha, det var för att jag blev förälskad i det. Testade det när jag hade mobilen hemma och det var jätteskönt. Jag glömde bort att jag hade det, så jag skulle gärna ha det som accessoar :D glömde det på mig när jag gick och la mig tom, märkte ingenting :)

Däremot har jag ingen som helst aning om vad den gör för något :D

#109

Postad 07 maj 2014 - 08:25

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Nu är den på väg hit, passerade just örebro. Jag är skitbesviken. Köper man en top of the lineprodukt så förväntar man sig självklart att den ska vara i felfritt skick. Konsumentköpslagen säger ju att jag har rätt att få felet avhjälpt, hur kan företag ta bort svensk konsumenträtt och införa egna lagar och regler egentligen? :o

#110

Postad 07 maj 2014 - 10:40

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
efter att ha vänt mig till konsumentvägledaren här så fick jag återkomma till halebop. då lät det helt annorlunda. nu så skickar dom en returlapp som ger mig rätt att skicka tillbaka den trasiga telefonen samtidigt som jag får en helt ny av dom. den här kundtjänstpersonalen sa först som det andra, men när jag sa att mitt avtal gäller med halebop, inte sony så svarades det lite annorlunda. dom frågade istället vad jag ville göra. jag skrev att jag ville ha en ny mobil, samma modell, allt samma. bara en ny mobil med hel skärm. kundtjänsten sa att hon fixar så att jag får en returlapp, skicka tillbaka telefonen och få en helt ny. jag får behålla det löjligt bekväma smartbandet dessutom.

nu är dock min politiska övertygelse i fara. jag menar... smartbandet är ju den ultimata formen av övervakning av mig som individ. men JÄVLAR så bekväm den var att bära. jag förstår att dom designat den ultraergonomiskt då den ska kunna användas 24/7.

någon som har en bra länk så att man kan se vad den gör för något eller vad man kan använda den till? :D

#111

Postad 07 maj 2014 - 10:42

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Vet ni om Z2 Ultra kommer till sommaren som det ryktades om förut?

#112

Postad 07 maj 2014 - 16:26

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 0
låt oss hoppas att sommaren kommer först :P

#113

Postad 08 maj 2014 - 11:38

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • Forumräv

  • 652 inlägg
  • 0
Gött nu har den kommit bara vänta tills klockan blir fyra så jag kan hämta ut den.

#114

Postad 08 maj 2014 - 14:56

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0
Blev några turer fram och tillbaka men hämtade ut en vit igår iaf. Nöjd än så länge även om jag inte hunnit testa så mycket. Verkar iaf vara bra batteritid och bra den är snabb!

#115

Postad 09 maj 2014 - 05:40

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • Forumräv

  • 652 inlägg
  • 0
Nu har jag hämtat den än så länge är jag nöjd.
Jag tyckte min gamla xperia s var stor men den är som en dvärg mot denna.
Men headsetet som var med är helt värdelös varför skickar man med sådana dom går ju inte att få in i öronen :angry:

#116

Postad 09 maj 2014 - 06:19

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Jag har provat att slå på ansiktsigenkänning för låsskärmen. Först gjorde jag en "scanning", och det har funkat bra, men ibland kände den inte igen mig och det tog oftast nästan en hel sekund för att låsa upp skärmen.

Några dagar senare så kollade jag in inställningarna och läste vad det stod, att man kan scanna in flera gånger i olika vinklar och olika ljus för att förbättra igenkänningen. Sagt och jort så körde jag scannern igen kanske 5-6 gånger lite mer underifrån och profil samt halvdassigt ljus.

Nu låser den upp skärmen ALLTID på 1/10 sekund... Hinner knappt se låsskärmen förens den e upplåst.. =)

Så prova det ni om ni inte har gjort det...

Edit: Ok, det tar kanske en halv sekund, men det är mest typ att den slår igång kameran som tar tid när bilden fortfarande e svart.

Redigerat av novaland, 09 maj 2014 - 06:21.


#117

Postad 09 maj 2014 - 10:14

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 1
Nu finns det en svensk recension för de som är intresserade att få reda på mer om denna lur.

http://www.swedroid....sony-xperia-z2/

#118

Postad 10 maj 2014 - 08:19

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Telefonen har legat påslagen och orörd under natten.
Behåll aktiv och operativsystemet Android ligger högt tycker jag. Är det så för er övriga?

