Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Watch_Dogs

560 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Watch Dogs (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 8 (0) 153:-
Watch Dogs (PS3) (PlayStation 3-spel) 7 5,33 (2) 199:-
Watch Dogs (PC) (PC-spel) 8 8 (11) Inga priser
Watch Dogs (Wii U) (Nintendo Wii U-spel) 7 5,5 (3) 348:-
Watch Dogs (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 7,18 (27) 226:-
Watch Dogs - Dedsec Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 (0) Inga priser
Watch Dogs - Dedsec Edition (Wii U) (Nintendo Wii U-spel) 1 (0) 1 088:-
Watch Dogs - Dedsec Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Watch Dogs - Dedsec Edition (PC) (PC-spel) 2 (0) Inga priser
Watch Dogs - Dedsec Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 7 7 (1) Inga priser
Watch Dogs - Special Edition (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#51

Postad 28 februari 2013 - 07:46

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Kommer man kunna använda fordonen/stjäla fordon osv, som i GTA?


Ja.

#52

Postad 28 februari 2013 - 07:47

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Haha, det är ju bara ett 4GB spel. Vänta bara till 8 giggarna kommer, då jäklar.







;)

Läste nånstans att spelen kommer ligga kring 50GB i vissa fall :)

#53

Postad 04 mars 2013 - 14:52

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Det blir lätt ett köp av detta lir när man plockar upp en nex-gen maskin. Tycker det ser bra ut. Kanske att dom spelar lite för mycket på "all is connected". Kan bli enformigt att alltid hacka allt och alla.

Tror inte det blir ett äkta openworld spel ala gta, typ att man kan dra fram pickan och skjuta kvinnor och barn först.

/Niklas

Redigerat av evil_nike, 04 mars 2013 - 14:52.


#54

Postad 07 mars 2013 - 15:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tror inte det blir ett äkta openworld spel ala gta, typ att man kan dra fram pickan och skjuta kvinnor och barn först.


In the game, there will be a Reputation System that will focus on the player’s attitude towards collateral damages. Is he causing a lot of havoc that injures or kills citizens? Is he acting heroically or like a criminal? Each action will have Positive and Negative effects. The player will choose how he wants to play and the game will not judge him. Our system will simply recognize the shades of greys our society is made of and reflect it back on the player. We are not building one of those yin and yang systems that always end up feeling gamey and out of place. Our Reputation System will focus more on how people in our society tend to forge their opinion and this is yet another fascinating subject in relation with our main theme: “the influence of technology within our society.”


http://www.neogaf.co...ad.php?t=520392

#55

Postad 29 april 2013 - 16:26

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0
Ny trailer ute.
http://www.youtube.c...h?v=7WuZ8wuQvw0
Man blir ju inte mindre sugen. Kan bli Dedsec edition, men går ju inte att förbeställa för PS4:an än...

/P

Redigerat av Paganmoon, 29 april 2013 - 17:05.


#56

Postad 29 april 2013 - 17:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Intressant, ser ut att bli denna generationens Saints Row litegrann. Dvs, en ny utmanare till GTA, nära-launch-spel, inte jättemycket bättre grafik...

Men hela hackingmomentet att man kan styra en hel stad låter kul.

#57

Postad 29 april 2013 - 17:19

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0
Fick inte GTA vibbar av första trailern, men denna gav rejäla GTA vibbar.

Sen har priset på 449:- för PS4:a versionen (förmodligen missprint) på http://shop.ubi.com/...ThemeID.8605700 skrämt upp en del att det kan vara med anledning av next gen DRM.

Tror själv på missprint :)

#58

Postad 30 april 2013 - 14:22

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Får inte heller några GTA vibbar alls, däremot shitloads av Person of Interest vibbar vilket känns riktigt trevligt då det är en serie jag verkligen gillar =)

#59

Postad 30 april 2013 - 14:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Får inte heller några GTA vibbar alls

Det fick Paganmoon av denna trailern dock (inte första).

Personligen tycker jag det är väldigt märkligt att du inte tycker det påminner om GTA det lilla minsta. Det har exakt samma gameplaystil (open world i stadsmiljö i nutid) och om du Googlar "Watch Dogs GTA" så ser du hur jämförelserna redan börjat.

