Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Oppo BDP-103/103D/105

950 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Oppo BDP-103 (Blu-ray-spelare) 4 9,3 (22) Inga priser
Oppo BDP-103 Regionsfri (Blu-ray-spelare) 4 9,27 (10) Inga priser
Oppo BDP-105 (Blu-ray-spelare) 6 9,3 (9) Inga priser
Oppo BDP-105 Regionsfri (Blu-ray-spelare) 4 8,67 (5) Inga priser
Oppo BDP-103D (Blu-ray-spelare) 3 8,82 (10) Inga priser
Oppo BDP-103D Regionsfri (Blu-ray-spelare) 3 8,67 (11) Inga priser
4 relaterade trådar

#851

Postad 17 november 2015 - 10:23

7Edward
  • 7Edward
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Tack för snabba och bra svar!
Jag skår till. 4K blir ett senare problem😀

#852

Postad 21 november 2015 - 00:28

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Någon som vet om Bombay electronics brukar ha bra priser på oppo spelare på black friday?



#853

Postad 21 november 2015 - 21:31

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Fanns en ny uppdatering idag, Tidal bl,a nu :)

 

Jag skår till. 4K blir ett senare problem

 

 

Gör du rätt :)



#854

Postad 22 november 2015 - 14:02

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
En ny igen eller den som kom för någon vecka sedan?

#855

Postad 22 november 2015 - 14:37

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

En ny igen eller den som kom för någon vecka sedan?

 

Är nog samma, men nu fanns den att ladda ner direkt i spelaren utan usb sticka..Har då inte funnits tidigare för mig så :)



#856

Postad 22 november 2015 - 15:48

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Är nog samma, men nu fanns den att ladda ner direkt i spelaren utan usb sticka..Har då inte funnits tidigare för mig så :)

Firmware?

 

Den senaste officiella från OPPO som finns, är från 27 oktober 2014.

En beta daterad 12 augusti 2015 finns också.



#857

Postad 22 november 2015 - 16:25

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Firmware?
 
Den senaste officiella från OPPO som finns, är från 27 oktober 2014.
En beta daterad 12 augusti 2015 finns också.

7B1400😉

Bifogad fil(er)



#858

Postad 22 november 2015 - 17:26

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0

Är nog samma, men nu fanns den att ladda ner direkt i spelaren utan usb sticka..Har då inte funnits tidigare för mig så :)


Jag uppdaterade min via nätverket i onsdags tror jag det var, och då hade den funnits ute ett tag. Har inställt att den ska meddela om uppdateringar men det hände aldrig den här gången

#859

Postad 28 november 2015 - 13:22

Sandman1977
  • Sandman1977
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0

Hej.

 

Jag är sugen på att kasta ut min Tvix som mediaspelare och samtidigt uppgradera min Bluray-spelare. Hur fungerar Oppon som mediaspelare om jag vill mata den med en extern hårddisk? Klarar den av att driva en 2,5" USB-driven HD eller behövs extern strömkälla?

 

//Mvh Henrik



#860

Postad 29 november 2015 - 18:57

Hamilton
  • Hamilton
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0

Ni som kör med bluraychip.dk's pro-kit på 103D, hur har ni kopplat de tre kontakterna som ska sitta på OPPOns kretskort?

Instruktionerna är inte för D-versionen och de har heller inte nämnt vad kontakterna heter, bara var de sitter på 103:ans kort...



#861

Postad 19 december 2015 - 21:22

7Edward
  • 7Edward
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Har nu köpt mig en Oppo 105d.
Hyffsat nöjd med allt när jag körde ljud via HDMI2 till min gamla h/k var 365.
Kopplade nu Oppon direkt till slutsteg Rotel RB 1582mk2 och saknar basen, trycket i 2kanal.... Vad har jag gjort för fel?

#862

Postad 20 december 2015 - 04:46

Unregistered77a7e886
  • Unregistered77a7e886
  • Veteran

  • 1 880 inlägg
  • 0

Har nu köpt mig en Oppo 105d.
Hyffsat nöjd med allt när jag körde ljud via HDMI2 till min gamla h/k var 365.
Kopplade nu Oppon direkt till slutsteg Rotel RB 1582mk2 och saknar basen, trycket i 2kanal.... Vad har jag gjort för fel?