Bifogad fil  Batterianvändning.jpg   66,71K   1 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Batterianvändning Battery Monitor.jpg   92,86K   1 Antal nerladdningar

#119

Postad 10 maj 2014 - 15:32

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Precis kommit hem från en Teliabutik. Drog igång mobilen. Död pixel precis i "synfältet". En del av er tycker kanske det är en struntsak. Men har man köpt en lur för 6000:- så tycker iaf jag att man kan kräva en felfri sådan, eller iaf få en ny och hoppas på mer tur med den.
Man ser den direkt. Och så fort den visar sitt fula tryne med vit bakgrund så dras blicken dit. Oavsett om du vill det eller ej. Har precis samma fel på min Tablet Z. En stackars död pixel mitt i synfältet.

#120

Postad 10 maj 2014 - 15:43

Mikkos
  • Mikkos
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Precis kommit hem från en Teliabutik. Drog igång mobilen. Död pixel precis i "synfältet". En del av er tycker kanske det är en struntsak. Men har man köpt en lur för 6000:- så tycker iaf jag att man kan kräva en felfri sådan, eller iaf få en ny och hoppas på mer tur med den.
Man ser den direkt. Och så fort den visar sitt fula tryne med vit bakgrund så dras blicken dit. Oavsett om du vill det eller ej. Har precis samma fel på min Tablet Z. En stackars död pixel mitt i synfältet.


Det är inte så att du har en död pixel i ögat ? :D Sorry, kunde inte låta bli :P

Vad är toleransen på döda pixlar på en lur? På TV apparater tillåts ju ett x antal utan att garantin ska gälla...

Hoppas du får en ny, stå på dig .

#121

Postad 10 maj 2014 - 18:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Samma som mig. Sony gör inget åt det, det är dom du köpt av som du måste pressa.

#122

Postad 10 maj 2014 - 20:24

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlägg
  • 0

Det är inte så att du har en död pixel i ögat ? :D Sorry, kunde inte låta bli :P

Vad är toleransen på döda pixlar på en lur? På TV apparater tillåts ju ett x antal utan att garantin ska gälla...

Hoppas du får en ny, stå på dig .

Upp till 2döda anses ok enligt Sonys garantivilkor.

#123

Postad 11 maj 2014 - 01:49

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Ringde direkt till Telia för att kolla med dem. Jag vet ju vad Sony har för policy. Man måste upp till 3 i antal för att garantin ska täcka. Men jag ringde ändå. Utan att tveka skapade killen ett ärendenummer till mig och sa att jag skulle gå in till butiken imorgon och hämta ut en ny. Han bjöd mig dessutom på en månadsavgift som plåster på såret.

När jag, för några månader, pratade med kundtjänst om den döda pixeln på min Tablet, sa dem att sådana ärende måste tas upp i butik (det förstår jag såklart) och där ska dem avgöra frågan. Jag förväntar mig ingenting inför besöket imorgon. Men nu har jag iaf ett ärendenummer samt namn på personen på kundtjänst. Säger personalen i butik något annat får Telia stå sitt kasst och i så fall utbilda sin personal bättre ;)

#124

Postad 11 maj 2014 - 11:50

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Precis kommit hem från en Teliabutik. Drog igång mobilen. Död pixel precis i "synfältet". En del av er tycker kanske det är en struntsak. Men har man köpt en lur för 6000:- så tycker iaf jag att man kan kräva en felfri sådan, eller iaf få en ny och hoppas på mer tur med den. Man ser den direkt. Och så fort den visar sitt fula tryne med vit bakgrund så dras blicken dit. Oavsett om du vill det eller ej. Har precis samma fel på min Tablet Z. En stackars död pixel mitt i synfältet.


Tråkigt, åk tillbaka och kräv en ny. Skall tusan inte vara "garantiärende" ens (där du riskerar att få vänta på en ny om dom vill skicka iväg den) om dom säljer defekta produkter utan bör väl räknas som "DOA" och att du får en ny. Eller att du helt enkelt får häva köpet och får pengarna tillbaka.

#125

Postad 11 maj 2014 - 23:43

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Fick en ny mobil utan några som helst tveksamheter från personalen. De försvann dock in bakom stängda dörrar för att ringa ett telefonsamtal för att höra hur de ska göra. Alla som jobbade kändes färska på Telia, så kan vara därför.

#126

Postad 12 maj 2014 - 06:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Det är fult att företagen försöker gömma sig bakom tillverkarens garantivillkor. Vi har trots allt en överhängande konsumentköplag som man inte kan förhandla bort med egna garantier.

#127

Postad 13 maj 2014 - 16:24

Sunksten
  • Sunksten
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Hade tele2 maxi abonnemanget innan, men jag fick lägga till 50 kronor och ändra till 2 gb surf, så fick jag min z2 för 400 kronor per månad.
Känns inte som att det är värt att ha 10 gb surf när man endast använder ca 1.5 :P

Nu väntar jag ivrigt:)

#128

Postad 14 maj 2014 - 13:47

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Har Z2'an Wifi Direct?

#129

Postad 14 maj 2014 - 13:52

tonpaa
  • tonpaa
  • Lärjunge

  • 323 inlägg
  • 0
Japp

#130

Postad 15 maj 2014 - 07:38

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Funderar på detta skal/skydd: http://www.phonemate...ia-z2-tpu-svart
Är det någon som har provat dessa?

#131

Postad 15 maj 2014 - 12:47

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Sådär, en st svart Z2 i handen. Ska fixa skydd till den först innan jag börjar använda den. :)

#132

Postad 15 maj 2014 - 13:33

Unregistered26281
  • Unregistered26281
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0

Funderar på detta skal/skydd: http://www.phonemate...ia-z2-tpu-svart
Är det någon som har provat dessa?


Hade också funderingar kring detta. Så länge ytan är greppvänlig och inte för hal så kommer jag antagligen fixa detta skal. Meddela gärna vilket du skal än väljer :) Själv provade jag de skalen som finns hos netonnet. Inget av dem var vidare greppvänligt så det blev inget köp.

#133

Postad 15 maj 2014 - 14:59

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Vill inte ha ett stenhårt plastskal, men inte ett gummi-aktigt heller som suger åt sig allt damm. Detta borde vara en lösning. Jag återkommer.

#134

Postad 16 maj 2014 - 15:40

Stoned_Rosetta
  • Stoned_Rosetta
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Hej! Någon som vet var man ställer kameran att filma i 1080p 60fps?

#135

Postad 16 maj 2014 - 16:11

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Långpress på Videoupplösning, så får du alternativ.

Bifogad fil  Full HD.jpg   76,28K   2 Antal nerladdningar

#136

Postad 16 maj 2014 - 16:17

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0
Blir Z2 fortfarande "överhättad" och stänger ner när man spelar in video?

Redigerat av Auxvoice, 16 maj 2014 - 16:17.


#137

Postad 16 maj 2014 - 16:19

Stoned_Rosetta
  • Stoned_Rosetta
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Hur jag ej kom på det kan man ju undra men tack ska du ha!

#138

Postad 17 maj 2014 - 17:49

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Står inför att shoppa en ny mobil

Har en Iphone 4 just nu som börjar bli riktigt trött. Kommer att använda Spotify flitigt, men vill även fylla upp luren med favoritskivor i FLAC. Frågan är hur bra denna lur driver trögare lurar? Jag har även sneglat på HTC ONE, som visst skall vara riktigt bra med bättre lurar. Hur är batteritiden med Sony Z2?

Redigerat av Glidtassen, 17 maj 2014 - 18:54.


#139

Postad 17 maj 2014 - 19:33

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

Står inför att shoppa en ny mobil

Har en Iphone 4 just nu som börjar bli riktigt trött. Kommer att använda Spotify flitigt, men vill även fylla upp luren med favoritskivor i FLAC. Frågan är hur bra denna lur driver trögare lurar? Jag har även sneglat på HTC ONE, som visst skall vara riktigt bra med bättre lurar. Hur är batteritiden med Sony Z2?

Batteritiden är riktigt bra enligt mig. Efter min första riktiga laddning tog jag ut den på fredag morgon och satte den på laddning söndag kväll med 20% batteri kvar. Då var det 2dagar och 17h från laddningarna och ganska flitigt använd.
Just nu har jag 81% kvar efter 11h 40min och då har skärmen 1h aktiv tid. Haft en löprunda på 30min med Runkeeper och musik igång. Då kör jag med de batterisparfunktioner som finns i telefonen.

#140

Postad 17 maj 2014 - 20:49

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Behöver man sänka ljusstyrkan för att få batteriet att hålla så länge? Min Iphone 4 är hopplös. Ibland lämnar jag hemmet med 100% laddning och är på stan i 5 timmar. När jag kommer hem är det 30% kvar. :(

#141

Postad 17 maj 2014 - 21:43

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Man ska komma ihåg att ett batteri klarar ca 500-1000 laddcykler ned till 70-80% kapacitet så en tre år gammal iphone kan nog behöva ett nytt batteri.

#142

Postad 17 maj 2014 - 22:23

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

Behöver man sänka ljusstyrkan för att få batteriet att hålla så länge? Min Iphone 4 är hopplös. Ibland lämnar jag hemmet med 100% laddning och är på stan i 5 timmar. När jag kommer hem är det 30% kvar. :(

Har automatisk ljusstyrka. Sen så har jag som sagt aktiverat batterispar. Stamina gör t.ex. att Wi-fi och mobildata är inaktiverade när skärmen är släckt (du kan lägga undantag för specifika appar om du önskar). Vill du ha synkronisering igång hela tiden kommer det självklart ta slut snabbare, men nog har batteritiden blivit bättre. Det försvinner inte så fort du använder telefonen några minuter, vilket är jävligt skönt :)

#143

Postad 18 maj 2014 - 06:49

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Jag har ca: 1,5 mån kvar innan jag kan skaffa ny mobil på mitt nuvarande abbonemang.