Det är t o m utvecklarnas mål att göra Ubisofts svar på GTA.

Watch Dogs is an ambitious open world game and Ubisoft is happy to talk about its new IP in relation to the series it is looking to emulate – Grand Theft Auto. “With Watch Dogs we hope to create our biggest brand, like when we launched Assassin’s Creed six or seven years ago,” says Corre. “What we want with Watch Dogs is to try and crack a new genre, which is the open-style GTA genre.”

With Rockstar’s next release set for September 17th, Watch Dogs can’t possibly hope to replicate the kind of hype and mainstream recognition that the Grand Theft Auto series inspires. But Watch Dogs’ next-gen first development offers an advantage over GTA V, says Corre. “Yes, Grand Theft Auto is one of the biggest brands in the industry and everybody respects the brand and we’ll have fun playing the next one too,” he tells us. “But I think Watch Dogs’ positioning is also on next-gen, bringing a lot of features – connectivity, interactivity, companion gaming and so on which is bringing some freshness to the genre.”

Furthermore, Corre and Ubisoft certainly isn’t afraid of taking on the might of GTA – quite the opposite, in fact. “When you have a great product in our or any other industry, it also excites the appetite of alot of consumers in that category. People interested in racing games will buy many racing games if the games are great,” he adds. “So we think that we can even benefit from the fact that Grand Theft Auto is coming. The spirit will be that this kind of game is great fun and I think Watch Dogs can also bring a lot of the same fans.”


http://www.edge-onli...-take-on-gta-v/

Du måste vara typ den enda personen på Jorden som inte ser några likheter =P

#60

Postad 30 april 2013 - 18:54

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0

Det fick Paganmoon av denna trailern dock (inte första).

Personligen tycker jag det är väldigt märkligt att du inte tycker det påminner om GTA det lilla minsta. Det har exakt samma gameplaystil (open world i stadsmiljö i nutid) och om du Googlar "Watch Dogs GTA" så ser du hur jämförelserna redan börjat.

Det är t o m utvecklarnas mål att göra Ubisofts svar på GTA.


Första revealtrailern från E3 fick jag faktiskt lite "Assassin's Creed" spin-off vibbar ifrån (jag kan väl inte varit ensam om det?), men ju mer dom visar, och speciellt senaste trailern skriker GTA, så kan hålla med, svårt att missa den kopplingen.

MEN, betyder inte att det inte ser ut som ett riktigt bra spel, R* har ju inte monopol (bara nästan) på bra Open World spel.

#61

Postad 02 maj 2013 - 12:24

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Det fick Paganmoon av denna trailern dock (inte första).

Personligen tycker jag det är väldigt märkligt att du inte tycker det påminner om GTA det lilla minsta. Det har exakt samma gameplaystil (open world i stadsmiljö i nutid) och om du Googlar "Watch Dogs GTA" så ser du hur jämförelserna redan börjat.

Det är t o m utvecklarnas mål att göra Ubisofts svar på GTA.



http://www.edge-onli...-take-on-gta-v/

Du måste vara typ den enda personen på Jorden som inte ser några likheter =P


Det är väldigt stor skillnad på uttryckena vibbar och likheter.
Med vibbar så menar man "samma känsla", vilket jag inte får (än så länge) medan jag självklart ser likheterna med GTA.

#62

Postad 02 maj 2013 - 13:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Med vibbar så menar man "samma känsla", vilket jag inte får (än så länge) medan jag självklart ser likheterna med GTA.

Okej, så du ser likheterna med GTA men du får inga GTA-vibbar alls..? Vad är det som saknas då?

#63

Postad 02 maj 2013 - 14:11

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Okej, så du ser likheterna med GTA men du får inga GTA-vibbar alls..? Vad är det som saknas då?


Likheterna är båda är stora sandbox spel, men avsaknaden av den underliggande humorn osv gör att det inte ger mig några GTA vibbar.
Detta kan givetvis ändras i framtiden.

Jag tycker att Watch Dogs verkligen är ett intressant spel som jag längtar efter att få spela.

#64

Postad 10 maj 2013 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
6 minuter gameplay.

