Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Sony Xperia S LT26i *

578 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#301

Postad 22 mars 2012 - 10:26

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
GTalk fungerar!

#302

Postad 22 mars 2012 - 22:13

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Helt ny vad gäller smartphones.
Ser att det diskuteras en del om batteritiden.
Vart ser man batteristatusen i %??

#303

Postad 23 mars 2012 - 07:34

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0
Enklast är att installera någon batteriwidget.
Du kan se det om du går in under inställningar->Om telefonen->Status.
Men som sagt lättas blir det med en widget.

#304

Postad 23 mars 2012 - 08:48

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Enklast är att installera någon batteriwidget.
Du kan se det om du går in under inställningar->Om telefonen->Status.
Men som sagt lättas blir det med en widget.

Har du något förslag på en bra widget? Gärna en länk ;)

#305

Postad 23 mars 2012 - 09:01

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0
En grej som kanske inte direkt har med Xperia S att gör men är dumt är Svtplay. Appen suger - ger urusel bild. Men att köra i webbläsaren suger också. Ger kanonbild men är jäkligt svår att hantera. Allt blir förstås minimalt - knappar och navigering är inte lätt att få ordning på.

Jag har en iPhone 4S och den appen funkar kanon. iPhone har ju inte Flash så att köra i webläsaren är inte så lyckat. Men det behövs ju inte när appen funkar så bra.

Vad göra? Har ni samma erfarenhet eller har jag fel?

#306

Postad 23 mars 2012 - 10:49

BSM
  • BSM
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

En grej som kanske inte direkt har med Xperia S att gör men är dumt är Svtplay. Appen suger - ger urusel bild. Men att köra i webbläsaren suger också. Ger kanonbild men är jäkligt svår att hantera. Allt blir förstås minimalt - knappar och navigering är inte lätt att få ordning på.

Jag har en iPhone 4S och den appen funkar kanon. iPhone har ju inte Flash så att köra i webläsaren är inte så lyckat. Men det behövs ju inte när appen funkar så bra.

Vad göra? Har ni samma erfarenhet eller har jag fel?


Vad jag har förstått ska SVT sluta uppdatera appen och satsa allt på nätet så den kommer troligen inte bli bättre.
Jag håller med bilden suger med appen så själv går jag in via webläsaren istället och det tycker jag funkar bra men då brukar jag använda min surfplatta istället.

#307

Postad 23 mars 2012 - 10:55

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0
Megaoviktigt inlägg för alla, utom för megaviktiga mig själv.

Nu har afven jag denna underbara tingest.

Underbar i några dagar till hoppas jag iaf. ;)

Redigerat av Tompa123, 23 mars 2012 - 13:08.


#308

Postad 23 mars 2012 - 22:33

Unregistered46b3322a
  • Unregistered46b3322a
  • Lärjunge

  • 433 inlägg
  • 0
Finns det ingen manual till denna lur? I förpackningen var det bara ett tunt häfte... Är helt ny på Androidlurar, har bara kört Symbian tidigare..

#309

Postad 23 mars 2012 - 22:55

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Har du något förslag på en bra widget? Gärna en länk ;)


Battery Monitor Widget gillar jag, så mycket att jag köpte fullversionen.

/#LOUDmouth#

#310

Postad 23 mars 2012 - 23:19

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Ok hör på det här.

Den ska vara reptålig.

Under förutsättning att man klistrar fast den extra skyddsfilmen.


Annars riskerar man att få repor som min kollega på jobbet fick, efter bara 48 timmar :blush:


Sony kan ta bort den 'reptåliga skyddsfilmen' som är fabriksmonterad -men den går inte att ersätta!


Mitt tips är alltså att montera fast det extra skyddet på en gång oavsett hur reptålig sony påstår att mobilen är.

#311

Postad 24 mars 2012 - 08:11

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Finns det ingen manual till denna lur? I förpackningen var det bara ett tunt häfte...

141 sidor svensk manual för LT26i.

#312

Postad 24 mars 2012 - 08:28

Unregistered46b3322a
  • Unregistered46b3322a
  • Lärjunge

  • 433 inlägg
  • 0
Kan inte skicka SMS trots att inställningarna är hämtade o installerade, har Tele2, tar det tid innan dessa funktioner börjar fungera?

