Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2345 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#851

Postad 25 januari 2015 - 21:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Toad Treasure Tracker. Riktigt mysigt.

#852

Postad 25 januari 2015 - 22:54

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Blev ett köp av Watch Dogs, helt OK såhär långt. Skjuter dock lite under sin potential kan jag känna. Ser bra ut på ULTRA med The worse mod.

#853

Postad 25 januari 2015 - 23:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ducktales Remaster. Kör på hard. Inga checkpoints, tre hjärtan och två liv och när de är slut är det bara att börja om från början, även om man dör på bossarna som man kan behöva lite tid för att lista ut. Så var spelen förr i tiden kids.

Med den nya dialogen känns det mer som att man är i ett Ducktales-avsnitt och plattformandet är ganska roligt även om varenda bana handlar om att hitta tre saker för att låsa upp bossen och det inte finns något intressant att använda pengarna på. Hade gärna haft svenska röster med tanke på att det är de jag är van vid, de känns så främmande på engelska.

Rätt kort också med ynka sex banor, men ändå värt gratisnedladdningen för lite nostalgi.

#854

Postad 25 januari 2015 - 23:23

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Är det orginalröster?

#855

Postad 25 januari 2015 - 23:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ja det är de som spelar dem i serierna.

#856

Postad 26 januari 2015 - 02:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Hur är black flag?
Jag spelade AC 1 och 2 men tröttnade lite på hopp och klättra. Men hur mycket av det blir det på en båt?


När man väl ska borda blir det en hel del klättrande och hoppande. Sjöslagen blir ju fort rätt så repetitiva de med men har spenderat mer tid på de öppna haven än på land. Men jag behöver ännu mer reptition för att kunna vinna över legendary skeppen. AIn känns osedvanligt bra känns rätt avigt när allt annat i black flag är pissenkelt. De låter en inte ligga i T-et framför (total war taktik) särskilt länge. Dödar en med effektiv mortar eld och ligga i häcken fungerar om möjligt ännu sämre. Problematiskt att de alltid får börja med att diktera striden går inte smyga sig på dem.

#857

Postad 26 januari 2015 - 09:00

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Du är inte på en båt hela tiden, bara ibland. Annars klättrar du runt på fast mark. Och på båten klättrar du upp för masten ;)


Jag har spelat 1:an, 2:an och Black Flag. Gillade alla men tycker Black Flag var bäst.

Åka runt med piratskepp och dundra med kanoner och ta över fartyg var en riktig höjdare. Ett skönt avbräck från parkour-hoppandet (som visserligen också är skoj).


När man väl ska borda blir det en hel del klättrande och hoppande. Sjöslagen blir ju fort rätt så repetitiva de med men har spenderat mer tid på de öppna haven än på land. Men jag behöver ännu mer reptition för att kunna vinna över legendary skeppen. AIn känns osedvanligt bra känns rätt avigt när allt annat i black flag är pissenkelt. De låter en inte ligga i T-et framför (total war taktik) särskilt länge. Dödar en med effektiv mortar eld och ligga i häcken fungerar om möjligt ännu sämre. Problematiskt att de alltid får börja med att diktera striden går inte smyga sig på dem.


Låter som jag får ge det en chans efter Saints Row 4. Gillar AC spelen men problemet är alla dessa collectibles. Precis som i Saints Row 4 och många andra spel, allt detta bös som ligger utspritt. Hittar man allt så får man en belöning i form av ny outfit, vapen och/eller achievement. Man behöver inte jaga dem men reptilhjärnan går inte att stoppa. Gotta catch 'em all! :)
Så hinner man tröttna innan man ens börjat main story :/

#858

Postad 26 januari 2015 - 09:17

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Låter som jag får ge det en chans efter Saints Row 4. Gillar AC spelen men problemet är alla dessa collectibles. Precis som i Saints Row 4 och många andra spel, allt detta bös som ligger utspritt. Hittar man allt så får man en belöning i form av ny outfit, vapen och/eller achievement. Man behöver inte jaga dem men reptilhjärnan går inte att stoppa. Gotta catch 'em all! :)
Så hinner man tröttna innan man ens börjat main story :/

