Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Assassins Creed - Unity

277 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Assassin's Creed: Unity (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 7 (0) 69:-
Assassin's Creed: Unity (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 5,24 (16) 84:-
Assassin's Creed: Unity (PC) (PC-spel) 7 5,27 (10) 84:-
Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 8 (0) Inga priser
Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 (0) Inga priser
Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition (PC) (PC-spel) 7 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 19 mars 2014 - 23:29

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Då har det läckt lite kring kommande Ass creed spel:


http://www.gamereact...Creed%3A+Unity/

Postad bild

Vad tror ni? Bra eller anus? De pumpar ut dem regelbundet i alla fall. :)

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 19 mars 2014 - 23:30.


#2

Postad 20 mars 2014 - 00:09

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
AC-spelen har ju blivit sämre och sämre och de vägrar ju fixa sina grafikproblem oavsett plattform så jag är skeptisk.

#3

Postad 20 mars 2014 - 00:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Tyckte Black Flag var kul men spelade mig trött på serien där också tror jag.. 40 timmar eller vad det kan ha varit. Blev så galet repetitivt till slut. De får ändra rätt mycket för att jag ska bli intresserad.

#4

Postad 20 mars 2014 - 07:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Tyckte Black Flag var kul men spelade mig trött på serien där också tror jag.. 40 timmar eller vad det kan ha varit. Blev så galet repetitivt till slut. De får ändra rätt mycket för att jag ska bli intresserad.


Exakt så. Enda anledningen jag spelade Ass Flag var för att det var pirat-tema. Hade skippat det annars.

#5

Postad 20 mars 2014 - 07:36

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Håller med er andra, är också mätt på AC. Körde ettan och tvåan och kände mig rätt klar redan då, men inte för att jag tyckte det var dåligt. Sen körde jag även trean för ca ett år sedan. Blev lite sugen igen efter tre år. Men nu tror jag att jag inte tänker gå tillbaka om det inte händer nåt exceptionellt. Spelade inte heller Black flag.

Men men, ska väl följa utvecklingen för Unity antar jag.

#6

Postad 20 mars 2014 - 09:48

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Samma här, fast jag ruttnade lite på revelation för att sen totaldö på ass creed 3, som var en vansinnigt bottennapp. Brotherhood var imo bäst. Black flag var ett vansinnigt uppsving med skeppsstriderna, men tyvärr måste jag också säga att det sög att inte få klättra på riktiga byggnader, som man fick i italien :)

#7

Postad 20 mars 2014 - 12:28

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Efter AC2 har jag inte känt något behov av att spela fler AC-spel. Dock fick jag AC4 med mitt senaste grafikkort och det verkar som Ubisoft försökt att ändra om lite i det spelet. Men annars så känns konceptet väldigt utmjölkat. De skulle satsa på annorlunda miljöer, AC i framtiden, AC i Japan etc.

#8

Postad 20 mars 2014 - 13:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
annorlunda spelmekanik öht, samt fler vapen. spelmekaniken har varit den samma mer eller mindre sen tvåan. därefter har två två uppföljare till tvåan, en trea och en fyra. så samma mekanik i fem års tid iaf. det är... som cod. fast värre! :D

#9

Postad 20 mars 2014 - 13:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

annorlunda spelmekanik öht, samt fler vapen

Det är kul att jämföra vapnen i AC jämfört med t.ex. Dark Souls. Det spelar ju ingen roll vad du har för närstridsvapen (yxa, svärd, hammare) i AC, samma funktion ändå, medan i Dark Souls så spelar det massiv roll för alla vapen är olika.

Aja stridssystemet i AC är ju inget system alls egentligen.

#10

Postad 20 mars 2014 - 14:37

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Trots att det är repetitivt och ibalnd tråkigt så tror jag nog att jag gillar ettan bäst, tvåan var rätt bra det med. I ettan så kändes allt nytt och fräscht, det kändes verkligen som att vara en del av historien och det märktes att Ubi la ner mkt tid på miljöerna. Kontrollen var även den bättre där man hade 2 olika knappar för att springa och klättre, så Altair sprang inte upp och satte sig på en tunna bara för att den råkade vara i närheten. Det kändes även som om interaktionen var större med npcerna i det första spelet trots att det var färre av dem.

