Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hur lägga till ytterligare produkt i Produktjämförelse

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 01 mars 2015 - 12:38

stickans
  • stickans
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0

Hej!

Jag gör ofta produktjämförelser. Börjar med att väl ut ett antal intressanta produkter. Sedan kommer jag ibland på att jag vill lägga in ytterligare någon produkt. Har konstigt nog inte kommit underfund med hur jag då ska gå tillväga?

Det finns ju alltid möjligheten att anteckna vilka produkter jag valde första gången, för att sedan gå tillbaka och göra en ny. Men - det borde finnas något betydligt enklare sätt. T ex bara backa till sidan där jag först valde produkter, där mina gamla produkter redan är förbockade för jämförelse och där bocka för ytterligare någon produkt och kanske samtidigt bocka ur någon produkt jag kommit på var ointressant av någon anledning.

Mvh
/stickans

 

 



#2

Postad 02 mars 2015 - 13:59

johanneshenrysson
  • johanneshenrysson
  • Zahak

  • 563 inlägg
  • 0

Hejsan!
 
Antingen kan du klicka på relaterade produkter till höger, eller så kan du använda det lilla extra sökfält som lägger sig ovanför jämförelsen.
 
Exempel: https://www.minhembi...c_id=475827.jpg



#3

Postad 02 mars 2015 - 20:45

stickans
  • stickans
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0

Hej igen!

Tack för ditt svar Johannes, men jag kommer inte riktigt dit jag vill. Söker jag t ex på surfplattor och skriver in "surfplattor" i  rutan ovan, så får jag inte upp samtliga produkter från min tidigare sökning, utan bara ett urval av tio produkter till. Dessutom kan jag inte klicka på någon av dessa och få med i produktjämförelsen. 

Med ditt andra förslag, så kan jag i jämförelsen, lägga till produkten jag klickar på till höger. Bra så. Men du vet, jag skulle helst vilja att bara gå tillbaka dit jag var, med samtliga produkter som ingick i min sökning och där bocka för några till egna efter tycke och smak - efter att ha kollat på min första jämförelse. Men detta går alltså inte? Prisjakt är så enormt bra i övrigt, att jag blir lite förvånad över att en såpass enkel grej inte är möjlig att göra.

PS: Jag fick inte din länk att funka :-(

Mvh
/Stig



#4

Postad 05 mars 2015 - 10:41

johanneshenrysson
  • johanneshenrysson
  • Zahak

  • 563 inlägg
  • 0

Hej igen Stig!

 

Jag lyckades strula till det lite med länken, här kommer en som ska fungera: https://www.dropbox....relse.jpeg?dl=0

 

Det är dock lite av en kompromiss, du kan söka på produkter och lägga till i jämförelsen, men det är så klart svårt om man inte vet vad de heter... Vi jobbar på en bättre lösning, men den kommer nog att dröja lite.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.