Jag är snart klar med Uncharted: Golden Abyss och det spelet är också mycket mer prylar än innan att samla och ta kort på. Jag springer bara genom storyn, och plockar bara sånt som jag ser utan att leta, men man känner ändå lite grann stinget av att det är så mycket som är oavklarat. Så jag förstår vad du menar, men det kanske hjälper att jag har inställningen att det är ett slit och släng spel så jag inte bryr sig så mycket.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 26 januari 2015 - 09:20.


#859

Postad 26 januari 2015 - 11:03

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Jag är snart klar med Uncharted: Golden Abyss och det spelet är också mycket mer prylar än innan att samla och ta kort på. Jag springer bara genom storyn, och plockar bara sånt som jag ser utan att leta, men man känner ändå lite grann stinget av att det är så mycket som är oavklarat. Så jag förstår vad du menar, men det kanske hjälper att jag har inställningen att det är ett slit och släng spel så jag inte bryr sig så mycket.


Saints Row-serien är en riktig slit och släng serie. Man vill bara ha de största vapnen och smälla hela Steelport i bitar på snabbast möjliga sätt. Jag trycker förbi alla konversationer, kör aldrig bil då sprint går så mycket fortare och skiter i guldmedaljerna på aktiviteterna. Men det är tillräckligt kul för att spela klart inte för att engagera sig djupt i.
Jag skulle aldrig spela Oblivion, Skyrim eller Fallout på samma sätt.

#860

Postad 26 januari 2015 - 11:13

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Saints Row-serien är en riktig slit och släng serie. Man vill bara ha de största vapnen och smälla hela Steelport i bitar på snabbast möjliga sätt. Jag trycker förbi alla konversationer, kör aldrig bil då sprint går så mycket fortare och skiter i guldmedaljerna på aktiviteterna. Men det är tillräckligt kul för att spela klart inte för att engagera sig djupt i.
Jag skulle aldrig spela Oblivion, Skyrim eller Fallout på samma sätt.

Ja, exakt, jag förstår precis vad du menar. Jag tänker likadant i vad jag tänker på som "värdespel" vs slit och släng spel.

Tänkte mangla mig genom Prototype nån dag. Den öppna världen där är knappast något att stå och glo på eller uppleva med dagens mått mätt så... :)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 26 januari 2015 - 11:19.


#861

Postad 26 januari 2015 - 12:59

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
prototype 1 är i mitt tycke mycket bättre än tvåan, men tvåan har några riktigt schyssta krafter :)

men ja, det är verkligen inga spel man kör för den fantastiska storyn :D

#862

Postad 26 januari 2015 - 13:36

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
wat? Jag som hört att storyn ska vara cool!?

#863

Postad 26 januari 2015 - 13:40

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
cool kan den väl vara men det är väl inget oscars-vinnande precis ;)

#864

Postad 26 januari 2015 - 20:49

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Ducktales Remaster. Kör på hard. Inga checkpoints, tre hjärtan och två liv och när de är slut är det bara att börja om från början, även om man dör på bossarna som man kan behöva lite tid för att lista ut. Så var spelen förr i tiden kids.

Med den nya dialogen känns det mer som att man är i ett Ducktales-avsnitt och plattformandet är ganska roligt även om varenda bana handlar om att hitta tre saker för att låsa upp bossen och det inte finns något intressant att använda pengarna på. Hade gärna haft svenska röster med tanke på att det är de jag är van vid, de känns så främmande på engelska.

Rätt kort också med ynka sex banor, men ändå värt gratisnedladdningen för lite nostalgi.