Ser intressant ut. Ska ta 80 timmar att klara allt. Ser också helt okej ut för att vara en currentgenport.



Even gaming technology has changed quite drastically in the intervening years since Watch Dogs' inception. Although Watch Dogs will launch on PS4, the central DNA of the game is still rooted in the current gen. "We wanted to support those platforms, because we wanted those gamers to play Watch Dogs," Guay said, adding "we're not going to ignore the 30 million people that have current-gen systems."


With its lengthy development time, Watch Dogs spent most of its production within current-gen pipeline. "We guesstimated that there would possibly be new hardware coming out," Guay admitted, which explains why the PC and PS4 versions of the game will undoubtedly run better than the current-gen versions--and why PS3 and Xbox 360 gamers won't necessarily miss out on the core gaming experience.



#65

Postad 10 maj 2013 - 23:59

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Kommer tyvärr inte ha en chans mot GTA V. Hela spelet består av "hacking" vilket man garanterat lär vara less på efter nån timme. Saknar helt GTA's charm. Nä, jag är inte särskilt hypad inför Watch Dogs längre inte som man var efter första trailern.

Det sas en hel del "essentially" under den där gameplay filmen.

#66

Postad 11 maj 2013 - 00:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hela spelet består av "hacking"

Och fordonskörning, stealthsegment, plattforming, shootouts. Eller?

Det verkar inte vara hacking i den traditionella bemärkelsen utan mer ett redskap du kan använda som antingen vapen eller för att få information om invånarna, dvs vilka uppdrag du kan tänkas vilja ta. Just att man får reda på information om alla och att detta inte ska ske på ett repetitivt sätt låter bra i mina öron. Exemplet de gav att en kille hade våldtagit någons fru och mannen mördade killen. Man kunde välja att stoppa honom eller inte.

#67

Postad 11 maj 2013 - 09:58

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Och fordonskörning, stealthsegment, plattforming, shootouts. Eller?

Det verkar inte vara hacking i den traditionella bemärkelsen utan mer ett redskap du kan använda som antingen vapen eller för att få information om invånarna, dvs vilka uppdrag du kan tänkas vilja ta. Just att man får reda på information om alla och att detta inte ska ske på ett repetitivt sätt låter bra i mina öron. Exemplet de gav att en kille hade våldtagit någons fru och mannen mördade killen. Man kunde välja att stoppa honom eller inte.


Javisst, men spelets "main feature" är själva hackadet som jag tror man kommer vara less på ganska fort.

Sen " fordonskörning, stealthsegment, plattforming, shootouts." det har GTA V också så inget som gör detta spel till något märkvärdigt. De satsar stort men ser inte ut att nå upp till Rockstarklass! :)

#68

Postad 11 maj 2013 - 12:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Sen " fordonskörning, stealthsegment, plattforming, shootouts." det har GTA V också så inget som gör detta spel till något märkvärdigt. De satsar stort men ser inte ut att nå upp till Rockstarklass! :)

Jo det är klart GTA har dessa element, men du beskriver ju inte GTA som ett spel där man bara gör en sak (typ stjäl bilar) som du beskriver Watch Dogs, eller Arkham-spelen för den delen som ett spel där man bara använder detective mode.

Dessutom är det extremt få spel som når upp till GTA-klass som är en av de mest eftertraktade spelserierna i världen så det kan de glömma ja, det går inte. De kan dock ändå få till ett väldigt bra spel, typ som Assassins Creed som detta mer och mer påminner om imo. Men även AC lär vara en för hög ribba.

Jag tycker det är kul att de satsar på något innovativt som vi inte sett förut. Förståeligt att det bemöts med viss skepsis dock.

#69

Postad 11 maj 2013 - 13:21

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Visst är det kul att någon vågar komma med en innovativ feature. Får hoppas de visar upp eller åtminstone snackar lite om spelets huvudstory. Ett halvår kvar till release så en hel del kan ju ändras till dess.

Redigerat av Zerox_no1, 11 maj 2013 - 13:21.


