Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears of War 3 -Hösten 2011

1030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Gears of War 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 8,89 (8) 396:-
Gears of War 3 - Epic edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8 (2) Inga priser
Gears of War 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7,5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

#901

Postad 07 maj 2012 - 10:38

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
@Zoiler: Det är nog Dry Dock som du tänker på.
Det bästa man kan göra är att tre st springer till Oneshot/Mortar och två rusar till Torque Bow/Sniper.
Sedan är det bara att hålla ställningarna och få mapcontroll.

#902

Postad 07 maj 2012 - 12:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Dry Dock hette den ja.

Hehe, jaja, men det går ju inte att koordinera något sådant med övriga två-tre i laget som inte tillhör party. På de andra banorna kan två-tre pers (vi) kontrollera kartan more or less själva, lättare.

#903

Postad 07 maj 2012 - 12:33

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Fan vad bra den där engelsmannen (något med Z) var som vi mötte i ett par matcher (mercy, clocktower bla).


Han hette Lezner. Han var riktigt duktig. Fick honom en eller två gånger men han fick mig betydligt fler gånger.

#904

Postad 07 maj 2012 - 12:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jag såg en med 3.3 k/d och 6.2 w/l.

6.2 liksom =P

Tänk om vi hade kört på nya gubbar nu, vi hade haft typ 50 i W/L :D

#905

Postad 07 maj 2012 - 23:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Visste inte att man kunde kolla att man var host genom att se om rökgranaten voltar. Säkert? Hur flyger den annars -_-?

Vad var det för event ni spelade? Fattade inte, var det andra regler eller knappuppsättningar? När det är time out i TDM så vinner den som har mest spelare kvar om tiden går ut. Det är ju en självklar regel, annars kan den med minst spelare kvar bara försöka fega (ännu mer).

#906

Postad 08 maj 2012 - 05:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Visste inte att man kunde kolla att man var host genom att se om rökgranaten voltar. Säkert? Hur flyger den annars -_-?

Vad var det för event ni spelade? Fattade inte, var det andra regler eller knappuppsättningar? När det är time out i TDM så vinner den som har mest spelare kvar om tiden går ut. Det är ju en självklar regel, annars kan den med minst spelare kvar bara försöka fega (ännu mer).


Jodå det går att se på granaten, den flyger helt rakt annars.

Eventet var KOTH gnashers only vilket var ganska kul. Grejen var att det låg i Forces of Nature-menyn.

Aha för jag tror dom ändrade den regeln i warzone och execution för att folk klagade på att laget med fler spelare kvar i kunde fega för mycket. Jag tycker ändå regeln var jävligt bra för jag HATADE folk som bara sprang en hel match och kunde få stalemate på det. Visse inte ifall dom hade ändrat i TDM också.

Edit: fick min onyxmedalj med gnashern igår...10.000 exp VA FAAAN är det liksom? Man fick mer för onyx på assists vilket är betydligt enklare att få

Redigerat av La Cucaracha, 08 maj 2012 - 07:20.


#907

Postad 08 maj 2012 - 13:14

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
Här var det livat märker jag... :-) Spelar en del Gears III men har inte direkt några übergrymma färdigheter, får jag hänga på herrskapet nån kväll? Har inte skaffat forces of nature än. Bör jag göra det? :P

GT; KoolaVippen

#908

Postad 08 maj 2012 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

har inte direkt några übergrymma färdigheter, får jag hänga på herrskapet nån kväll?

Vadå, har du läst i tråden och tycker att nån här verkar lite lite tävlingsinriktad eller vad? :P

Så länge du inte får 0-10 osv i varje match som vissa randoms får så är du välkommen :lol:

Force of nature behöver du inte.

#909

Postad 08 maj 2012 - 13:52

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0

Vadå, har du läst i tråden och tycker att nån här verkar lite lite tävlingsinriktad eller vad? :P


Typ. :D

Så länge du inte får 0-10 osv i varje match som vissa randoms får så är du välkommen :lol:


Har 1.17 i k/d och 1.09 i w/l tror jag... ligger iaf på plussidan ;-)

Force of nature behöver du inte.