Hard var en skön utmaning :) Dog på sista bossen pga en bug första gången jag tog mig dit, då var jag inte glad. Klarade det efter några försök dock, vilket var en riktigt skön känsla :)

Visst är det inte så långt, men det tar ju ganska långt tid första gången man kör det när man inte kan alla hemliga gångar.

Kul att jag spelat ett spel långt före dig för en gångs skull ;)

#865

Postad 26 januari 2015 - 21:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Kul att jag spelat ett spel långt före dig för en gångs skull ;)

Äh jag spelade det -90 :P

Jag har problem på lavabanan eftersom uppknappen på styrkorset fungerar halvdåligt och inte alltid registrerar. Så jag ramlar ner på de repen som faller ner.för att jag inte kan greppa nästa.

#866

Postad 26 januari 2015 - 23:04

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Ja, exakt, jag förstår precis vad du menar. Jag tänker likadant i vad jag tänker på som "värdespel" vs slit och släng spel.

Tänkte mangla mig genom Prototype nån dag. Den öppna världen där är knappast något att stå och glo på eller uppleva med dagens mått mätt så... :)


Köpte Prototype 1 när det kom ut, tyckte då att det var ett riktigt bra om än skruvat spel. Hela grejjen med att utvecklas och få nya krafter var hyffsat ny för mig. Sen gjorde jag det självklara att köpa tvåan på release och förstod direkt att konceptmagin var över. Prototype 2 var ett riktigt slit och släng spel.

#867

Postad 31 januari 2015 - 23:29

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Äh jag spelade det -90 :P

Jag har problem på lavabanan eftersom uppknappen på styrkorset fungerar halvdåligt och inte alltid registrerar. Så jag ramlar ner på de repen som faller ner.för att jag inte kan greppa nästa.

Haha det räknas ju inte :D å andra sidan gjorde jag det också

Ja, har för mig att jag använde styrkorset på vissa delar och den analoga stickan på andra. Men kan minnas fel på den punkten. Fel ställe att dö på också, så nära slutet.

#868

Postad 31 januari 2015 - 23:32

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0
GTA 5 på PS4.

Epsilon är en klockren parodi på en viss amerikansk sekt ;)

#869

Postad 01 februari 2015 - 07:44

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
La ner Watch Dogs och kastade mig in i Metro Last Light istället.

Är inte långt in men jävlar vilken atmosfär där är i spelet. De har verkligen jobbat med ljussättningen, ett av de snyggaste spelen jag spelat.

#870

Postad 01 februari 2015 - 15:05

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

La ner Watch Dogs och kastade mig in i Metro Last Light istället.

Är inte långt in men jävlar vilken atmosfär där är i spelet. De har verkligen jobbat med ljussättningen, ett av de snyggaste spelen jag spelat.


Skulle verkigen vilja spela Metro-spelen. Men jag påbörjade första och tyckte det var så in i bomben obehagligt att jag till slut la ner :/
Läste böckerna, lika obehagliga dom.

#871

Postad 02 februari 2015 - 11:05

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Skulle verkigen vilja spela Metro-spelen. Men jag påbörjade första och tyckte det var så in i bomben obehagligt att jag till slut la ner :/
Läste böckerna, lika obehagliga dom.


Kolla upp Gopher på YouTube. Han har en LP på dem som är bra.

#872

Postad 03 februari 2015 - 11:24

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Skulle verkigen vilja spela Metro-spelen. Men jag påbörjade första och tyckte det var så in i bomben obehagligt att jag till slut la ner :/
Läste böckerna, lika obehagliga dom.

Så farligt är det inte, det är lite dunkelt och så bara, pressa dig lite :)

Jag hissar ettan framför tvåan även om ettan är mindre putsad då jag tycker den har bättre känsla, story och framförallt ett minnesvärt slut.

Det hade ett coolare "draw the line" sekvens också när man stod med några andra nervösa i tunnelmörkret med ryggen mot en låst dörr och väntade på monsterattack.... h e r e t h e y COOOOME !!! *aaarrg pang pang pang* typ :D :D Det var coolt


Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 03 februari 2015 - 11:24.