 

Jag har aldrig testat att använda oppo-spelare som försteg (inte helt optimalt som jag förstår men ska ändå räcka långt) men har däremot testat ett RB-1582 MKII och det hade inte alls den djupbas jag hade förväntat mig. Trodde att basen skulle bli liknande som med mitt Primare A32 som håller mina högtalare i järngrepp men där hade jag helt fel. Sen hade det andra brister som inbyggt matrix/wide stereo som gav en närmast bisarr stereobild i mitt system. Detta är ju något man kan hitta hos kompakta produkter där högtalarna sitter nära varandra men att ha det permanent i ett slutsteg som ska användas med högtalare som förhoppningsvis är korrekt placerade kan jag inte alls förstå. Lät bara knas. Diskanten var ju också något ljusare än neutral om man säger så. :P Funkar tydligen kanon med högtalare som mår bra av mer energi i övre registret som vissa modeller från B&W. Till Elacs AMT-diskanter blev det lätt för mycket sibilans. Primare, Hegel och Yamaha har en diskant som passar ofantligt mycket bättre till mina högtalare. RB-1582 MKII hade också ett något klumpigt och i ljudet hårt anslag som kunde höras i beaten på vissa låtar. 

 

Har du testat slutsteget tidigare och då fått tryck i basen? Annars får du nog se dig om efter något mer passande.

 



#863

Postad 20 december 2015 - 08:41

jln
  • jln
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0

Har nu köpt mig en Oppo 105d.
Hyffsat nöjd med allt när jag körde ljud via HDMI2 till min gamla h/k var 365.
Kopplade nu Oppon direkt till slutsteg Rotel RB 1582mk2 och saknar basen, trycket i 2kanal.... Vad har jag gjort för fel?

Du har inte missat någon inställning som tex glömt sätta fronhögtalare till LARGE, alla andra högtalare OFF även subwoofer, Dynamic Control OFF m.m. Är det CD-skiva du kört med när du saknar basen?



#864

Postad 28 december 2015 - 12:47

7Edward
  • 7Edward
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Tack för svar!
Nej alla inställningar ska vara korrekta.

Bra skrivet epinephrine, nej första gången jag kör Oppo som försteg, leker lite.
För väl se mig om efter ett försteg och slutsteg som ger klipp i basarna😀 Kanske inte blir rotel då.

#865

Postad 28 december 2015 - 20:20

Phonophilos
  • Phonophilos
  • Lärjunge

  • 367 inlägg
  • 0

Hej !

 

Funderar på att skaffa en Oppo 105D. Den verkar ju vara helt fantastisk. Dacen ska tydligen springa 8or runt det mesta i prisklassen samt även i högreprisklasser. Detta gäller även som CD spelare.  Kommer främst använda den som Dac till min Musical Fidelity M6500i. Sen att man får marknadens bästa Blu-Ray samt nätverksspelare är bara possitivt ! Finns det någon som kan rekommendera en bättre Dac för likvärdiga pengar ? Annars kommer jag slå till på en Oppo 105D !



#866

Postad 29 december 2015 - 07:51

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0

Med tanke på att du får en blurayspelare i världsklass samt en mediaspelare så skulle iaf jag inte ens fundera på något annat alternativ.



#867

Postad 29 december 2015 - 22:39

Phonophilos
  • Phonophilos
  • Lärjunge

  • 367 inlägg
  • 0

Med tanke på att du får en blurayspelare i världsklass samt en mediaspelare så skulle iaf jag inte ens fundera på något annat alternativ.

 

 

 

Grejen är bara att nätverksfunktionerna samt blu-ray är absolut inget prio för mig. Men det är roligt att få med dem sakerna på köpet. Kommer främst använda oppon som en DAC för stereo. Min fundering är om den kommer prestera lika bra eller bättre än en separat DAC. Om den gör det , så slår jag på Oppon så kan jag även anända blu-ray samt nätverksspelare , men som sagt , det sistnämnda är absolut inget jag är ute efter från början . 


Redigerat av Phonophilos, 29 december 2015 - 23:14.


#868

Postad 29 december 2015 - 23:08

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Grejen är bara att nätverksfunktionerna samt blu-ray är absolut inget prio för mig. Men det är roligt att få med dem sakerna på köpet. Kommer främst använda oppon som en DAC för stereo. Min fundering är om den kommer prestera lika bra eller bättre än en separat DAC. Om inte , så slår jag på Oppon så kan jag även anända blu-ray samt nätverksspelare , men som sagt , det sistnämnda är absolut inget jag är ute efter från början .

detta kanske kan vara något för dig http://www.avsforum....oppo-105-a.html

#869

Postad 29 december 2015 - 23:15

Phonophilos
  • Phonophilos
  • Lärjunge

  • 367 inlägg
  • 0

detta kanske kan vara något för dig http://www.avsforum....oppo-105-a.html

 

Tack ! Får ta och läsa igenom !