Och framförallt så fanns inte dessa jäkla grafikeffekter överallt, nästan var du än går så i 4:An är det ngt jäkla skimmer som läggs över allt, det finns över dörrar, lådor, grupper av människor, och så alla dessa collectibles som notbland och shards. Jag önskar bara att backlashet inte blev så stort efter ettan, hade de bara fått putsa upp originalkonceptet så hade spelet blivit mästerverk.

#11

Postad 20 mars 2014 - 16:36

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 1
Jag ska spela 4an, det är på grund av pirattemat. Annars har jag bara testat 1an och 2an snabbt, de var bra på många sätt men alldeles för repititiva. Nu är det bara en jävla kossa. Mjölka mjölka...

MOYT 2014 - Milking of the year... ;)

#12

Postad 21 mars 2014 - 00:09

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Jaha, då går jag mot strömmen då :P

AC+Paris+Franska Revolutionen...det kommer bli mumma detta :D

#13

Postad 21 mars 2014 - 16:48

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 989 inlägg
  • 0

Aja stridssystemet i AC är ju inget system alls egentligen.


Systembolagets sortiment kanske har haft en roll i utvecklandet.

Hursomhelst tyckte jag att Black Flag var bäst hittills. Tvåan och trean tröttnade jag snabbt på...

#14

Postad 21 mars 2014 - 17:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Åhå, alpha gameplay (från officiella kanaler):

https://www.youtube....h?v=wLcjwqXATIM

Downgrade incoming? För annars ser det där hyfsat bra ut =P

Btw, hur gör man så att YT-länkarna bäddas in? De brukade göra det förut bara man postade länken, men nu blir det bara länkar av det.

Redigerat av Zoiler, 21 mars 2014 - 17:01.


#15

Postad 21 mars 2014 - 18:34

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Åhå, alpha gameplay (från officiella kanaler):

https://www.youtube....h?v=wLcjwqXATIM

Downgrade incoming? För annars ser det där hyfsat bra ut =P

Btw, hur gör man så att YT-länkarna bäddas in? De brukade göra det förut bara man postade länken, men nu blir det bara länkar av det.


Ser riktigt lovande ut!

Kör "http://" istället för "https://" så ska dom bäddas in!

#16

Postad 22 mars 2014 - 11:29

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Åhå, alpha gameplay (från officiella kanaler):

https://www.youtube....h?v=wLcjwqXATIM

Downgrade incoming? För annars ser det där hyfsat bra ut =P

Ja, skulle förvåna mig mycket om det skulle se så bra ut, åtminstone på konsol, Skulle nog, som du, gissa på nergradering. Men visst, hoppas jag har fel, för det såg inte alls dumt ut... grafikmässigt alltså. Spelet som sådant är jag inte alls hajpad för. :)

Redigerat av jayreso, 22 mars 2014 - 11:29.


#17

Postad 22 mars 2014 - 11:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Ubisoft har fått ut efter läckan och sagt att spelet utspelar sig under franska revolutionen samt att spelet varit under utveckling i hela tre år.

#18

Postad 22 mars 2014 - 16:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Kör "http://" istället för "https://" så ska dom bäddas in!

Tack, funkade, att det var så enkelt :)

#19

Postad 23 mars 2014 - 13:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Postad bild

#20

Postad 23 mars 2014 - 14:13

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Vackert. Tycker det är klar förbättring grafiskt från Black Flag. Hoppas på bra gameplay, kanske t.o.m bättre än BF.

#21

Postad 23 mars 2014 - 16:25

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Bra gameplay? Black Flag? Det var ju grindy som tusan, måste sänka och loota mängder med skepp för att kunna uppgradera Jackdaw.

#22

Postad 23 mars 2014 - 19:56

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Ja men kanske Unity blir bättre skrev jag ju.

#23

Postad 24 mars 2014 - 10:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Ubisoft har fått ut efter läckan och sagt att spelet utspelar sig under franska revolutionen samt att spelet varit under utveckling i hela tre år.