#873

Postad 03 februari 2015 - 11:29

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Du har för fan tuff i namnet ditt :P. Klarar jag av att spela dom gör du det. Jag är rädd för min egna skugga liksom ;)

#874

Postad 03 februari 2015 - 14:39

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Köpte The Bureau: Xcom Declassified (PS3) för en femtio spänn på PS store. Har bara hunnit spela fyra-fem timmar men än måste jag säga att det faktiskt är riktigt kul. Man har gjort ett riktigt bra jobb med att "översätta" det isometriska perspektivet till en tredjeperson-skjutare och samtidigt bibehålla de strategiska elementen. Hoppas bara att det håller i längden.

Håller även på med The Evil Within (PS4). Har kommit till femte kapitlet och måste tyvärr säga att jag inte är imponerad. Utveklarna har fläskat på med blod och gore så det räcker och blir över, men har inte brytt sig om atmosfären för fem öre. Spelet är inte det minsta skrämmande, så de har misslyckats med att göra ett skräckspel. Dessutom känns skjutmekaniken seg och oprecis, så det är inte ett bra actionspel heller. Det här kommer att bli ett spel som jag spelar en stund av här och där när jag inte har något bättre att spela.

#875

Postad 03 februari 2015 - 15:09

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Startade precis om Far Cry 4 då jag tyckte det var för lätt.

Kör på hard och ska endast använda pilbåge, AJM 9, SVD och eventuellt Auto-Cross (när jag får den).

Jag ska inte flyga runt med hydrfonkopterhistorien och plocka tornen.

#876

Postad 03 februari 2015 - 15:45

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

  • 2 160 inlägg
  • 0
Just nu blir det bara Hearthstone. Väntar otåligt på PC-releasen av GTA...

#877

Postad 03 februari 2015 - 15:47

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Drog igång en ny kampanj på EU4 med Ottomans. Oklart ännu om målet är att erövra medelhavet eller Indien. Lutar åt det senare.

#878

Postad 03 februari 2015 - 17:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Håller även på med The Evil Within (PS4). Har kommit till femte kapitlet och måste tyvärr säga att jag inte är imponerad. Utveklarna har fläskat på med blod och gore så det räcker och blir över, men har inte brytt sig om atmosfären för fem öre. Spelet är inte det minsta skrämmande, så de har misslyckats med att göra ett skräckspel. Dessutom känns skjutmekaniken seg och oprecis, så det är inte ett bra actionspel heller. Det här kommer att bli ett spel som jag spelar en stund av här och där när jag inte har något bättre att spela.

Just atmosfären var ju fantastisk i Evil Within. Skjutmekaniken är som den är med meningen för att det ska vara svårare.

#879

Postad 03 februari 2015 - 17:30

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Skulle verkigen vilja spela Metro-spelen. Men jag påbörjade första och tyckte det var så in i bomben obehagligt att jag till slut la ner :/
Läste böckerna, lika obehagliga dom.


Haha ja jag håller med, det är extremt jobbigt. Varje sittning har i alla fall ett tillfälle då jag kastar av mig hörlurarna och pausar spelat för att hämta mig innan jag fortsätter. :)

Spelar på svåraste med så jag har inget hud och inga instruktioner, känner mig helt övergiven. Älskar det! Ger mig lite Dark Souls vibbar...

#880

Postad 03 februari 2015 - 22:24

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0

Just atmosfären var ju fantastisk i Evil Within. Skjutmekaniken är som den är med meningen för att det ska vara svårare.