Högupplöst musik är viktigt för mig: Som det är nu har jag varit tvungen att konvertera FLAC till AIFF eller Apple Lossless för att få det att fungera :(

Överlag har jag varit nöjd med gränssnittet/systemet som Iphone har: det är lätt att hitta i mobilen när jag vill göra inställningar. Men just Iphone 4 har en begränsning i hur mkt information den kan ta hem via surf per sekund. Jag är kund hos Halebop just nu och har överlag varit nöjd.

Användningsområden som jag önskar är: lyssna på musik "FLAC", bygga på med ett ordentligt lagringsutrymme. Läsa tidningen på väg till jobbet, bättre kamera, multi-tasking och givetvis det viktigaste "batteritiden".

Iphone har varit suverän att styra med en hand, vilket jag nog inte kommer att kunna med Sony Experia Z2.

Min mini-hand med en femkrona.

Iphone 4 Specs

Sony Xperia Z2 Specs

Bifogad fil(er)


Redigerat av Glidtassen, 18 maj 2014 - 07:21.


#144

Postad 18 maj 2014 - 08:25

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Stamina gör t.ex. att Wi-fi och mobildata är inaktiverade när skärmen är släckt (du kan lägga undantag för specifika appar om du önskar).

Har du "Platsbaserad Wi-Fi" på eller av?

#145

Postad 18 maj 2014 - 08:58

dersan
  • dersan
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Ingår det ett sånt där magnetiskt laddställ till Z2?

#146

Postad 18 maj 2014 - 10:05

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Ingår det ett sånt där magnetiskt laddställ till Z2?

Det ingår inte, utan det är ett separat köp.

#147

Postad 18 maj 2014 - 11:08

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Läste just om Sonys "Smart Band", men fattar inte poägen. Alla dessa funktioner finns redan i form av appar i mobilen: var man befinner sig, motionsrundor osv.

#148

Postad 18 maj 2014 - 19:15

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Läste just om Sonys "Smart Band", men fattar inte poägen. Alla dessa funktioner finns redan i form av appar i mobilen: var man befinner sig, motionsrundor osv.


Inte jag heller trots att jag har ett :P

Det sitter en knapp på den som man kan använda som typ fjärrkontroll till mediaspelaren och "markera" tider då det t.ex. hände något intressant... gissar att vitsen med den är att den ska vara lätt-tillgänglig.

Sen har den inbyggt pulsmätare som kan kopplas till t.ex. väckarklockan som väcker dig när du sover som lättast och därmed är vaken utan att terrorisera snooze-knappen.

Men nej, kan inte direkt säga att den har fått mig intresserad av att använda den.

#149

Postad 18 maj 2014 - 19:59

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

Har du "Platsbaserad Wi-Fi" på eller av?


Läste just om Sonys "Smart Band", men fattar inte poägen. Alla dessa funktioner finns redan i form av appar i mobilen: var man befinner sig, motionsrundor osv.

Jag har den och jag använder den men den ger egentligen ingenting. Jag ville ha den just för att jag var nyfiken och sen har den blivit kvar. Nog kollar jag in appen då och då för att se vad det finns för statistik över dagen men du behöver komplettera.
Träningsmässigt anger den tid, längd och kalorier (ja du kan se stegmängd också på ett ungefär, den särskiljer inte den statistiken så du ser exakt antal under löprundan). Tiden är minutmässigt och saknar sekunder och därmed blir snittiden missvisande.
Dagens löprunda: Lifelog: 5,8km - Runkeeper: 5,5
Gårdagen: Lifelog: 6km - Runkeeper: 5,51
Många gillar bandets väckning och det skadar inte med dess notifikationer vid samtal och liknande.

Bandet är ingenting som du ska köpa telefonen för men jag ser det som något kul att testa iaf och nu sitter det kvar på armen :)

#150

Postad 19 maj 2014 - 05:52

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Kan inte vänta! :wub:

Roligt att man även att lägga in mkv-filer. Gissar att inte ytterligare konverteringsprogram behövs? Roligt att bara kunna lägga över FLAC utan att behöva trixa. Skiljer sig minneskorten åt dvs. detta man fäster på telefonens sida, antar att de har olika skrivhastigheter?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.