Fint. Fast. Jag kanske skaffar det ändå. Det får framtiden utvisa...

#910

Postad 08 maj 2012 - 14:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Har 1.17 i k/d och 1.09 i w/l tror jag... ligger iaf på plussidan ;-)

Good enough, då slår du sopan Palter iaf :P

Men, två decimaler? Det är väl bara en decimal -_-?

#911

Postad 08 maj 2012 - 14:56

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0

Men, två decimaler? Det är väl bara en decimal -_-?


Nej du! Var tvungen att kolla upp vad jag hade för statistik innan jag vågade skriva här :rolleyes: o loggade in på gearsofwar.com... bifogar screen;

Bifogad fil  vs.png   252,61K   1 Antal nerladdningar

Så såg det ut! :-)

Edit: stavfel.

Redigerat av Perman_, 08 maj 2012 - 14:56.


#912

Postad 08 maj 2012 - 15:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Nej du! Var tvungen att kolla upp vad jag hade för statistik innan jag vågade skriva här :rolleyes:

Ops, jag kanske skrämmer iväg vissa :lol: . Men det finns faktiskt något som heter casual där man kan spela om man inte är så duktig. Jag råkade spela där av misstag för ett par dagar sedan och det var enbart low-lvls som spelade i den matchen jag hann spela innan jag fick en achievment som sade att jag var för skilled för att spela där. Nu kan jag inte välja det igen. Så det naturliga är ju att man spelar där om man är nybörjare.

Men okej, den där bilden är från Gearsofwar.com. Intressant, det skiljer sig mot hur det står i spelet (bara en decimal där). Visste faktiskt inte att man kunde kolla på webben. Måste man vara registrerad då eller?

Edit: Det måste man tydligen.

Redigerat av Zoiler, 08 maj 2012 - 15:28.


#913

Postad 08 maj 2012 - 15:34

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
Hmm... casual säger du. Vem vet. Det kanske är där jag spelar. Isf är jag urkass. :unsure: Hur vet man, var väljer jag detta casual/inte casual?

Klicka på war journal / krigsjournal på gearsofwar.xbox.com så får du logga in med ditt Windows-Live konto.. (samma som du loggar in med på xbox live varje gång du startar det...) där ser du all statistik som loggats på din gamertag. Rätt kul för statistiknördar. :-)

Men som sagt. Mina siffor kanske är casualsiffor? Haha. Jag har ingen aning. :blush:

Edit; Hittade detta: "Det kommer även att finnas onlineservrar bara för casual-läget. Den som har achievements från de två första Gears of War, eller spelat Gears of war 3-betan, kommer inte att kunna använda nybörjarläget."

Vilket då borde tyda på att jag inte spelare på casualservers, då jag spelat både ettan och tvåan... :)


Redigerat av Perman_, 08 maj 2012 - 15:42.


#914

Postad 08 maj 2012 - 15:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hmm... casual säger du. Vem vet. Det kanske är där jag spelar. Isf är jag urkass. :unsure: Hur vet man, var väljer jag detta casual/inte casual?

=P

Det spelar ingen roll, du kan såklart vara med ändå, det är roligare ju fler vi är. Man utvecklas av att spela med oss dessutom.

Vet inte riktigt var du väljer casual, tror det är mellan det och standard. Får kolla.

#915

Postad 08 maj 2012 - 15:39

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Det är nog ingen fara. Det är bara att joina vid tillfälle.

Good enough, då slår du sopan Palter iaf :P


Hehe, ja alltså jag hade en tuff upplärningsfas :) Fast så dålig är jag ju inte längre. Blir ju tom MVP ibland...

