Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tom Clancy's The Division

2398 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tom Clancy's The Division (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 6,94 (30) 42:-
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 7 6,83 (5) 94:-
Tom Clancy's The Division (PC) (PC-spel) Rapporterad 7 6,43 (13) 57:-
1 relaterade trådar

#1

Postad 11 juni 2013 - 19:11

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Postad bild

En av de största överraskningarna på årets E3 slog ner som en bomb under Ubisofts presskonferens på precis samma sätt som Watch Dogs förra året.

Det är en open world shooter utvecklad av svenska Massive entertainment som utspelar sig i New York 3 veckor efter att en dödlig influensa lamslagit staden, du spelar som en soldat i ett förband som kallas The Division vars uppdrag är att återställa ordningen och det verkar inte som om katastrofen var naturlig.

Postad bild

The Division är en grupp av sleeper agents som sattes upp i 2007 för att beskydda och hjälpa samhället komma på fötterna efter storskaliga katastrofer och du spelar som en av soldaterna. Inom varje grupp så finns det en rolltilldelning men det är inte baserad på klass utan det ser ut som att man istället använder skills, som att heala eller kunna använda close combat.

Spelet är ett MMO och de andra soldaterna i din grupp spelas av andra spelare, detajerna är vaga, men du kan använda dig av speciella skills och ta hjälp av spelare utanför spelet som spelar på tablets som hjälp, ett genomgående tema i flera av Ubisofts kommande storspel.

I gameplaydemot så reagerar spelargruppen på skottlossning i närheten och tar sig till en polisstation som ett antal okända soldater attackerat, de vi följer slår tillbaka och får hjälp av en drone som styrs av en spelare på en iPad för att markera fiender så att de kan ta ut en person på taket.

Postad bild

http://www.youtube.com/watch?v=EWJD8DMasCU

http://www.ign.com/v...-ign-commentary

Massive har utvecklat spelet med både single och multiplayer i åtanke och utan ett klassystem, istället kan varje spelare axla en viss roll för att kunna utföra en specifik uppgift inom gruppen.
Instansbaserad strid kommer att finnas med och det finns inget krav på att spela i en grupp, men att inte göra det kan innebära att du får det svårt att ta dig in till svårare områden.

Ubisoft använde sig av Red Storm-teamet som stått bakom titlar som bl a Ghost Recon och Rainbow Six för att skapa en story och en värld som är verklighetsbaserad, idén till spelet kom från hemliga planer inom militären för att hantera katastrofala händelser som man tappat kontrollen över.

http://blog.ubi.com/...ook-action-rpg/

http://www.thedivisiongame.com/

Redigerat av simulacra, 12 juni 2013 - 07:10.


#2

Postad 11 juni 2013 - 19:12

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 2
Det är så sjukt snyggt och stämningsfullt.

Kan fortfarande dyka upp till pc.

Redigerat av Zerox_no1, 11 juni 2013 - 19:14.


#3

Postad 11 juni 2013 - 19:13

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Därför skrev jag annonserat.

#4

Postad 11 juni 2013 - 19:17

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Kan fortfarande dyka upp till pc.

Det är så sjukt snyggt och stämningsfullt!

Ja, speciellt iom att Splinter Cell: Blacklist redan kommer till Pc samt att Massive har ett förflutet med just Pc spel.

#5

Postad 11 juni 2013 - 20:09

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0
Extremt snyggt och en av mina favoriter från e3.

#6

Postad 11 juni 2013 - 20:13

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Najs, riktigt najs. Bara en sak, gamla låtar som först spelas och sedan övergår i dramatisk musik i spel med undergångstema är så 2008 Ubisoft.

Kan bli riktigt bra det här.

#7

Postad 11 juni 2013 - 20:29

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt.

Hoppas bara att PvPn blir någorlunda balanserad. Kan bli rätt tråkigt om man hela tiden blir nerskjuten av olika gäng så fort man loggar in själv.

#8

Postad 11 juni 2013 - 20:34

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 107 inlägg
  • 0

Riktigt snyggt.