#313

Postad 24 mars 2012 - 08:42

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Hmmm letade i manuallen men hittar inte svar på ytterligare en fråga.
I raden längst upp intill signalstyrkan finns det i min display ett litet H med 2 pilar som lyser.
Vad betyder den symbolen och skall den verkligen finnas där hela tiden??

#314

Postad 24 mars 2012 - 09:19

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

I raden längst upp intill signalstyrkan finns det i min display ett litet H med 2 pilar som lyser.
Vad betyder den symbolen och skall den verkligen finnas där hela tiden??

H står för Highspeed eller Turbo 3G. Vilket nätverksläge har du inställt?

#315

Postad 24 mars 2012 - 09:23

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

H står för Highspeed eller Turbo 3G. Vilket nätverksläge har du inställt?


Mycket bra fråga. Får återkomma när jag hittat det.

EDIT: WCDMA/GSM Eller nått i den stilen stod det i menyn när jag hitta den....

Redigerat av bahama, 24 mars 2012 - 09:26.


#316

Postad 24 mars 2012 - 09:24

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Kan inte skicka SMS trots att inställningarna är hämtade o installerade, har Tele2, tar det tid innan dessa funktioner börjar fungera?


SMS??? Det funkar utan några inställningar.

#317

Postad 24 mars 2012 - 09:34

Unregistered46b3322a
  • Unregistered46b3322a
  • Lärjunge

  • 433 inlägg
  • 0

SMS??? Det funkar utan några inställningar.


mina sms står i kö för att skickas o har gjort så sen i går kväll..o en del "kunde inte skickas"

Redigerat av Unregistered46b3322a, 24 mars 2012 - 09:49.


#318

Postad 24 mars 2012 - 19:04

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0

Sony kan ta bort den 'reptåliga skyddsfilmen' som är fabriksmonterad -men den går inte att ersätta!


Skyddsfilmen är ett splitterskydd (inte repskydd) som skall hindar att du får glasbitar i röven ifall du sätter dig på telefonen av misstag. :) Det reptåliga glaset sitter under skyddsfilmen (det står i white paper). Sug på den du. ;)

Redigerat av twintin, 24 mars 2012 - 19:04.


#319

Postad 24 mars 2012 - 22:33

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

mina sms står i kö för att skickas o har gjort så sen i går kväll..o en del "kunde inte skickas"


Låter mycket märkligt. Berätta när du kommer på vad felet är. Har aldrig hört talas om inställningar för sms (men det kanske finns), mms där emot brukar strula en hel del.

#320

Postad 24 mars 2012 - 23:52

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlägg
  • 0

Har du något förslag på en bra widget? Gärna en länk ;)

Battstat.

#321

Postad 25 mars 2012 - 07:39

Unregistered46b3322a
  • Unregistered46b3322a
  • Lärjunge

  • 433 inlägg
  • 0

Låter mycket märkligt. Berätta när du kommer på vad felet är. Har aldrig hört talas om inställningar för sms (men det kanske finns), mms där emot brukar strula en hel del.

Tror jag försökte skicka mina sms som mms o det funkade tydligen inte...fått iväg dem genom att göra om hela proceduren.

#322

Postad 25 mars 2012 - 20:28

Unregistered46b3322a
  • Unregistered46b3322a
  • Lärjunge

  • 433 inlägg
  • 0
Någon som vet hur tålig skärmen är, behöver man använda det medföljande skärmskyddet

#323

Postad 26 mars 2012 - 11:58

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
Som jag skrev tidigare, splitterskyddet som sitter klistrat ovanpå skärmen är inte särskilt reptåligt som det verkar. Glaset inunder däremot är det. Så att använda det medföljande skärmskyddet är nog ingen dålig ide. Vissa brukar med stort besvär plocka bort splitterskyddet istället, men det är en betydligt svårare procedur än att sätta på det extra skärmskyddet i mitt tycke.

#324

Postad 27 mars 2012 - 09:05

Robbis76
  • Robbis76
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Meddelanden på låsskärmen så som facebookmeddelanden tex. kommer inte upp längre. Har för mig att jag ställde in det i telefonen vad jag ville ha där men hittar inte menyn där man ställer in längre???

Förslag någon??

#325

Postad 27 mars 2012 - 12:29

BSM
  • BSM
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

Meddelanden på låsskärmen så som facebookmeddelanden tex. kommer inte upp längre. Har för mig att jag ställde in det i telefonen vad jag ville ha där men hittar inte menyn där man ställer in längre???

Förslag någon??


Inställningar/Skärm/Inställningar för låst skärm.

#326

Postad 27 mars 2012 - 18:12

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Tabort operatörslåsningen (för de som vill)

http://www.xperiablo...ria-s-tutorial/

#327

Postad 27 mars 2012 - 18:33

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Tabort operatörslåsningen (för de som vill)

http://www.xperiablo...ria-s-tutorial/


Det stämmer inte, den unbrandar "bara" telefonen. Inte låser upp!

/#LOUDmouth#

#328

Postad 27 mars 2012 - 18:54

Robbis76
  • Robbis76
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0

Inställningar/Skärm/Inställningar för låst skärm.


Tack, det låste sig i skallen var ja hittade det

#329

Postad 27 mars 2012 - 22:59

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Ok, efter att ha haft telefonen i knappt två veckor och efter ca. 12-13 laddningar så räcker batteriet mycket längre än i början. Tyvärr kan jag inte översätta "mycket" till siffror eftersom jag inte hade räknat med så dålig batteritid och så mycket fix och inställningstweakande med denna min första smartphone. Men det är helt klart en märkbar förbättring. Efter att ha googlat och läst en del forum så verkar det som att förutom att stänga av dom fullt logiska strömtjuvarna gps, bluetooth, wifi och 3g-data när dom inte behövs så ska appen Foursquare och Bravia Engine vara strömtjuvar.

Bravia Engine ska tydligen bara ha inverkan på bildkvaliteten när man tittar på bilder/video i stock-galleri'et och inte annars så den bör man kunna stänga av med gott samvete. Dock är ju frågan hur mycket besparing det verkligen innebär om den bara "jobbar" vid dessa tillfällen. Men men, alla bäckar små antar jag.

Enligt http://forum.xda-dev...d.php?t=1536332 så ska com.sonyericsson.andriod.wakeup tydligen vara en tämligen onödig tjänst och en stor strömtjuv men som tydligen bara går att "döda" på en root'ad telefon. Detta väcker frågan om garantin påverkas av att man rootar telefonen?

Är det någon som vet detta säkert? D.v.s. hur rootande påverkar garantin? Om man jämför med icka smartphones var det ju så att upplåsning av operatörslås inte påverkade garanti medans flashning/unbranding påverkade garantin. Åtminstone var det så på SE's tidigare telefoner.

För om det enda syftet med rootande för en "onördig" användare som mig är att bli av med den onödiga och batterislukande com.sonyericsson.andriod.wakeup så är ju frågan om det är värt besväret. Dessutom gillar jag telefonens/androids gränssnitt i övrigt och vill inte ha några andra ändringar nu när man hunnit vänja sig med det mesta.

Input någon?

/#LOUDmouth#

#330

Postad 28 mars 2012 - 10:51

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

Det stämmer inte, den unbrandar "bara" telefonen. Inte låser upp!

/#LOUDmouth#


Det var det jag menade, sorry! :)

Tack för rättningen

#331

Postad 28 mars 2012 - 12:00

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Det var det jag menade, sorry! :)

Tack för rättningen


Om man köper med abonnemang så tycker jag absolut att man ska köpa den på The Phonehouse som säljer olåsta telefoner. Köpte själv en med Tele2-abonnemang. Det är kanon att ha en olåst när man åker utomlands (blir ju några gånger per år). Dessutom kanon när man säljer :)

#332

Postad 28 mars 2012 - 14:55

henriklarsson81
  • henriklarsson81
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Hejsan!

Jag måste beställa en ny telefon till mitt jobb inom kort och funderar på Samsung Galaxy S2 eller Sony Xperia S. Jag har en SG2 privat som jag är väldigt nöjd med, men det är ju kul att prova någonting nytt. Frågan är om Xperia S på något sätt har bättre prestanda än SG2. Har läst en del negativa saker om Xperia S (bl.a. batteritid, ej Gorillaglas).

Vilken lur tycker ni att jag ska välja (med tanke på val av forum så hoppas jag att ni kan argumentera för Xperia S s förträfflighet ^_^ )

#333

Postad 28 mars 2012 - 20:38

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Kamera och skärm är klart bättre på Sonyn än Samsungen.

