Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Monitor Audio Gruppköp

212 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 15 april 2010 - 12:29

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Klart du kan hänga på!

Tanken är att skicka en offertförfrågan till ett par MA-återförsäljare. Detaljer kring betalning, frakt etc är inte klara ännu men det bästa vore om var och en kunde skicka in betalning och få varor skickade till önskad adress.

#152

Postad 15 april 2010 - 15:35

-Baloo-
  • -Baloo-
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
..

Redigerat av -Baloo-, 23 april 2010 - 17:15.


#153

Postad 15 april 2010 - 18:33

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Så imorgon förmiddag blir det förfrågningar och förhoppningsvis svar till kvällen? :)

#154

Postad 15 april 2010 - 19:29

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Så imorgon förmiddag blir det förfrågningar och förhoppningsvis svar till kvällen? :)


Då är det bara Donatello kvar då.

Haha jo precis, man kan ju alltid hoppas. Jag håller tummarna för att svar kommer innan onsdag från de flesta.

#155

Postad 15 april 2010 - 22:46

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Aktuellt offertunderlag:

Oliven:
Black Gloss
1 par RX1
1 st RX center

KumpuTech:
Black Oak
1 par RX1:or alt RX6:or
1 st RX Center.

Dankenownz:
Black Gloss
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1
1 st Onkoyo 608 silver

GAES:
Valnöt
1 par RX8
1 st RX center

Redstorm:
Black oak
1 par RX8
1 st RX center
1 par RX1

gooze:
Ek
1 par RX 8

hanslag:
Black Oak
1 par RX8
1 st RX Center.

Caulfield
Black oak
1 par RX8
1 st RX Center
1 par rx-fx
+sub +förtärkare kablar

Heinrup
Black oak
1 par RX8
1 RX LCR
1 par RXF-X
1 velodyne 1000ultra

mr_x
Black Oak
1 par RX1
1 st RX Center.
1 par RX-FX.

Oak
1 par RX1
1 st RX Center.
1 par RX-FX.

Nalle_K
Valnöt
1 par RX8

-baloo-
White gloss
1 st RX-W12
1 par RX-FX
1 st RX center


Ordervärde utan elektronik och icke MA artiklar ligger nu på +200k
Skickar iväg förfrågningar under morgondagen.

#156

Postad 15 april 2010 - 23:58

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Ett tips är att vi inte nämner vilken butik som ger bäst pris, då övriga butiker kan komma att vända sig emot Monitor Audio Sverige...

Däremot är det fritt fram att skriva pris. Valet av den slutgiltliga butiken kan vi ta via PM. På så vis slipper vi allt snokande från de olika butikerna här på forumet.

G

#157

Postad 16 april 2010 - 00:39

_Hercules_
  • _Hercules_
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
För er som inte orkar vänta på leveranser så FINNS det förhandlingsmöjligheter med svenska återförsäljare. Har själv inhandlat mina från en rätt så känd leverantör till enligt mig BRA pris för ett par RX6 i pianolack. Dvs det går att gå in i butiker eller ringa runt och sätta hårt mot hårt...

Vill inte skriva ut företagets namn på en tråd som denna, men fick iaf mina för 10.000Sek vilket jag anser bra då jag fick hem dom dagen efter. =)

Är MYCKET nöjd med dessa högtalare.

#158

Postad 16 april 2010 - 07:22

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Ett tips är att vi inte nämner vilken butik som ger bäst pris, då övriga butiker kan komma att vända sig emot Monitor Audio Sverige...

Inga priser eller företagsnamn kommer att skrivas i tråden.


För er som inte orkar vänta på leveranser så FINNS det förhandlingsmöjligheter med svenska återförsäljare.

Kul att du är nöjd med dina högtalare Herkules.

Nu är det ju just svenka butiker vi skall skicka offertunderlaget till, i detta fall via mail istället för att gå runt eller ringa. Vidare tror vi att det borde gå att få en bättre deal om man man köper för drygt 200.000kr än om alla köper var för sig.

Redigerat av KumpuTech, 16 april 2010 - 07:24.