#70

Postad 11 maj 2013 - 14:11

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Kopierade detta från en användare på Neogaf:

- Been in development for four years
- Team has placed a big focus on the NPCs’ behavior and personalities
- You’ll be involved with other events when not on a main mission
- Bios flash for a few moments as you pass NPCs
- Examples: “refuses to cycle”, “trolls religious forums”
- Hack into phones, scroll through text messages and tap into conversations, with relevant locations relating to what was discussed marked on the map for later inspection
- Game doesn’t have “a bunch of minions creating personalities one after another”
- NPCs themselves are the product of another system.
- “Every backstory, every look – it’s based on a database. Some of the population will dynamically end up in certain scenarios based upon their personalities, but you’ll never see a mugging, for example, happen in the same way twice.”
- Won’t be bombarded with side-content
- Another system controls how much of it is doled out, depending on how often you participate in it
- The game’s main narrative arc remains under wraps, but there are hints that player interaction in side-missions will draw parallels with the way that Aiden Pearce personally becomes more obsessed and drawn into the actions of Chicago’s population
- Two types of hacking abilities: small-scale actions and larger-scale actions
- Small-scale: scanning passers-by, disabling a nearby car’s security system, etc.
- Larger-scale: access the city-wide Central Operating System (CTOS)
- Access CTOS district-by-district by storming local datacentres
- With CTOS access, Pearce can use the city’s surveillance technology to identify new side-missions and follow-up on potential crimes
- Side-content isn’t always about crimes
- One sequence has you gaining access to a local W-iFi hub and peering into someone’s home
- Watch Dogs will also include opportunities for you to interact with other human players in your single-player game
- “Say you’re playing alone, free-roaming. There’s a bunch of activities you can activate. Sometimes – and you won’t know when – the objective that you have is related to what someone else is doing at the same time. When that happens we merge your reality with the other person’s, and you’ll be able to see them.”
- Ex: spy on another hacker; it’s a real player carrying out an objective within their own game who had unknowingly become part of your city
- Sometimes you will be told if another player will be watching you during these objectives, sometimes you won’t
- Multiplayer mode planned
- Expected to take 80 hours to complete everything in the game
- Access a smartphone full of apps to activate contracts, drop glyphs for friends to find, or look up a tune playing on a nearby radio
- Version of iTunes lets you buy new apps and games with in-game money
- No micro-transactions
- AR shooter mini-game sees nearby NPCs attacked by purple Metroid-esque aliens, with high scores recorded on global leaderboards
- A number of ideas were cut, team is saving the list for the future

http://gamingeveryth....-dogs-details/

#71

Postad 11 maj 2013 - 15:34

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Man blir ju inte mindre sugen. Kan bli Dedsec edition, men går ju inte att förbeställa för PS4:an än...


Den finns att förboka nu hos Webbis, 1199kr, tyvärr finns det ingen motsvarande version utan figuren utan bara gimpade småversioner med en massa onödiga unlocks, Eidos gjorde helt rätt med DX:HR, en version med stuff och figur, och en likadan fast utan figur.

Redigerat av simulacra, 11 maj 2013 - 15:34.


#72

Postad 12 maj 2013 - 11:10

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Såg inte att den här hade postats i tråden, lite mer rakt fram (straight forward direktöversatt) gameplay och inte massa trailer-cuts.

http://www.youtube.c...d&v=6LZM3_wp2ps

Biljakten på slutet ser väldigt coolt ut.

#73

Postad 12 maj 2013 - 12:20

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Javisst, men spelets "main feature" är själva hackadet som jag tror man kommer vara less på ganska fort.

Sen " fordonskörning, stealthsegment, plattforming, shootouts." det har GTA V också så inget som gör detta spel till något märkvärdigt. De satsar stort men ser inte ut att nå upp till Rockstarklass! :)

Jag tror att det kommer bli ett riktigt bra spel. Ett givet köp, lika givet som GTA V. :)

Sen har ju R* byggt upp ett rykte och en "standard" med GTA-serien och förväntningarna är väldigt höga på GTA V, så är det något av spelen som kommer misslyckas så är det faktiskt GTA V. Watch Dogs har inte alls lika höga förväntningar på sig och kan/får misslyckas.

Jag tror iofs inte R* missar med GTA V.