#870

Postad 26 januari 2016 - 19:40

Unregistered8517a803
  • Unregistered8517a803
  • Användare

  • 217 inlägg
  • 0
Hej

Kan någon av er kunniga svara på några frågor om oppo 103D.

Jag har en lg 4k tv och ett sonos surround system, kan jag koppla in oppom i tvn och bara köra utan förstärkare ?

Kan man koppla in sitt ps4 i oppon för att få bättre bild på sina spel också ?

#871

Postad 27 januari 2016 - 08:52

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

@TouchingEvil

 

1. Visst kan du det, hdmi kabel från din Oppo till din tv (fast det är väl inte så roligt?)

2. Ja, du kan köra pass through på din Oppo, testa dig fram och se om du tycker att bilden är bättre. Jag hade testat native på din ps4 och sedan att scala upp till 4K på din Oppo till din LG.



#872

Postad 27 januari 2016 - 14:00

lumparockar
  • lumparockar
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Har nu köpt mig en Oppo 105d.
Hyffsat nöjd med allt när jag körde ljud via HDMI2 till min gamla h/k var 365.
Kopplade nu Oppon direkt till slutsteg Rotel RB 1582mk2 och saknar basen, trycket i 2kanal.... Vad har jag gjort för fel?

 

Har samma problem hemma hos mig. Tänkte köra min Oppo 105 direkt till mina Hypex NC400-slutsteg men blev inte alls nöjd med resultatet. Det fattades lågfrekvent information och diskanten upplevdes vass. Testade istället att köra Oppon analogt till min Primare SPA20 samt även till min Pioneer LX85. I båda fallen så låter det bra. Min slutsats är att Oppons DAC är bra, men volymkontrollen är inget man vill använda.



#873

Postad 27 januari 2016 - 14:09

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Hej
Kan någon av er kunniga svara på några frågor om oppo 103D.
Jag har en lg 4k tv och ett sonos surround system, kan jag koppla in oppom i tvn och bara köra utan förstärkare ?
Kan man koppla in sitt ps4 i oppon för att få bättre bild på sina spel också ?

ja du kan koppla in din ps4 men du får ett massivt input lag.

#874

Postad 07 mars 2016 - 19:48

7Edward
  • 7Edward
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Någon som haft svårigheter med Oppon och nas. Min synology vill inte riktigt "måste verifiera användarnamn/lösenord"??

#875

Postad 08 mars 2016 - 08:19

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Nej

#876

Postad 20 mars 2016 - 17:09

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Hur var det nu, kunde man titta på 3d genom hdmi 2 ut?


Redigerat av mcmike, 20 mars 2016 - 17:14.


#877

Postad 24 mars 2016 - 12:12

7Edward
  • 7Edward
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Ni som kör Oppo 105 och förstärkare/försteg. Hur har ni kopplat Oppon?
Kör ni hdmiljud till förstärkaren eller kör ni analogt in?

#878

Postad 25 mars 2016 - 12:51

kecke
  • kecke
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
Analogt ut från oppon till försteg

#879

Postad 27 mars 2016 - 15:21

7Edward
  • 7Edward
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Ok. Nice. Står i valet och kvalet att köra analogt in i försteg...

#880

Postad 31 mars 2016 - 10:46

Spygg
  • Spygg
  • Forumräv

  • 535 inlägg
  • 0

En fråga till er som har en regionsfri modell av denna:
Jag köpte min regionsfria BDP-103 på Hembiobutiken och skulle igår för första gången testa en Region A-disk, så jag startade spelaren utan någon skiva i, tryckte dimmer-dimmer-dimmer-mute-1 och stängde sedan av spelaren. Sedan startade jag den igen (via powerknappen), och lade i min fina Criterion-disc, men inte fan funkade det - jag fick ett meddelande om mismatch mellan spelare och skiva. Testade flera gånger, men lyckades aldrig byta region. Standby mode är Energy Efficient, som det står att det ska vara. Är det något annat som bör stängas av eller sättas på för att det ska fungera? Jobbigt att behöva koppla ur spelaren och åka iväg fysiskt till butiken för att fixa detta...



#881

Postad 31 mars 2016 - 18:30

kecke
  • kecke
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
Jag har BDP-105EU regionfri köpt för något år sedan, alltså i lika som du Spygg. Jag har märkt att man får prova att göra knapptryckningarna inte fullt så snabba då funkar det för mig.

#882

Postad 01 april 2016 - 18:18

Spygg
  • Spygg
  • Forumräv

  • 535 inlägg
  • 0

Jag har BDP-105EU regionfri köpt för något år sedan, alltså i lika som du Spygg. Jag har märkt att man får prova att göra knapptryckningarna inte fullt så snabba då funkar det för mig.