Hoppas bara att PvPn blir någorlunda balanserad. Kan bli rätt tråkigt om man hela tiden blir nerskjuten av olika gäng så fort man loggar in själv.


Hoppas att det finns PvE-Only servrar om det finns PvP :) Ser sjukt snyggt i alla fall.

#9

Postad 11 juni 2013 - 20:37

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Hoppas att det finns PvE-Only servrar om det finns PvP :) Ser sjukt snyggt i alla fall.


Sist i gameplayet mötte de andra spelare som sköt på dem. Vet inte om de som sprang ut från polisstationen också var players (typ de hade polisstationen innan de vi följde gick in och tog över den).

#10

Postad 11 juni 2013 - 21:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Det här är ett måste tillsammans med... spelet jag alltid glömmer nmanet på. Sista i sonys konferens :)

#11

Postad 11 juni 2013 - 21:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Spelet ser i sig fruktansvärt bra ut och det är annonserat till enbart PS4 och XB1 vilket får mig att tro att detta är det första stora nextgen-onlyspelet vi sett.

Finns ju faktiskt en hel del fler som enbart kommer till nextgen dock.

Destiny, Zartok.

Redigerat av Zoiler, 11 juni 2013 - 21:17.


#12

Postad 11 juni 2013 - 21:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Tack. Det blir ett par härliga Dubbel D i slutet av det här året eller början av nästa. Destiny och division :D

#13

Postad 11 juni 2013 - 21:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 2
Och Donkey Kong =D

*Crickets*

:(

Redigerat av Zoiler, 11 juni 2013 - 21:43.


#14

Postad 11 juni 2013 - 21:56

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Detta är ju spel man får dra ihop ett gäng!
Nu vet vi ju inte allt om spelet, menhur skoj kommer det vara att lira ensam?

Såg fruktansvärt snyggt ut! Var någon som sa att det var byggt på The Last of Us bilder och sketcher!

#15

Postad 11 juni 2013 - 22:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Sist i gameplayet mötte de andra spelare som sköt på dem. Vet inte om de som sprang ut från polisstationen också var players (typ de hade polisstationen innan de vi följde gick in och tog över den).

Kolla igen, dom möter upp en annan squad och slåss med den squaden. Tror fi i sista delen är enviroment

#16

Postad 11 juni 2013 - 22:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Var någon som sa att det var byggt på The Last of Us bilder och sketcher!

Jasså? Såg inte likheterna i så fall.

#17

Postad 11 juni 2013 - 22:25

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0
Får nog ta och spela World In Conflict någon dag, helt glömt av det spelet. Massive imponerade rejält även om det kanske hade imponerat ännu mer förra året innan Watchdogs. Inte mycket för MP spel av den här typen men detta blev jag rätt så sugen på.

#18

Postad 11 juni 2013 - 23:22

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Finns ju faktiskt en hel del fler som enbart kommer till nextgen dock.

Destiny, Zartok.


Mjo, men de är exklusiva, nu pratar vi om att de stora spelhusen börjar visa tredjepartstitlar och nya IP:s som är enbart nextgen.

Redigerat av simulacra, 11 juni 2013 - 23:27.


#19

Postad 11 juni 2013 - 23:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
"Nu pratar vi om".

Okej, det var ju inte så lätt att veta när du skrev så här :)

vilket får mig att tro att detta är det första stora nextgen-onlyspelet vi sett


Ett annat är FFXV, förvisso inget nytt IP, men man ser ju lätt att det inte är möjligt på PS360.

#20

Postad 11 juni 2013 - 23:48

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=29uRvifupqQ

Runt 1:35:40 så svarar Nicklas från Massive på frågan om det är ett MMORPG eller inte.

#21

Postad 11 juni 2013 - 23:55

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Jasså? Såg inte likheterna i så fall.


Ja har för mig att jag snappade upp något om det vid IGN:s live sändning!
Kan ju vara att jag misstolkade men har för mig att de sa något om det iaf

#22

Postad 12 juni 2013 - 04:26

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Ja har för mig att jag snappade upp något om det vid IGN:s live sändning!
Kan ju vara att jag misstolkade men har för mig att de sa något om det iaf


Det var nog mest en personlig reflektion, men eftersom det här är ett Tom Clancyspel så lär det inte finnas ngt övernaturligt med i storyn, hoppas jag :)

"Nu pratar vi om".