#159

Postad 16 april 2010 - 12:02

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Ångrar lite att jag var så snabb med att beställa. Kunde lika gärna väntat. När jag fick beskedet av Carl att EDC inte fick sälja MA längre så var jag lite väl snabb på att beställa från England. De skickade varorna igår men efter att ha läst runt lite om fraktbolaget de använder så är jag nu mer orolig att högtalarna både blir försenade plus att det har uppkommit problem under frakten.Iofs, så är det ju mest dom som är missnöjda som hörs mest.
Får hålla tummarna att allt är intakt och fungerar när det kommer fram.
Jag har märkt att jag inte riktigt har nerverna så nästa gång det blir ett så här stort inköp så kommer jag nog hålla mig inom sveriges ramar:)

Jag köpte
1 par RX1 gloss white
1 RX-Centre gloss white
1 par RX-fx gloss white

Redigerat av Hoff, 17 april 2010 - 07:18.


#160

Postad 16 april 2010 - 14:18

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Hoppas allt går bra för dig Hoff

Offertförfrågan utskickad, inväntar svar.

Redigerat av KumpuTech, 16 april 2010 - 14:18.


#161

Postad 16 april 2010 - 14:43

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Bra bra. vantar med spanning pa vad vi far for priser. Nu blir det en kall pilsner pa en altan vid havet langs italiens vastkust. :D

(prickfritt tangentbord :blink: )

#162

Postad 16 april 2010 - 15:56

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Ångrar lite att jag var så snabb med att beställa. Kunde lika gärna väntat. När jag fick beskedet av Carl att EDC inte fick sälja MA längre så var jag lite väl snabb på att beställa från WWW De skickade varorna igår men efter att ha läst runt lite om fraktbolaget de använder så är jag nu mer orolig att högtalarna både blir försenade plus att det har uppkommit problem under frakten.Iofs, så är det ju mest dom som är missnöjda som hörs mest.
Får hålla tummarna att allt är intakt och fungerar när det kommer fram.
Jag har märkt att jag inte riktigt har nerverna så nästa gång det blir ett så här stort inköp så kommer jag nog hålla mig inom sveriges ramar:)

Jag köpte
1 par RX1 gloss white
1 RX-Centre gloss white
1 par RX-fx gloss white


Redigera inlägget, inga namn får förekomma. Vi kan lika gärna vara konsekventa med detta i fortsättningen för att vara schysta mot företagen ifråga.

Tråkigt att höra att det blev ett dåligt fraktbolag. De fina högtalarna och det fantastiska priset väger nog upp väntan ska du se :blink:.

Väntar med iver våra offerter

#163

Postad 16 april 2010 - 16:18

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Fått svar från en ÅF :blink:

#164

Postad 16 april 2010 - 19:14

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0

Fått svar från en ÅF :blink:



Och hur verkade det? PM?

#165

Postad 16 april 2010 - 19:30

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Svar från ännu en ÅF, har skickat mail med förtydligande, inväntar nytt svar.

#166

Postad 17 april 2010 - 01:40

tge
  • tge
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Hej är det för sent att vara med på ett hörn? Är verkligt intresserad av ett par white glosss RX8 men förstår om jag är för sent ute? Hoppas jag kan vara med på ett hörn ändå!

#167

Postad 17 april 2010 - 07:03

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Hej tge.

Vi har inte gjort någon beställning ännu bara skickat ut en offertförfrågan. Förhoppningsvis kommer själva ordern att läggas under nästa vecka.

Jag noterar att du vill vara med.

Redigerat av KumpuTech, 17 april 2010 - 07:03.


#168

Postad 17 april 2010 - 12:44

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Svar från ytterligare två åf, en svarar inte på offertförfrågningar via mail, den andra skall återkomma med priser under nästa vecka.

Väntar fortfarande på flera svar!

Redigerat av KumpuTech, 17 april 2010 - 12:47.


#169

Postad 17 april 2010 - 18:52

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0
Dàligt att inte svara pà offert via mail... vill dom att man ringer eller màste man dyka upp personligen?

Borde inte vara nàgra problem fòr den som vill hoppa pà i sista minuten, brukar kunna vara folk som hoppar av nàr det àr dags att hosta upp pengar.

Vàntar med spànning ;)

#170

Postad 17 april 2010 - 19:33

gooze
  • gooze
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Sålde mina Canton igår, så jag är redo att hosta upp ;) .

#171

Postad 17 april 2010 - 20:08

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Ja egentligen inget negativt att fler hoppar på så länge det är organiserat vilka som är med. Om väl en offert kommit på priser borde inte vi inte kräva ännu bättre priser med tanke på nya inhopp - detta skulle bara skapa irritation för företaget i fråga. Kan tänka mig att det inte är allt för enkelt att hosta upp kalkylerna för en sån här order.

