Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 4 II Starten på den nya Trilogin II 6 november 2012

120 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 14 november 2012 - 18:47

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Norska serru..:)..

#102

Postad 14 november 2012 - 18:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jo men, jag visste inte att det var översatt?

#103

Postad 15 november 2012 - 08:20

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Tydligen så är det så, är kanske inte det i Sverige ? Ända sättet att få ändra är att ärndra local på boxen till USA, men då blir klockan som AM/PM istället. Men ska ändra för det, tycker det är lagom mesigt när det står krigsspel/huvudskott.. :ph34r:

#104

Postad 16 november 2012 - 20:15

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Någon som är sugen att spela lite?!

GT: Jedihunter226

#105

Postad 16 november 2012 - 21:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Tänkte komma in och lira om en timme eller så.

#106

Postad 16 november 2012 - 21:45

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Tänkte komma in och lira om en timme eller så.


Då hinner jag lira lite F1 med tjejen innan

#107

Postad 17 november 2012 - 01:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Fan vad kul det var att lira ikväll? Gamla Gears-gänget tillbaka, nästan ^_^

Rätt roligt med de här stora banorna med fordon faktiskt, fast det blir ju inte lika mycket "skill" eller one on one som på de mindre banorna. Fast man kan få en massa kills, verkar vara många lowlvls som spelar det läget. Plasma och granater är ju bara awesome på fordonen, de sitter helt strandade och förvånade :D

#108

Postad 17 november 2012 - 03:28

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Fan vad kul det var att lira ikväll? Gamla Gears-gänget tillbaka, nästan ^_^

Rätt roligt med de här stora banorna med fordon faktiskt, fast det blir ju inte lika mycket "skill" eller one on one som på de mindre banorna. Fast man kan få en massa kills, verkar vara många lowlvls som spelar det läget. Plasma och granater är ju bara awesome på fordonen, de sitter helt strandade och förvånade :D


Ja det var skit skoj! Första kvällen med spelet så många banor var ju helt nya! Sen har jag inte lirat Halo sen typ första månaden med Reach.

Hade varit skoj att få med en till så kan vi ju lira lite Spartan ops...

#109

Postad 17 november 2012 - 13:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Spartan Ops kör jag redan offline dock :) . Det är väl sådär, man kan ju inte dö men man måste dö eftersom det kommer asmånga fiender och de spawnar bakom, framför och mitt på dig ibland.

#110

Postad 18 november 2012 - 03:24

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Nice match vi fick ikväll! 3vs4 mot lvl 62 😃
Hehe blev en del svordomar från mig faktist! Men gött när vi tog vinsten med 10p skit nice!

Började med SP ikväll också, tycker det är otroligt bra! De har verkligen kämpat att få ut det sista av xboxen för grafiken är väldigt snygg!

#111

Postad 18 november 2012 - 14:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Lvl 66 var han till och med (högsta jag sett), han bar ju hela laget, de andra fick typ minus. Det är inte alltid hög lvl innebär att spelaren är bra, finns ju många med dåligt service record som bara får många kills och dör ännu mer, men han hade bra stats också.

Fast det var 3 v 3 flera gånger mot hans lag. Vi ledde ju i minst två av matcherna rätt stort men tappade, måste spela defensivt när vi leder med typ 4 kills och det är ett par minuter kvar, seger ger trots allt en del poäng.

Men finns som sagt sämre motståndare, det var rätt tufft motstånd i många matcher igår. Alltid skönt att vinna med uddapoängen, vi låg under med två kills där tror jag med 20 sekunder kvar kanske, jag dödade två snabba (dålig taktik av dem att anfalla en och en så nära slutet när de leder) och sen tog du eller nån annan en och sen avvaktade vi sista sekunderna för en fin vändning.

#112

Postad 19 november 2012 - 00:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Fan vad kills du fick med Gauss cannon på sista Macke... och ändå förlorade vi =/. Jag tog en maratonlöpning tvärs hela banan för att lokalisera dig och köra :P

Jag fick också den sen och satte mig men det kom ingen trots att jag sköt mot dem för att få deras uppmärksamhet. Jo, sen kom den med näst högst poäng i vårt lag och kastade en granat på mig och sprängde bilen. Kickade den jäveln <_<

Men ja det är riktigt kul som sagt, tänk ett stort lag med MHB-spelare, typ 8 pers. Även om jag föredrar mindre lag, mer skill och närstrid där. I större lag blir det roligare situationer dock, mer lattjande.