#74

Postad 12 maj 2013 - 12:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
En konstig sak jag upptäckte med tanke på diskussionen jag hade i början där jag trodde att det var ett crossgen game, vilket det ju såklart är, men man blir ju förvirrad av deras egna citat. Först sa de:

The quote: "The team is developing it on high end pc's and next gen, after that other teams are looking how they can make it fit for the older generation. So the first approach is to see how they can take full advantage of the next gen consoles."


Och nu säger de:

Even gaming technology has changed quite drastically in the intervening years since Watch Dogs' inception. Although Watch Dogs will launch on PS4, the central DNA of the game is still rooted in the current gen. "We wanted to support those platforms, because we wanted those gamers to play Watch Dogs," Guay said, adding "we're not going to ignore the 30 million people that have current-gen systems."

With its lengthy development time, Watch Dogs spent most of its production within current-gen pipeline. "We guesstimated that there would possibly be new hardware coming out," Guay admitted, which explains why the PC and PS4 versions of the game will undoubtedly run better than the current-gen versions--and why PS3 and Xbox 360 gamers won't necessarily miss out on the core gaming experience.


Märkligt att de ljuger med första citatet.

Såg inte att den här hade postats i tråden, lite mer rakt fram (straight forward direktöversatt) gameplay och inte massa trailer-cuts.

http://www.youtube.c...d&v=6LZM3_wp2ps

Biljakten på slutet ser väldigt coolt ut.

Kanske inte vart uppe, den är från Sonys presentation vill jag minnas.

#75

Postad 12 maj 2013 - 16:32

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Ja de verkar ha svårt att bestämma sig. Tror på current gen sen anpassar de PC-versionen på next gen. Lär ta ett tag innan vi får äkta next gen-spel från tredje part, dvs spel som utvecklats och optimerats för next gen.

Lite roligt också, "kolla in detta PS4 gameplay!! Eller ja... Det körs på en PC... Och det är xbox symboler för att det var en sån kontroll kopplad till PCn...."

Edit: syftar på detta https://www.youtube....be_gdata_player

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 maj 2013 - 16:37.


#76

Postad 12 maj 2013 - 18:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Kan nog bli hyfsat. Det dock Ubisoft och de är på min bojkottlista efter tramset med Rayman så det blir isf att köpa begagnat så inte Ubisoft tjänar pengar på mig :)

#77

Postad 12 maj 2013 - 20:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Lär ta ett tag innan vi får äkta next gen-spel från tredje part, dvs spel som utvecklats och optimerats för next gen.

Helt klart. Kommer en del crossgen i början och sedan är launchspel aldrig optimerade. Deep Down-grafik blir standard om två år ;)

#78

Postad 02 juni 2013 - 18:02

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Postad bild



Han skjuter utan att trycka in avtryckaren. Buuuu!!!

#79

Postad 02 juni 2013 - 18:50

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Av det jag har sett känns Watch Dog väldigt mycket som det Splinter Cell: Conviction som Ubisoft la på hyllan 2008. Och om detta spel har varit i utveckling i fyra år kan man tänka att de tog det konceptet och gjorde om det till ett nytt IP. Någon annan som tänkt i de banorna?

#80

Postad 03 juni 2013 - 06:31

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Postad bild



Han skjuter utan att trycka in avtryckaren. Buuuu!!!


superfjäderlätt avtryckare! räcker att nudda! :P

#81

Postad 03 juni 2013 - 09:34

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Kommer garanterat att införskaffa WD till min PC för bäst spelupplevelse =)

#82

Postad 04 juni 2013 - 14:19

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Postad bild Han skjuter utan att trycka in avtryckaren. Buuuu!!!


Och ingen mantelrörelse eller hylsa...buuu bu bu! :rolleyes:

Blir ett garanterat köp i nov iaf.

/Niklas

#83

Postad 16 juni 2013 - 15:55

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0
Verkar som spelet kommer ha kopplingar till AC världen (vilket det spekulerats en del om på diverse håll), om än bara i easter eggs:
http://elder-geek.co...ed-ip-universe/

Deadsec edition till PS4 förbokad på webbis i alla fall, spelhösten kommer bli grym iår!