I förhandlingarna nämn att de bör räkna med ett eventuellt bortfall av uppåt, rimligen, 20% av ordersumman. Vill inte hamna i det läget att vi skickar pengar för att de sedan ska kräva mer för att ordern inte blev tillräckligt stor.

#172

Postad 18 april 2010 - 06:56

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Utan att säga för mycket så kan jag bara nämna att det upplägg som ÅF1 presenterat tar hänsyn till alla era funderingar :D

ÅF 6 är ute eftersom de inte svarar på offerter via mail.

Redigerat av KumpuTech, 18 april 2010 - 07:02.


#173

Postad 18 april 2010 - 08:23

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Utan att säga för mycket så kan jag bara nämna att det upplägg som ÅF1 presenterat tar hänsyn till alla era funderingar :D

ÅF 6 är ute eftersom de inte svarar på offerter via mail.


Toppen! Kom och tänka på att det kan vara bra att utelämna även prisuppgifter och liknande saker även i tråden. Detta för att motverka att leverantörer blir griniga. Tror risken är överhängande att företag som inte får ordern kommer ta sig ett snack med MA. Låt de inte får mer uppgifter än vad som behövs så att säga. Även orderns faktiska omfattning slutligt antal varor borde vi utelämna i tråd.

Finns det någon schyst "massmailfunktion" på forumet? Annars kanske vi ska byta över till annat kommunikationsmedel(Mail?)?

#174

Postad 18 april 2010 - 10:26

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Jag har mailat minhembio.se och frågat om det finns möjlighet att lägga upp ett lösenordsskyddat subforum i gruppköpsforumet. (det finns ju redan ett par).


INGA företagsnamn, priser, villkor etc kommer att nämnas i denna tråd. Detta är något jag varit väldig tydlig om i offertförfrågan.

Redigerat av KumpuTech, 18 april 2010 - 11:10.


#175

Postad 18 april 2010 - 12:51

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Jag har mailat minhembio.se och frågat om det finns möjlighet att lägga upp ett lösenordsskyddat subforum i gruppköpsforumet. (det finns ju redan ett par).


INGA företagsnamn, priser, villkor etc kommer att nämnas i denna tråd. Detta är något jag varit väldig tydlig om i offertförfrågan.


Toppen! Ja det skulle vara optimalt om vi fick ett lösenordsskyddat forum.

#176

Postad 18 april 2010 - 14:57

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Dom senaste inläggen låter väldigt sunda, bra att ni tar upp ovanstående....

G

#177

Postad 18 april 2010 - 16:37

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
...

Redigerat av Redstorm, 18 april 2010 - 16:50.


#178

Postad 18 april 2010 - 16:49

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Hoppla.

#179

Postad 19 april 2010 - 11:58

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Status för tillfället:

Jag har skickat offertförfrågningar till 10 återförsäljare.

ÅF1 har svarat med offert.
ÅF2 har svarat med offert.
ÅF3 Inget svar ännu.
ÅF4 har svarat med offert.
ÅF5 har svarat med offert.
ÅF6 har svarat att de inte lämnar offert per mail.
ÅF7 skall återkomma med priser under veckan.
ÅF8 inget svar ännu.
ÅF9 inget svar ännu.
ÅF10 inget svar ännu.

Dvs vi har fått 5 svar varav 4 har skickat med offerter. Hoppas på svar från de andra återförsäljarna inom kort.

Utan att säga för mycket så kan jag säga att det ser bra ut.

Redigerat av KumpuTech, 19 april 2010 - 11:58.


#180

Postad 19 april 2010 - 17:43

dankenownz
  • dankenownz
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
bra Kumputech, du sköter dej bra :)

#181

Postad 19 april 2010 - 17:50

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

bra Kumputech, du sköter dej bra ;)


Instämmer! Exemplarisk. (Oliven har givetvis varit bra han med förutom att han valde att åka till ett ytterst temperamentsfullt land :) ).

#182

Postad 19 april 2010 - 18:04

gooze
  • gooze
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
+1 på den! Det händer saker när du håller på, starkt jobbat so far! :)

#183

Postad 19 april 2010 - 18:09

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Gör så gott jag kan iaf =)

Har precis fått reda på att det går att fixa en lösenordsskyddad tråd här på forumet, återkommer med mer info när det är klart.

#184

Postad 19 april 2010 - 18:14

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Gör så gott jag kan iaf =)

Har precis fått reda på att det går att fixa en lösenordsskyddad tråd här på forumet, återkommer med mer info när det är klart.


Toppen! Skönt att kunna tala klarspråk - kommer göra det en del enklare för alla :).