Efter lite googlande visade det sig att man även behövde ha Auto Resume avstängt när man ändrade regionen. Så då provade jag det och VIPS - Criterion-BD:na funkade plötsligt! 



#883

Postad 01 april 2016 - 19:30

Unregistered9841ec8b
  • Unregistered9841ec8b
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Kan man ansluta en Apple TV 4 till en av hdmi input-portarna på baksidan av Oppo:n ?

Har en BDP-103 Regionfri

 

Blir det okej resultat om man gör så eller blir det lagg/störningar i bilden ifrån Apple TV 4:an ?

Blir det ett bättre resultat om jag t.ex investerar i en HDMI-switch alternativt skiftar sladd

mellan Oppo:n och Apple TV4:an när jag använder dem?



#884

Postad 02 april 2016 - 04:28

Spygg
  • Spygg
  • Forumräv

  • 535 inlägg
  • 0

Kan man ansluta en Apple TV 4 till en av hdmi input-portarna på baksidan av Oppo:n ?

Har en BDP-103 Regionfri

 

Blir det okej resultat om man gör så eller blir det lagg/störningar i bilden ifrån Apple TV 4:an ?

Blir det ett bättre resultat om jag t.ex investerar i en HDMI-switch alternativt skiftar sladd

mellan Oppo:n och Apple TV4:an när jag använder dem?

Det går alldeles ypperligt att ansluta en Apple TV4 till HDMI-ingången på baksidan. Eller framsidan för den delen. Jag kör ATV4:n på just bakre HDMI-ingången, och min TiVo-box till den främre, och det funkar hur bra som helst. På det viset har man dessutom nytta av Oppons utmärkta videoprocessor - bilden blir alltså BÄTTRE från såväl ATV som digitalbox (åtminstone från HDMI1 ut) när man kopplar den via Oppon. Och jag har dessutom inga som helst problem med audio delay.


Redigerat av Spygg, 02 april 2016 - 04:29.


#885

Postad 02 april 2016 - 15:09

Unregistered9841ec8b
  • Unregistered9841ec8b
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Det går alldeles ypperligt att ansluta en Apple TV4 till HDMI-ingången på baksidan. Eller framsidan för den delen. Jag kör ATV4:n på just bakre HDMI-ingången, och min TiVo-box till den främre, och det funkar hur bra som helst. På det viset har man dessutom nytta av Oppons utmärkta videoprocessor - bilden blir alltså BÄTTRE från såväl ATV som digitalbox (åtminstone från HDMI1 ut) när man kopplar den via Oppon. Och jag har dessutom inga som helst problem med audio delay.

 

Så det finns ingen risk för att det blir någon lagg/hack med bilden om man kollar på film eller spelar något spel på ATV när den är kopplad via Oppon?



#886

Postad 03 april 2016 - 02:03

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Så det finns ingen risk för att det blir någon lagg/hack med bilden om man kollar på film eller spelar något spel på ATV när den är kopplad via Oppon?

Till film funkar det men skall du spela får du kraftig input lag .



#887

Postad 03 april 2016 - 11:37

Unregistered9841ec8b
  • Unregistered9841ec8b
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Till film funkar det men skall du spela får du kraftig input lag .

 

Är det då bättre att investera i och koppla in en hdmi-switch där jag har dels ATV:n och Oppon inkopplad?



#888

Postad 03 april 2016 - 13:29

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Är det då bättre att investera i och koppla in en hdmi-switch där jag har dels ATV:n och Oppon inkopplad?

Skall du spela så ja. När det gäller kolla på film och streaming appar så kör genom oppon.



#889

Postad 15 april 2016 - 20:26

frodeoled
  • frodeoled
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0

Jeg har skaffet med 103 D :) Men hva er de beste innstillingene på Darbee ? Mode 1 - Brightness osv. På Darbee Level har jeg satt 50%.



#890

Postad 15 april 2016 - 21:26

7Edward
  • 7Edward
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Är också lite sugen på att höra folks inställningar.

#891

Postad 29 juli 2016 - 11:36

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

En ny Beta firmware finns, version BDP10XEU-83-0715B.

 

1. Resolved a no audio issue when connecting via HDMI Out 1 into VIZIO P-series 4K TVs.

2. Resolved a disc loading issue with the “A Walk in the Woods” Blu-ray Disc.

3. Resolved a playback issue where certain ALAC files would produce static noise.

4. Resolved an issue where the player would sometimes lock up when receiving the RS- 232 command to launch VUDU.

5. Resolved an issue where HDMI Out 2 would sometimes output RGB regardless of the HDMI Out 2 color space settings.

6. Resolved an HDMI audio dropout issue that could occur when playing Blu-ray titles with a duration longer than three hours, such as Schindler’s List.