#84

Postad 16 juni 2013 - 21:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Det här blir ett köp, men mest pga att jag inte bara vill sitta med killzone hemma. Dom bra spelen (dom jag tror är bra) släpps tyvärr 2014. The division och destiny. Samt the crew iofs. Blir nog rätt mycket spela nästa år :)

#85

Postad 16 juni 2013 - 22:48

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Åh, jag kan inte bestämma mig, ska man boka dedsec eller inte, jag vill ha typ allt som den utgåvan ger utom figuren, men inga andra specialutgåvor innehåller allt som finns i dedsec.

#86

Postad 16 juni 2013 - 23:08

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0

Åh, jag kan inte bestämma mig, ska man boka dedsec eller inte, jag vill ha typ allt som den utgåvan ger utom figuren, men inga andra specialutgåvor innehåller allt som finns i dedsec.


Är ju figuren man vill ha:)

#87

Postad 17 juni 2013 - 01:50

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Nja, jag har ingen användning för figurer, tycker inte att de är välgjorda nog för att visas upp och de ökar bara priset på produkten.

#88

Postad 20 juni 2013 - 13:02

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
https://www.youtube....be_gdata_player

Demo hos Jimmy Fallon.

#89

Postad 20 juni 2013 - 15:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Det ser väldigt klart ut tycker jag. Någon annan som har samma känsla? :)

#90

Postad 20 juni 2013 - 17:47

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Ja och det bådar gott, lite finslipning och sedan är det klart. Men jag är fortfarande övertygad om att när man skrotade förra Splinter Cell spelet lyfte man bara över delarna och fortsatte som Watch Dog, grunden var redan på plats.

#91

Postad 20 juni 2013 - 18:19

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
De ser ut att ha en hel del puts kvar innan jag är helt nöjd. :)

Om inte YT-klippet ljuger verkar frameraten vara väldigt ostabil, skuggor som shimmrar och popups. Mja... bättre kan det. 5 månader av optimering av next gen versionen tack!

#92

Postad 20 juni 2013 - 18:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Så är det, det är ett crossgenspel.

Å andra sidan ser ju Metal Gear 5 lite bättre ut och är också open world :)

#93

Postad 20 juni 2013 - 18:56

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Visst, men av de vi sett hittills är det vid skillnad på tät stad och... Öh öken :)

#94

Postad 20 juni 2013 - 22:34

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Läckt multiplayer gameplay
http://www.allgamesb...r-gameplay.html

#95

Postad 20 juni 2013 - 22:36

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

https://www.youtube....be_gdata_player

mmm, det verkar bli riktigt bra. GTA får nog lite motstånd om årets spel där.

#96

Postad 20 juni 2013 - 22:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Läckt multiplayer gameplay
http://www.allgamesb...r-gameplay.html

Ser väldigt stelt ut när han ska skjuta, kan man inte röra sig och skjuta samtidigt eller? Tar tid att få upp pistolen också.

#97

Postad 20 juni 2013 - 22:54

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0

Ser väldigt stelt ut när han ska skjuta, kan man inte röra sig och skjuta samtidigt eller? Tar tid att få upp pistolen också.


Dom försöker kanske få den mer verklighetsförankrad? Han är ju en hacker, inte tränad av militären som alla andra tv-spelskaraktärer :)

#98

Postad 20 juni 2013 - 22:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Ser väldigt intressant ut i mp. Sp-delen är jag mindre lockad av eftersom jag är orolig att man tvingas använda sig av kameror och annat bajs eftersom det är en feat för spelet. Dock så blir det ändå köp, utan att blinka. Men det finns mer intressant som kommer spelåret 2014.

#99

Postad 21 juni 2013 - 01:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Dom försöker kanske få den mer verklighetsförankrad? Han är ju en hacker, inte tränad av militären som alla andra tv-spelskaraktärer :)

Ja om de gör dålig kontroll för att det ska vara verklighetstroget så låter det smart. Or not.

#100

Postad 21 juni 2013 - 01:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Ja om de gör dålig kontroll för att det ska vara verklighetstroget så låter det smart. Or not.

Undrar om dom passar på att göra honom till en värdelös förare också? :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.