#185

Postad 20 april 2010 - 12:21

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Inga nya offerter har kommit in idag däremot har jag haft vidare kontakt med ÅF1 som ville stämma av hur allt ser ut. Jag hade dessutom en fråga.

Väntar på att få hjälp av minhembio med att skapa en lösenordsskyddad tråd.

Jag tror att det är nära nu!

PM med inloggningsuppgifter kommer att gå ut till alla inblandade så fort tråden finns tillgänglig.

Redigerat av KumpuTech, 20 april 2010 - 12:24.


#186

Postad 20 april 2010 - 14:55

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Låter bra... ;) :rolleyes:

#187

Postad 20 april 2010 - 15:11

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Fint det. Ska vi sätta upp någon deadline för resterande butiker så kör vi på de befintliga efter ett antal dagar? Menar att man kan ju inte vänta hur länge som helst...

#188

Postad 20 april 2010 - 16:17

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Mmm nu skrev jag ju inget sista svarsdatum i offertförfrågan men med tanke på att 5 återförsäljare redan svarat tycker jag vi sätter fredag som absolut sista datum. Om vi nu får den lösenordsskyddade tråden så kan jag lista de offerter vi redan fått om vi är nöjda med någon av dem så tycker jag att vi kör på den. Det vi väntar på nu är med andra ord den lösenordsskyddade tråden.

#189

Postad 20 april 2010 - 18:21

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Vad är det som tar sån tid med tråden då? ;)

#190

Postad 20 april 2010 - 18:41

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Jag skickar ett nytt Pm till Admin.

EDIT: PM skickat!

Redigerat av KumpuTech, 20 april 2010 - 18:44.


#191

Postad 20 april 2010 - 19:35

Unregistered46a60461
  • Unregistered46a60461
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Hej!

Jag vill vara med, men jag har inte riktigt bestämt mig eller bättre sagt, tjafsar fortfarande med frugan ang. utseendet på högtalarna hon gillar bättre utseendet på DALI ikon 6:an, som vi har sett "live". Har surfat nu i en månad och läst massa på nätet lyssnat på Ikonerna men inte på RX6 men man bara har läst positiva saker.

När är det sista dagen man kan bestämma sig? ifall man får vara med?

Det jag skulle isf beställa är:

MA Silver RX6 - Black Oak
MA Silver RX Centre - Black Oak
MA Silver RX FX - Black Oak

Tack på förhand!

//STK

#192

Postad 20 april 2010 - 20:18

Redstorm
  • Redstorm
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Hej,

Obs:Nu får du inte ta detta personligt. Detta är min egen åsikt som jag själv står för. Andra får antingen hålla med eller sänka min åsikt.

Av flera orsaker anser jag att du inte ska få vara med i detta gruppköp. För att fatta mig kort:
-Det är ett ytterst sent skede
-Vi har kontaktat leverantörer
-vår förhandlingssituation förbättras inte
-du blev ytterst nyligen medlem (hänförligt till rädslan att du kan arbeta hos en ÅF aka infiltratör)
-du har skrivit tre inlägg varav alla tre är idag (hänförligt till rädslan att du kan arbeta hos en ÅF aka infiltratör)

Det är främst de sista argumentet jag fäster min vikt vid. Tidigare medlemmar har även de få inlägg såsom jag men samtliga har givit ett gott intryck och hoppat på i ett tidigt skede. Återigen: Detta är INTE något personligt! Anser ovanstående sett utifrån ett egenintresse - vill inte att detta köp ska gå i stöpet.

Anser att du är berättigad att gå med om majoriteten av gruppen godkänner.

Hej!

Jag vill vara med, men jag har inte riktigt bestämt mig eller bättre sagt, tjafsar fortfarande med frugan ang. utseendet på högtalarna hon gillar bättre utseendet på DALI ikon 6:an, som vi har sett "live". Har surfat nu i en månad och läst massa på nätet lyssnat på Ikonerna men inte på RX6 men man bara har läst positiva saker.

När är det sista dagen man kan bestämma sig? ifall man får vara med?

Det jag skulle isf beställa är:

MA Silver RX6 - Black Oak
MA Silver RX Centre - Black Oak
MA Silver RX FX - Black Oak

Tack på förhand!

//STK



#193

Postad 20 april 2010 - 20:53

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Vi har nu fått en egen forumdel.

Jag kommer att skicka ut lösenord till forumet via PM.