Som de andra spelen då. De har massor av team som jobbar med den här serien och gör olika bitar av spelen.
Annars hade de aldrig kunnat släppa ett nytt spel varje år.

#24

Postad 24 mars 2014 - 11:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
ja, jag tror att dom har tre team som arbetar på spel individuellt.
jag läste faktiskt att dom hade investerat så väldigt mycket pengar i båtfysiken till ass creed 3 (som dom använde till black flag) så att dom inte ville kasta bort det. någon form av fysik från den delen kommer finnas med i unity, dock inte säkert att det blir för just skepp.

#25

Postad 09 april 2014 - 15:57

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0
Intressant epok. Vi får se om de är historiskt korrekta också så inte Eiffeltornet är med då det byggdes nära 100 år senare även om det hade varit kul att klättra upp för.

#26

Postad 09 april 2014 - 16:44

kaffekokare2000
  • kaffekokare2000
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Tror det kan bli fett. Kul med lite annorlunda epok som jag inte kan minnas från något annat spel direkt. Undrar vad som kommer härnäst, Ryssland innan revolutionen kanske? :rolleyes:

#27

Postad 09 april 2014 - 22:02

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 1

Intressant epok. Vi får se om de är historiskt korrekta också så inte Eiffeltornet är med då det byggdes nära 100 år senare även om det hade varit kul att klättra upp för.

Som om dom inte varit historiskt korrekta i de tidigare spelen :P Maken till research är inte ofta man ser.

#28

Postad 10 april 2014 - 17:11

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Som om dom inte varit historiskt korrekta i de tidigare spelen :P Maken till research är inte ofta man ser.


Ibland har de dock inkluderat ahistoriska byggnader men motiverat det i spelets metakunskapsfiler att det "ser häftigare ut", vilket är helt okej för mig :D

#29

Postad 14 juli 2014 - 18:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Redigerat av Zoiler, 14 juli 2014 - 18:58.


#30

Postad 15 juli 2014 - 07:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Det ser riktigt nice ut, blir nog ett köp. Jag tröttnade på Black Flag...för mycket båtåkande och lite action och jag hatar båtar :)

Det blir nog ett köp men jag tänker inte betala 600kr, det får bli från amerikanska psn när det blir rea eller nåt.

#31

Postad 23 juli 2014 - 20:53

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Nu finns en tech-trailer.
http://www.gamersyde...r-15604_en.html

#32

Postad 23 juli 2014 - 21:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Såg den igår. Maskinell effektivitet att jobba 24 timmar om dygnet, tre skift. Det är alltid någon som jobbar på spelet.

Tekniken är imponerande, 30 000 pers i staden som är den största hittills. Både geometri och människor ser bra ut.

Postad bild
Postad bild

#33

Postad 23 juli 2014 - 21:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Postad bild
Postad bild

Detta är för övrigt samma motor som de använde i Black Flag (tänder har typ alla problem med, where's mah Quantum Break?).

Redigerat av Zoiler, 23 juli 2014 - 21:28.


#34

Postad 23 juli 2014 - 22:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Varför är det så svårt att göra tänder? Jag har en kompis som är konstnär och hon har sagt samma sak, det svåraste på en människa är att få till tänderna. Inte exempelvis ögonen och få dom att leva som man kanske kan tro :)

#35

Postad 23 juli 2014 - 23:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
I Quantum Break skannar de in hela käften på skådisarna, så borde alla göra =P

#36

Postad 25 juli 2014 - 17:17

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Varför är det så svårt att göra tänder? Jag har en kompis som är konstnär och hon har sagt samma sak, det svåraste på en människa är att få till tänderna. Inte exempelvis ögonen och få dom att leva som man kanske kan tro :)


Tror det är utmanande att ge alla tänder en relativt enskild stil och ändå få tandraden att se enhetlig ut. Svårt att göra tänder "unika", liksom...

Redigerat av Filip_M, 25 juli 2014 - 17:17.


#37

Postad 25 juli 2014 - 18:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Bifogad fil  h3556333A.png   241,06K   9 Antal nerladdningar

#38

Postad 25 juli 2014 - 19:34

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 989 inlägg
  • 0
I Crysis 3 lyckades de rätt bra med tänderna.