Än så länge kan jag inte hålla med om atmosfären. Jag upplever det som att spelet vill bli taget på fullaste allvar men samtidigt fläskar på med så mycket gore att det bara blir komiskt, och det förstör den lilla atmosfär som finns. Tror att spelet hade vunnit på att inte vara uppskruvat till 11 hela tiden. Jag har ju dock inte kommit så långt än så det kan ju fortfarande bli bättre.
Jag kan förstå att skjutmekaniken är som den är för att det ska bli ytterligare ett stressmoment, men samtidigt kan jag tycka att det är en svag ursäkt. Dead Space-spelen är bland mina favoriter från förra generationen och jag tycker att den serien väldigt tydligt visade att ett spel kan vara både spelmekaniskt sunt och skrämmande samtidigt.
Men som sagt, jag har inte gett upp på spelet, bara lagt det lite åt sidan för stunden.

#881

Postad 05 februari 2015 - 00:05

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Woo! Ännu en SSD installerad och nu även Wolfenstein: The New Order. Kört typ ett kapitel. Kul, kul!

#882

Postad 08 februari 2015 - 14:25

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Funderar på att gå tillbaks till Dark Souls 2 och avsluta det, har ju lite kvar att göra där. Men jag vet inte om jag orkar efter Metro, spelar gärna något lite mindre svårt med lite mindre mörker. Sugen på Wolfenstein eller Shadow of mordor.

#883

Postad 08 februari 2015 - 15:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Femtilapp för första avsnittet av Life is Strange. Eller kanske Toad Treasure Tracker för riktigt myspys.

Dark Souls kan du överge och köpa till PS4 sedan (när du nu skaffar det), behöver ändå spela igenom det två gånger ;)

#884

Postad 08 februari 2015 - 18:40

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Jag köpte Advanced Warfighter och Titanfall till 360. Känns som man bränner av de sista liken till 360n innan man byter generation. Byter förmodligen lagom till Battlefield Hardline.

Jag vägrade Titanfall för jag tyckte idén kändes så enormt krystad. "Vi måste ha ett riktigt fett skjutarspel lagom till xbox release.. vad som helst!!" Men döm om min förvåning, AW ligger och dammar och jag har knappt sett nåt annat än interiören av min titan hela helgen.
Jag trodde det skulle bli ensamt på banorna med 6vs6 men de har fyllt upp med datorstyrda gubbar som spawnar in hela tiden och banorna är så perfekt slipade att det är grymt tempo hela tiden.
Jag är lite orolig att folket håller på att lämna spelet dock, det är kanske 2500 - 3000 spelar online utspritt på de olika spelsätten :/
Jag har några månader kvar med 360n så det kanske håller tills dess i alla fall.

Jag är tillbaks i onlineläget på ME3 också, men det känns verkligen öde nu. Har spelat några matcher och det är trots sin enkelhet väldigt roligt. Synd bara att jag har svårt att hitta fulla lobbys. Oftast spelar jag med en eller två andra.

#885

Postad 08 februari 2015 - 20:33

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Femtilapp för första avsnittet av Life is Strange. Eller kanske Toad Treasure Tracker för riktigt myspys.

Dark Souls kan du överge och köpa till PS4 sedan (när du nu skaffar det), behöver ändå spela igenom det två gånger ;)


Haha fan du är ju sjuk, jag orkar mig inte genom Dark Souls 2 från början igen. Kollade videon om den nya utgåvan, ännu mer sadistiskt! :(
Ska jag köpa PS4 blir det för Bloodborne, enda titeln som riktigt lockar nu. Annars har jag ju Bayonetta 1 och 2 kvar att spela, kanske är dags att lägga en beställning.

Toad spelet verkar coolt dock men jag vill lira klart Mario 3d world först, har fortfarande lite banor kvar där.

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 08 februari 2015 - 20:33.


#886

Postad 08 februari 2015 - 21:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Kollade videon om den nya utgåvan, ännu mer sadistiskt! :(

Du säger det som att det vore något dåligt B)

#887

Postad 08 februari 2015 - 23:02

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Dying Light.
Helt underbart spel, synd att jag bara har ett uppdrag kvar av huvudstoryn :(

#888

Postad 09 februari 2015 - 00:01

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Plockade hem X Rebirth (v 3.20) för en hundring efter att ha läst att det ska vara bra (efter v 3.0). Det verkar sprängfyllt av content men jäklar vad dålig flygkänslan är efter att ha spelat Elite Dangerous. Jag har loggat ca 2h, men jag vet inte om jag kommer över hur "mouse & keyboard" allt känns. Urk!