Batteritiden är klart bättre på Samsungen. Tror t.o.m du kan få problem med batteritiden i början ivarjefall om du skall använda luren mycket inom jobbet.
Samsung G III ryktas dock släppas i april så den kanske du bör kika på med.

Och nope jag är ingen faanboy åt något håll.

Redigerat av bahama, 28 mars 2012 - 20:39.


#334

Postad 28 mars 2012 - 21:41

Unregisteredd1e47e2b
  • Unregisteredd1e47e2b
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0

Enligt http://forum.xda-dev...d.php?t=1536332 så ska com.sonyericsson.andriod.wakeup tydligen vara en tämligen onödig tjänst och en stor strömtjuv men som tydligen bara går att "döda" på en root'ad telefon. Detta väcker frågan om garantin påverkas av att man rootar telefonen?

Är det någon som vet detta säkert? D.v.s. hur rootande påverkar garantin? Om man jämför med icka smartphones var det ju så att upplåsning av operatörslås inte påverkade garanti medans flashning/unbranding påverkade garantin. Åtminstone var det så på SE's tidigare telefoner.

För om det enda syftet med rootande för en "onördig" användare som mig är att bli av med den onödiga och batterislukande com.sonyericsson.andriod.wakeup så är ju frågan om det är värt besväret. Dessutom gillar jag telefonens/androids gränssnitt i övrigt och vill inte ha några andra ändringar nu när man hunnit vänja sig med det mesta.

Input någon?

/#LOUDmouth#


Om du inte har behov av att få super user access (för att vissa appar kräver det t ex) finns det ingen anledning att roota en telefon. Det råder väl lite tveksamhet kring om rootning påverkar garantin. Tror att garantin försvinner om tillverkaren kan peka på att din telefon inte längre fungerar pga root. Du kan för det mesta "reparera" genom SEUS eller PCC och därigenom få bort rootningen såvida du inte totalt brickar telefonen. Jag lekte runt en hel del med root och custom ROM till X10i (fast från början var det för att få Market Access appen att funka). Har inte gjort det med SXS eftersom jag inte finner någon anledning (då vi nu har tillgång till betal-appar i Sverige).

#335

Postad 28 mars 2012 - 21:56

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Om du inte har behov av att få super user access (för att vissa appar kräver det t ex) finns det ingen anledning att roota en telefon. Det råder väl lite tveksamhet kring om rootning påverkar garantin. Tror att garantin försvinner om tillverkaren kan peka på att din telefon inte längre fungerar pga root. Du kan för det mesta "reparera" genom SEUS eller PCC och därigenom få bort rootningen såvida du inte totalt brickar telefonen. Jag lekte runt en hel del med root och custom ROM till X10i (fast från början var det för att få Market Access appen att funka). Har inte gjort det med SXS eftersom jag inte finner någon anledning (då vi nu har tillgång till betal-appar i Sverige).


Fast det är ju så att för att få bukt med den höga strömförbrukningen i idle så verkar man ju behöva ta kål på com.sonyericsson.android.wakeup och det verkar ju kräva root så ....... Men jag har tagit upp problemet i Xperia supporttråden så vi får se vad sony-killen säger.

/#LOUDmouth#

Redigerat av #LOUDmouth#, 28 mars 2012 - 21:57.


#336

Postad 28 mars 2012 - 22:17

Unregisteredd1e47e2b
  • Unregisteredd1e47e2b
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0

Fast det är ju så att för att få bukt med den höga strömförbrukningen i idle så verkar man ju behöva ta kål på com.sonyericsson.android.wakeup och det verkar ju kräva root så ....... Men jag har tagit upp problemet i Xperia supporttråden så vi får se vad sony-killen säger.

/#LOUDmouth#


Jag har inte tagit bort den och min telefon går ner i deep sleep under natten (idle) så länge jag inte har wifi eller datatrafik igång så telefonen inte vaknar och försöker synka allt. Förbrukar inte mer än några procent per natt då. Med datatrafik eller wifi igång däremot går den sällan ner i deep sleep speciellt mycket och då kan det förbrukas både 20 och 30 procent per natt. Så förutsatt att din com.sonyericsson.android.wakeup inte buggar ur och på något sätt väcker eller håller din telefonen vaken tror jag du måste åtgärda något annat för att förbättra batteritiden.

Edit: Jag ångrar mig lite. Vissa verkar ha fått längre batteritid genom att frysa denna service så visst kan det vara värt att testa.

Redigerat av Unregisteredd1e47e2b, 28 mars 2012 - 22:22.


#337

Postad 29 mars 2012 - 11:10

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
nu borde alla fått tillgång till en mindre uppdatering som heter .67 eller om ni har stor tur i livet .73

#338

Postad 29 mars 2012 - 12:14

DaddyCool
  • DaddyCool
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
jag har bara .62 och telefonen säger att jag har det senaste. Måste man koppla upp den till datorn eller?

#339

Postad 29 mars 2012 - 12:42

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

jag har bara .62 och telefonen säger att jag har det senaste. Måste man koppla upp den till datorn eller?


Jag har en Tre-brandad telefon och också bara .62 och jag testade både att kolla efter uppdateringar via telefonen och via Sony PC Companion och inga uppdateringar :(

nu borde alla fått tillgång till en mindre uppdatering som heter .67 eller om ni har stor tur i livet .73


Varför "borde" alla det? Vet du något som vi andra inte vet?

/#LOUDmouth#

#340

Postad 29 mars 2012 - 13:54

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
Nån som vet hur man kan få fram den gamla "favorit" widgeten från tex arc. även på S? Saknar en vettig favorit widget.

#341

Postad 29 mars 2012 - 17:32

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Jag har en Tre-brandad telefon och också bara .62 och jag testade både att kolla efter uppdateringar via telefonen och via Sony PC Companion och inga uppdateringar :(



Varför "borde" alla det? Vet du något som vi andra inte vet?

/#LOUDmouth#


för att majoriteten på swedroid har fått sina helt enkelt

#342

Postad 29 mars 2012 - 20:22

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

för att majoriteten på swedroid har fått sina helt enkelt


Sorry, det var inte meningen att låta dryg. Såg nu i efterhand att mitt svar kunde uppfattas lite drygt. Hade inte hittat den tråden men har kollat igenom nu!

/#LOUDmouth#

#343

Postad 29 mars 2012 - 20:45

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
Har nu flashat .73 också Generic från XDA

Blev ännu rappare. Fick två appar på köpet som bara var att avinstallera

Ingen root eller upplåst bootloader behövs, och ingen data förloras

#344

Postad 29 mars 2012 - 20:49

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

Har nu flashat .73 också Generic från XDA

Blev ännu rappare. Fick två appar på köpet som bara var att avinstallera

Ingen root eller upplåst bootloader behövs, och ingen data förloras


Valde du den engelska eller nederländska?

#345

Postad 29 mars 2012 - 20:54

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Valde du den engelska eller nederländska?


singapore var det väl. Kom ut på forumet runt 18:00 eller så

#346

Postad 29 mars 2012 - 20:55

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

singapore var det väl. Kom ut på forumet runt 18:00 eller så


Ah, jag körde den engelska först men bytte till nedeländska...får nog testa Singaporevarianten med då :)

#347

Postad 29 mars 2012 - 22:39

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Har nu flashat .73 också Generic från XDA

Blev ännu rappare. Fick två appar på köpet som bara var att avinstallera

Ingen root eller upplåst bootloader behövs, och ingen data förloras


Kanske en dum fråga men eftersom jag är android-noob så ......

Med "ingen data förloras", menar du att jag bara kan flasha den rakt ovanpå den gamla så att säga och jag behöver inte ominstallera appar, göra om inställningar etc? Går det enbart på obrandade telefoner eller även t.ex. min Tre-brandade lur?

Eftersom ni pratar om Singapore, Nederländerna etc. så undrar jag om språket. Dels om telefonen behåller det svenska systemspråket och dels om den får behålla det svenska tangentbordet etc?

/#LOUDmouth#

#348

Postad 30 mars 2012 - 08:11

Unregistered46b3322a
  • Unregistered46b3322a
  • Lärjunge

  • 433 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan använda den medföljande usb-sladden för att ladda mobilen i bilen via cigarettändaruttaget?

#349

Postad 30 mars 2012 - 08:20

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kan använda den medföljande usb-sladden för att ladda mobilen i bilen via cigarettändaruttaget?

Japp!

#350

Postad 30 mars 2012 - 08:40

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
Va e det för jädra flashtool man ska använda till roms!???



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.