Bifogad fil  crysis3_2.png   1,53MB   5 Antal nerladdningar

Bifogad fil  crysis3.png   1,41MB   4 Antal nerladdningar

#39

Postad 26 juli 2014 - 16:29

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 1
Rob Zombie producerad "Trailer" =)

http://www.youtube.c...h?v=6BAm1imqcAs

#40

Postad 07 augusti 2014 - 23:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Från Game Informer:

  • Been in development since 2010. After Brotherhood a team broke off and started on Unity.
  • Skill leveling is in, and you can choose to drop points in stealth, combat, or navigation. You could potentially make a tank who is awesome at fighting, or a better stealth player.
  • You can now customize your legs, boots, forearms, chest, hood, and mask. And the armor/clothing has attributes like a hood that makes you blend faster in crowds and a belt that allows you to hold more items.
  • Co-op missions can be done solo as well and have multiple difficulties. You can also explore the whole world in co-op
  • They realized that with the multiplayer in the last games they were essentially making two separate games, and they didn't want to do that. They noted that people buy the game for the campaign and the added-on multiplayer wasn't the same experience, so they went back to the drawing board to get co-op in.
  • They are using a similar technique as Watch Dogs for co-op, in your game you are always Arno, and everyone else looks like other brotherhood members, but in their game they are Arno and you look like a brotherhood member (like how you are always Aiden in Watch Dogs).
  • NO MORE AUTO-FAIL MISSIONS! The missions now adapt to what happens when you play and don't follow any script. There will be changes and consequences for how you handle missions, but no longer will you get desynchronized for being spotted.
  • You use the new rapid descend ability from buildings by hitting RT + B. Haystacks still exist, but they found you don't use them near as often now.
  • The interiors really open up the game. You can run into a building to hide from guards, but there may be guards inside too. You can also use interiors for assassinations, hiding in windows, etc.
  • You really notice the new 1:1 scale for buildings, and the amount of buildings on the streets seems higher than any of the other games.
  • Stealth mode softens your footsteps, but you still move rapidly. Great for sneaking up on guards.
  • New cover system makes hiding easier and you can now peek.
  • Guards no longer automatically know where you are at all times once alerted, they will now search your last known location which makes it easier to get away and even flank them.
  • Combat is now harder. You may be able to beat 2-3 guys but 5 is too many. You have to pay attention to what weapons enemies have now. "For the first time, we have boss fights that are about parrying at the right time, making sure you dodge, and not spamming the attack button."
  • The NPC groups now react to each other. Thugs may attack you on sight, but guards/police won't unless provoked. Police may go after thugs, which means you can lure thugs to police and watch the police go after them.
  • They are starting a "new cycle" with the present day stuff. "You are the protagonist ultimately." You will understand in the first 20 minutes of the game where they are going with it. It's "cool" and "very, very surprising."
  • There can be up to 30,000 people in a crowd.


Allt det låter ju faktiskt väldigt bra. Särskilt det med inga auto fail och framförallt svårare strider och bossar.

#41

Postad 07 augusti 2014 - 23:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Inga fler autofails! Det är fanimig det som förstört hela j*vla... Alla spel hittills imo. Hatar dom där smyguppdragen var ****t. Fan, i fyran skulle man smyga med båten dessutom. Dafuq lizzåm!

#42

Postad 09 augusti 2014 - 15:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
http://www.gameinfor...reed-unity.aspx

Video på nya combat och parkour. Med alla dessa förbättringar så ser spelet klart lovande ut. Som jag skrev tidigare i tråden:

Det är kul att jämföra vapnen i AC jämfört med t.ex. Dark Souls. Det spelar ju ingen roll vad du har för närstridsvapen (yxa, svärd, hammare) i AC, samma funktion ändå...

Och nu har de ändrat så att alla vapen är olika, de har fått stats. Körde med samma svärd i Black Flag hela tiden eftersom allt var samma ändå och det fanns bättre saker att lägga pengarna på. Detta skulle kunna bli det bästa AC hittills.