Jo en sak till, du får nog öva på att köra Warthog, det var fan det värsta jag sett, satt bara och skrattade, körde ju mer upp och ned än på hjulen eller så sprängdes vi 1 sekund efter vi satte oss :lol:

#113

Postad 19 november 2012 - 04:58

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Fan vad kills du fick med Gauss cannon på sista Macke... och ändå förlorade vi =/. Jag tog en maratonlöpning tvärs hela banan för att lokalisera dig och köra :P

Jag fick också den sen och satte mig men det kom ingen trots att jag sköt mot dem för att få deras uppmärksamhet. Jo, sen kom den med näst högst poäng i vårt lag och kastade en granat på mig och sprängde bilen. Kickade den jäveln <_<

Men ja det är riktigt kul som sagt, tänk ett stort lag med MHB-spelare, typ 8 pers. Även om jag föredrar mindre lag, mer skill och närstrid där. I större lag blir det roligare situationer dock, mer lattjande.

Jo en sak till, du får nog öva på att köra Warthog, det var fan det värsta jag sett, satt bara och skrattade, körde ju mer upp och ned än på hjulen eller så sprängdes vi 1 sekund efter vi satte oss :lol:


Hehe! Ja sista banan skrapade jag ihop en del kills 😉 hade ju en grym kanon att förlita mig på!

Gillar de stora banorna med fler spelare, blir som du sa lite mer lattjande och kan köra runt lite.

Ang min körning... Jag sa ju flera gånger att det vore bättre om någon annan körde, så stannar man kvar i bilen får man ju nästan skylla sig själv 😉 ;)

Redigerat av MackeMack, 19 november 2012 - 04:58.


#114

Postad 19 november 2012 - 14:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ang min körning... Jag sa ju flera gånger att det vore bättre om någon annan körde, så stannar man kvar i bilen får man ju nästan skylla sig själv �� ;)

Ja men vad fasen, jag vill ju skjuta, det är lätta kills =P. Det var en annan grym som körde då dödade jag typ fem stycken, innan han hoppade ut och slängde en granat på vår egen bil när den nästan var sönder -_-....

#115

Postad 23 november 2012 - 18:09

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Halo 4 för 339 kr inkl frakt endast idag.
https://www.spelbuti...o_4_nordic_x360

#116

Postad 23 november 2012 - 20:15

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0

Halo 4 för 339 kr inkl frakt endast idag.
https://www.spelbuti...o_4_nordic_x360

Bra pris. :)

#117

Postad 26 november 2012 - 04:46

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Klarade spelet inatt!

Tyckte det var grymt bra! Blev ju grymt sugen på mer... Speciellt med tanke på hur spelet slutade!

Tycker det är lite trist att det är så pass mycket mer aktivitet i Black Ops tråden än denna då Halo är en helt underbar serie och MP är hästlängder bättre än I BO...

#118

Postad 26 november 2012 - 14:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tycker det är lite trist att det är så pass mycket mer aktivitet i Black Ops tråden än denna då Halo är en helt underbar serie och MP är hästlängder bättre än I BO...

Mja, men det finns ju en del som spelar iaf... Spelade lite i fredags men du spelar ju bara FIFA nu ;)

Spelar mycket FC3 nu också, har släppts en hel del bra spel på sistone som man är upptagen med. Men jag kör gärna i helgen om du och andra är på.

#119

Postad 28 november 2012 - 09:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Spelat 4-5 timmar av det men kommer nog inte spela mer. Det känns väldigt generiskt. Ger det 3 av 5 i betyg. Snyggt men oengagerande.
Ta dig dit, döda det som dyker upp, tryck på en knapp. Gå vidare till nästa område och gör samma sak igen. Känns som man spelat det förr.

#120

Postad 29 november 2012 - 17:08

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Har invigt grabben i Halo. Vi kör split-screen och det är jävligt kul att lira far och son ihop.
Jag är på till helgen om någon är sugen.

#121

Postad 29 november 2012 - 18:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Har invigt grabben i Halo. Vi kör split-screen och det är jävligt kul att lira far och son ihop.
Jag är på till helgen om någon är sugen.

Hehe, en till Gears of War-spelare =P.

Jag kommer antagligen spela på fredag runt 23.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.