Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Min Galaxy Express 2 dog plötsligt, går inte igång, kan inte laddas

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 05 augusti 2016 - 14:46

Renaisscance
  • Renaisscance
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Hej. Det här är konstigt...Jag gjorde inget speciellt, var inte i solen, var inte nära någon vätska, och det har varken låtit, luktat eller synts något konstigt. Ändå är mobilen stendöd och reagerar inte på någonting.

 

Precis innan den dog så saktade allt ner, appar som aldrig hängt sig hängde sig osv... och batteriet har varit dåligt ganska länge. Så jag antog att batteriet var boven, och bytte. Men det verkar inte ha hjälpt (ser ingen reaktion överhuvudtaget, och känner ingen värme så laddningen verkar inte fungera).

 

Har kollat in lite Android-sidor för tips kring hur man kan fixa laddning. En sida tipsade om att "lyfta" "baren" inuti telefonens usb-port, med typ en tandpetare - vilket, enligt honom, löser problemet i 9/10 fall - vilket jag provade.. och ingenting hände.

 

Vore enormt uppskattat om någon kunde komma med DIY-saker jag kan gölra - eller annat som är billigare än en ny telefon - för det här är f*n irriterande och en ny telefon är det sista jag har lust att lägga pengar på.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.