Kommentarer till Arkimedia - Biorum (färdigt) av jenslundberg
Startad av
jenslundberg, nov 04 2008 07:42
277 svar i tråden
Skickat 04 november 2008 - 19:40
Det blev ju riktigt trevligt! Härliga färger. Tycker du gjort helt rätt som inte satsat på svart och porrött (porr-rött) som många andra här på forumet. Kul också att du valde in-wall. Gillar skarpt det jag ser. Städa upp lite bakom draperiet också, så blir det en tia...
Skickat 05 november 2008 - 12:59
patrik71 Nov 5 2008, 10:49 skrev:
Klockrent. Gillar också färgvalet, mycket fräschare och mordernare loock än de burriga svarta och röda som de flesta har
Tackar! Ja, tanken var att få en modern känsla utan att den blir sådär vit avskalad och kall. Känslan av värme var viktig. Och så ville man ju få det så mörkt som möjligt utan att det blev svart. Brun / Beige var då de färger som återstod. Sedan var det ju viktigt att det skulle kännas som en hembio också, inte ett vanligt modernt rum. "Ljusfacken" och de klädda dörrarna tillsammans med soffan tycker jag ger bio-känslan.
Skickat 06 november 2008 - 20:44
goggemaster Nov 6 2008, 20:34 skrev:
######r vad snyggt å stilrent. Låter de bra med dom inbyggda högtalarna?
Har du skrive måtten på BIO:n =) Hur stor är duken?
Har du skrive måtten på BIO:n =) Hur stor är duken?
Du får ju läsa inledningen överst i galleriet Gogge...
Jag är jättenöjd med ljudet... det blir riktigt maffigt!
Skickat 06 november 2008 - 23:56
Sådana här album förtjänar tior. Dedikerat rymligt biorum där man tänkt till och det är dessutom oerhört snyggt trots att jag egentligen inte gillar vitt. Känns som att rummet är byggt från början för att vara bio. Är det så?
Får inte rösta eftersom jag inte har egna bilder upplagda med hade givit dig 10 poäng.
Får inte rösta eftersom jag inte har egna bilder upplagda med hade givit dig 10 poäng.
Skickat 12 november 2008 - 16:19
Ett grymt imponerande bygge måste jag säga. Och jag som trodde mitt bygge var stilrent, men det här var något extra.
Själv inväntar jag projektor och duk till mitt biorum och tro mig. Jag vet hur det känns att vänta. I 10 år har jag drömt om hemmabio, och nu är det snart färdigt
Hoppas du får många sköna och njutbara stunder i din hemmabio. Tummen upp!
//Björn
Själv inväntar jag projektor och duk till mitt biorum och tro mig. Jag vet hur det känns att vänta. I 10 år har jag drömt om hemmabio, och nu är det snart färdigt
Hoppas du får många sköna och njutbara stunder i din hemmabio. Tummen upp!
//Björn
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
58 bilder
1 annons
32 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler