Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

One + 3 åsikter

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 27 augusti 2016 - 10:33

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Funderar lite lätt på om min Samsung S4 har gjort sitt. 

 

One+3 verkar väldigt intresant då man läser om den. Någon här på forumet som har erfarenheter eller åsikter som man vill dela med sig av?

 

Tycker det verkar som man får en väldigt potent telefon för ett fördelaktigt pris.

Det enda negativa jag hört är att fingeravtrycksläsaren upplevs lite överkänslig.



#2

Postad 28 augusti 2016 - 08:14

Ninotramp
  • Ninotramp
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0

Funderar lite lätt på om min Samsung S4 har gjort sitt.

One+3 verkar väldigt intresant då man läser om den. Någon här på forumet som har erfarenheter eller åsikter som man vill dela med sig av?

Tycker det verkar som man får en väldigt potent telefon för ett fördelaktigt pris.
Det enda negativa jag hört är att fingeravtrycksläsaren upplevs lite överkänslig.


Batteriet är det som gör mig tveksam. Lite mindre än både det i 1an och 2an. Visst den har "fastcharge" men för mig är det viktigare med ett batteri som varar längre än laddar snabbare. Jag har op2 och jag är nöjd med telefonen. Fingeravtrycksläsaren har jag avstängd då den inte funkar med mina fuktiga fingrar.

#3

Postad 28 augusti 2016 - 08:52

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Har en op3: om du klarar formatet, 5,5 " STOR, så finns inget bättre för knappt 4 kkr idag.

Får ut 6 timmar skärm på mellan laddningar, finns lite buggar men kommer nya uppdateringar hela tiden så det lär vara borta snart.


Redigerat av NisseGurra, 28 augusti 2016 - 08:53.


#4

Postad 28 augusti 2016 - 08:57

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Jag som kommer ifrån iphone, var tvungen att byta till android i jobbet pga vissa appar inte funkade i ios. Har ingen erfarenhet av premium androidlurar. Är allmänt nöjd, batteriet kunde varit bättre. Håller ca 2 dagar för mig, ligger på ca 70 % efter en arbetsdag. På kvällen använder jag knappt min mobil.

Min fingeravtrycksläsare är väl ok, det händer att den inte funkar men inget som jag reagerat på.

Mitt största problem är att jag i fickan ibland råkar sätta på ljudlös, att den där fliken åker upp så det har hänt att jag missat viktiga samtal. Går det att avaktivera denna knapp?

Två sim är underbart att ha, var anledningen till att blev denna lur, och att chefen blev glad över priset

#5

Postad 28 augusti 2016 - 13:41

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Tack för inputen so far.

 

Vad jag menade med fingeravtrycksläsaren var att en bekannt som har den ofta råkat ut för att den aktiverats i fickan men inte läst något avtryck. Och till slut låst sig eller telefonen helt (hängde inte riktigt med när jag hörde det).

 

Någon som kunnat jämnföra den med annan telefon vad gäller mottagning?



#6

Postad 02 september 2016 - 11:36

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 0

Har en Oneplus3 och har bara positiva saker att säga. Använder ett flipcase till min och har inte upplevt några problem med fingeravtrycksläsaren. Tycker snarare att just fingeravtrycksläsaren fungerar riktigt bra på denna telefon och den låser upp telefonen direkt (nåväl...det tar väl en bråkdels sekund om man ska vara ärlig) bara man får dit fingret på rätt sätt. Skärmen är också riktigt bra tycker jag även om den inte har högre upplösning än 1920x1080. Har kollat ganska mycket serier och film i sommar och har aldrig upplevt att jag skulle behöva högre upplösning. Byggkvalitet och känsla i telefonen är också riktigt bra och en kollega som använder iPhone 6+ blev riktigt imponerad när han fick 5 minuter med min telefon. Jag betalade ca 3900 för min oneplus3 inklusive flipcase levererad hem till dörren. Med tanke att man får betala nästan det dubbla för motsvarande Samsung eller iPhone så är det sjukt prisvärt...



#7

Postad 17 september 2016 - 10:13

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Har även jag en OP3 och det är en riktigt bra telefon.

 

Skönt att de skippade 1440p skärm som bara en är en löjlig gimmick som drar mer batteri och är totalt onödigt i en mobil.

 

Batteriet håller enligt mig riktigt bra, ljudet är kanon och den är verkligen rapp och trevlig.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.