Okej, det var ju inte så lätt att veta när du skrev så här :)

Ett annat är FFXV, förvisso inget nytt IP, men man ser ju lätt att det inte är möjligt på PS360.


Ok, har skrivit om texten nu.

#23

Postad 12 juni 2013 - 09:27

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

  • 575 inlägg
  • 0
Alltså detta spel får mig så jädra peppad! Hoppas verkligen att det levererar i slutändan!

#24

Postad 12 juni 2013 - 10:30

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Det var nog mest en personlig reflektion, men eftersom det här är ett Tom Clancyspel så lär det inte finnas ngt övernaturligt med i storyn,


Jag tror de menade utbyggnaden av städerna! Hittat två bilder som kanske visar det!
Jag säger ju inte att det är på detta vis, men hörde att de pratade om artwork och liknelser mm, var ju rätt sent så man vet aldrig ;)

Detta spel är iaf ett day1 köp för i del!

Hoppas vi kan få ihop ett gäng här på minhembio som vill lira, för det verkar ju vara mp baserat!

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  image.jpg   373,62K   12 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  image.jpg   49,42K   10 Antal nerladdningar


#25

Postad 12 juni 2013 - 12:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jo det där var ju ganska tydligt att de snott inspiration därifrån. Minns inte att det kom med i spelet dock.

Vi får hoppas att Ubisoft inte gör som med Watch Dogs och Zombie U där det de visar första gången ser bättre ut än det vi sedan får.

#26

Postad 12 juni 2013 - 13:22

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Var det fastställt när det skulle släppas? Eller är det bara 2014?!

#27

Postad 12 juni 2013 - 13:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Var det fastställt när det skulle släppas? Eller är det bara 2014?!


Har de ens sagt 2014?

#28

Postad 12 juni 2013 - 13:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Stod i slutet av presentationen tror jag

#29

Postad 12 juni 2013 - 15:53

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Wow, det här var en överraskning! Jag kollade bara 15 minuter på Ubisofts presentation, så jag missade detta. Ser riktigt sweet ut.

Det är så sjukt snyggt och stämningsfullt.

Indeed. Dessutom tyckte jag att chatten förhöjde stämningen. Om jag ska vara helt ärlig så tog det en stund till jag greppade att det var spelare och inte in-game-dialog så att säga. Gick upp för mig först när jag såg ett användarnamn under ett av namnen, strax innan den tredje personen kom in i bilden. Som sagt, det var långt ifrån en allmän random pvp-chat, iaf det lilla jag spelat av det.

Hoppas att det finns PvE-Only servrar om det finns PvP :) Ser sjukt snyggt i alla fall.

Det gör jag också. Är inte speciellt bra på multiplayer och har inte ork och tid att sitta och nöta heller. Skulle däremot gärna sitta ner nån gång då och då och spela med kompisar.

Detta är ju spel man får dra ihop ett gäng!
Nu vet vi ju inte allt om spelet, menhur skoj kommer det vara att lira ensam?

Ja, det undrar jag också. Tyvärr kommer detta kräva ett relativt gediget singleplayer-läge för att jag ska köpa det. Spelar väldigt lite mp nuförtiden, eller inte alls faktiskt sedan 2011.

Får nog ta och spela World In Conflict någon dag, helt glömt av det spelet. Massive imponerade rejält även om det kanske hade imponerat ännu mer förra året innan Watchdogs. Inte mycket för MP spel av den här typen men detta blev jag rätt så sugen på.

Que? Massive lever alltså? Trodde de sjönk med skutan när Sierra eller vad de nu hette gick under. World in Conflict var riktigt jäkla kul. Får knalla iväg till Wikipedia tror jag. :)

#30

Postad 12 juni 2013 - 16:28

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
jag blir bara mer och mer laddad över det här spelet. det var verkligen en gigantisk överraskning, och det verkar ha ett bra coop där man tom kan hjälpa till om man sitter med en fräsigare mobil eller surfplatta framme. synd som fasen att det inte är ett releasetitel, det här slår imo watch dogs på fingrarna och seglar upp som top tre mest intressanta titlar, lätt.

och ja, man måste bli imponerad av grafiken, det ser makalöst bra ut!
hur många generationer av spelutveckling brukar man säga att en konsol går igenom? den första generationens snyggaste spel kommer duga gott till mig =D

... then again, skamligt nog så anser jag att sonic adventure dög bra det också. grafik ska imo främst vara funktionell =)

#31

Postad 12 juni 2013 - 17:16

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
http://www.ign.com/v...gn-live-e3-2013

Lite ny info, det ser ut som om spelet baseras på att säkra vissa nyckelpositioner för att få områden att fungera normalt igen, te x ta en kraftstation eller polisstation.
Utrustning som plockats upp under uppdragets gång förloras om man dör, osäkert om det gäller alla saker man gick ut med eller om all utrustning säkras efter extraction så att det man lämnade kartan med behåller man för alltid.

Redigerat av simulacra, 13 juni 2013 - 01:43.


#32

Postad 13 juni 2013 - 03:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Wow, det här var en överraskning! Jag kollade bara 15 minuter på Ubisofts presentation, så jag missade detta. Ser riktigt sweet ut.

Indeed. Dessutom tyckte jag att chatten förhöjde stämningen. Om jag ska vara helt ärlig så tog det en stund till jag greppade att det var spelare och inte in-game-dialog så att säga. Gick upp för mig först när jag såg ett användarnamn under ett av namnen, strax innan den tredje personen kom in i bilden. Som sagt, det var långt ifrån en allmän random pvp-chat, iaf det lilla jag spelat av det.


Det gör jag också. Är inte speciellt bra på multiplayer och har inte ork och tid att sitta och nöta heller. Skulle däremot gärna sitta ner nån gång då och då och spela med kompisar.

Ja, det undrar jag också. Tyvärr kommer detta kräva ett relativt gediget singleplayer-läge för att jag ska köpa det. Spelar väldigt lite mp nuförtiden, eller inte alls faktiskt sedan 2011.

Que? Massive lever alltså? Trodde de sjönk med skutan när Sierra eller vad de nu hette gick under. World in Conflict var riktigt jäkla kul. Får knalla iväg till Wikipedia tror jag. :)


http://www.fz.se/art...cket-att-bevisa lite om massive.

#33

Postad 13 juni 2013 - 04:07

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/art...cket-att-bevisa lite om massive.


Heh, jag kan förstå varför han körde Future Soldier :)

#34

Postad 13 juni 2013 - 04:18

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Hoppas att det finns PvE-Only servrar om det finns PvP :) Ser sjukt snyggt i alla fall.


Vad jag hört hitintills så är "dark zones" områden där du kan slåss mot andra spelare, utanför de zonerna så är det tydligen endast PvE.
I gameplaydemot så är det ju både och, de som de slåss med utanför polisstationen är AI, medan de som anfaller utanför är spelare.

#35

Postad 13 juni 2013 - 08:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Nice. Tack för infon om dark zones. :)

Hoppas det tydliggörs var gränsen går. Man vill ju inte gå någon cm på fel sida och få ett sniperskott genom huvudet. <_<

#36

Postad 13 juni 2013 - 08:28

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Ok, kan vara smart drag med dark zones för att locka spelare som mig. Låter väldigt intressant.

#37

Postad 13 juni 2013 - 09:38

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Alltid roligt att titta på demos som spelas för demandets skull. Alla spelar lugnt och metodiskt, går och är noga. Sen när man själv spelar kommer alla springa omkring hela tiden och hoppa och studsa på allt som går. :)

#38

Postad 13 juni 2013 - 10:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Äntligen ett seriöst shoot'n'loot-spel till världen! :D
Copyright zartok

#39

Postad 13 juni 2013 - 12:01

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0
Ground Control verkar numera vara gratis och även om det är rätt så gammalt så har det inte åldrats lika mycket som till exempel C&C har. GC var Massives första spel och det som gjorde spelet annorlunda var att man inte byggde enheter utan var tvungen att klara sig med de man fick vid varje uppdrag.

Ground Control handlar mycket om strategi och jag hoppas att det här spelet kommer fokusera mer på taktiska beslut än på att leka Rambo. Det jag sett än så länge visar på ett spel med stor potential och Massive imponerar som sagt var mer och mer.

Redigerat av Jack of all trades, 13 juni 2013 - 12:02.


#40

Postad 13 juni 2013 - 15:34

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Alltid roligt att titta på demos som spelas för demandets skull. Alla spelar lugnt och metodiskt, går och är noga. Sen när man själv spelar kommer alla springa omkring hela tiden och hoppa och studsa på allt som går. :)


Jag tänkte säga att det är klart att de spelar lite metodiskt eftersom det är ett Tom Clancyspel, sen insåg jag vad som hänt med alla spel i den serien den senaste tiden :)

#41

Postad 14 juni 2013 - 03:42

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=Pb6W-SZkjC0

#42

Postad 14 juni 2013 - 09:01

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Kommer bli bra detta. Vintern 2014, Jan-mars nästa år då?

#43

Postad 14 juni 2013 - 10:32

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Jag tror de snarare menar om 18 ish månader :/

#44

Postad 14 juni 2013 - 18:56

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Jag tror de snarare menar om 18 ish månader :/

Det vill vi inte höra...
Lär nog bli minst ett år

#45

Postad 14 juni 2013 - 18:58

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Yups det kommer bli grymt. Det är nästa så att jag måste köpa en PS4 när detta spel kommer bara för att uppleva det från dag 1. Jag är lite orolig hur det kommer fungera när man plockar upp spelet efter 6-12 månader. Hur många kommer vara aktiva då? H

#46

Postad 14 juni 2013 - 19:02

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Yups det kommer bli grymt. Det är nästa så att jag måste köpa en PS4 när detta spel kommer bara för att uppleva det från dag 1. Jag är lite orolig hur det kommer fungera när man plockar upp spelet efter 6-12 månader. Hur många kommer vara aktiva då? H


Är spelet bra så kan det leva rätt länge!
Gå in och spela lite Halo nu så finns det nog en rätt stor publik!
Men på tex Gears Judgment försvann folket rätt snabbt (iaf gjorde jag det)

#47

Postad 14 juni 2013 - 19:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men på tex Gears Judgment försvann folket rätt snabbt (iaf gjorde jag det)

Tyvärr =/. Och det drabbar även oss som tyckte det var roligt, man måste ju ha folk att spela mot.

#48

Postad 14 juni 2013 - 19:20

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Tyvärr =/. Och det drabbar även oss som tyckte det var roligt, man måste ju ha folk att spela mot.

Men det var väll aldrig mycket folk på det spelet? Man spelade ju nästan aldrig 5 spelare i ett lag. Kanske i början när spelet var helt nytt, men efter någon vecka försvann alla...

#49

Postad 14 juni 2013 - 19:22

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Är spelet bra så kan det leva rätt länge!
Gå in och spela lite Halo nu så finns det nog en rätt stor publik!
Men på tex Gears Judgment försvann folket rätt snabbt (iaf gjorde jag det)

Well vi får väl hoppas att det är mer som mp på en fps än mmo då. För det finns en del intressanta mmo som till och med jag har varit intresserad av att spela som försvunnit eller lever ett liv i skymdundan. Inte nödvändigtvis för de är dåliga spel men det finns andra spel som lockar mer.

Och spelare på konsol känns mer som hoppjerkor än på PC. Förutom de tunga titlarna. Vi får väl hoppas att detta blir en av de tunga titlarna som ligger där uppe med Cod, Halo, FIFA etc.

#50

Postad 14 juni 2013 - 19:39

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Skulle inte säga att ME3 multiplayer är direkt en tung multiplayer titel, men där var det inga problem att få ihop ett lag ett år efter launchen på konsoll.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.