#916

Postad 08 maj 2012 - 15:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hehe, ja alltså jag hade en tuff upplärningsfas :) Fast så dålig är jag ju inte längre. Blir ju tom MVP ibland...

Det är för att du är en äcklig fragstealer! ;)

Skojar ju bara, du är mycket bättre nu än i början. Grym utveckling där, på några dagar hände det något. Kanske var hammerbursten som sagt. Märks att du spelat med mig mycket, du går alltid på de grejerna jag brukar gå på :lol: . Men det är bara bra, gillar när vi tänker likadant.

Så det är bara att hänga på Perman.

#917

Postad 08 maj 2012 - 15:50

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
Letar lite GTs i tråden här... la just till dig tror jag? :P (Furtherastrozap?)

#918

Postad 08 maj 2012 - 15:50

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Det är för att du är en äcklig fragstealer! ;)

Skojar ju bara, du är mycket bättre nu än i början. Grym utveckling där, på några dagar hände det något. Kanske var hammerbursten som sagt. Märks att du spelat med mig mycket, du går alltid på de grejerna jag brukar gå på :lol: . Men det är bara bra, gillar när vi tänker likadant.

Så det är bara att hänga på Perman.


Bah, jag ser det mer som att du snor mina saker ;)

Inte mycket som slår när man drar 3 kills genom att slänga en smart frag.

#919

Postad 08 maj 2012 - 15:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Japp, det är mitt (furtherastrozap).

Inte mycket som slår när man drar 3 kills genom att slänga en smart frag.

Ne, multikills är så gött tillfredsställande. Jag spelade med grottan innan jag spelade med er igår och fick 3 med diggern! 5 med boomshot har jag fått en gång, det var helt awesome men lär knappast hända igen.

Redigerat av Zoiler, 08 maj 2012 - 15:55.


#920

Postad 08 maj 2012 - 16:03

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
Kul att ha nån att spela med... Spelar ni ofta? Jag spelar när jag får för min kära sambo. ;-)

#921

Postad 08 maj 2012 - 16:25

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Japp, det är mitt (furtherastrozap).


Ne, multikills är så gött tillfredsställande. Jag spelade med grottan innan jag spelade med er igår och fick 3 med diggern! 5 med boomshot har jag fått en gång, det var helt awesome men lär knappast hända igen.


Haha ja det var lite kul med diggern, var f.ö helt sjukt att vara host när huvudena lossnade innan man hade hunnit trycka in knappen helt :P

#922

Postad 08 maj 2012 - 16:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Kul att ha nån att spela med... Spelar ni ofta? Jag spelar när jag får för min kära sambo. ;-)

På sistone har vi spelat typ varje dag på kvällarna några timmar, bara att joina om du ser oss :) .

Jag kollade det med casual och direkt efter du trycker på versus så står det casual överst och sedan standard. Standard är alltså det vanliga spelsättet.

Haha ja det var lite kul med diggern, var f.ö helt sjukt att vara host när huvudena lossnade innan man hade hunnit trycka in knappen helt :P

Ja man har en riktigt orättvis fördel som host, det är synd som ni säger. Att inte vara host alltså, att vara host är inte synd, det är bara kul :lol:

#923

Postad 08 maj 2012 - 23:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Perman: Du är som sagt välkommen att köra när som helst. Behöver inte vara orolig för att vara "för dålig". Du har 2500 kills, vi kommer frekvent med såna som precis har börjat spela så vi får spela 3 mot 5 i varje match - vilket leder till att matcherna inte ens blir roliga eftersom de är så hopplösa. Idag fick vi en med 3-11 i k/d liksom, han ska ju definitivt köra casual.

Det brukar iofs inte vara SÅ illa som det var idag, det var höjden av otur i varenda försök till matchmaking :wacko:

#924

Postad 09 maj 2012 - 06:37

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
I casualplaylistan kan man bara spela upp till en viss rank, tror den ligger på 25. Efter det så är det de övriga playlstorna som gäller.
Inatt var det inget flyt överhuvudtaget, lagg och ojämna lag.