#43

Postad 13 augusti 2014 - 23:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Lite lustigt är det att jag spelat ett enda spel i serien och ändå är den ende som hajpar detta mer eller mindre. Det ser ju skitbra ut, where's the hype?

http://www.youtube.c...ture=youtu.be

#44

Postad 13 augusti 2014 - 23:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag har spelat alla och måste säga att jag förstår varför fler inte hypar det. Sedan brotherhood har serien gått ner sig och fyran var inget assassins creed, utan bara ett sätt att få använda båtfysiken från trean. Fyran var dock skitbra, bara inte ett assassins creed. Unikt ser extremt lovande ut, och det är så bra att dom tagit bort autofails när man ska spana efter folk. Röstade ner dom uppdragen som fan och lär inte varit ensam om det.

#45

Postad 13 augusti 2014 - 23:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag har spelat alla och måste säga att jag förstår varför fler inte hypar det

Det förstår inte jag, inte när de nu ändrar så mycket som var dåligt med de gamla spelen. Du tycker ju det är extremt lovande f ö... dags att hajpa ett nytt spel efter Destiny.

Alla andra i världen hajpar det iaf :)

Båtfysiken är för övrigt kvar i lastgenversionen (de gör ju två olika spel nu i år), de gör ett båtspel av det.

#46

Postad 14 augusti 2014 - 00:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Tja... Lite hype kan det nog få...
Gubbs, vi får tillbaka möjligheterna att bära flera olika vapentyper igen! Plus att vi äntligen får kuta omkring inomhus, det var bra länge sen sist. Alla föranimerade sekvenser kommer vara fett mycket snyggare då det här är current gen only! Hoppas att man får klättra lika högt som i tvåan!

Jag ser endel positivt, men jag är orolig för att det inte når upp till assistent creed 2 eller brotherhood helt enkelt. Men det är snyggt och säkert bra polerat. Och att dom tagit bort autofails är det största positiva steget spelserien tagit hittills.

Inte oväntat att dom använder båtfysiken igen. Någon på studion sa att dom spenderade så mycket pengar på det så att dom inte ville slänga bort det. Det är nog den bästa skeppsfysiken jag sett hittills, om man frånser från att man inte kan kantra :)

#47

Postad 14 augusti 2014 - 00:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
De viktigaste grejerna tycker jag är:

Bättre strider
Ingen autofail
Att man inte springer upp för skit av misstag
Den förbättrade klättringen, både upp och ner (behöver inte slänga sig i höstackar hela tiden)
Vapen/armor med stats
Grafiken
Coop (vet inte riktigt utsträckningen, läste 1/3 av kampanjen, men varför inte hela då)


En annan sak man kan tänka på är att om man jämför det med t.ex. ett annat open world-spel som infamous, så är 1/4 av alla byggnaderna modellerade på insidan i Unity. I infamous kan man inte gå in i någonting, det är som legoklossar. Unity är dessutom renderat 1:1 i skala så att byggnaderna känns stora, i infamous är de ju som ett TV-spel.

5 000 NPC:s på skärmen samtidigt är också hyfsat imponerande, med tanke på att även de är ganska bra modellerade/animerade.

Redigerat av Zoiler, 14 augusti 2014 - 00:21.


#48

Postad 14 augusti 2014 - 11:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
5000 npc's? Du, det var verkligen imponerande om det nu blir så. Man har ju fått se folksamlingen på demot men inte trodde jag att det skulle vara så många. Det måste ju vara... Ja, har dom andra spelen kunnat ha runt 100 eller så som max?

Finns det någon video på hur man förbättrat striderna?

#49

Postad 14 augusti 2014 - 11:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Finns det någon video på hur man förbättrat striderna?

Jag har postat i den här tråden ja.

Angående NPC:s så är det 30 000 allt som allt i staden, men "bara" 5 000 på skärmen samtidigt. Imponerande.

#50

Postad 14 augusti 2014 - 12:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
jag ska kolla igenom dessa videos och återkomma med någon kommentar. jag har ohypat detta spela så mycket så att jag bara sett den där folksamlingen samt mp-delen. lite oväntat då jag som jag skrivit har spelat samtliga ass creed spel hittills. tom det värdelösa till... var det 3ds (frågetecken).



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.