7. Resolved an issue where subtitles would sometimes randomly repeat when playing MKV files with embedded PGS subtitles.

8. Restored the ability to bitstream Dolby TrueHD audio tracks in MKV files when HDMI Audio is set to Bitstream. If you encounter a no audio issue when playing MKV files, we recommend setting the player’s HDMI Audio setting to Auto (Default) to force the player to output LPCM.

9. Improved compatibility with WAV files using ID3 tags.

10. General disc compatibility improvements based on recent and upcoming Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples



#892

Postad 29 juli 2016 - 11:54

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0

En fråga till er med Oppo.

 

Jag har en 103D och jag upplever att spelaren den senaste tiden blivit sämre på att hantera kommandon.

 

Tex,

Jag stoppar en film, direkt efter trycker jag på "Open" för att ta ut skivan.

Då vill spelaren inte öppna disksläden.

I det läget kan jag få vänta i upp till 1 minut innan spelaren vill öppna släden.

 

Använder jag fjärrkontrollen eller trycker på spelaren har det ingen betydelse.

 

Det är samma sak i andra scenarion,, men det är en slöhet i spelaren som inte varit förrns senaste månaderna.

 

Någon som känner igen sig?



#893

Postad 29 juli 2016 - 11:59

RickyDeg
  • RickyDeg
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0

En fråga till er med Oppo.

 

Jag har en 103D och jag upplever att spelaren den senaste tiden blivit sämre på att hantera kommandon.

 

Tex,

Jag stoppar en film, direkt efter trycker jag på "Open" för att ta ut skivan.

Då vill spelaren inte öppna disksläden.

I det läget kan jag få vänta i upp till 1 minut innan spelaren vill öppna släden.

 

Använder jag fjärrkontrollen eller trycker på spelaren har det ingen betydelse.

 

Det är samma sak i andra scenarion,, men det är en slöhet i spelaren som inte varit förrns senaste månaderna.

 

Någon som känner igen sig?

 

Det där uppstår med min också emellanåt och har så gjort under ett år ungefär.

Jag brukar dra ut elkabeln och låta den stå ett tag. Då är det felfritt några veckor. Sen kan den börja strula lite igen.



#894

Postad 31 juli 2016 - 11:36

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

Bra pris på oppo 103 nu , 1900kr billigare på Netonnet.



#895

Postad 31 juli 2016 - 16:02

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0

Jeg har skaffet med 103 D :) Men hva er de beste innstillingene på Darbee ? Mode 1 - Brightness osv. På Darbee Level har jeg satt 50%.


Kommer inte ihåg exakt nu men runt 40-50% någonting. Mer än så och det ser onaturligt ut.

#896

Postad 31 juli 2016 - 17:23

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Bra pris på oppo 103 nu , 1900kr billigare på Netonnet.

 

Man kan nog ev räkna med att alla modeller kommer att sänkas i pris med tanke på kommande Ultra HD spelare! Men ett bra pris var det :)



#897

Postad 31 juli 2016 - 20:04

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0

Det där uppstår med min också emellanåt och har så gjort under ett år ungefär.
Jag brukar dra ut elkabeln och låta den stå ett tag. Då är det felfritt några veckor. Sen kan den börja strula lite igen.


Se där ja.

Ska prova och se om det blir någon skillnad, tack för tipset.

#898

Postad 20 augusti 2016 - 21:05

Zero
  • Zero
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

Körde några episoder av Stranger Things på inbyggda netflix appen på min 103, men kändes aldrig som jag fick någon bra läpp sync till min Yamaha 3050, så provade istället att köra på netflix appen i min xbox one. Läppsynken blev klockren, även ljudet blev mycket bättre till min stora förvåning. Så ni som kör den inbyggda netlix appen i någon av oppos spelare, prova någon annan och se om ni får någon förändring.



#899

Postad 21 augusti 2016 - 08:26

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0

Läppsync då du i många fall anpassa själv, så det tror jag att du kan ordna till i receivern.

Att ljudet skulle bli bättre på Xbox One tycker jag låter konstigt. Kör du bitstream ?



#900

Postad 21 augusti 2016 - 08:29

egoBen
  • egoBen
  • Lärjunge

  • 445 inlägg
  • 0

Jag uppdaterade firmware på min nyinköpta Oppo 103 och sedan kan jag inte spela filmer på Netflix. "Having trouble playing this title" står det. Har provat att logga ut och in igen, men det hjälper inte. Någon som vet?





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.