Zoiler 26 maj 2012 - 17:29 skrev:
Men de har problem med xbox 360 också, särskilt i MP.
http://www.gamefaqs....ayne-3/62873238
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Skickat 27 maj 2012 - 09:41
Japp, PS3 spelade jag på. Men de har problem med xbox 360 också, särskilt i MP. http://www.gamefaqs....ayne-3/62873238 Skickat 27 maj 2012 - 12:37
Nu har jag inte följt MP3 multiplayer men i den länkade tråden hade tre personer kommenterat multiplayer-problem och sedan ingenting sedan 21:a maj. Fel tråd kanske? Mitt spel buggade i SP på PS3. Om det gör det på SP i 360 vet jag inte, däremot vet jag att de har eller haft problem med buggar i MP. Det kan vara bra att veta för eventuella konsumenter. Inte för att det är huvudanledningen till mitt betyg. Skickat 15 juni 2012 - 14:49
Är det någon som kör PC versionen?
Jag har en Quad processor (Inte en nyare, kanske 2 år gammal) 4GB RAM, 512MB HD 4800, tror ni man kan få hyfsad bra grafik med denna sunk-dator? Med tanke på de presenterade specarna så kändes det som att det inte ensvar lönt. Det här inlägget har ändrats av Melmac 15 juni 2012 - 14:50 Skickat 17 juli 2012 - 16:05
Guud vilken irriterande snubbe. Kom inte ens halvvägs förrän jag inte kunde ta hans skrikande ens på lägsta.
Max Payne 3 gör verkligen ingenting för min del. Det är för överkomplicerat och har ingenting gemensamt med originalet. Och Rockstar har sabbat den här karaktären än mer än de sabbade John Marsden i Red dead Redemption Tekniskt okej. Förvånande br med tanke på att det är Rockstar vi pratar om. men nja totalt charmlöst snustorrt lir med störande effekter i mellansekvenserna. Skickat 19 juli 2012 - 06:47
Guud vilken irriterande snubbe. Kom inte ens halvvägs förrän jag inte kunde ta hans skrikande ens på lägsta. Max Payne 3 gör verkligen ingenting för min del. Det är för överkomplicerat och har ingenting gemensamt med originalet. Och Rockstar har sabbat den här karaktären än mer än de sabbade John Marsden i Red dead Redemption Tekniskt okej. Förvånande br med tanke på att det är Rockstar vi pratar om. men nja totalt charmlöst snustorrt lir med störande effekter i mellansekvenserna. 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|