@KoolaVippen: Haka på oss bara!



#925

Postad 09 maj 2012 - 07:35

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
verkligen lagg. Tror jag sköt iväg en boomshot som träffade 2 meter från där en person stod och han lyckas på något konstigt sätt överleva.

Nä, inte mycket som funkade igår kväll.

#926

Postad 09 maj 2012 - 10:05

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Players Choise är ju en spellista på dedikerade servrar där det inte krävs några DLC.
Jag tror att de flesta spelsätten är representerade där och det är bara att backa tills det spelsätten kommer som man önskar spela.
Kan kanske vara något?

#927

Postad 09 maj 2012 - 11:55

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
jag har alla dlc'en så skulle föredra att spela på dedikerade.

#928

Postad 09 maj 2012 - 12:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Vi provade player's choise för nån vecka sedan, det funkar inte bra alls eftersom det är så få som spelar så vi fick spela med bottar i varenda match. Och att man ju inte kör TDM, så man kommer till andra spelsätt som man inte har en aning om hur de fungerar.

#929

Postad 09 maj 2012 - 12:29

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
@Zoiler: Bootar kan jag tänka mig är ett problem. Annars backar man bara tillbaks till lobbyn tills man kommer in i en TDM-match och när man väl är där så skiftar det inte spelsätt.

@Palter: Jag har också alla DLC

#930

Postad 09 maj 2012 - 14:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

@Zoiler: Bootar kan jag tänka mig är ett problem. Annars backar man bara tillbaks till lobbyn tills man kommer in i en TDM-match och när man väl är där så skiftar det inte spelsätt.

Visste inte att det fungerade så faktiskt. Men ja det var inte många som spelade när vi provade iaf, fast vi provade inte så många matcher.

#931

Postad 09 maj 2012 - 17:37

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
Jag kommer, jag kommer! Hinner inte spela så ofta bara nuförtiden bara :P och, btw, jag antar att en bra grej att leta fram kan vara headsettet? Har faktiskt aldrig använt mitt...

#932

Postad 09 maj 2012 - 18:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

jag antar att en bra grej att leta fram kan vara headsettet? Har faktiskt aldrig använt mitt...

Om du vill så, ingen av oss använder något :lol:

En grej som jag tycker är dum med headset är att när någon i partyt pratar så sänks ju ljudet på spelet. Och ljudet i spelet är livsviktigt, jag känner mig handikappad när jag inte riktigt hör om någon kommer springandes eller så. Men samtidigt är det ju bra att kunna prata mellan matcherna eller säga saker då och då.

#933

Postad 09 maj 2012 - 19:08

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Jag har hela familjen i rummet jämte tv:en och det blir tokigt om man babblar callouts. Så tyvärr blir det inte mycket sagt från mig.

#934

Postad 09 maj 2012 - 19:11

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
Ah, då skiter jag i det... det ligger nånstans i nån av de sjuttielva kartongerna på vinden, så skönt slippa leta!!

#935

Postad 09 maj 2012 - 22:21

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Om du vill så, ingen av oss använder något :lol:

En grej som jag tycker är dum med headset är att när någon i partyt pratar så sänks ju ljudet på spelet. Och ljudet i spelet är livsviktigt, jag känner mig handikappad när jag inte riktigt hör om någon kommer springandes eller så. Men samtidigt är det ju bra att kunna prata mellan matcherna eller säga saker då och då.



Sänks ljudet när nån pratar? Vad använder man för headset då? Jag har både spelljudet och chat i samma och där blir det ingen skillnad iaf och med originalheadsetet är det ju inget spelljud i.

Jag och Palter använder ju chatten iaf och ju fler desto roligare! :D

j*vla buggmatch vi hamnade i förut Bunker, 4 mot 6 och inget fungerade som det skulle...suck...