#194

Postad 20 april 2010 - 22:52

Unregistered46a60461
  • Unregistered46a60461
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
@ Redstorm

Ja du, jag tror att en ÅF skulle vara lite smartare än att vara skapa ett nytt konto och försöka spionera på er. Jag har inte skrivit nåt tidigare för att jag själv tycker inte att jag har kunskapet för att kunna ens kommentera mycket av det som skrivs, men hänger på forumet dagligen, har fått lära mig en del men har inte vågat tidigare att börja skriva inlägg helt enkelt.Visa av oss är blyga. Sen är kontot ny för att det är nu jag redo att köpa nåt och tänkte börja fråga mer konkreta frågor ang. högtalare och dylik.

iaf, jag är inte ÅF eller känner nån som jobbar hos nån eller har nån intresse hos nån ÅF överhuvudtaget. Jobbar med reklam inte med elektronik eller dylik. Om det finns nån tveka om min identitet, om det överhuvudtaget blir nåt med köpet och innan jag för veta villkoren delar jag gärna mina personliga uppgifter med er så ni själva kan kolla vem jag är. Det finns en medlem i den här tråden som vet redan mitt riktiga namn.

//STK

Redigerat av Unregistered46a60461, 20 april 2010 - 22:53.


#195

Postad 21 april 2010 - 05:49

KumpuTech
  • KumpuTech
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Av någon anledning var det igår folk som inte är med i gruppköpet inne i vårt nya subforum. Jag har därför tagit bort informationen från forumet till vi löst detta.

Edit: Det ser bara ut som folk är inne i trådarna. Så allt skall vara ok.

Redigerat av KumpuTech, 21 april 2010 - 07:51.


#196

Postad 21 april 2010 - 12:52

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Hur går det för er?
Schenker ringde idag så jag har precis hämtat ut 2 av 3 paket.., På ngt sätt tyckte någon på schenker i helsingborg att min adress har mottagningsplats i stockholm även om det är adresserat till Göteborg...
Va väl tur att två paket iaf stannade kvar så jag kunde hämta ut dom. Har pratat med schenker så de skulle ta en titt på det, hoppas nu bara att det kommer tillbaka idag så jag kan hämta det imorgon. Ironiskt nog ska jag till Stockholm i helgen=)

Blir hem och koppla in sen och hoppas allt fungerar och allt är precis som jag beställt. Kartongerna såg iaf rätt så hel ut, förutom att handtaget släppt lite.

#197

Postad 21 april 2010 - 17:12

oliven
  • oliven
  • Beroende

  • 1 347 inlägg
  • 0

Instämmer! Exemplarisk. (Oliven har givetvis varit bra han med förutom att han valde att åka till ett ytterst temperamentsfullt land :D ).


haha, den har kommentaren har jag missat :lol: . a dom ar mkt for att hytta me handen har nere. Men imorn aker man hem (forhoppningsvis) annars kommer jag bli sittandes pa milanos flygplats :D

Nu ar man sugen pa lite nya hogtalare. Hoppas det bli affar snart men de verkar positivt :)

Bra jobb Kumputech!

#198

Postad 22 april 2010 - 12:11

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
En liten fråga till er alla kunniga här inne på forumet:

Vet ngn om det finns fästanordingar på de allra minsta högtalarna i RX-serien, för att hänga upp dom på väggen?
Jag tror att det gäller RX-1???

Vore tacksam för svar.

Mvh

G

#199

Postad 22 april 2010 - 12:29

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Så då har man hämtat ut surroundhögtalarna från Schenker med, de fick sig en extra åktur till Sthlm. Ironiskt nog ska man själv till Sthlm i helgen så får vänta tills nästa helg med att koppla upp allt. Dock fungerar RX1orna väldigt bra:)

Nu fattas bara stativ till RX1orna och en sub. Tror ni alla kommer bli nöjda med erat gruppköp, jag e iaf kanonnöjd.:)
Som jag berättat innan så blev det lite förhastat beslut att importera från UK men det har ju fungerat bra. Men tror inte jag får det billigare mot eran grupprabatt samt att återförsäljarna sänkte priset + att jag har fått lida mig igenom fraktvägen från UK. Snacka om att F5 på tangentbordet börjar bli utsliten=)

#200

Postad 22 april 2010 - 20:31

Unregistered0c078b54
  • Unregistered0c078b54
  • Beroende

  • 1 421 inlägg
  • 0
Bövlars... jag har helt missat att kolla denna tråden på ett tag!
Är det för sent att vara med i matchen?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.