Redigerat av Unregisterede32cf070, 09 februari 2015 - 00:02.


#889

Postad 09 februari 2015 - 10:51

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Återfall i diablo 3, har dock köpt dragon age inquisition nu, så nästa helg blir det något nytt :)

#890

Postad 09 februari 2015 - 11:05

robert293
  • robert293
  • Guru

  • 4 533 inlägg
  • 0
Dragon age inquisition spelar jag just nu och damn vilket bra spel om man bara ger det lite tid i början.

#891

Postad 09 februari 2015 - 14:01

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Gott, jag vet ju att du har bra smak Robert :)

#892

Postad 09 februari 2015 - 19:46

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Samma två spel. Runt runt. 632 timmar and counting i coh2. I UMVSC3 har jag envisats med att spela Storm som ankare. Men jag måste byta ut henne för även om jag kan alla moves och lärt mig en "riktig" combo så blir vi inte riktigt kompisar hon och jag. Hade Sentinel innan som funkade ok men ville prova nytt. Jag gillar X-23, hon är blixtrande snabb och nätt och så men det blir lite för same same tillsammans med Wolverine som jag alltid byggt laget runt. Kanske ska skapa ett helt nytt lag med henne som front? :)

https://www.youtube....h?v=S6nWN0ArpTQ

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 09 februari 2015 - 20:11.


#893

Postad 10 februari 2015 - 07:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Wii U: Toad Treasure Tracker
PS4: Diablo 3
IOS: Plunder Pirates, Puzzle & Dragons
3DS: Luigis mansion 2

#894

Postad 10 februari 2015 - 08:05

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Assassins Creed Unity - Tycker det är hyffsat flyt på PS4an ändå, blev stor skillnad efter patchen. Hann spela ett tag innan senaste patchen blev installerad och POP Ups och ojämn FPS var ett faktum. Så här 5h in i spelet så är jag positivt överraskad :) Såklart finns det saker man stör sig på, t.ex hur svårt det kan vara att gå igenom ett fönster eller att ta en stege ner i ett hus...lagom irriterande. I övrigt så är det roliga uppdrag och tonvis med innehåll, nästan FÖR mycket att göra :)

#895

Postad 10 februari 2015 - 12:33

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Körde lite Far Cry: Blood Dragon, blev sjukt besviken på hur tramsig dialog det var och det kändes väldigt gammalt. Blev inte långvarigt i datorn.

Hittade en ful-licens på Dying Light och det blir ett definitivt köp (ful-versionen kraschar lite då och då). Riktigt häftigt!

#896

Postad 10 februari 2015 - 12:48

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
gog har precis släppt toonstruck (!!!) så det blev ett instaköp och ska lira det så fort det är nere :D

#897

Postad 10 februari 2015 - 19:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Körde lite Far Cry: Blood Dragon, blev sjukt besviken på hur tramsig dialog det var och det kändes väldigt gammalt. Blev inte långvarigt i datorn.

Vafalls?!

Årets spel! (När det nu släpptes)

#898

Postad 10 februari 2015 - 21:43

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Vafalls?!

Årets spel! (När det nu släpptes)

Jag kanske börjar bli för gammal :)



#899

Postad 10 februari 2015 - 22:48

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Jag kanske börjar bli för gammal :)

Lustigt att de problemen som du tycker står i vägen för spelglädjen är just de saker som utmärker spelet :P



#900

Postad 10 februari 2015 - 23:25

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

börjar bli för gammal? blood dragon är ju underbart 80-tal. du kan fan inte vara så gammal att du inte kan uppskatta det!

 

du är bara för cynisk :P





2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.