Btw vad fan har hänt med botarna? Dom är totalt livsfarliga numera! Man blir downad och headshotad från helt sjuka avstånd med hagel. Visst kul att dom plötsligt ger lite motstånd men ibland är dom totalt odödliga vad man än gör.

#936

Postad 10 maj 2012 - 00:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

j*vla buggmatch vi hamnade i förut Bunker, 4 mot 6 och inget fungerade som det skulle...suck...

Vad är det för spelsätt man spelar 6 i?

Sänks ljudet när nån pratar? Vad använder man för headset då?

Inget -_-


Jag kom ju in idag i de sista typ tre matcherna... bara att konstatera att vi hade extrem otur igen. Första matchen mot typ motståndet med högst lvl hittills under alla våra spelningar (men jag tyckte inte de var särskilt bra, sprang ju på öppna ytor hela tiden.), andra gången i ett spel som hade två sekunders fördröjning, aldrig varit med om något liknande. Sköt en, händer inget, två sekunder senare står texten att jag fick honom och han faller. Tredje matchen vann vi ju förvisso.

Men Perman, du behöver ju inte skämmas för din insats iaf, tyckte du spelade bra det lilla jag hann se.



Måste bara nämna en lustig grej som hände sedan när jag spelat vidare när alla stuckit. Jag vann över nåt team på Sandbar, ni vet jag brukar stå där uppe och peppra med hammerbursten. Får ett mess efter matchen:

"nice mod"

Öh, kollar vem han är. Rankad 2500 på QTDM. Okeeeeeeeeeeej....

"what, do you mean my hammerburst?"

"i mean your rapid fire mod"

"eheh, they are called fingers, I'll take it as a complimant m8 =)"

"noob"

"=("

Hur kan nån som är så högt rankad tro att man kör med någon slags tejp eller automatisk attackknapp -_-? Såååå himla snabb är jag inte och alla är ju ändå jättesnabba med den (som är bra). En annan gång sa nån att jag hade aim bot med den iofs :lol:

#937

Postad 10 maj 2012 - 05:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Vad är det för spelsätt man spelar 6 i?


Det gör man inte, matchen hade buggat ur. Vi var 3 pers plus en bot, sista platsen var tom. Andra laget var fullt samt att ytterligare en joinade fast inte syntes på scoreboarden.

Inget -_-


Ja det förklarar ju saken, kör du surround eller via tvn bara?

#938

Postad 10 maj 2012 - 07:02

Perman_
  • Perman_
  • Lärjunge

  • 343 inlägg
  • 0
Gick från k/d 2.0+ till 0.4 mellan matcherna, så var ju lite ojämn insats från min sida igår... :-)

Ibland får jag intrycket av att folk har moddat sina grejer på nått sätt, för de skjuter så onaturligt snabbt. Typ. Är det vanligt att folk håller på med sånt?

#939

Postad 10 maj 2012 - 07:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Gick från k/d 2.0+ till 0.4 mellan matcherna, så var ju lite ojämn insats från min sida igår... :-)

Ibland får jag intrycket av att folk har moddat sina grejer på nått sätt, för de skjuter så onaturligt snabbt. Typ. är det vanligt att folk håller på med sånt?


Ibland hamnar man ju i matcher där INGET funkar samtidigt som man blir plöjd av ett skott hela tiden!

Tror inte att moddade kontroller är så jättevanligt, Hammerbursten och pistolen kan bli sjukt OP om nån har snabba avtryckarfingrar.

#940

Postad 10 maj 2012 - 10:09

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
@Grottmannen: Jag noterade inte att de var 6 st i motståndarlaget men jag såg att vi bara var 4. Det har man aldrig varit med om innan.
För övrigt så är det väldigt rolig att köra KOH med bara Gnashern och pistolen = kaos och fullt ös! :)

#941

Postad 10 maj 2012 - 10:23

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

@Grottmannen: Jag noterade inte att de var 6 st i motståndarlaget men jag såg att vi bara var 4. Det har man aldrig varit med om innan.
För övrigt så är det väldigt rolig att köra KOH med bara Gnashern och pistolen = kaos och fullt ös! :)


Inte jag heller först, det var polaren som var med som uppmärksammade att han blev dödad av nån som inte stod med på listan. Sen poppade han in normalt i listan nästa match.
Ja det spelsättet är sjukt röjigt :D
KOTH brukar ju dock bli ganska mycket röj men nu måste man in nära och smiska.

#942

Postad 10 maj 2012 - 12:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja det förklarar ju saken, kör du surround eller via tvn bara?

Surround.

Ibland får jag intrycket av att folk har moddat sina grejer på nått sätt, för de skjuter så onaturligt snabbt. Typ. Är det vanligt att folk håller på med sånt?

=P.

Jag menar, som han som anklagade mig, det är ju inte som att man skjuter jättesnabbt. Visst, om den andre personen står stilla och det inte laggar så kan man ta ner dem på ungefär en sekund, men det är ju kanske 5-6 skott som behövs. Att böja pekfingret 5-6 gånger på en sekund är inte svårt.

#943

Postad 10 maj 2012 - 14:22

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Surround.


Då borde du koppla in originalheadsetet så du kan tjöta lite skit och svära med oss...då blir det ingen skillnad i ljudet för dig heller när vi gormar haha!

#944

Postad 10 maj 2012 - 14:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jag har inget, jag köpte min begagnad -_-

Men det är inget jätteproblem, det är bara när folk snackar extra mycket (läs utan avbrott) och det har bara hänt en gång hittills :D

#945

Postad 11 maj 2012 - 07:54

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

jag har alla dlc'en så skulle föredra att spela på dedikerade.

Ja, jag med faktiskt. Ska vi donera varsin tjuga till Zoiler så han kan köpa sista dlct eller? ;)

Jag är sugen på att lira i helgen! Gärna så många som möjligt med mic. Man behöver inte säga så mycket men ibland kan det vara viktigt, typ "taggad granat på väggen till höger". :)

Spela ikväll efter hockeyn?

#946

Postad 11 maj 2012 - 08:04

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Jag är på!


#947

Postad 11 maj 2012 - 08:07

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
På tal om K/D. Kollade mina stats på gearsofwar.com precis. Oj vad jag har sjunkit. Låg över 2 förut men nu ligger jag på 1.85.
Jag tar rätt så mycket risker om det inte är absolut nödvändigt att hålla sig vid liv. Har inget emot att offra mig om det behövs och ibland kan det löna sig rejält också.

Jag har inte alltid bästa K/D ration i slutet av matchen men jag brukar ha mycket poäng för jag är ganska offensiv och får många assists. Jag tycker det kan vara lite missvisande att stirra för mycket på K/D. I Team Deathmatch så är det visserligen viktigt att döda mer än man dödas =) men jag tror ni förstår vad jag menar.

11390 kills
4907 deaths
7818 assists
6167 downs

#948

Postad 11 maj 2012 - 09:53

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Jag är med på att både spela i helgen och bidra med en tjuga till Zoiler ;)
Fick för mig att gå över till alternate settings igår. Är det någon mer som spelar med den settingen?

#949

Postad 11 maj 2012 - 10:03

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Kommer också spela ikväll gissar jag på, räknar också med polaren så vi kommer minst vara två redan vilket blir svårt att få ihop när ni redan är fyra som det ser ut nu.
Blir ni fler än fem så kommer vi säkerligen ha nån plats över eller två hos oss.

#950

Postad 11 maj 2012 - 12:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag tycker det kan vara lite missvisande att stirra för mycket på K/D. I Team Deathmatch så är det visserligen viktigt att döda mer än man dödas =) men jag tror ni förstår vad jag menar.

Det låter som rationalisering i mina öron :P .

Det går inte att kolla mina stats där eller =/? Jag verkar ha registrerat mig på live med ett annat konto än det jag kör med.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.